Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Registrerer fitbiten hvor mange ganger du våkner ved å registrere bevegelser?

Wien blir sikkert et supert reisemål! Skikkelig storby det. :) Skal dere være på noen form for spahotell, eller blir det vanlig hotell og bare masse utflukter?

Jeg tror det! Ihvertfall i natt, for jeg fikk ikke til å ta på søvnmodus da jeg skulle legge meg, så jeg måtte logge det manuelt i dag morges. Det er godt mulig den måler litt annerledes når den er i søvnmodus da. Blir spennende å se i kveld. :nigo:

Vi har ikke kommet så langt som å bestille hotell. Vet jo ingenting om byen annet enn at "alle sier det skal være kjempefint der!" :fnise: Vi er smårastløse alle tre, så utflukter blir det. Og shopping! Mye shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
:hoppe: for jentetur!! Det er vel få som fortjener det mer enn deg! :klemmer: Håper det retter seg med magen din, det er så kjedelig når de krangler! :kose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Og forresten, jeg fikk Polar Loop i julegave av jobben, men den er litt teit. Så nå ønsker jeg meg Fitbit til bursdagen min... :sjenert: Snakk om å skape et behov :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har også hørt masse fint om Wien! Det blir sikkert knall, og enig med Neferet i at det er få som fortjener det mer enn deg! Hvor lenge blir dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for jentetur!! Det er vel få som fortjener det mer enn deg! :klemmer: Håper det retter seg med magen din, det er så kjedelig når de krangler! :kose:

Og forresten, jeg fikk Polar Loop i julegave av jobben, men den er litt teit. Så nå ønsker jeg meg Fitbit til bursdagen min... :sjenert: Snakk om å skape et behov :ler:

Gleder meg noe så sinnsykt! :nigo:

Magen trøbler i dag også, men i dag er det ingen kjære mor. Studien skal leveres inn i dag, så jeg har krøket meg på jobb.

Enn så lenge er jeg veldig fornøyd med Fitbit altså. :jepp:

Åh, jeg har også hørt masse fint om Wien! Det blir sikkert knall, og enig med Neferet i at det er få som fortjener det mer enn deg! Hvor lenge blir dere? :)

Håper det er like fint som ''alle'' sier. :Nikke: Vi blir fra fredag til mandag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blarg. Som sagt, i dag har jeg krøket meg på jobb. Prøvd å spise en pære og drikke litt kaffe, men får mageknip med én gang. Er så sulteeeen! :bond: Har ikke spist skikkelig på to dager nå. :daane: Men jeg er ikke slakk eller noe, og søvnen jeg burde hatt i helgen tok jeg igjen i går - med glans - så jeg føler meg egentlig veldig fin. Så lenge jeg slipper å gå noe særlig (vondt), eller spise (vondt). Håper det snart går over!

Fitbiten er mer pålitelig i søvnmodus enn om man skal logge søvnen i ettertid. :jepp: I natt fikk jeg opp hvor mange minutter jeg har vært ''restless'' i løpet av natten (11 ganger, totalt 31 minutter), og hvor mange ganger jeg har våknet (1 gang - men egentlig var det to, av det jeg husker ihvertfall). Gøy å kunne følge med på sånt. :fnise:

Sånn ellers så humper og går det. Jeg stjeler noen minutter KG-tid nå, for egentlig er jeg veldig travel i dag. Skal levere inn studien, og jeg føler jeg mangler så mye! :daane: Jeg gjør nok ikke det da, bare siste finpuss - de ville jo bare ha et røft utkast i første omgang. Jeg er detaljfrik og får litt angst av å lage røffe utkast. :ler: Vel, vel. Skotten skal ikke legge det frem før neste uke, så han (og jeg) har god tid til å se på det frem til da uansett.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooouuuu, jentetur til Wien - det må vel bli bra?! :hoppe: Samme hvor du reiser når det er med bestisene, da blir det gøy uansett tenker jeg :hjerte: ...og ja, jeg er helt enig med de andre; det fortjener du!!

Håper magetrøbbelet ditt gir seg snart, det høres ikke særlig behagelig ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooouuuu, jentetur til Wien - det må vel bli bra?! :hoppe: Samme hvor du reiser når det er med bestisene, da blir det gøy uansett tenker jeg :hjerte: ...og ja, jeg er helt enig med de andre; det fortjener du!!

Håper magetrøbbelet ditt gir seg snart, det høres ikke særlig behagelig ut!!

Jaaa! :bolledeig: Vi valgte egentlig bare et sted hvor ingen av oss har vært, og hvor det ikke tar så altfor lang tid å komme seg til. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen er bestilt! :hoppendeglad:

Hello, Wien. :nigo:

Wien_BlickvomBurgtheater_OesterreichWerb

Ingen av oss har vært der, og vi vet null og niks om byen, men det ser unektelig veldig fint ut! :hjerter: Må få kjøpt meg en guidebok. Da er det lettere å finne ut hvor det er greit å sove også. :jepp:

Ellers går det bedre med magen. Jeg kjenner det bittelitt enda, men det verste gikk over i går heldigvis. Jeg fikk levert inn studien, rapporter ble levert inn med 5 minutters margin, og ja.... Travel dag! :fnise:

Etter jobb dro jeg rett til tanten min som fylte år. Vi var en helg gjeng, og det er så koselig å bare samles på den måten. :hjerte: Søster spurte A om hun ville sove over, og det var en overlykkelig A vi forlot da vi dro hjem. Synes det er så fint at både søster har lyst til å ha ungene selv om vi ikke trenger barnevakt, og ikke minst at A har lyst til å være der. :rodmer: Og som mannen sa i dag morges: fy søren, det er jo som å ha FRI når vi bare har én unge å ta oss av. :ler:

I dag skal jeg på trening. Kom meg ikke i går, siden magen var litt så-som-så. I dag blir det enten spinning eller MRL/stretching. Har veldig lyst til å dra på intervallspinning, men siden instruktøren på dagens time er sånn ca verdens kjedeligste ( = drittmusikk), tror jeg ikke det er vits. :P Men trening blir det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh herregud så lyst jeg også har på jentetur!! Du må kose deg litt for oss andre også! :) Godt magen er bedre nå, hørtes ikke noe særlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har jeg hatt en soveeffektivitet på 94%. :fnise: Men det kjenner jeg altså. Har sovet veldig godt i natt! :natti: Sikkert takket være trening i går. :trene: MRL var helt magisk. Vi brukte strikk rundt knærne hele timen - som skulle være stram til enhver tid - og på slutten hadde vi plankehelvete, med sikkert 2*4 minutt med varierende vanlig planke og sideplanke, uten pause og hele tiden med stram strikk rundt anklene. :daane: Det kjennes i dag!

Ellers: fredag, dere! :bolledeig: Denne uken har på samme tid gått veldig fort og sneglet seg avgårde. Men her er den, fredagen, med sitt blide (om enn regntunge) åsyn atter igjen. Om jeg får tid, skal jeg snike meg en halvtime tidligere fra jobb i dag for å besøke reisebestis på kjøpesenteret hvor hun jobber. Hun reiser (duh) i jobben sin, og promoterer sminke i ulike butikker. I dag var det visst vårt kjøpesenter som stod for tur. :nigo: Tror jeg skal få kjøpt meg litt snacks på Kicks også, for i februar blir det shoppestopp. :redd: Har bestemt meg for at om jeg er flink og ikke kjøper noe utenom det jeg virkelig trenger (som påfyll av maskara eller sjampo eller whatnot), skal jeg spandere på meg en dyr veske i Wien. :nigo: Må få shoppet den nye Mummikoppen også, mens det er tilbud på Kitchn. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..så nå skal du skamhandle før 1. februar? :hoho: Clever move :fnise: Ny veske fortjener du vel uansett, eller?! ;)

:hoho: Seff! ;) Neida, det ble ikke noe handling. Men den nye Mummikoppen skal jeg unne meg selv om det er shoppestopp. Er jo tilbud, så da sparer man jo penger. Eller? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå, fikk verdens fineste nyhet i dag morges; bestis er gravid! :strix::hoppendeglad::grine: Dette var 3. eller 4. IVF-forsøk, så dette var virkelig fint å høre. Hun satte inn 2 egg, og fikk i dag (4 uker på vei) 2-3 på testen - det samme jeg fikk med A med to egg innabords. Dette lover ihvertfall godt for hcg-nivået i kroppen. :jepp:

Ellers har vi hatt en super helg! På fredag var jeg på trening, og helt seriøst...OMG! Det er den beste og jevneste spinningtimen jeg har hatt NOENSINNE! :bolledeig: Jeg takker stretching dagen i forveien, kombinert med nok ( *kryss i taket* ) søvn og en spinningrastløshet som ikke ligner noen ting. Den var faktisk så god, at den fortjener å bli dokumentert her inne. *ler* Altså...84% gjennomsnittspuls! :hakeslepp: Det er godt jeg har noen ''første ganger'' innabords enda. :nigo: 590 forbrente kalorier er vel første gang det også, men det tallet er nok en del lavere, siden jeg veier nesten 3 kg mindre nå.

41d83bc6-4df5-48f0-ac2c-7171db20368f_zps

På lørdag dro vi tidlig til Stavanger for å rekke å handle på Ikea før bursdagsselskap. Vel, ungene våre som vanligvis pleier å være greie minst den første halvtimen, var villmenn fra første sekund. :daane: Man skulle trodd vi hadde oppfostret dem i skogen, så galne som de var. :fnise: Det var sånn at vi kom til et punkt der det ikke var flaut engang. :hoho: Vi fikk kjøpt oss en del stash, og mannen fikk sett på sofa til fotballrommet sitt.

I går var den store Disney on Ice-dagen. A storkoste seg, og kom hjem og kunne ikke slutte å fortelle om alt det fine hun hadde sett. :rodmer: I går kveld lekte hun at hun danset og sang mens hun gikk på skøyter hjemme i stuen. :hjerte: Jeg, mannen og M dro til Stavanger sentrum. Først besøkte vi svoger i den nye leiligheten, og etterpå skulle vi liksom spise en god lunsj, men siden det eneste som var åpent så tidlig var Burger King ble det....Burger King. Godt det altså (jeg er junk foodoman), men ikke akkurat det du ser for deg når du tenker ''en bedre lunsj''. :ler:

I ettermiddag kommer reisebestis på besøk. Jeg og jentene skal kjøre henne til flyplassen etter middag. Mannen er syk og ubrukelig, så da rømmer jeg huset. :ler: Gleder meg allikevel til å komme hjem; til vaskeengelens verk. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for noen flotte nyheter! Jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det føles å få positiv test etter en så lang vei som man har gått når man har blitt gravid ved hjelp av IVF, og flere forsøk til og med også! Så herlig! :)

Godt med vellykket spinningtime. Kjente litt på at jeg gleder meg til spinning igjen når jeg leste her ja. :jepp: Skal endelig få kjøpt meg spinningsko da, slik at jeg slipper bruke vanlige treningssko. :jepp: Tipper det vil ta spinningen til nye høyder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

For en strålende nyhet å starte uka med! :strix: Det er så godt når det lykkes for slitere også!

Håper uka blir like bra som helga (selv om det nok skal litt til :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, for noen flotte nyheter! Jeg kan nesten ikke forestille meg hvordan det føles å få positiv test etter en så lang vei som man har gått når man har blitt gravid ved hjelp av IVF, og flere forsøk til og med også! Så herlig!

Godt med vellykket spinningtime. Kjente litt på at jeg gleder meg til spinning igjen når jeg leste her ja. Skal endelig få kjøpt meg spinningsko da, slik at jeg slipper bruke vanlige treningssko. Tipper det vil ta spinningen til nye høyder.

Det kan jeg, og jeg kan forsikre deg om at det er den mest fantastiske nyheten noensinne. :hjerte:

Spinningsko er et must om du går en del på spinning. Det er en helt ny verden i forhold til vanlige sko altså. Hele tråkket blir lettere, og du bruker de musklene du egentlig skal bruke når du sykler (lårene, både opp og ned) i motsetning til leggene og tyngdekraften som blir mest brukt når du sykler ''vanlig''.

For en strålende nyhet å starte uka med! Det er så godt når det lykkes for slitere også!

Håper uka blir like bra som helga (selv om det nok skal litt til )

Jaaaa, ikke sant? Håper virkelig at det bærer helt fram. De skal på tidlig UL 4.mars. :nigo:

Mjeeeh, det skal vel litt til, ja. Mannen reiser på guttetur og jeg sitter atter igjen alene med ungene. :lol: Vi har Adams Matkasse denne uken, da, det er positivt! :tommelsmil:

Fotballrom innredet i beste shabby chic-stil, jeg håper vi får en sneak peek

Hurra for bestis!!

:hoho: Selvsagt! :jepp: Det blir nok ikke shabby chic altså, tror jeg har påvirket ham litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag. Onsdag? :blink: Hvor blir dagene av? :bond:

Ikke det at vi gjør så mye spennende egentlig. :fnise: På mandag kom jeg hjem til nydelig, nyvasket hus. Diddles vaskeengel er jo en million ganger flinkere enn eksengelen vår. :ler: Til og med mannen måtte innrømme det, der han grumlet noe om at hun likevel er dyr. Vel, vel. Jeg betaler gladelig bare jeg slipper å vaske gulv!

Reisebestis kom på besøk som sagt, og vi skravlet og lo. :hjerte: Oslobestis hadde enda ikke sagt noe til henne om at hun var gravid fordi hun ville gjøre det ansikt til ansikt (reisebestis bor i Oslo hun også nå). Og jeg hadde sååååå lyst til å fortelle, men jeg klarte å holde meg. Det skulle bare mangle altså, selvsagt. ;)
Etter at vi hadde kjørt henne på flyplassen (hvor A sovnet i bilen på vei hjem, klokken 17:30), hadde vi bare en skikkelig avslappende kveld. Vi holder på å se Elementary, og det er så koselig. Synes det er fint å se en serie sammen sånn, selv om jeg kjenner jeg har veldig lyst til å fortsette å se nå som han er borte. :fnise:

I går var det bare vanlig hverdagsgjøremål hjemme hos oss. Jeg lagde middag da jeg kom hjem (vi har Adams Matkasse denne uken, og da liker jeg å lage maten), ungene lekte litt, A dro bort til nabojenta og jeg dro på Obsen for å gjøre noe så sjeldent som å kjøpe karbonadedeig og kjøtt på tilbud. :ler: Så nå har vi 6 pakker med karbonadedeig i frysen, samt 4 kg av henholdsvis svinestek og svinekam. Nå skal det langtidskokes, dere! :nigo: Mannen dro til Stavanger i går kveld, og jeg tilbrakte resten av kvelden foran pc mens jeg trykte i trynet på både daddeltrøfler og proteinchips. Herregud, nå må mensen snart komme sånn at jeg har en grunn til å være så hol! :hoho:

I dag er det travelt, slik alle onsdager er. A skal på dans rett etter barnehagen, bror skal passe M i mens. Når vi kommer hjem er det middag, og klokken 8 er det favorittspinning! :bolledeig: Bror blir med, og mamma kommer og passer ungene. Hnnnng, jeg gleder meg sånn til spinningtimen at jeg svever på en sky akkurat nå! :trene:

Og apropos trening og sånn...jeg vurderer å lyse ut et ønske om barnevakt til en villig ungdom. Føler at det burde vært greit, om jeg finner noen jeg føler er troverdige og som får treffe ungene noen ganger først? Det er bare snakk om etter at ungene har lagt seg, så det burde jo være greit. Eller? Noen som har noen erfaringer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det høres ut som dagene er fine når de flyr avgårde som de gjør hos deg nå! :jepp:

Jeg meldte meg ikke på "hol"-diskusjonen sist, da var jeg ikke helt ute av KG-dvalen ennå :fnise: Nå derimot, har jeg dette å melde: på sånne dager pleier jeg å kalle det ulvehunger! Tror jeg har fått det fra min mamma hvis jeg ikke tar helt feil.

Ha en fin onsdag! :klemmer:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...