^^Belle^^ Skrevet 26. august 2014 Forfatter #8961 Del Skrevet 26. august 2014 Aaaaah, trening i går var helt magisk! Tatt i betraktning at jeg ikke har vært på spinningsykkelen siden jeg traff den berømte veggen for over en måned siden, er jeg veldig fornøyd med timen! Det var en 2'er time, og selv om jeg ikke klarte å ligge så jevnt som jeg ideelt sett burde, var det en god time! Sinnsykt gøy å være tilbake, når instruktøren bare ''skal du være med på begge timene mine? Så GØY!'' Det er det jeg elsker med treningssenteret vårt. De som jobber der husker deg igjen og er bare veldig, veldig koselige! Etter spinningen var vi på funksjonell styrke, og hot damn, der har det skjedd saker og ting! Knebøy uten vekter blir plutselig ekstremt enkelt når man er vant til å ha 35kg på skuldrene. Jeg husker den gang jeg ikke klarte å komme meg helt ned engang, uten vekter. Nå kunne jeg fint sette meg på rumpa uten problemer. Ellers: drittnatt! Håper virkelig ikke ungene fortsetter slik etter at mannen har reist, da dør jeg! M har våknet minst 3 ganger, og A har våknet 2 tror jeg. Når jeg i tillegg ikke kommer meg tidlig nok i seng, kan vi nok mildt sagt si at jeg er litt zombie i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. august 2014 #8962 Del Skrevet 26. august 2014 Så deilig med trening! Jeg liker også spinning veldig godt!. ..*savne* Har egentlig planer om hjemmetrening i starten, for jeg tror ikke jeg vil gå hyppig på senteret (og dermed er det ikke verdt det). Men spinning blir verre hjemme.. Skal liksom vente 6 uker før jeg trener, jeg føler jeg kunne begynt litt smått om en 3-4 uker.. iallfall pilates, vekter på armer osv osv. trenger ikke ta en heftig aerobicsession akkurat. Så kjedelig med så mye nattevåk på deg... Hvorfor våkner de, vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. august 2014 Forfatter #8963 Del Skrevet 26. august 2014 Så deilig med trening! Jeg liker også spinning veldig godt!. ..*savne* Har egentlig planer om hjemmetrening i starten, for jeg tror ikke jeg vil gå hyppig på senteret (og dermed er det ikke verdt det). Men spinning blir verre hjemme.. Skal liksom vente 6 uker før jeg trener, jeg føler jeg kunne begynt litt smått om en 3-4 uker.. iallfall pilates, vekter på armer osv osv. trenger ikke ta en heftig aerobicsession akkurat. Så kjedelig med så mye nattevåk på deg... Hvorfor våkner de, vet du det? Jeg elsker spinning! Før hata jeg det, men etter at jeg fikk pulsbelte var jeg bitt av basillen. Jeg liker best intervall da, liker best å presse meg selv til det ytterste i stedet for å ''dabbe'' på omtrent samme intensiteten hele tiden. Jeg er veldig glad i videoene til Jillian Michaels på youtube. Favoritten min er den som heter Banish Fat Boost Metabolism, men den er vel i overkant mye hopp og sprett for deg nå kan jeg tenke meg. Det er styrke kombinert med kondis, 55 minutter. Blæ, det er helt forferdelig! A våkner fordi hun er redd, tror vi. Hun er veldig mye redd for tiden, særlig for edderkopper og krabber. I natt våknet hun og sa hun hadde tisset i sengen, men det hadde hun ikke. M vet vi ikke hvorfor hun våkner. Hun har bare aldri sluttet å våkne regelmessig etter at vi kuttet ut nattammingen. Noen ganger hjelper det å bare gi tutten eller litt vann, mens mange ganger må hun enten sovne igjen på fanget vårt inne på rommet, og i verste fall er hun lys våken og turner rundt i sengen vår en times tid før hun sovner. Det gjorde hun i natt, to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 26. august 2014 #8964 Del Skrevet 26. august 2014 Lille våkner også om natta, uten noen tilsynelatende grunn. Bare å holde eller puppe henne tilbake i søvn da, men alikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 26. august 2014 #8965 Del Skrevet 26. august 2014 Lille våkner også om natta, uten noen tilsynelatende grunn. Bare å holde eller puppe henne tilbake i søvn da, men alikevel.. Samme her. Men hu mor blir trøtt av det Så tenker jeg på Belle og klager ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 26. august 2014 #8966 Del Skrevet 26. august 2014 Nei, Belle har det definitivt hakket verre Lille får sove sammen med meg når hun våkner om natta, og jeg husker ofte ikke at jeg har løftet henne over til meg så nettene er helt greie her. Det som er irriterende er at hun driver og våkner 1-3 ganger hver kveld, FØR jeg har lagt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. august 2014 #8967 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Jillian! Når jeg har trent intervaller, så kan jeg bruke bildet av henne som motivasjon for å orke å spurte litt til. Motivasjon som i: se for deg at en sint Jillian Michaels løper etter deg. (eller en velociraptor.) (Jillian Michaels ridende på en velociraptor) (nå har jeg noe til felles med alle barna her: jeg kommer til å våkne opp livredd i natt) Endret 26. august 2014 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2014 Forfatter #8968 Del Skrevet 27. august 2014 Lille våkner også om natta, uten noen tilsynelatende grunn. Bare å holde eller puppe henne tilbake i søvn da, men alikevel.. Så heldig du er som kan puppe henne i søvn! Savner ammingen, jeg. Samme her. Men hu mor blir trøtt av det Så tenker jeg på Belle og klager ikke Det er ikke sååå ille altså. Kroppen er vant til det! Nei, Belle har det definitivt hakket verre Lille får sove sammen med meg når hun våkner om natta, og jeg husker ofte ikke at jeg har løftet henne over til meg så nettene er helt greie her. Det som er irriterende er at hun driver og våkner 1-3 ganger hver kveld, FØR jeg har lagt meg. Ugh, kveldsvåkning er ille! Men det som faktisk er enda verre er at de IKKE våkner på kvelden. Da VET jeg at natten blir ekstra ille. Jillian! Når jeg har trent intervaller, så kan jeg bruke bildet av henne som motivasjon for å orke å spurte litt til. Motivasjon som i: se for deg at en sint Jillian Michaels løper etter deg. (eller en velociraptor.) (Jillian Michaels ridende på en velociraptor) (nå har jeg noe til felles med alle barna her: jeg kommer til å våkne opp livredd i natt) Du er morsom, du! Man kan si mye om den dama der, men trening kan hun! Jeg trykker bare på mute, guffer opp musikk og prøver å holde følge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2014 Forfatter #8969 Del Skrevet 27. august 2014 Begge ungene har sovet i hele natt! DET var deilig det! Da gikk det fint å stå opp i dag allikevel, til tross for at jeg - igjen! - la meg litt for seint. Brukte minst to timer på å streame den nyeste ANTM-episoden, og så måtte jeg jo se en episode med Girls også før jeg la meg. Jeg og mannen hadde en skikkelig sofakveld i går, med hver sin pc på fanget. Vi dreit i alt som burde blitt gjort (det er mye!) og slappet bare av. Deilig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2014 Forfatter #8970 Del Skrevet 27. august 2014 Tenk at A er blitt så stor at hun er invitert i barneselskap til en jente i barnehagen! Store, fine jenta mi som har begynt på stor avdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. august 2014 #8971 Del Skrevet 27. august 2014 for soving i hele natt! Åå, barneselskap! Skal du bli med eller sender du henne alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2014 Forfatter #8972 Del Skrevet 27. august 2014 for soving i hele natt! Åå, barneselskap! Skal du bli med eller sender du henne alene? Jaaaa, det var helt fantastisk! Jeg vet ikke... Mannen mente at hun burde gå alene, mens jeg mener at jeg bør være med. Hva er vanlig egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 27. august 2014 #8973 Del Skrevet 27. august 2014 Vi har vært med til nå. Han er fire. Tror det er vanlig at foreldre er med. Var i femårsdag i helga. Da ville to ha foreldrene med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. august 2014 #8974 Del Skrevet 27. august 2014 Usikker jeg også. Tror kanskje jeg ville blitt med? Eventuelt gått en tur ut deler av selskapet, hvis det er fint vær, så får hun prøve seg litt alene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. august 2014 #8975 Del Skrevet 27. august 2014 yeah, en HEEEEL natts søvn! Utfordrer deg til å investere i litt søvn i kveld, tidlig til sengs!! (du har jo tidligere "skrytt" av du legger deg i 21-22 tida, men det er kanskje aller mest når du er alene med barna. (pluss du er vel litt utav det etter ferien tenker jeg). Åhh så spennende for A å bli invitert i bursdagsselskap... stooor jente nå ja, snart 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2014 Forfatter #8976 Del Skrevet 27. august 2014 Vi har vært med til nå. Han er fire. Tror det er vanlig at foreldre er med. Var i femårsdag i helga. Da ville to ha foreldrene med seg. Usikker jeg også. Tror kanskje jeg ville blitt med? Eventuelt gått en tur ut deler av selskapet, hvis det er fint vær, så får hun prøve seg litt alene også? Ja, for meg føles det naturlig å være med. Dette er jo en 4-årsdag, så selv om det er kjente unger fra barnehagen er det ulikevel en ukjent setting for henne. Og kjenner jeg henne rett vil hun nok ha meg med, ja, ihvertfall i starten! Vi skal til øyenlegen med henne 15:40 den dagen, og dersom det begynner 16 (mannen husket ikke helt) kommer vi uansett litt seint. Da er det greit å ha meg der minst til hun blir varm i trøya tenker jeg. yeah, en HEEEEL natts søvn! Utfordrer deg til å investere i litt søvn i kveld, tidlig til sengs!! (du har jo tidligere "skrytt" av du legger deg i 21-22 tida, men det er kanskje aller mest når du er alene med barna. (pluss du er vel litt utav det etter ferien tenker jeg). Åhh så spennende for A å bli invitert i bursdagsselskap... stooor jente nå ja, snart 3 år Jeg tenkte tanken både i forrigårs og i går, at jeg MÅ klare å legge meg tidligere ''i morgen''. Jeg er nok litt ute av det etter ferien, samt at ungene nå faktisk sover til etter at jeg har gått! Det betyr at jeg kan sove helt til klokken ringer klokken 6:15, noe som jo faktisk er en hel time lenger enn til vanlig! Den kjenner jeg godt altså. Men fra neste uke av blir det nok andre boller. Da må jeg sikkert vekke dem første morgenen (vi må opp senest 5:45) og så er det på'n igjen med grytidligere morgener. A fylte 3 i juni, hun. Nå skal hun i 4-årsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. august 2014 #8977 Del Skrevet 27. august 2014 Hurra for fin ferie, en sammenhengende natts søvn og stor jente som skal i bursdagsselskap! Og for at jeg er ajour i boka di! Håper jobbehverdagen ikke er for brutal, jeg gruer meg til mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. august 2014 #8978 Del Skrevet 27. august 2014 Så stas med barnebursdag i barnehagen Forstå godt at du blir med i begynnelsen, det er nok litt betryggende i en ukjent setting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 27. august 2014 #8979 Del Skrevet 27. august 2014 Åh, stas med barnebursdag. Noen av de beste minnene jeg har fra jeg var liten er faktisk fra barnebursdager, både andres og mine egne. Jeg elsket å gå i bursdag (Jeg ville også vært med, treåringer er jo veldig små enda). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2014 Forfatter #8980 Del Skrevet 28. august 2014 Hurra for fin ferie, en sammenhengende natts søvn og stor jente som skal i bursdagsselskap! Og for at jeg er ajour i boka di! Håper jobbehverdagen ikke er for brutal, jeg gruer meg til mandag! Det har ikke skjedd så mye her mens jeg var på ferie da. Neida, det går greit! Ungene sover mye lengre enn normalt, så jeg får faktisk stelt meg og er ute av døren før de våkner. Luksus! Så stas med barnebursdag i barnehagen Forstå godt at du blir med i begynnelsen, det er nok litt betryggende i en ukjent setting. Ja, det var skikkelig stas altså. Slike ''første gang'' kommer nok aldri til å slutte å være stas. Åh, stas med barnebursdag. Noen av de beste minnene jeg har fra jeg var liten er faktisk fra barnebursdager, både andres og mine egne. Jeg elsket å gå i bursdag (Jeg ville også vært med, treåringer er jo veldig små enda). Barnebursdager var kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå