^^Belle^^ Skrevet 18. september 2014 Forfatter #9121 Del Skrevet 18. september 2014 Belle! Belle! Belle!!!! SE!!!!!!! Jeg VET! Fikk mail i dag morges! Gal som jeg er vet jeg fremdeles ikke om jeg vil høre den på lydbok eller om jeg vil lese den. Jeg er jo godt i gang med 2ern nå, og han som leser er så SINNSYKT flink. Føler han virkelig ER Kvothe...men nei, hvem er det jeg prøver å lure? Jeg må jo lese den med én gang den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. september 2014 #9122 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg VET! Fikk mail i dag morges! Gal som jeg er vet jeg fremdeles ikke om jeg vil høre den på lydbok eller om jeg vil lese den. Jeg er jo godt i gang med 2ern nå, og han som leser er så SINNSYKT flink. Føler han virkelig ER Kvothe...men nei, hvem er det jeg prøver å lure? Jeg må jo lese den med én gang den kommer. Hmm, og så jeg som ikke har blitt venn med lydbøker... Sier du at jeg må prøve det på de to første altså..??? Ikke for at jeg klarer å erstatte den ene med noe annet, hvis det blir lydbok blir det i tilfelle i tillegg til en "ordentlig" bok Nå er jo riktignok bare dette en liten flis da, men alt fra det universet takker jeg ja til! Det er fortsatt ikke noe konkret på når treeren faktisk skal komme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. september 2014 Forfatter #9123 Del Skrevet 18. september 2014 Hmm, og så jeg som ikke har blitt venn med lydbøker... Sier du at jeg må prøve det på de to første altså..??? Ikke for at jeg klarer å erstatte den ene med noe annet, hvis det blir lydbok blir det i tilfelle i tillegg til en "ordentlig" bok Nå er jo riktignok bare dette en liten flis da, men alt fra det universet takker jeg ja til! Det er fortsatt ikke noe konkret på når treeren faktisk skal komme... JA! Det må du! Kan sende deg en link til hvilke lydbøker jeg har. Og neida, lydbøker kan på ingen måte erstatte skikkelige bøker, men i dette tilfellet er jeg så fornøyd at jeg ikke kommer til å lese de i bokformat om jeg ikke kommer i en skikkelig dryspell....og det kommer aldri til å skje. Jeg hører i bilen. I dag morges var det så spennende at jeg ikke ville gå inn på kontoret. Hnnng, sånne forfattere, ass! Tulle med oss på den måten! Jeg håper bare Brandon Sanderson snakket sant da han sa at 3'ern i Stormlight Archives ikke skulle komme så lenge etter 2'ern som 2'ern kom etter 1'ern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. september 2014 #9124 Del Skrevet 18. september 2014 Du får ta lunsjpausen i bilen mens du hører på boka da.... så får kollegaene dine noe å prate om! ; åhh så kjekt at A koste seg masse på dansingen! Herlig å se barna sine stråle og være så fornøyde... (prøver å se litt inn i fremtiden hvordan J er om 1 års tid..) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. september 2014 #9125 Del Skrevet 18. september 2014 Dryspell på bokfronten skal nok litt til ja... Problemet er vel heller når man skal få tid til å lese alt man vil... I all min iver i sta glemte jeg helt å kommentere på dansetimen! så bra hun slapp taket i deg og storkoste seg! Da går det sikkert enda bedre neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. september 2014 #9126 Del Skrevet 19. september 2014 Innom og ønsker god helg - og sniker meg stille ut av bokdiskusjonen som handler om bøker jeg ikke har hørt om engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. september 2014 Forfatter #9127 Del Skrevet 19. september 2014 Du får ta lunsjpausen i bilen mens du hører på boka da.... så får kollegaene dine noe å prate om! ; åhh så kjekt at A koste seg masse på dansingen! Herlig å se barna sine stråle og være så fornøyde... (prøver å se litt inn i fremtiden hvordan J er om 1 års tid..) hehe Da hadde jeg nok fått mange rare blikk! Ja, det var virkelig gøy å se! Nå gleder hun seg bare veldig til neste gang! Dryspell på bokfronten skal nok litt til ja... Problemet er vel heller når man skal få tid til å lese alt man vil... I all min iver i sta glemte jeg helt å kommentere på dansetimen! så bra hun slapp taket i deg og storkoste seg! Da går det sikkert enda bedre neste gang! Jepp, der har du problemet! Etter at jeg fikk barn leser jeg ufrivillig mye mindre. Det er vel naturlig, siden man plutselig får mye mindre tid for seg selv. Men jeg er også generelt mye mer sliten nå enn før, og jeg merker at hjernen har blitt dårligere. Helt seriøst leser jeg mye senere nå enn jeg gjorde før. Hun gleder seg allerede til neste gang, så jeg har stor tro på at det kommer til å gå fint! Innom og ønsker god helg - og sniker meg stille ut av bokdiskusjonen som handler om bøker jeg ikke har hørt om engang Da må du prøve deg på noen av bøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. september 2014 Forfatter #9128 Del Skrevet 19. september 2014 Ikke så mye å si om gårsdagen egentlig... - Sen middag - Lek i ettermiddagssola - Leggetid for søte små - Lage PB2-cookies - Hekle og se et par episoder av Vampire Diaries Jeg er fremdeles pjusk i formen, og nå virker det som om mannen begynner å få det også. Han er selvsagt i full mannfluensa-mode og er dødssyk allerede. Jeg skal trøsse pjuskheten og prøve å komme meg på treningssenteret med bror i dag. Kun styrke må da være lov selv om man har vondt nedenfor nesen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. september 2014 Forfatter #9129 Del Skrevet 19. september 2014 A mens hun legger sammen klær hun har arvet av nabojenta: ''Eg ska elska dåkke!'' 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 19. september 2014 #9130 Del Skrevet 19. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. september 2014 #9131 Del Skrevet 19. september 2014 3 åringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2014 Forfatter #9132 Del Skrevet 21. september 2014 Hun er skikkelig kul! Bare innom en liten tur mens det råder total stillhet her i huset. A er hos nabohenta, M sover og mannen har gått for å legge seg nedpå litt. Kudos til ham som stod opp med ungene selv om han har et stygt anfall av mannfluensa. Neida, han er definitivt ikke i form, det kan til og med hende han ikke går på fotballkampen ikveld. DA er han definitivt syk! Vi skal på høsttur med pappas side av familien i dag. Vi skal til en gammel gård, eller hva det nå er. Det er ihvertfall et offentlig tursted hvor det visstnok skal være fint å grille. Det er strålende og jeg gleder meg! Kom meg på trening i går, til tross for at denne uggenheten ikke ser ut til å gi seg. Styrketrening med bror, med fokus på armer og skuldre. Helle makaroni, det er demotiverende å trene arme og skuldre! Jeg kan jo ikke presse meg noe særlig pga. den vonde skulderen, så til tross for at jeg klarer veldig mye mer enn jeg gjorde for noen måneder siden, klarer jeg allikevel ikke nok til å svette. Kjipt å komme hjem fra trening uten å føle at jeg trenger en dusj. Jeg vet at det er nødvendig, men allikevel... Resten av lørdagskvelden ble tilbragt på sofaen i armkroken til mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. september 2014 #9133 Del Skrevet 21. september 2014 Det er så deilig og rart når ungene plutselig er store nok til å gå på besøk på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. september 2014 #9134 Del Skrevet 21. september 2014 Så kjekt å trene styrke med broren din! det kan vel ikke være demotiverende, du ble sikkert hakket sterkere! Alt i sitt tempo Høres koselig ut den turen dere skulle på (er på).. nydelig vær, men mer høst i luften idag. frem med luer og slikt, iallfall ei tynn ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 21. september 2014 #9135 Del Skrevet 21. september 2014 Hvilken gård var dere på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. september 2014 Forfatter #9136 Del Skrevet 22. september 2014 Det er så deilig og rart når ungene plutselig er store nok til å gå på besøk på egenhånd. Ja! Det er superrart! Men jeg synes det er enda rarere når hun har besøk. Da forsvinner de inn på rommet hennes og jeg hører ingenting til dem. Rart å ha mange unger hjemme, men at det er så stille! De tar nemlig med seg M også, noe som selvsagt er kjempefint å se for mammaen (og for M som er helt ekstatisk over å få lov til å være med ), men rart, ja! Så kjekt å trene styrke med broren din! det kan vel ikke være demotiverende, du ble sikkert hakket sterkere! Alt i sitt tempo Høres koselig ut den turen dere skulle på (er på).. nydelig vær, men mer høst i luften idag. frem med luer og slikt, iallfall ei tynn ei. Jeg merker jo stor forskjell, men isj, jeg liker ikke å trene uten å svette! Men ja, alt i sitt tempo. Jeg KAN ikke presse meg noe særlig enda når det gjelder skulderen, så... M har brukt lue en stund allerede. Hun har jo hatt problemer med ørene, så vi er kanskje litt hysteriske når det gjelder henne. Hvilken gård var dere på da? Stråtveit. Men så fiiint oppå der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. september 2014 #9137 Del Skrevet 22. september 2014 Lydbok er jo skikkelilg koselig. Ikke det at jeg noen sinne pleier å kjøpe det, men hørte en del på det da jeg var sånn 14-15. Genialt når man er syk i fall!! Hørtes (og så ut som) ut som en fin søndagstur. Er så deilig med høstvær. Går da ikke an å ikke like høsten. Liker den til og med når det er gråvær ute jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. september 2014 Forfatter #9138 Del Skrevet 22. september 2014 Lydbok er jo skikkelilg koselig. Ikke det at jeg noen sinne pleier å kjøpe det, men hørte en del på det da jeg var sånn 14-15. Genialt når man er syk i fall!! Hørtes (og så ut som) ut som en fin søndagstur. Er så deilig med høstvær. Går da ikke an å ikke like høsten. Liker den til og med når det er gråvær ute jeg. Jeg kjøper ikke. Men ja, kjører jo mye i forbindelse med jobb og da er lydbok genialt! Når det er sol elsker jeg høsten! Men gråværet liker jeg ikke! ------------------------ Turen i går var kjempefin! Vi hadde jo planlagt å kjøre helt opp, men vi ble frarådet da vi kom frem til ''basen'' fordi veien var så dårlig at lavere biler tok nedi. Så da gikk vi, da. Søster og A fikk sitte på mesteparten av veien med tante som har SUV, mens jeg - med M på ryggen, bror og svoger gikk ca. halvveis før vi ble hentet vi også. Veien er dødsbratt oppover, og har seriøst verdens lengste bakke som varer og varer og varer. Og varer litt til! Egentlig digg å få litt uventet trim! Jeg kjenner det ihvertfall veldig godt i lårene i dag, så jeg vil vel si at powerwalken vi hadde opp bakkene var like god trim som en middels god joggetur. Vi grillet, hadde leker og storkoste oss. Alle hadde med seg ''litt'' kaffemat, så jeg er fremdeles mett etter de 6 lappene + muffins + kjeks + et par lapper til som jeg spiste i går. I dag er mannen syk. Sånn på skikkelig. Så jeg leverte ungene i barnehagen, jeg må nok hente dem også, og straks skal jeg hente A for å dra til øyenlegen. Jeg har null tro på at det går denne gangen heller, og har egentlig bare lyst til å kansellere hele driten. Jaja, vi får ta det som det kommer. I kveld skal jeg og bror på trening om det så blir det siste jeg gjør! Jeg trenger desperat å få ut litt mye gruff. I går rømte jeg inn i dusjen liksom, når A slo seg vrang. Og apropos...jeg og A hadde en skikkelig psykologisk krig i går. Vi spilte Hvem Har Mest Viljestyrke? Hun ville ikke bade, typ eksorsisten-nekt, og da sprakk det for både meg og mannen. Interessert i å lære litt Bad Parenting 101? Se her! Vi truet, for aller første gang, med sengen i går. Hvis hun ikke ville bade måtte hun gå i sengen uten tutt og kos. Og det gjorde vi. Hun gråt sine modige tårer, og hadde det vært ''bare'' tutteslutt hadde jeg ikke orket. ''Eg e-he-he-helske di!'' Hun lå en halvtime i sengen før hun fant ut at hun skulle bade allikevel. Så ja, det kan se ut som om tutteslutten blir forskjøvet enda lengre fremover av foreldre som gruer seg til den biten der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 22. september 2014 #9139 Del Skrevet 22. september 2014 Uff da! Vanskelig å la være å true av og til, altså. Stille på rommet når hun har besøk? Her høres det ut som de skal rive ned huset når nabojenta er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. september 2014 Forfatter #9140 Del Skrevet 22. september 2014 Uff da! Vanskelig å la være å true av og til, altså. Stille på rommet når hun har besøk? Her høres det ut som de skal rive ned huset når nabojenta er her. Eh, ja, mildt sagt! Når nabojenta på 6 er på besøk er de stille, ja. Da leker de lege og pasient, hvor A som regel er pasienten og ''sover'' mye av tiden. Når 5-åringen er på besøk er det gjerne mer baluba, og aller helst drar de både leker og møbler fra rommet til A ut i loftsstuen. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå