^^Belle^^ Skrevet 11. november 2014 Forfatter #9501 Del Skrevet 11. november 2014 Idag prøver jeg ut oppskrifta di på fynsk brunsviger. Du har frista meg med den så mange ganger her inne! Ikke bra for en som er gravid og craver noe søtt Tenna løper snart i vann når jeg kikker inn i ovnen her. Trene får vi gjøre til våren eller noe...syns du er superflink som trener så mye! Åååååå, heldiggrisen! Den kaka må jeg fryse ned med én gang, ellers spiser jeg opp hele. Helt seriøst! Håper du liker den like godt som jeg gjør. (Og ja, ostekaka med kanelbolle ble frosset ned etter å ha spist ett stykke ) Skulle gjerne ha fått trent mer jeg da. Men mannen holder litt igjen, litt fordi han synes jeg er blitt for tynn på overkroppen (noe jeg forøvrig ikke er enig i - han sørger bare over puppene mine som er borte ), litt fordi han er veldig sliten selv (og trening betyr alenetid med ungene) og litt fordi jeg er så sliten at jeg legger meg rett etter den eventuelle treningen. Joda, så...høsten er fantastisk, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 11. november 2014 #9502 Del Skrevet 11. november 2014 Mannfolk og pupper Min mann er helt besatt av pupper, passer han bra at de er gigastore nå, tror jeg må ha 70 k, men de er jo så vonde, så det er bare se, men ikke røre!!! Burde fryst kakene med en gang jeg og, helt håpløs, går og småspiser hele tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. november 2014 Forfatter #9503 Del Skrevet 11. november 2014 Mannfolk og pupper Min mann er helt besatt av pupper, passer han bra at de er gigastore nå, tror jeg må ha 70 k, men de er jo så vonde, så det er bare se, men ikke røre!!! Burde fryst kakene med en gang jeg og, helt håpløs, går og småspiser hele tida! Mannen min er egentlig rumpemann, men jeg hørte ham aldri klage over gigapuppene jeg fikk da jeg var gravid og ammende. Nå har jeg usle 65 eller 70 E eller noe. Bruker feil BH nå da, fordi jeg aldri får somlet med ned til de skikkelige undertøysbutikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 11. november 2014 #9504 Del Skrevet 11. november 2014 Mannen min er egentlig rumpemann, men jeg hørte ham aldri klage over gigapuppene jeg fikk da jeg var gravid og ammende. Nå har jeg usle 65 eller 70 E eller noe. Bruker feil BH nå da, fordi jeg aldri får somlet med ned til de skikkelige undertøysbutikkene. Er da ikke så ille størrelse det da...jeg har også litt feil strl nå, gidder ikke bruke penger på ny bh nå, da får jeg heller ta i bruk ammebh'ene de siste mnd. Og tenk så bra rumpe du får med alle de utfallene du gjør da!!! Spinningen gir vel bra rumpe den også! Det må jo mannen like☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. november 2014 #9505 Del Skrevet 11. november 2014 Skulle gjerne ha fått trent mer jeg da. Men mannen holder litt igjen, litt fordi han synes jeg er blitt for tynn på overkroppen (noe jeg forøvrig ikke er enig i - han sørger bare over puppene mine som er borte ), litt fordi han er veldig sliten selv (og trening betyr alenetid med ungene) og litt fordi jeg er så sliten at jeg legger meg rett etter den eventuelle treningen. Joda, så...høsten er fantastisk, ikke sant? Jo men du..jeg er litt enig med mannen din - du trenger ikke akkurat å ta av mer...Jeg vet det ikke er lett å se selv, for vi blir jo aldri fornøyd (!!) men tar du av mer så blir du for tynn _etter min mening_ Synes du er fin som du er nå, og syntes du var fin før du tok av de siste 10 kg også Små pupper her i gården også, kunne sikkert bare slutta å gå med bh igjen snart - til mannens store fornøyelse..pupper i det fri er visst det beste som finnes Brukte ikke bh så ofte før, nå har jeg liksom vent meg til å ta det på - selv om behovet egentlig ikke er så veldig stort..litt sånn som puppene mine -ikke så veldig store Heldigvis har jeg en mann som digger rumper - og der har jeg noe å slå i bordet med Trøtt og sliten her også, jeg tar omega 3 og skal begynne å sole meg igjen - håper det er magisk medisin Det hjalp sist...høsten er uansett tung da, det meste er lettere når det er lyst og varmt ute Andpusten opp trappene her også Digg å trene med deg igjen igår btw - du er motivasjon å ha ved siden av seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. november 2014 Forfatter #9506 Del Skrevet 11. november 2014 Er da ikke så ille størrelse det da...jeg har også litt feil strl nå, gidder ikke bruke penger på ny bh nå, da får jeg heller ta i bruk ammebh'ene de siste mnd. Og tenk så bra rumpe du får med alle de utfallene du gjør da!!! Spinningen gir vel bra rumpe den også! Det må jo mannen like☺ Neida, jeg har bittelitt, men ikke mye. Bruker en BH i 75B nå, og den er litt stor. Jeg er uansett større nå enn jeg var før graviditet, da hadde jeg 70A. Det begynner å komme seg. Vektnedgangen har ikke vært helt snill mot rumpen min dessverre, så den var helt paddeflat en stund. Men nå begynner den å løfte seg litt, og det liker vi! Jo men du..jeg er litt enig med mannen din - du trenger ikke akkurat å ta av mer...Jeg vet det ikke er lett å se selv, for vi blir jo aldri fornøyd (!!) men tar du av mer så blir du for tynn _etter min mening_ Synes du er fin som du er nå, og syntes du var fin før du tok av de siste 10 kg også Små pupper her i gården også, kunne sikkert bare slutta å gå med bh igjen snart - til mannens store fornøyelse..pupper i det fri er visst det beste som finnes Brukte ikke bh så ofte før, nå har jeg liksom vent meg til å ta det på - selv om behovet egentlig ikke er så veldig stort..litt sånn som puppene mine -ikke så veldig store Heldigvis har jeg en mann som digger rumper - og der har jeg noe å slå i bordet med Trøtt og sliten her også, jeg tar omega 3 og skal begynne å sole meg igjen - håper det er magisk medisin Det hjalp sist...høsten er uansett tung da, det meste er lettere når det er lyst og varmt ute Andpusten opp trappene her også Digg å trene med deg igjen igår btw - du er motivasjon å ha ved siden av seg Åh, du er god, du! Jeg trenger nødvendigvis ikke ta av mer på vekten, men jeg vil bli litt tynnere på lårene allikevel. Mye vil ha mer, vet du. Problemet mitt er jo at jeg er veldig klassisk pære, og da er det overkroppen som mister alt, før nedre delen av kroppen i det hele tatt finner ut at noe har skjedd. Tenk om det hadde gått an å punktslanke seg! *drømmedrømme* Men du har rett. Jeg har jo nådd målene mine, og mer til! Jeg fokuserer ikke på å ta av mer altså, lover. Jeg vil bare stramme litt opp her og der. Jeg kan ikke gå uten bh i offentligheten altså. Mine to vakre barn har gjort dem litt mer hengete enn de trenger å være. Soling, ja! Det må jo være fantastisk medisin! Kanskje jeg skal unne meg litt sol jeg også. Åååå, det var helt fantastisk å ha deg ved min side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. november 2014 Forfatter #9507 Del Skrevet 11. november 2014 Åååå, fine bestekompis som sender melding kun for å høre om vi har noen planer for fredagen, fordi han ville stille sine barnevaktskills til disposisjon slik at jeg og mannen kunne ta oss en date. Den kommende fredagen blir alt annet enn date dessverre; da får vi liggebesøk av svigerfar og kona. Ikke akkurat en romantisk setting. Men tilbudet står ved lag, og det skal vi definitivt bruke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. november 2014 #9508 Del Skrevet 11. november 2014 Problemet mitt er jo at jeg er veldig klassisk pære, Problemet ditt er at du kan være ganske teit innimellom Pære my ass, det er ikke mye som minner om pære på deg min skjønne ...hilsen lille trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. november 2014 #9509 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg tror problemet ditt er med øynene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. november 2014 #9510 Del Skrevet 12. november 2014 Problemet ditt er at du kan være ganske teit innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2014 Forfatter #9511 Del Skrevet 12. november 2014 Problemet ditt er at du kan være ganske teit innimellom Pære my ass, det er ikke mye som minner om pære på deg min skjønne ...hilsen lille trille Jammen jeg ER jo pære. Tynn på overkroppen, større på underkroppen. Altså, pære. Jeg tror problemet ditt er med øynene Pføy. Dere altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2014 Forfatter #9512 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg har kjøpt meg ny veske! Dvs, jeg har bestilt til meg selv i julegave fra mannen og ungene. Vi er SÅ lite romantiske når det gjelder julegaver, men så får vi også alltid noe vi ønsker oss. Sånn ellers var dagen i går særdeles lite spennende. Vi lekte, så barne-tv og etter leggetid monterte jeg og mannen den nye lydplanken vår. Vi fant endelig en hvit som i tillegg kan henges på veggen - det er tydeligvis langt mellom dem! Det kjipe var at butikkmannen glemte å nevne at det ikke fulgte med noen form for kabel for å koble mellom tv og planke. Så det skal jeg kjøpe i dag. Mannen tar med seg ungene til Stavanger i bursdagsselskap, og jeg får endelig mulighet til å gjøre alle de tusen ærender som samler seg opp i løpet av en uke. Særlig nå i julegavetider. Så jeg skal ta et lite raid etter jobb i dag, og få kjøpt inn alt til kalenderen til jentene, samt en del julegaver. Jeg skal nyte alenetiden, drikke god kaffe og spise middag på kaféen helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2014 Forfatter #9513 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) OMG, en sånn søt sovebaby har jeg lyst på! http://youtu.be/KTCQpjUrCe8 Endret 12. november 2014 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 12. november 2014 #9514 Del Skrevet 12. november 2014 Åå, så trøttsøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. november 2014 #9515 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2014 Forfatter #9516 Del Skrevet 12. november 2014 Puh! Nå har jeg jammen ikke mange pakker igjen å kjøpe! Et megaraid er tatt - også til kalenderen til jentene - og jeg er sliten som fy. Mannen og jentene kommer hjem om en times tid, og til dess skal jeg bare rydderydderydde til vaskedamen kommer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. november 2014 #9517 Del Skrevet 12. november 2014 Wow!! Da er det lov å være sliten!! Hva kjøper dere til A? Liten ønsker seg alt i lekebutikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2014 Forfatter #9518 Del Skrevet 12. november 2014 Wow!! Da er det lov å være sliten!! Hva kjøper dere til A? Liten ønsker seg alt i lekebutikken Nå fikk jeg satt meg ned! Det har gått i ett siden jeg stod opp kloklen 6 i dag. Håper mannen kommer hjem med to sovende unger i bilen, og ikke to hypre overtrøtte unger. Hun skal få ny sykkel. Den hun har nå er altfor liten, så hun skal få et hakk større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. november 2014 #9519 Del Skrevet 12. november 2014 Åh, sånne dager Har hatt en sånn selv, jobb fra 6.30-15.45 og så hjem til Liten som _definitivt_ er frisk igjen - O.M.G Stemmer, det var sykkel dere skal gi til jul Hva da teflonhjerne?? Jeg vipper frem og tilbake hva jeg vil kjøpe..hun ønsker seg jo ALT På en måte har jeg lyst å fylle på av det hun har; mer duplo/ togbane/ kulebane..på en annen side har jeg lyst å finne på noe helt annet! Trenger tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. november 2014 Forfatter #9520 Del Skrevet 13. november 2014 Åh, sånne dager Har hatt en sånn selv, jobb fra 6.30-15.45 og så hjem til Liten som _definitivt_ er frisk igjen - O.M.G Stemmer, det var sykkel dere skal gi til jul Hva da teflonhjerne?? Jeg vipper frem og tilbake hva jeg vil kjøpe..hun ønsker seg jo ALT På en måte har jeg lyst å fylle på av det hun har; mer duplo/ togbane/ kulebane..på en annen side har jeg lyst å finne på noe helt annet! Trenger tips! Det gjorde det ikke bedre at natten har vært helt grusom. Jaja, sove kan man gjøre...på søndag. A har veldig greie ønsker i år egentlig, så jeg håper ikke hun får altfor mye dill - i fare for å høres utakknemlig og ekkel ut. Hennes ønsker er: Elsa-dukker (eller andre Disney-dukker - i Barbiestørrelse), Barbie-dukker og klær til disse, Brio dukkevogn, Filly-hester, lydbøker og små bøker à la Karsten og Petra. Hun har veldig mange store bøker med samlinger av mange historier, men de er ikke interessante enda. Men hva M ønsker seg er en annen sak! Så langt har jeg kommet frem til: dukker - vanlig størrelse, bøker av samme typen som A ønsker seg, og baller. Hun er jo arveklumpen og trenger ikke en eneste ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå