Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kunne også tenke meg badekar - til ungene. Men er så slitsomt å vaske, synes jeg. :P

Da er det godt vi har vaskehjelp! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også fått badekar etter at vi flyttet! O lykke! Frøkna er i ekstase og svømmer frem og tilbake, hun har til nå vært klemt ned i babybaljen, men det har jo gått på et vis. Jeg :hjerte: badekar også, det er så deilig! Og apopos vasking, jeg skyller det etter bruk og da blir det ikke noe særlig skittent. Får heller skure det en gang i blant, men ser ikke ut til at det trengs særlig ofte.

Håper det ordner seg med jobben til mannen din, det er ikke noe gøy å ha sånne usikkerheter hengende over seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også fått badekar etter at vi flyttet! O lykke! Frøkna er i ekstase og svømmer frem og tilbake, hun har til nå vært klemt ned i babybaljen, men det har jo gått på et vis. Jeg :hjerte: badekar også, det er så deilig! Og apopos vasking, jeg skyller det etter bruk og da blir det ikke noe særlig skittent. Får heller skure det en gang i blant, men ser ikke ut til at det trengs særlig ofte.

Håper det ordner seg med jobben til mannen din, det er ikke noe gøy å ha sånne usikkerheter hengende over seg :klemmer:

Så deilig! :nigo: Jeg gleder meg til å ta første bad oppi der altså, selv om jeg ikke er ihuga badekarfantom. :fnise:

Takk for tips! Jeg pleier alltid å skylle det - det er jo stappfullt i leker innsmurt i restesåpe. :icon_lol: Barbiedukker med ''sjampo'' i håret og sånn. :ler: Og jeg kan tenke meg (og håper) at badekaret uansett er enklere å holde rent enn den ekle plastikkbaljen som suger til seg gørr og dritt. Den har blitt skrubbet mange ganger, den! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badekaret vårt :strix:

post-4960-0-18741300-1412920969.jpg

Det blir litt sånn malplassert der det står, men sånn får det bare bli. Den ene dusjdøren blir stående for å forhindre spruting, og gulvlisten har vi ikke så veldig lyst til å ta bort i tilfelle vi vil ha dusj tilbake igjen, siden vi tror vi må hakke den av på et vis.

Jeg skal få inn litt pynt sånn at det blir koselig og fint. Til nå har det kun vært gjestedo, så... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med badekar! :) Vi har også badekar, men er i markedet for et nytt et. Det må være minst 180 langt. :P

Jeg pleier å vaske badet når O bader. Veldig greit. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere! Er veldig, veldig fornøyd! :nigo:

Så herlig med badekar! :) Vi har også badekar, men er i markedet for et nytt et. Det må være minst 180 langt. :P

Jeg pleier å vaske badet når O bader. Veldig greit. :P

Vårt er 170, ja. Lengre enn det ser ut til på bildet, for jeg fikk helt sjokk hvor stort det var da søster satte seg oppi, med ungene. Med klær og uten vann altså, de lekte båt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere! Er veldig, veldig fornøyd! :nigo:

Vårt er 170, ja. Lengre enn det ser ut til på bildet, for jeg fikk helt sjokk hvor stort det var da søster satte seg oppi, med ungene. Med klær og uten vann altså, de lekte båt. :ler:

Ja, for folk med normal høyde er det jo langt nok, men for oss, hvor R er godt over 190 så blir 170 litt kort, for han liker å ligge i badekaret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for folk med normal høyde er det jo langt nok, men for oss, hvor R er godt over 190 så blir 170 litt kort, for han liker å ligge i badekaret :fnise:

:fnise: Det forstår jeg godt!

Jeg er 167, mannen er 174, så for oss er det akkurat passe. :ler: Men jeg er jammen glad for at vi valgte 170 og ikke 150 altså! Vi målte på gulvet og tenkte at det kom til å bli litt trangt med det lengste, men det er jo ikke trangt i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lekkert badekar! ;)

Hvordan pynter du på badet? Det eneste jeg kommer på er type duftlys, håndkler og planter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboen har 1,20 de... Vi valgte heller dusjkabinett på tilsvarende bad, for å si det sånn!

Veldig fint badekar forresten! Tupper jentene dine får mye gøy der! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde hatt god plass i begge ender i badekaret deres altså... :fnise:

:ler: Hvor kort er du da? Vanskelig å se utifra bilder. ;)

så lekkert badekar! ;)

Hvordan pynter du på badet? Det eneste jeg kommer på er type duftlys, håndkler og planter.

Takk! :nigo:

Det blir nok bare lys, håndklær og planter, ja. Men det er en stor forbedring fra dagens: rusk i vinduskarmen, utvaskede limegrønne håndklær og dokosten på karmen oppforbi doen. :hoho: Fant noen fine håndklær på netthandelen av alle ting. Mannen skulle ta et julegaveraid i natt ( :ler: ), og ba meg finne ting jeg ville ha. Se her!

Lekkert!

Takk! :strix:

Jeg kommer og bader :opplyser: Passer det..eh..nå? :ler:

I morgen? :fnise: Jentene hadde sikkert storkost seg oppi der! :nigo:

Naboen har 1,20 de... Vi valgte heller dusjkabinett på tilsvarende bad, for å si det sånn!

Veldig fint badekar forresten! Tupper jentene dine får mye gøy der! :jepp:

:overrasket: Nei, da er det like greit med dusjkabinett, ja. Det må være bittelite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine håndkler! Jeg har et par fra Missoni Home, det ligner litt. Jeg har på en måte gitt opp å style dette huset for mye, det ER og blir et småbarnshjem. Hjelper ikke så mye med lekre håndkler hvis det er mye rot og gjerne litt møkkete også. (nei, er ikke flink nok til å vaske badet ofte nok). (legg merke til at jeg sier jeg, sambo vasker nemlig aldri badet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går...skalviseeee. Vi spiste middag på McD. :sjenert: A foreslo det helt ut av det blå, og siden Adam skulle komme med mat til oss i går kveld tenkte jeg at det kunne være fint. Man kan si mye om McD altså, men det er ingen tvil om at jentene storkoser seg der. De spiser greit (som er bedre enn til vanlig) og leker så fint. Vi var der i over en time, for de ville ikke gå. :ler:

Vi var ikke hjemme før 17:30, og da var det bare å leke litt, se litt barne-tv...og så begynte leggehelvete. :dry: Kvelden i går var den verste jeg noen gang har hatt, på leggefronten. Basically, begge jentene gråt seg i søvn. :grine: Ingenting jeg gjorde hjalp. Jeg tok M inn til A for å lese nattahistorie, noe som var greit. Men så var det ikke greit at jeg bar M mens A lå i sengen, det var ikke greit at jeg bar A mens M lå i sengen, og det var ihvertfall ikke greit at begge lå i sine egne senger mens jeg sprang jojo mellom dem. :daane:

Seansen:
*inn og trøste A* *M gråter*
*A gråter fordi M gråter* ''Eg e leheheheheeeeie meg, mamma!''
*jeg klarer å roe A noenlunde, hun sovner nesten* *M gråter fortsatt*

*inn og trøste M* *A gråter*
*M er faktisk rolig, selv om A gråter*
*M sovner nesten* *A kommer inn* *M våkner og gråter* *A gråter*

Og sånn gikk kvelden. En time brukte jeg. M sovnet utmattet en eller gang mens jeg var inne hos A. :sukk: Jeg hadde så vondt i mammahjertet at jeg måtte inn og kose litt på henne. :hjerte:

...og det var egentlig dagen i går. Høstdepresjonen er over meg som et tungt teppe, jeg er så trøtt! Selv trening hjelper ikke. Nettene er faktisk ganske greie nå, så jeg burde vært utvhilt og fresh. Vel, jeg er alt annet enn fresh. :icon_lol:

Og så jævla Adam, ja. Eller rettere sagt: jævla mobil. Mobilen min er totalt klikka for tiden, ingen får tak i meg! Han som kjører ut varene hadde prøvd å ringe fordi han ikke fant fram. Fikk en sms om at jeg ikke kom til å få leveringen min i går. Aaaarg, kjipt altså. Dersom det ikke kommer i dag kommer de til å få en veldig sint telefon (evt. mail - om telefonen ikke funker :roll: ) fra meg. Jeg betaler tross alt mye penger for dette. :sur:

Men ellers er jeg i godt humør altså! :fnise: Må bare finne på noe å ha til middag i dag. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine håndkler! Jeg har et par fra Missoni Home, det ligner litt. Jeg har på en måte gitt opp å style dette huset for mye, det ER og blir et småbarnshjem. Hjelper ikke så mye med lekre håndkler hvis det er mye rot og gjerne litt møkkete også. (nei, er ikke flink nok til å vaske badet ofte nok). (legg merke til at jeg sier jeg, sambo vasker nemlig aldri badet).

Ja, likte de knallgodt! Missoni Home har litt blassere farger synes jeg, og jeg er ikke en blass farge kinda gal. :ler:

Jeg er forøvrig helt enig med deg! Huset vårt kommer aldri til å bli interiørblad-verdig, noe jeg forsåvidt synes er helt greit. Man ser at det bor barn i huset vårt og sånn vil jeg ha det. Den hvite drømmeskinnsofaen får vi kjøpe når ungene er blitt gamle nok til ikke å søle. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...