Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sur: Jeg vil shoppe billige treningsklær, men nettsiden til Get Inspired har klikket og jeg kommer ikke inn. Hadde Röhnisch tights til 300 kroner i handlekurven min, men var for sein til å trykke bestill. Blarg. Nå får jeg ikke prøvd før til lunsj igjen, og da er den sikkert helt utsolgt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver og kikker rundt jeg også, men alle sider jeg finner er bare treige(funker ikke osv... drittlei før jeg har handlet en eneste ting! grrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver og kikker rundt jeg også, men alle sider jeg finner er bare treige(funker ikke osv... drittlei før jeg har handlet en eneste ting! grrrrr

Jeg kom gjennom til slutt, så da ble det sportsbh fra Kari Traa og Röhnisch Lydia 7/8 tights på meg. 450 kroner. :hoppe: De hadde bare XS i Lydia igjen, men jeg satser på at den passer. Har S i den jeg har nå, og jeg tror jeg skal klare å få på meg en litt mindre også. Satser på det. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black Friday i dag, altså nettshopping. :ler: Har jo kjøpt meg treningsklær, samt ny balsam og varmebeskyttende spray fra Lookfantastic, og sitter nå på gjerdet mtp. Smashbox Full Exposure-paletten fra Kicks. Det er rett før jeg trykker på kjøp-knappen. :bond:

Sånn ellers var dagen i går veldig fin. Vi gjorde ikke på noe spesielt før leggetid, dagene er så korte! Etter at middagen er spist er klokken minst 17, og da vil jeg og jentene bare slappe av og se på tv. Nå går det i Vennebyen for alle penga. :fnise:

Etter at ungene var i seng, fikk jeg trent en god halvtime. Trente to rumpeprogram. Au! :ler: Jeg tok dessuten en kort mageyogaøkt, og gjett om jeg merker fremgang! Før klarte jeg ikke å ta en eneste skikkelig sideplanke (måtte ha kneet nedi), mens nå bare ''dam da dam, står her i 30 sekunder uten problem, jeg!'' :5:

...og det var egentlig dagen som var. Etter trening var det det vanlige, med VD i senga før jeg sovnet klokken 22. :natti:

Jeg våknet til en sms fra søster i dag, om at dersom jentene ville komme på overnatting var de hjertelig velkomne. Samtalen gikk slik:

Jeg: Har du lyst å sove hos tante og onkel J i natt?

A: Ska du værr me, mamma?

Jeg: Nei.

A: Ska M værr me?

Jeg: Ja.

A: :nigo: Åkei da.

:fnise: M var mer som dette: :hoppendeglad: . Hun forguder svoger, som er sånn ca hennes favorittperson i denne verden.

Så da får jeg en frikveld jeg, da. Jeg skal gjøre på ingenting, for jeg kommer hjem til nyvasket hus. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forholdet M har til onkelen sin høres så herlig ut :rodmer: Men nå høres det ut som disse jentene deres generelt er ganske heldige med onklene og tantene sine. :Nikke:

Deilig med frikveld! :hoppe: Kos deg masse, håper du får en kjempefin helg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gøy med shopping!! Ingenting iforhold til hva jeg har klikka hjem, da men... ;)) (fikk bestilt noe fra get inspired etterhvert jeg også, men kasta jaggu hvert litt verdifull tid underveis).

Håper dere har hatt en herlig lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forholdet M har til onkelen sin høres så herlig ut :rodmer: Men nå høres det ut som disse jentene deres generelt er ganske heldige med onklene og tantene sine. :Nikke:

Deilig med frikveld! :hoppe: Kos deg masse, håper du får en kjempefin helg. :nigo:

De er superheldige! :jepp: Jeg er innmari glad for at søsknene mine er så glade i jentene!

Gøy med shopping!! Ingenting iforhold til hva jeg har klikka hjem, da men... ;)) (fikk bestilt noe fra get inspired etterhvert jeg også, men kasta jaggu hvert litt verdifull tid underveis).

Håper dere har hatt en herlig lørdag!

:fnise: Jeg så det i dagboken din.

Har du forresten vært innom douglas.no? Der har de supertilbud ut dagen. 50% på alt (når du registrerer deg), pluss -200 kroner når du handler for over 500. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, helgen ass. :rodmer:

Først av alt: i går sov M...hold dere fast....til 9:30! :hakeslepp::overrasket::sjokk: 15,5 time, dere. Det er jo helt syyyykt! Tenk om A kunne ha sovet så lenge...da hadde jeg vært konstant uthvilt. :fnise: Men neida, vi var oppe klokken 5 i går. :lol:

Men ja, fin helg! På fredag hadde jeg som sagt barnefri, og gjorde ikke på noe som helst. Fikk shoppet litt julegaver, før jeg så altfor mange episoder av Vampire Diaries. :ler: Det gjorde jeg forsåvidt på lørdag også, før mamma og søster kom med ungene klokken 13. Da bar det avgårde til byen, og julemarkedet. Vi fant fort ut at dette var noe som måtte gjøres uten unger, så vi var der akkurat lenge nok til at ungene fikk tatt den lille karusellen en gang. Etterpå dro vi på kafé og spiste middag, før jeg og ungene dro hjem og bare koste oss frem til leggetid. På kvelden fant jeg frem julepynten fra garasjen, og fikk pakket inn kalendergaver til og med 8.desember.

I går gjorde vi ingenting spesielt, men dagen fór (fôr?) avgårde allikevel. Vi lagde to sorter julekaker (serinakaker og favoritten min bondekaker, litt à la peppernøtter, bare hardere), vi tegnet, lekte, pyntet til jul og var innom en liten tur på Plantasjen for å kjøpe juleblomster. På det punktet på dagen hadde jeg nådd kokepunktet hva gjelder rampete unger som aldri hører på hva jeg sier, så jeg var skikkelig sur mammakjerring på butikken. Sorry til mine medhandlere. :blomst:

Og apropos rampete unger...holy bejeezus, jeg har født to pøbler! :daane: Nå som det ser ut som A endelig er over den verste trassen som vi har stridt med så altfor lenge, så har hun kommet i en annen fase, nemlig Lære-M-Ukjureskap-fasen. :dry: Støtt og stadig hører jeg A hviske ''kom her, M! *tihihihiiii*'' De er søte altså, det er ikke det, men denne nye fasen innebærer veldig mye mer gulvvask for eksempel (å helle vann på gulvet er såååå gøy synes M, etter at A har lært henne det. Eller spytting, som visstnok er veldig populært for tiden. :rasende: ), og den stakkar sofaen vår har fått gjennomgått så mye nå at vi må leie rensemaskin for at den skal bli seg selv igjen. Senest i dag morges tømte M resten av A sin eplejuice (med en shot delicious antibiotika i :ler: ) over både seg selv og sofaen. Kjempekult. :dry: Jeg har resignert, og legger bare et håndkle fint over. :hoho: Men seriøst, vi må rense den før juletider. Er det noe i huset som trenger en real julevask, så er det definitivt sofaen vår.

Men altså, hurra! A virker å være over den verste hyl-og-skrik-for-alt-fasen. :hoppe: Jeg har fått flettet håret hennes i en hel halv uke allerede (før var det den populære The Grudge-stilen som var in), og i dag morges tok hun på seg ullklær uten å protestere en eneste gang. :5: Hun er generelt mye blidere, og har bare et par nedsmeltninger i løpet av en dag. :nigo:

I dag blir det superdupermegatravelt. A skal øve til danseshow klokken 17:30, og før det skal vi rekke å spise middag, kjøpe julekjole slæsj danseshowkjole (jeg har med en back-up i tilfelle vi ikke finner noe) til A, kjøpe dåpsgave til en liten jente og forhåpentligvis finne igjen posen jeg forla på senteret på fredag. :bond: Bare det å ta ungene med på kjøpesenteret er en risikosport i seg selv for tiden, og jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg utsetter meg selv for dette. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg prøvde å la guttungen kjøre handlekurv på butikken her om dagen, blir leeeeeenge til neste gang for å si det sånn :fnise:

Og de stakkars sofaene! Du har det sånn du og ja!og ettersom du skriver blir det jo bare bedre og bedre når det kommer en til!!! (har heldigvis sånn trekk til å ta av og vaske, men er jo noe dritt å kle på sofaen igjen)

Høres helt herlig ut at en av de sov lenge da, hadde A skjønt at kl 5 er natta enda så!

Vi har begynt å kjenne på trassen den siste uka, han vil ikke sove på dagen, bare hyler, og da blir jo resten av kvelden fryktelig slitsom. Det har endt i et parenorme meltdowns! Senest igår, vi skulle dusje, dusjen er i kjelleren, og vi har også en fryser i kjelleren! Han bestemte seg for at han SKULLE HA is, noe jeg nekta.

Han hylte og skreik mens jeg kledde av han, og på toppen av alt hadde han bæsja. Han klora og freste, men jeg måtte jo kaste han i dusjen da, endte jo opp med bæsj over hele meg og gulvet!

Og dette er bare begynnelsen?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt innlegg ;)

grungehår... *fnis* risikosport ....;) tepperenser :) føler jeg har hørt det før..

Igang med julebaksten og alt, sååå flinke! Har aldri smakt bondekaker, men de så gode ut. "Får vel bake litt" vi også... må bare bygge opp litt lyst og anledning først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg prøvde å la guttungen kjøre handlekurv på butikken her om dagen, blir leeeeeenge til neste gang for å si det sånn :fnise:

Og de stakkars sofaene! Du har det sånn du og ja!og ettersom du skriver blir det jo bare bedre og bedre når det kommer en til!!! (har heldigvis sånn trekk til å ta av og vaske, men er jo noe dritt å kle på sofaen igjen)

Høres helt herlig ut at en av de sov lenge da, hadde A skjønt at kl 5 er natta enda så!

Vi har begynt å kjenne på trassen den siste uka, han vil ikke sove på dagen, bare hyler, og da blir jo resten av kvelden fryktelig slitsom. Det har endt i et parenorme meltdowns! Senest igår, vi skulle dusje, dusjen er i kjelleren, og vi har også en fryser i kjelleren! Han bestemte seg for at han SKULLE HA is, noe jeg nekta.

Han hylte og skreik mens jeg kledde av han, og på toppen av alt hadde han bæsja. Han klora og freste, men jeg måtte jo kaste han i dusjen da, endte jo opp med bæsj over hele meg og gulvet!

Og dette er bare begynnelsen?!?!

OMG, handevogn! :daane: Jeg skyr butikker med små handlevogner som pesten. :fnise: Og det var faktisk en sånn handlevogn som er grunnen til at A har blå tann. :P

Vi har ikke trekk som kan tas av. Særdeles upraktisk, ja.

Sukk, trassen, ja. Gleder meg såååå til M begynner for fullt. :ironi:Men enn så lenge nyyyyter jeg at A ikke er fullt så dypt nedi lenger. :nigo:

Du.. Hva slags bil har dere til dukkehuset? Og hvor stor er egentlig garasjen? :)

Vi har ingen spesiell bil, bare en random som hun fikk fra mamma fra Spania eller søster fra Indonesia eller noe. :ler: Den er mindre enn en Barbiebil. Og jeg vil tro at en Barbiebil vil passe inn, for garasjen er ganske stor! A har i tillegg ''uteleker'' der inne, type huske (føyse ;) ), vipp og gynge, kjøpt billigbillig i Indo. :)

morsomt innlegg ;)

grungehår... *fnis* risikosport .... ;) tepperenser :) føler jeg har hørt det før..

Igang med julebaksten og alt, sååå flinke! Har aldri smakt bondekaker, men de så gode ut. "Får vel bake litt" vi også... må bare bygge opp litt lyst og anledning først.

Grungehår, ja. Det kunne vært det, for det er sammenlignbart, men jeg mente filmen The Grudge. Du vet hun jenta som har alt håret foran ansiktet og ser superskummel ut. Der har du A, bare hun er lysere i håret. :ler:

Bondekakene er sinnsykt gode! De er vel ikke ''klassifisert'' som julekaker, men de smaker veldig julete. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i går...hva skal jeg si om den? Hjem fra jobb, spise middag, legge unger (to ganger på M, hun er tett og våkner og vil ikke sove igjen :dry: ), trene, dusje, legge meg selv.

Og det var det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk iallfall trent...! Om ikke så mye annet ;) Dagene flyyyyyr nå om dagen, så korte som de er.

leste jo grungehår ja, synes jeg så det for meg... hihi. Grudgehår høres skumlere ut... :sjokkert:

Kanskje jeg prøver meg på bondekaker... hvis jeg bygger opp nok overskudd og lyst. julebaksten ska være lystbetont og ikke type MÅ GJØRE i år.. tenkte å tjuvstarte litt ved å kjøpe gode ferdigbakte for å fylle noen kakebokser og redusere "stresset" litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk iallfall trent...! Om ikke så mye annet ;) Dagene flyyyyyr nå om dagen, så korte som de er.

leste jo grungehår ja, synes jeg så det for meg... hihi. Grudgehår høres skumlere ut... :sjokkert:

Kanskje jeg prøver meg på bondekaker... hvis jeg bygger opp nok overskudd og lyst. julebaksten ska være lystbetont og ikke type MÅ GJØRE i år.. tenkte å tjuvstarte litt ved å kjøpe gode ferdigbakte for å fylle noen kakebokser og redusere "stresset" litt. ;)

Det er sant! Yay, me! :5:

Grudgehår er skummelt, ja, og jeg har ikke sett filmen engang. :redd:

Bondekaker er veldig enkelt å lage. Det som tar tid er å dele opp og sånn. Men så lenge deigen er kald og god, er det også enkelt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i går var sånn ca sånn:

1) Jobbe, jobbe, jobbe. Møter. Jeg kan konstatere at jeg definitivt er blitt flinkere til å diskutere endringer ( = dyrere for byggherren) face to face. :5:

2) Dra tidligere fra jobb for å rekke julefest i barnehagen. Superkoselig, som alltid! Der fikk vi grøt, saft og lapper, og ungene fikk laget telysholder med lim+sukker, sparebørse, og de fikk sjokolade og mandarin fra nissen. Sitat A: ''kor sove nissen når han e her, mamma?'' :fnise:

3) Dra tidligere fra julefest for å rekke danseøvelse. Siden det er danseshow neste uke, har det vært 2 øvinger denne uken. I tillegg er det øvelse på søndag (on site). A synes bare det er kjempegøy å se på alle andre, så hun stortrives. Jeg spurte henne i går om hun ville fortsette med dansing etter jul også, og svaret jeg fikk var et høyt og rungende JA! :fnise:

4) A sovnet i bilen på vei hjem, så leggingen var over innen klokken 18:15 i går. :ler: Så der stod jeg da, litt :klo: og lurte på hva jeg skulle ta meg til hele den lange kvelden. Misunnelsen var ikke liten da jeg fikk spørsmål fra Diddles om jeg skulle være med på favorittspinning (som tydeligvis har gått hele høsten mens vi begge har trodd at den var utgått fra timeplanen :grine: ). Sukk. Men, men...neste uke! :nigo:

5) Kvelden ble brukt til: strikke, se TV, drikke brus, spise frysethai fra Rema og bittelitt bretting av klær.

I dag skal vi rett fra barnehagen og i selskap til onkelen min som fyller år. Egentlig ''avslappende'' for min del, for det innebærer mest sannsynligvis ingen legging i dag heller. Han og tanten min bor 30 minutter unna, og da er det 99,9% sannsynlighet for at jentene sovner i bilen på vei hjem. Jeg tenkte å bruke kvelden på å trene (jeg er SÅ gangsperr i magen etter mageøkten jeg hadde på tirsdag :daane: ) om ikke noe annet skulle komme i veien.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover de seg gjennom avkledning, kveldsstell og alt når de har sovnet i bilen? :ler: lille spretter opp og er lys våken med en gang bilen stopper, hun :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er imponert over jentene dine som "tar kveld" kl 18 i bilen, ja! :jepp: Dersom O hadde sovnet i bilen, så hadde han uansett våknet når jeg tok han ut, og resten av kvelden hadde forløpet som vanlig med kveldsmat, litt leking, dinosaurer på youtube også legging 19:15 :P

Kos deg hos onkelen din i dag! Kos deg med kake! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hvis Liten sovner i bilen og sover så mye som et par minutt bare så sovner hun ikke igjen før laaaaangt over leggetid :daane: Det er rart altså, at en powernap kan virke inn på den måten!! De enestee gangene hun kan sove på dagtid er når hun er syk, da virker det ikke inn på nattesøvnen...Så der er du heldig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...