Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestilt time til tatovering! :strix: Dette har jeg jo planlagt siden A ble født, men siden det ble så mye graviditet og amming og sånn, så har det ikke blitt før nå. Eller i oktober da. Men wiiii, gleder meg! :D

Dessuten vurderer jeg å melde A på kurs for danselek. Vi prøvde jo i fjor sammen med turnklubben, men det var mer en lekeplass enn noe annet. Dette virker litt mer profft, og med stort fokus på dans. A elsker jo å danse, og snakker nesten daglig om at hun har lyst å begynne å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for blekk! :hoppendeglad:

...og for dansing også! Jeg er stor fan av begge deler :ler:

JIppi! Gleder meg! :nigo:

:ler: Jeg har et lite håp om at hun har lyst å begynne å ballett senere, det var nemlig min største drøm da jeg var liten. (Hun får velge selv selvsagt..ingen sånne psyko USA-foreldre her altså! :fnise: )

Å, for en bra natt! Gratulerer, eller hva man skal si! :ler:

Hva skal du tatovere? :)

:fnise: Ja, hva skal man si? Jeg har nytt å være litt-mindre-trøtt i dag, så får det bli med det. :nigo:

Jeg skal tatovere ungenes navn på innsiden av håndleddet (skikkelig klisjé, jeg vet! :ler: ), sammen med et evighetstegn og en fjær tror jeg. Vi får se. Det er søskenbarnet mitt som tatoverer og hun er skikkelig flink. Gleder meg til å se hva hun designer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går: whoosh! Som vanlig. :fnise:

Jeg hentet ungene i barnehagen, var en snartur innom posten for å hente pakke fra H&M, lagde middag og der var klokken plutselig 17:30. :roll: Ungene lekte så fint sammen i går at jeg ble helt varm om hjertet. Det er doktorsettet som får kjørt seg, som vanlig. Det er noe jeg aldri hadde tenkt på å kjøpe selv - de fikk det til jul - men det er noe av det som har blitt lekt mest med av alle de millioner av leker vi har. Genialt for en sliten mamma som da kan ligge på gulvet og være pasient. :ler: ''Så flinke du e, vennen!'' sier A mens hun måler blodtrykket mitt. :rodmer:

Det var litt smårusk i leggemaskineriet i går, så begge ungene sov vel ikke før 20:15. :P Ikke mye meg-tid for tiden, nei. I tillegg har M tullet i natt igjen, så ikke så mye å skryte av der i gården. Men jeg måtte vekke begge jentene i dag også! Det er tydelig at de blir veldig slitne av de lange dagene de har i barnehagen. Bare 2 dager til nå, så får de 4 hele uker med korte dager. :jepp:

Jeg fikk faktisk bakt i går også! Ikke noen store greier da, bare sukkerfri scones. A lurte nemlig på om hun kunne tegne (noe hun aldri har spurt om noensinne - tålmodighet lik null og sånt...), og satt faktisk og tegnet helt alene i 15-20 minutter! På den tiden fikk jeg slengt sammen sconesene (brukte ekstra lett rømme i stedet for mager kesam fordi det var det vi hadde i kjøleskapet), og etter at ungene hadde lagt seg koste jeg meg med nydelige nybakte scones, cottage cheese og norske epler. :sikle:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow, enig... bare slenge sammen noen scones liksom. Vel, det er jo ikke alltid såå mye som skal til.

er legesettet fint for minstejenta også? Tror at J hadde likt det, hun er veldig inne i rollespill om dagen... sette på ønskelista til jul, kanskje. (foreldrene kan jo ikke gi henne alt hun vil ha heller).

Tatovering du, ska sei! Høres aldri så lite vondt ut på innsiden der... men da har du jo minne for livet da.

(hmmm.. håper du beholder ungene også altså, "minne" høres liksom litt ut som noen har dødd).

Enough about that!!!!!!

Ønsker deg og dine en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjekt at du finner tid/ork til å kose deg med sånt, til tross for en veldig hektisk hverdag :)

I går var jeg faktisk rastløs og kjente at jeg hadde lyst å gjøre ett eller annet, hva som helst. :fnise:

wow, enig... bare slenge sammen noen scones liksom. Vel, det er jo ikke alltid såå mye som skal til.

er legesettet fint for minstejenta også? Tror at J hadde likt det, hun er veldig inne i rollespill om dagen... sette på ønskelista til jul, kanskje. (foreldrene kan jo ikke gi henne alt hun vil ha heller).

Tatovering du, ska sei! Høres aldri så lite vondt ut på innsiden der... men da har du jo minne for livet da.

(hmmm.. håper du beholder ungene også altså, "minne" høres liksom litt ut som noen har dødd).

Enough about that!!!!!!

Ønsker deg og dine en fin dag!

Dette er jo ikke ''ekte'' scones som krever en del dilling, så det tar bokstavelig talt 10 minutter å lage dem. :jepp: Når jeg i tillegg tar den raske veien og bare legger klatter på stekebrettet i stedet for å lage fine rundinger, tar det ihvertfall kort tid! :ler:

Legesettet er fint for henne også, ja! A fikk det til jul i fjor, da var hun 2,5, og det falt i smak med én gang. Nabojentene på 6+ liker det også. :)

Jeg har en tatovering på andre håndledd, men den gikk så raskt at jeg ikke rakk å få vondt engang. Den jeg har oppå foten, derimot... :haar: Den var vond! Jeg regner uansett med at det ikke gjør vondere enn å føde. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten meldt A på danselek på onsdag. Gleder meg til å si det til henne, hun kommer til å bli helt ekstatisk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tenk på de små frøknene sammen på danselek da! :rodmer: Jeg krever insta-oppdatering! :jepp:

Ja! :jepp: Tenker A synes det er stor stas på danselek ja, det blir gøy! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...kanskje det er noe for Liten også?! Danselek...

Jaaaa! :hoppe: Kick Dansestudio, så jeg har forhåpninger om at det er en del mer strukturert enn "lekeplassen" det var i turnhallen. Så lenge du evt melder henne ut samme dag som første time (om det ikke faller i smak), slipper man å betale. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med dans! :hoppe:

Hva strikker du nå? Er halsen ferdig? :popcorn:

Jeg håper bare ikke hun slår seg totalt vrang, type 3 år. :sjenert: Men for utrassete A tror jeg det blir perfekt! :nigo:

Halsen er ferdig! Ble superfonøyd. Har allerede strikket en til A også i samme farge. :) Nå holder jeg på med djevelluen som heter Alladin (trror jeg) på garnstudio. Har allerede strikket en til M for lenge siden, liker så godt formen! Det er gave til nabogutten som snart blir født. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkis! :nigo: Jeg strikker overdel til en kjole jeg skal sy. Men så blir det så fint at jeg kanskje må strikke videre sånn at det blir cardigan i stedet :fnise:

Spammer insta med strikkebilder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinkis! :nigo: Jeg strikker overdel til en kjole jeg skal sy. Men så blir det så fint at jeg kanskje må strikke videre sånn at det blir cardigan i stedet :fnise:

Spammer insta med strikkebilder :ler:

Det er godt å ha noe å holde på med nå som høsten har gjort sitt inntog. Merker jeg blir veldig mye mer gira på å strikke, se tv og bake enn på sommeren hvor jeg helst vil trene eller lese bok. :fnise:

Ooooo, insta? :lur: Send med PM om du har lyst å bli venn. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hnnnng, trøtt! :natti: M holdt på i 3 (tre!!!!) timer i natt. :daane: Jeg tror hun hadde vondt i magen stakkar, for hun sleit allerede under leggingen. Kan ikke helt forstå hvor hun har fått det fra, men... :vetikke: Uansett, det var mildt sagt hardt å stå opp i dag. :daane: Heldigvis var jentene eksemplariske under hele påkledningsseansen (mest fordi jeg har gitt opp A litt... :fnise: I dag hadde hun på seg turndrakt med tutu :roll: ), ut-i-bilen-seansen (den er overraskende slitsom!) og leveringsseansen. Mammahjertet kjenner at det skal bli veldig godt å slippe å levere dem først, og hente dem som noen av de siste i barnehagen, de neste 4 ukene. :hoppe:

Mannen kommer nemlig hjem i dag! :bolledeig: Forhåpentligvis kommer han hjem til planlagt tid, for da rekker vi akkurat å hente ham på busstoppet før ungene skal legge seg. :rodmer:

Ellers var dagen i går som en helt vanlig dag. Bror, søster og svoger spiste middag hos oss, jeg fikk klippet plenen mens de lekte ute i det fine været, og søster hjalp til med å legge A. :) Jeg la meg klokken 21, takk og pris for det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Turndrakt med Tutu! Jeg digger A :rodmer:

Såå godt det må bli å få mannen hjem! :hoppe: Kos dere masse i helgen! :klem:

Hun er kul! :rodmer: På mandag hadde hun avkuttet joggebukseskjorts med strømpebukse under. Selvsagt feil vei, fordi det var Hello Kitty på baklommen og den måtte være foran. Duh, liksom. :fnise:

------

Jeg skal bli tante til en perfekt jente i februar! :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...