Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Hurra for fine kjoler og helg og mannen som kommer hjem! :hoppendeglad:

Goooood helg! :klemmer:

(og så må jeg nok inn på insta og se på antrekket til A nå! :jepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med Diddles! Både i at A har kul stil :jepp:, og at dongerikjolen funker på julebord. Det er jo alt det fine stæsjet ved siden av som avgjør hvor pynta du er. :Nikke:

Kos at mannen kommer hjem! :strix: Håper dere får en kjempefin helg med masse hygge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine kjoler, vel så fine som den første! Den sorte var min favoritt! Synes absolutt dongrikjolen kan benyttes, den har jo ikke akkurat hverdagssnitt! Med smykker og hæler blir den veldig fest!

truse med avklippet et lapp...? er det et krav? Det er det her i huset også... løye det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for fine kjoler og helg og mannen som kommer hjem! :hoppendeglad:

Goooood helg! :klemmer:

(og så må jeg nok inn på insta og se på antrekket til A nå! :jepp: )

:klem: til deg også.

Hva synes du om antrekket? :fnise: I dag har hun den samme genseren, med HK-singlet, prikkete strømpebukse og rutete skjørt. :hoho:

Helt enig med Diddles! Både i at A har kul stil :jepp:, og at dongerikjolen funker på julebord. Det er jo alt det fine stæsjet ved siden av som avgjør hvor pynta du er. :Nikke:

Kos at mannen kommer hjem! :strix: Håper dere får en kjempefin helg med masse hygge! :klem:

Det er ihvertfall ingen tvil om at hun har helt sin egen stil. ;)

Helgen var helt super!

fine kjoler, vel så fine som den første! Den sorte var min favoritt! Synes absolutt dongrikjolen kan benyttes, den har jo ikke akkurat hverdagssnitt! Med smykker og hæler blir den veldig fest!

truse med avklippet et lapp...? er det et krav? Det er det her i huset også... løye det der!

Den sorte blir fin til jul ihvertfall. Jeg trenger en klassisk sort kjole. Min forrige gikk i arv til svigermor fordi den var blitt for stor. :sjenert:

Rare ungene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen, ass. Fine, fine helgen! :rodmer:

På fredag hentet vi mannen etter høstfesten i barnehagen. Vi var innom kjøpesenteret en liten tur først, A fikk seg kjole (som nå plutselig er ubrukelig :dry: ) og måtte bli båret ut fordi hun klikket mongo da hun ikke fikk lov til å kjøpe Elsa-kostyme. Grunnen til at hun klikket mongo fikk vi se et kvarter etterpå. Da sov hun søtt i bilen. Klokken var 17:30. :ler: Ikke bare vi voksne som er trøtte etter en lang uke, nei.

På lørdag koste vi oss med film på formiddagen (tradisjonen tro!), og på ettermiddagen tok mannen med seg ungene til svigermor, og jeg fikk tatt en stripe i sentrum med mamma og søster. Så var det tid for fotballkamp, og jeg dro til svigermor slik at mannen kunne dra på kamp. Vi lekte i regnet, spiste pølse i brød og lørdagsgodt. :closedeyes:

I går sov jeg lengelengelenge, så film med A mens M sov, leste ut ene boken min (den har jeg jobbet med altfor lenge, med 2-3 pausefisker innimellom :daane: ) og etter mannens og M sin lur dro vi til søster. Der spiste vi pizza og scones, og bare koste oss.

I går begynte jeg på ny bok, The Ocean at the End of the Lane av Neil Gaiman. Det er første gang på mange år at jeg ikke har klart å legge fra meg en bok fordi den er så spennende. :hjerte: Elsker Neil Gaiman. :rodmer:

I ettermiddag reiser mannen til Stavanger med ungene. Det skal bli rart å komme hjem fra jobb til tomt hus altså! Men åh, det skal bli deilig å kunne sove heeeelt til klokken ringer 6:30 i morgen. :hoppe: I dag var det nemlig opp og hopp klokken 4:30. :haar: Men ja, ingen andre planer enn å trene klokken 18:30. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahmmagaaaad, jeg har helt seriøst nettopp spist minst 4 svære porsjoner med pasta- og pestosalat. :daane: Det er godt jeg skal trene i dag! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, men det er jo sååå godt da! :) Vi har regelmessig pestokylling, som egentlig bare er kylling, pesto, paprika, rødløk og litt fløte. Ja også spagetthi da. :) En av O sine favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, men det er jo sååå godt da! :) Vi har regelmessig pestokylling, som egentlig bare er kylling, pesto, paprika, rødløk og litt fløte. Ja også spagetthi da. :) En av O sine favoritter.

Jeg ELSKER pesto. :sikle: Men det må være den fra Barilla; Pesto Genovese. :hjerte: Her er det veldig enkelt: bacon/stekt spekeskinke/kjøttdeig (hva man enn har i kjøleskapet), fullkornspenne, ruccola og massssse pesto. Mmmmmm. Jeg er mett enda! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, trening i går var så sinnsykt deilig! :trene: Til tross for matbabyen jeg hadde i magen (som nesten kom opp igjen på den første spinningtoppen, og igjen under mageøvelsene på styrkebiten :fnise: ) var kroppen skikkelig med! Max på 92% og gjennomsnitt på 82% er jeg veldig, veldig fornøyd med! Jeg tok i tillegg ''kjedelige'' burpees (satte meg ned på rumpa og reiste meg opp igjen uten å bruke armene, i stedet for å legge seg ned i planke på gulvet), og våknet i dag opp uten vondt i skulderen. :5:

Ellers var ettermiddagen i går skikkelig, skikkelig rar! :ler: Jeg hadde plutselig mange timer til å gjøre ingenting, og ingenting gjorde jeg. :nigo: Jeg spiste min kroppsvekt i pestosalat, jeg heklet litt og så Vampire Diaries. Jeg la meg tidlig og leste Neil Gaimans The Ocean at the End of the Lane som forresten er helt fantastisk! :hjerte:

Våknet i dag, uthvilt og fin. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde opp for all utviltheten din, ved å stå opp 06.15 :dry:

Vintertid my ass!!!!!

Jeg stod også opp 6:15. :fnise: Men jeg la meg sikkert flere timer før du la deg, da, så. I tillegg fikk jeg jo sove heeeele natten! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER pesto. :sikle: Men det må være den fra Barilla; Pesto Genovese. :hjerte: Her er det veldig enkelt: bacon/stekt spekeskinke/kjøttdeig (hva man enn har i kjøleskapet), fullkornspenne, ruccola og massssse pesto. Mmmmmm. Jeg er mett enda! :hoho:

Enig! Ingen av de andre pestoene er spesielt gode! Pesto og kyllingpizza er også veldig godt!

Hørtes ut som en perfekt ettermiddag! Jeg savner å trene altså!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod også opp 6:15. :fnise: Men jeg la meg sikkert flere timer før du la deg, da, så. I tillegg fikk jeg jo sove heeeele natten! :nigo:

Jeg la meg halv ett, la bort mobilen halv to :fnise: sov hele tiden fram til 6.15, da.

Hvorfor i himmelens navn sto du så tidlig opp???! :bond:

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la meg halv ett, la bort mobilen halv to :fnise: sov hele tiden fram til 6.15, da.

Hvorfor i himmelens navn sto du så tidlig opp???! :bond:

4 timer og 45 minutter...er ikke det nok for deg, da, hæ? :ler:

Jobb vet du. Kjører klokken 7, jeg. :lol:

Hm. Lillemor tok på seg ryggsekken, sa hun skulle reise med bussen, og gikk sin vei :huh:

:hoho: De er så søte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du kjører så tidlig ja! Da kan jeg skjønne du må opp tidlig :ler:

Faktisk er det ofte lettere å stå opp når jeg har sovet 5-6 timer i stedet for 7-8 syns jeg. Aner ikke hvorfor! Men det byr meg imot å stå opp når det står 06 på klokka :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, du kjører så tidlig ja! Da kan jeg skjønne du må opp tidlig :ler:

Faktisk er det ofte lettere å stå opp når jeg har sovet 5-6 timer i stedet for 7-8 syns jeg. Aner ikke hvorfor! Men det byr meg imot å stå opp når det står 06 på klokka :dry:

6 timer er perfekt for meg, så sant jeg får dem sammenhengende. Jeg gjør så og si aldri det. Enten er det unger som våkner, eller så våkner jeg selv. Jeg sover ekstremt lett. :dry:

Jepp, starter 7:30. Helt greit sånn sett, da er jeg jo tidligere ferdig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke, store A har sluttet med tutt! :strix: Vi som har gruet oss sånn, og utsatt det måned etter måned, og så går hun hen og avvenner seg selv. :fnise: Den siste uken har hun ikke brydd seg om tutten når hun har kommet inn til meg på natten (noe som også er en uvane vi må bli kvitt tror jeg...jeg sover dårligere og dårligere om nettene... :natti: ). Det skjedde egentlig bare helt plutselig, fra én natt til en annen. På mandag da mannen skulle pakke til Stavangertur sa han ''og tutten må vi pakke med oss, sant?'', hvorpå hun svarte ''nei''. Han pakket den altså, han er ikke suicidal heller. :fnise: Men på kvelden da hun skulle legge seg hadde hun ikke spurt etter den en gang, og sovnet veldig fint uten! I går kveld spurte hun etter den omtrent en halv gang, men hun aksepterte det da jeg bare ''psjjj, du er jo så stor nå at du ikke trenger tutten for å sove''. Hun brukte litt tid på å sove, og brukte håret mitt å kose med litt, men det er nok like mye fordi hun sov i nesten en time på dagen. Så nå har vi altså ingen andre valg enn å bare kjøre på uten tutt. :ler:

Ellers var ettermiddagen i går like rar som mandagen. Mannen og ungene var ikke hjemme før rundt 17:30, så jeg hadde to hele timer hvor jeg bokstavelig talt bare lå på sofaen og så på tv. Spiste restepestosalat. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeiiiijjjj, flink jente :hoppendeglad: Jeg fortalte det til Liten nå og hun bare --> :bolledeig: "så FLINKE hu e!!! Tror du hu vil leka me meg då, når hu har slutta me tutt?!"

:fnise:

Men altså, så bra det gikk en million ganger lettere enn dere forventet!! Krisemaksimert litt kanskje?! :ler: Nei jeg tuller, jeg grudde meg som en hund selv til Liten skulle slutte - men det gikk jo også knirkefritt!! Ah, vi har sånne store jenter :bond: Synes det går litt fort dette her...jeg husker det som det var igår første gang vi møttes :hjerte: Nå er det snart 3 år siden :overrasket: Jeg er heldig som har hatt dere i livet mitt i 3 år :rodmer: ...måtte det aldri ta slutt :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeiiiijjjj, flink jente :hoppendeglad: Jeg fortalte det til Liten nå og hun bare --> :bolledeig: "så FLINKE hu e!!! Tror du hu vil leka me meg då, når hu har slutta me tutt?!"

:fnise:

Men altså, så bra det gikk en million ganger lettere enn dere forventet!! Krisemaksimert litt kanskje?! :ler: Nei jeg tuller, jeg grudde meg som en hund selv til Liten skulle slutte - men det gikk jo også knirkefritt!! Ah, vi har sånne store jenter :bond: Synes det går litt fort dette her...jeg husker det som det var igår første gang vi møttes :hjerte: Nå er det snart 3 år siden :overrasket: Jeg er heldig som har hatt dere i livet mitt i 3 år :rodmer: ...måtte det aldri ta slutt :kline:

:hoho: Hun er så kul! Og jaaa, selvsagt vil vi leke! Til helgen kanskje?

Krisemaksimering, ja, definitivt! :fnise:

Åååå, de er så store! Jeg fikk bilde av mannen da de var i Stavanger. Hun satt fremovervendt i onkelens bil og så bare såååå stor ut! :bond:

Det er ikke bare du som er heldig, nemlig. Det er jeg også! :rodmer: Og jentene. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...