Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

You lucky bastard :daane: Du kan alltids få låne hostien min hvis det blir for mye søvn lizzm....... :natti: Jeg hater astma og krupp :kjefte: happy saturday :ironi:

Gud for en gledesspreder jeg er da :hoho:

Mhm, jeg er kjempeheldig. :rodmer:

Huff, du har min dypeste medfølelse. Ikke det at jeg vet hvordan det er å ha en astmaunge, men jeg vet definitivt hvordan det er å få lite søvn og det er mildt sagt tortur. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en rolig og avslappende og ekstremt lat helg jeg har hatt! :fnise: I går hentet jeg A, søster og svoger i 12-tiden, og vi dro på kafé. Klokken 3 hentet jeg M og vi dro direkte inn til mamma. Klokken 6 var jeg hjemme, igjen helt mutters alene. Jeg begynte på nytt strikketøy, og hadde True Blood-maraton. Og det er omtrent det eneste jeg har gjort hele helgen. :hoho:

Nå skal jeg straks kjøre innover til jentene mine. :rodmer: Vi skal spise middag hos mamma, og så drar vi hjem etterpå. Tror bare vi skal ha en skikkelig rolig innedag i dag. Det fine været forsvant plutselig. :( Men rolig innedag er fint det også. Tenker vi skal leke oppe, så får jeg rydde og tutle litt rundt, mens jentene koser seg sammen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en avslappende, barnefri helg! :)

Fin strikkeoppskrift! Hvilken farge bruker du? Jeg har blitt fullstendig strikkegal. Jeg MÅ strikke hvert ledige minutt jeg har i løpet av dagen. Drømmer om garn om natta, hamstrer garn om dagen. Har nok garn for det neste året! ..men kjøper stadig mer. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en avslappende, barnefri helg! :)

Fin strikkeoppskrift! Hvilken farge bruker du? Jeg har blitt fullstendig strikkegal. Jeg MÅ strikke hvert ledige minutt jeg har i løpet av dagen. Drømmer om garn om natta, hamstrer garn om dagen. Har nok garn for det neste året! ..men kjøper stadig mer. :rodme:

Jeg bruker Viking Milk and Honey i den gule fargen, nr. 840. Skikkelig fin solgul. Ikke helt sitron, ikke helt pastell. Sinnsykt deilig bomullsgarn forresten, med melkefiber, hva nå enn det er. :ler: Jeg trenger noe som er muntert og fargerikt nå som høsten er på vei. Hater høst, vil ha sommer hele året. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Viking Milk and Honey i den gule fargen, nr. 840. Skikkelig fin solgul. Ikke helt sitron, ikke helt pastell. Sinnsykt deilig bomullsgarn forresten, med melkefiber, hva nå enn det er. :ler: Jeg trenger noe som er muntert og fargerikt nå som høsten er på vei. Hater høst, vil ha sommer hele året. :sur:

Det var en fin og glad farge :sol:Jeg elsker høsten, selv om sommeren slik den har vært i år har vært helt himmelsk. :hjerte:

Hva slags planer har du for uka da? :)

PS: Har startet dagbok :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en fin og glad farge :sol:Jeg elsker høsten, selv om sommeren slik den har vært i år har vært helt himmelsk. :hjerte:

Hva slags planer har du for uka da? :)

PS: Har startet dagbok :nigo:

Ja, håper det blir bra! :jepp:

På tirsdag skal A til øyenlegen før vi skal i 4-årsdag. Det er vel det eneste vi har planlagt så langt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig helg du har hatt, alltid deilig med avslapping!

Superfit-skoene var nye, flust å velge mellom. Vinterskoene er ikke noe billige på ebay da.

Men du, leaf? Er det bra sko? Ser etter vintersko nå. Har liksom tenkt viking jeg, best i test.

Så de hadde leaf støvel storuman på ellos.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig garn! Melkefiber er rett og slett lagd av melk. De bruker syre for å trekke ut proteiner fra melka, blander det med et annet molekyl, og vips - melkefiber. (Søster forsker på proteiner og sånt :fnise: )

Jeg ELSKER høst! Det lukter så godt ute, fine farger, det blir mørkt om kvelden og man kan sitte inne med strikking+pledd+te+stearinlys :hoppendeglad: det kommer så mye fint i butikkene, og så slipper man å tenke på om leggene er hårfrie nok til å gå i shorts :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaaaaah, melkeproteiner! :hakeslepp: Ehrmagerd, jeg må kjøpe sånn garn bare fordi det er sært og nerdete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking Pure Milk Fiber er 100% melk, mens Milk and Honey har bomull i seg i tillegg. Har liggende noen melkenøster, de er ufattelig myke og glatte! :hjerte:

Vet ikke hva jeg skal lage av dem, da. Måtte bare ha dem :fnise:

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig helg du har hatt, alltid deilig med avslapping!

Superfit-skoene var nye, flust å velge mellom. Vinterskoene er ikke noe billige på ebay da.

Men du, leaf? Er det bra sko? Ser etter vintersko nå. Har liksom tenkt viking jeg, best i test.

Så de hadde leaf støvel storuman på ellos.no

Da skal jeg skrive meg det bak øret til neste par vi skal kjøpe. :tommelsmil:

Leaf er jo billigsko, sånn sett, men jeg var faktisk mer fornøyd med Leaf sine vinterstøvler enn Viking sine. Litt mykere, litt lettere. På slutten av sesongen SÅ de ikke så fine ut (Viking sine så omtrent ubrukte ut), men de var like varme og lite tette. Sko arves uansett ikke her i gården, så det er helt greit at de er oppbrukt etter en sesong. Vi skal kjøpe Leaf til ungene i år tenker jeg. Penger spart, liksom. :)

Det er så deilig garn! Melkefiber er rett og slett lagd av melk. De bruker syre for å trekke ut proteiner fra melka, blander det med et annet molekyl, og vips - melkefiber. (Søster forsker på proteiner og sånt :fnise: )

Jeg ELSKER høst! Det lukter så godt ute, fine farger, det blir mørkt om kvelden og man kan sitte inne med strikking+pledd+te+stearinlys :hoppendeglad: det kommer så mye fint i butikkene, og så slipper man å tenke på om leggene er hårfrie nok til å gå i shorts :fnise:

Ja, det er sinnsykt mykt! Kan tenke meg at 100% melkefiber er like mykt som bambus, når bare 30% gjør at det er så mykt som det er nå! :hjerte:

Bleh.

:ler:

Vaaaaah, melkeproteiner! :hakeslepp: Ehrmagerd, jeg må kjøpe sånn garn bare fordi det er sært og nerdete!

:hoho: Jeg kjøpte det fordi det var på tilbud. Og så MÅTTE jeg bare ha, siden det var melkeprotein liksom.

Vi har et teppe til J strikket med melkeprotein, såå mykt og deilig!

Kan jeg tenke meg! :jepp:

Viking Pure Milk Fiber er 100% melk, mens Milk and Honey har bomull i seg i tillegg. Har liggende noen melkenøster, de er ufattelig myke og glatte! :hjerte:

Vet ikke hva jeg skal lage av dem, da. Måtte bare ha dem :fnise:

Lag deg en hals. :fnise: Gleder meg til min er ferdig sånn at jeg kan bruke den. A ville ha hun også, så da får jeg lage en til henne når jeg er ferdig med min. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hnnnng. Jeg ER. SÅ. STIV! :daane: Ikke at jeg har gjort noe for å løsne opp i det i helgen, men OMG, er det mulig å være så stiv hele 3 dager etter trening? Jeg dauer! Håper det slipper taket snart, jeg vil trene igjen! :sur: Ikke at jeg får kommet meg på treningssenteret med det første, jeg føler jeg har brukt opp ''kvoten min'' med barnevakt i helgen som var. Men, men...hjemmetrening er bra det også! :trene:

Ellers...ingenting spennende som skjer egentlig. Morgenen var jævlig, med to jenter som skreik og gråt FØR de var ute av sengen. :dry: Heldigvis vet jeg at leveringen i barnehagen blir bra når de er sånn. Merkelig nok. :klo: M tullet noe forferdelig i natt igjen, med et par våkentimer. Heldigvis la jeg meg tidlig-isj, men jeg kjenner at jeg er trøtt og ukonsentrert i dag allikevel. Gleder meg til å komme hjem og bare ''slappe av'' med jentene mine. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hals, ja.. Har jo liggende et supermykt silkegarn som skulle bli hals :bond: (og da mener jeg nok til sikkert 10 halser)

Tror jeg sparer melkegarnet til en evt lillebebis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hals, ja.. Har jo liggende et supermykt silkegarn som skulle bli hals :bond: (og da mener jeg nok til sikkert 10 halser)

Tror jeg sparer melkegarnet til en evt lillebebis :fnise:

Silke. :hjerte:

Jeg håper jeg blir ferdig med min hals i kveld. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker veldig mye silke og alpakka :jepp:

Akkurat nå strikker jeg daisystrikk, det er gøy! Og så blir det så stilig :nigo:

Jeg strikker ikke så mye akkurat, så noen preferanser har jeg ikke enda. :fnise:

Daisy... *google* Så fint! :hjerte: Det ser litt heklet ut, på en måte. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...