Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der kom telefonen fra helsestasjonen! HS hadde snakket med en dame på PPT og de hadde blitt enige om å få barnehagen til å søke midler til å ta veiledningen direkte i barnehagen. Nå som jeg er blitt beroliget i forhold til PPT, og måten HS forklarte det, med positive matopplevelser for å forhindre spisevegring senere osv., tenker jeg at det kanskje kan være greit. Hmm, vet ikke. Jeg vet ihvertfall at ped.leder i barnehagen har sin egen oppfatning av dette, så jeg er spent på hvordan den telefonsamtalen har gått! :fnise:

Mannen er fremdeles like negativ, men det er pga. hans dårlige erfaring med PPT da han var barn. Han sier han grøsser bare han hører navnet, så dere kan vel tenke dere hva han mener om saken. :ler:

Nei, vi får se hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag blir sinnsykt travel! :bond: Jeg sitter her og vurderer om jeg i det hele tatt rekker å dra på trening, og det er vanligvis noe jeg alltid prioriterer. Straffen for å gjøre absolutt ingenting i går. :lol: I går fikk rydding være rydding, oppvask være oppvask og klesvask være klesvask. Jeg og mannen satt hele kvelden (og den var ekstra lang i går - ungene var helt utslått etter en dag hjemme med pappa! :ler: ) foran tv. koselig det altså, men det straffer seg i dag.

I dag er det dans kl. 17:30 og planlagt trening 19:30. Innimellom der skal jeg altså rekke å: vaske klær, tørke klær, pakke til København, spise middag, rydde, dusje, og litt :lur: . Jeg må rett og slett se hvor langt jeg er kommet innen treningen begynner, og heller ta det derfra. :Nikke:

I morgen går turen til København! :strix: Først skal jeg jobbe litt, så skal jeg til frisøren og ta den stygge etterveksten før det bærer direkte avgårde til flyplassen. Åååå, som jeg gleder meg! Det blir god mat, god drikke, shopping, skravling og det beste av alt: 3 salige netter uten oppvåkninger etterfulgt av 3 salige, lange morgener. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, København, der er det sikkert nydelig nå :rodmer:

Lykke til med alt du skal rekke, håper du får en kjempefin dag! Og god tur til København hvis jeg ikke er innom igjen før du har reist. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i går bre like travel som forutsett. Jeg hadde klart å komme meg på trening, men så satt jeg der da, i treningsklær og pulsbelte, i mørket på M sitt rom og prøvde å få henne til å sove. :dry: Treningen begynte 19:30, M sovnet omsider 19:35. Jadda.

Men det ble hjemmetrening på meg. Kondisøkter, og jeg ble sliten og god. :trene:

I dag reiser jeg, dere! :bolledeig: Akkurat nå sitter jeg i frisørstolen og krisefikser etterveksten. :hoho: Mannen kommer om en time for å kjøre meg direkte til flyplassen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen, og på jobb etter en koselig helg i København. :nigo: Vi har spist god mat, drukket (litt for) mye vin og shoppet altfor mye. :fnise: Det ble en dyr tur, for å si det mildt. :lol: Men, jeg hadde jo planlagt å shoppe mye, så da ble det sånn. :shoppe:

Men fytti så godt det var å komme hjem igjen! Jeg ble møtt at to smilende jenter på flyplassen som kom løpende mot meg. :rodmer: De har hatt det veldig fint hos søster og svoger, men jeg tror (og håper) at de syntes det var godt å ha mamma hjemme igjen.

I går ettermiddag storkoste vi oss. Vi lekte både danseskole, og mamma (A og M) og baby (meg). :ler: Jeg lærte M noe som A har lært på dans, og det var det første hun gjorde da hun våknet i dag morges! Jentene sovnet utslitte og fornøyde, det samme gjorde jeg klokken 20:30. :hoho: Allikevel kunne jeg sovet veldig mye lengre i dag morges! :daane: Trøtt, ja. Det var forresten jentene også. Jeg måtte vekke begge to, og A kunne sikkert ha sovet en time til. Mannen kommer heldigvis hjem i dag, så i morgen kan de få sove så lenge de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en deilig tur! Om enn litt slitsom også :jepp: I alle fall en "god" type sliten. :)

Danseskole og mamma og baby da! Hehe, jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å sette meg ned og leke med O. Synes stort sett det er ganske kjedelig å leke med biler, dinosaurer og slike ting. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en deilig tur! Om enn litt slitsom også :jepp: I alle fall en "god" type sliten. :)

Danseskole og mamma og baby da! Hehe, jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å sette meg ned og leke med O. Synes stort sett det er ganske kjedelig å leke med biler, dinosaurer og slike ting. :P

Ja, det var definitivt en god type sliten. :Nikke:

:ler: Jeg må innrømme at jeg ikke synes det er så veldig interessant jeg heller. :sjenert: Duplo og lego er gøy, og til en viss grad påkledning av barbiedukker. Men sånn rollelek er ikke noe for meg altså. Heldigvis har jeg unger som er flinke til å leke sammen bare de, så det er ikke så ofte at min tilstedeværelse er påkrevd. Men det var det altså i går. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin ettermiddag i går! Selv om A var dritsur da jeg hentet henne i barnehagen, og jeg måtte bokstavelig talt legge meg oppå henne for å få på henne selene i bilstolen, ble den helt fin takket være pakke fra Pomp deLux. A ble bare mer og mer :nigo: etterhvert som hun pakket frem tingene. Favoritten var denne genserkjolen og denne genseren:

234x410,AlbanyLittleDRESSAW14_Eggplant_o

234x410,GayaLittleLSTSHIRTAW14_Peach_ove

Det nye kallenavnet hennes er A... Ballerina, noe hun er særdeles fornøyd med selv også. :ler:

Søster og svoger kom på middagsbesøk - de savnet ungene etter bare én ettermiddag uten dem - huset var visstnok så tomt. Og det forstår jeg jo! :rodmer:

Og vips! var ettermiddagen over. M var småpjusk og sovnet før klokken 18. A sovnet klokken 19, og jeg fikk sett en episode Vampire Diaries med strikketøy i fanget, før jeg tok meg en god dusj og gikk og la meg. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er heldig som har et så nært forhold til din søster :hjerte:

Ja, jeg vet! :rodmer:

Hehe, åh, A.. Ballerina klinger jo kjempefint. Søta! :ler:

Ikke sant? Søster har tidligere kalt henne for navnet hennes, og bare byttet ut siste bokstaven med us. Ikke særlig pent, og A hater det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin tur, gøy med litt effektiv shopping innimellom! :nigo:

Så fine klær A Ballerina har fått! Og veldig passende kallenavn til den søte dansejenta :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...