Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Det høres ut som dagene er fine når de flyr avgårde som de gjør hos deg nå! :jepp:

Jeg meldte meg ikke på "hol"-diskusjonen sist, da var jeg ikke helt ute av KG-dvalen ennå :fnise: Nå derimot, har jeg dette å melde: på sånne dager pleier jeg å kalle det ulvehunger! Tror jeg har fått det fra min mamma hvis jeg ikke tar helt feil.

Ha en fin onsdag! :klemmer:

Ja, de er veldig fine. Ikke så interessante for andre enn akkurat oss, men... :ler:

Ulvehunger er ganske beskrivende, bare at man ikke trenger å være sulten selv om man er hol. :fnise:

Takk, og i like måte! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, det synes jeg var en god ide! Så får du trent regelmessig når mannen er borte også! :) Husk det at for sånn 15-20 år siden så var det veldig vanlig at f.eks en av de store jentene i nabolaget passet på ungene i gata. Det gikk nok helt fint det. :) Sikkert lurt å la de treffes noen ganger først ja, men hvis jentene ikke har for vane å våkne x antall ganger de første timene etter leggetid så går det sikkert kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det synes jeg var en god ide! Så får du trent regelmessig når mannen er borte også! :) Husk det at for sånn 15-20 år siden så var det veldig vanlig at f.eks en av de store jentene i nabolaget passet på ungene i gata. Det gikk nok helt fint det. :) Sikkert lurt å la de treffes noen ganger først ja, men hvis jentene ikke har for vane å våkne x antall ganger de første timene etter leggetid så går det sikkert kjempefint!

Godt å høre at jeg ikke bedriver barnemishandling, om enn bare på et tankestadie enda. :fnise: De våkner som regel aldri, og gjør de det er det som regel en fremdeles sovende M som bare vil ha tutten. Tror jeg skal prøve meg på det jeg altså! Må bare konferere med mannen først, så han også er enig.

Det blir SÅ digg å ha deg ved min side i spinningsalen ikveld :hoppendeglad: Jeg gleder meg!!!!!!! :bolledeig:

Iiiiiiii! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M er syk. :dry: Har våknet en million ganger i natt (grugleder meg til å sjekke fitbiten :fnise: ) og ynket seg og vært tydelig pjusk. Hun hadde bare 38,6 i feber i dag morges, men siden hun var så tydelig uvel fikk hun en paracet allikevel. Nå sitter jentene i sofaen og leker med viskelær de fikk i pakke fra tanten i Kina. Skive vil hun ikke ha, så her er det ikke bare litt pjuskhet heller. :lol:

Spinning var helt awesome i går! :strix: Hadde middagen oppe i halsen (når skal jeg lære å ikke spise middag for nær trening) og melkesyre opp til ørene, men klarte det allikevel. :nigo:

I dag skulle vi egentlig til bror for å spise middag, før vi skulle se på svogers presentasjon på språkskolen. Middag kan det godt bli noe av, og om hun er slakk og sovner kan hun jo bare ligge i vognen mens vi er der. Meh. Får se an formen tror jeg. Frykter det verste, som akkurat nå er vannkopper. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun noen prikker? Liten hadde prikker når hun sto opp etter en sånn urolig natt..følg med på mage/ rygg! Hvis det verste hun kan få er vannkopper, så er ikke det så ille altså :fnise: Hyl ut om du trenger sånn vannkoppe-greier mot kløe, for jeg har masse ;) Vi trenger det jo ikke lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun noen prikker? Liten hadde prikker når hun sto opp etter en sånn urolig natt..følg med på mage/ rygg! Hvis det verste hun kan få er vannkopper, så er ikke det så ille altså :fnise: Hyl ut om du trenger sånn vannkoppe-greier mot kløe, for jeg har masse ;) Vi trenger det jo ikke lenger!

Jeg har faktisk ikke sett enda. Hun har pyjamasen på seg fremdeles. :fnise: Men jeg sksl holde utkikk. Det går vannkopper i bhg, og det første punktet på symptomlisten er lav feber. Det er vel derfor jeg frykter det.

Skal gi beskjed om prikkejævlene viser seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prikkejævler :ler: Satser på det bare er en eller annen grei basselusk som slipper taket fort :klemmer: Typisk at hun skal bli syk når mannen er bortreist :dry:

...nå har jeg søkt Liten inn i Steinerbarnehagen :bond: Hva tror du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prikkejævler :ler: Satser på det bare er en eller annen grei basselusk som slipper taket fort :klemmer: Typisk at hun skal bli syk når mannen er bortreist :dry:

...nå har jeg søkt Liten inn i Steinerbarnehagen :bond: Hva tror du om det?

Jeg håper det! Og veldig typisk, ja. Gjett om jeg har måttet spise ordene mine jeg uttalte på jobb i desember: "Ungene mine blir som regel aaaaldri syke, de." :hoho: Og det er sant altså. De to siste mnd har vi hatt mer sykdom enn hele fjoråret sammenlagt. :dry:

Uææææ, spennende! Tror det kan være en god ting jeg altså! :jepp: For det første er det jo kjempenær dere, det er jo praktisk. Og når du/dere er så tidvis misfornøyd med dagens bhg ser jeg ikke problemet med å prøve noe nytt. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannkopper ja, tar gjerne i mot de jeg! Vil bare ha det overstått, og nå passer det greit.. Men ikke gøy med syke barn, håper det går fort over. Ser du skal tur snart, høres fantastisk ut :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannkopper ja, tar gjerne i mot de jeg! Vil bare ha det overstått, og nå passer det greit.. Men ikke gøy med syke barn, håper det går fort over. Ser du skal tur snart, høres fantastisk ut :bolledeig:

Her passer det ikke greit. :dry: Men slike ting kan man dessvetre ikke styre, så. Satser på at det bare er en vanlig basselusk.

-----

Måtte bare innom en rask tur for å si at mamma sine prøvesvar var kjempefine. De fikk ut alt, ingen spredning. Så nå skal det stråles litt, og så er hun forhåpentligvis ferdig med dritten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her passer det ikke greit. :dry: Men slike ting kan man dessvetre ikke styre, så. Satser på at det bare er en vanlig basselusk.

-----

Måtte bare innom en rask tur for å si at mamma sine prøvesvar var kjempefine. De fikk ut alt, ingen spredning. Så nå skal det stråles litt, og så er hun forhåpentligvis ferdig med dritten!

:bolledeig: Så gode nyheter! Åh, nå ble jeg glad og lettet på deres vegne! :hoppe:

Og god bedring til vesla, håper det er noe som er raskt overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

:bolledeig::hoppendeglad: For en HERLIG nyhet! :hoppendeglad::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: Så gode nyheter! Åh, nå ble jeg glad og lettet på deres vegne! :hoppe:

Og god bedring til vesla, håper det er noe som er raskt overstått!

:bolledeig::hoppendeglad: For en HERLIG nyhet! :hoppendeglad::bolledeig:

Takk, dere! Nå ble alles skuldre omtrent 10 kg lettere. :hoppendeglad:

Tilbake fra ''internasjonal dag'' på skolen til svoger. Det er jo forsåvidt internasjonal dag hver dag hos dem, han går tross alt og lærer norsk sammen med andre fra hele verden. :ler: Men i dag har de hatt en stand for hvert land som er representert på skolen, med bilder, klær, pynt og mat. La oss bare si at jeg har spist min vekt i kaker fra både Filippinene, Irak, Palestina, Chile og Eritrea. Kjempekoselig var det! M orket ikke så lenge før hun måtte kaste inn håndkledet dessverre. Og med å kaste håndkledet mener jeg å legge seg paddeflat midt på golvet og regelrett demonstrere ''NÅ VIL JEG HJEM!'' :ler:

A fant plutselig ut at hun ville sove hos tante i natt, og spurte spakt om hun trodde hun fikk lov til det av tante. Og supertante sa selvsagt ja. :hjerte: Om det ikke skjer et mirakel i løpet av natten, må vi nok være hjemme i morgen også - M har vært såpass dårlig i dag. Egentlig er det prikk likt slik det var for noen uker siden, bare at nå har hun feber. Kanskje det er enda en barnesykdom? Vi kan ihvertfall luke ut nr. 5 nå. :lol: Jaja, jeg kan ikke klage så mye. I dag har jeg ikke gjort annet enn å se film (Frost og Aladdin), bake scones og leke med Barbie. Det kunne vært verre! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der har vi plutselig fått en passepike! :redd: La ut mld på velforeningens fb-side og fikk to napp nesten med én gang. Hun ene bor bokstavelig talt 5 hus bortenfor og skal komme bort en dag for å hilse på ungene. OMG, aner jeg en anelse freedom i fremtiden eller? :ler: Det er nemlig ikke det å faktisk gjøre alt alene med og for ungene som er slitsomt, det er mangelen på muligheten til å dra på butikken alene, dra og trene uten å konstant mase på familien osv som er det som sliter mest. Søster syntes det var en kjempegod idé. Da kunne jeg jo komme på kveldsbesøk til henne også tilogmed. Og det har hun jo rett i! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt! Og så gøy at du fikk tak i noen så raskt :jepp: Må være veldig deilig med noen velfortjente timer pause innimellom.

Husker selv at jeg synes det var utrolig stas å være barnepike for et par av nabobarna, blant annet én kveld i uka da foreldrene var på swingkurs. :nigo: Da var jeg ikke så gammel selv, men absolutt til å stole på likevel. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lurt! Og så gøy at du fikk tak i noen så raskt :jepp: Må være veldig deilig med noen velfortjente timer pause innimellom.

Husker selv at jeg synes det var utrolig stas å være barnepike for et par av nabobarna, blant annet én kveld i uka da foreldrene var på swingkurs. :nigo: Da var jeg ikke så gammel selv, men absolutt til å stole på likevel. :Nikke:

Det gikk kjemperaskt! Dette er en jente som ble anbefalt av nærmeste nabo, og så var det moren som tok kontakt nå i kveld. Hun er 13 og har god erfaring med unger visstnok. Jeg var jo selv yngre enn det da jeg ble trillepike for en 1-åring, og satt også mye barnevakt på kveldstid. Jeg tenker det er greit å få betalt kun for å se på tv og drikke brus, som vår barnevakt kommer til å gjøre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39,6 i feber i dag morges. Isj, det ligger ikke an til å bli en sprek dag! :kose: Velvel, vi får fokusere på å kose og slappe av. Tenkte jeg skulle snike meg til å se litt Girls mens hun ser barne tv, men nå har hun kravlet opp på fanget og tvinger meg til å se Lazytown, verdens dårligste barneprogram. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg som blir tvunget til å se Lazytown :ler: Det var poppis lenge her, men så tok Vennebyen over :Nikke:

E er også syk, og etter en uke hjemme med henne har hun smittet meg også. Så hun er vel egentlig til frisk igjen nå, mens jeg føler meg dårlig deluxe! Da er det godt at han aksepterer å se serier på telefonen, mens jeg kan se på tv :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg som blir tvunget til å se Lazytown :ler: Det var poppis lenge her, men så tok Vennebyen over :Nikke:

E er også syk, og etter en uke hjemme med henne har hun smittet meg også. Så hun er vel egentlig til frisk igjen nå, mens jeg føler meg dårlig deluxe! Da er det godt at han aksepterer å se serier på telefonen, mens jeg kan se på tv :nigo:

Blarg! Det ER så dårlig. M vil bare se Lazytown eller Masha. Når A er, må vi variere litt, men vi lander stort sett på Jordbærmathilde. Det synes jeg er koselig. :rodmer:

Æææ, en hel uke. :daane: Jeg blir småsprø av å bare sitte i ro, jeg! Når ungene er friske er det jo bånn gass, men nå er hun så slakk at hun ikke orker å leke engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...