Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

8 tiden funker fint for meg!!

Herregud, vi har sovet i en evighet - jeg vekket Liten kl 11.15 :hakeslepp:

Da sier vi det! Kampen begynner klokken 6, så han bør være hjemme til 8.

OMG, hvordan i huleste er det mulig? :overrasket: Jentene mine har også sovet syyyykt lenge i dag synes jeg. Helt til 8:05! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke :sjenert: Men de siste ukene har vært helt grusomme, hun har nektet å legge seg, våknet flere ganger hver natt og stått opp skrekkinngytende tidlig :haar: Jeg kan totally relatere meg til dine netter, jeg har knapt sovet på 14 dager!! Så i helga har hun vært helt vrak, på fredag sov hun kl 17.30 :fnise: hadde hun mast om å få legge seg siden kl 14.30 :overrasket: Og igår var likeens..så jeg tror hun trengte det, og gudene skal vite jeg trengte det!! Herregud, jeg har synda sånn fullt og helt og hele tida både på mat og treningsfronten.....så det skal bli godt å komme igang igjen, igår var første dagen jeg faktisk tenkte at jeg hadde lyst - og overskudd til å trene på 2 uker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som herlige ferieuker, Belle! ;)

Frankrike og bading og avslapning og engleunger og billig shopping høres bare helt digg ut! :) Har ungene dine badet fra første stund av?

Er det jobb igjen i morgen?

Du skrev så langt og fint innlegg, at jeg nesten har glemt hva du skrev.. (leste det tidligere idag).

Håper dere har hatt ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke :sjenert: Men de siste ukene har vært helt grusomme, hun har nektet å legge seg, våknet flere ganger hver natt og stått opp skrekkinngytende tidlig :haar: Jeg kan totally relatere meg til dine netter, jeg har knapt sovet på 14 dager!! Så i helga har hun vært helt vrak, på fredag sov hun kl 17.30 :fnise: hadde hun mast om å få legge seg siden kl 14.30 :overrasket: Og igår var likeens..så jeg tror hun trengte det, og gudene skal vite jeg trengte det!! Herregud, jeg har synda sånn fullt og helt og hele tida både på mat og treningsfronten.....så det skal bli godt å komme igang igjen, igår var første dagen jeg faktisk tenkte at jeg hadde lyst - og overskudd til å trene på 2 uker!!

Åh, sånne netter er grusomme! Du har all min sympati! :kose: Men godt at det ser ut til å bli bedre i det minste! :tommelsmil:

Jeg NIGLEDER meg til å trene i dag! :trene:

Det høres ut som herlige ferieuker, Belle! ;)

Frankrike og bading og avslapning og engleunger og billig shopping høres bare helt digg ut! :) Har ungene dine badet fra første stund av?

Er det jobb igjen i morgen?

Du skrev så langt og fint innlegg, at jeg nesten har glemt hva du skrev.. (leste det tidligere idag).

Håper dere har hatt ei fin helg!

Ja, det var utrolig deilig!

A har gått på babysvømming fra hun var rundt 4 måneder til hun var 2 år. M gikk fra hun var en måned til hun var et halvt år. Så de er godt vant til vann begge to! Men grunnen til at vi sluttet var at A mislikte instruktøren, som mildt sagt var et realt hespetre. Hadde vi fortsatt har jeg ingen tvil om at hun hadde sådd vannskrekk i A for livet. :riste: M har vært gal i vannet fra første bad. :ler:

Nå sitter jeg på jobb, ja. :Nikke: Litt overvelda her jeg sitter. Mye nytt, mye vanskelig, generelt mye av alt. Men gøy! :nigo:

Wow, det var ferien sin! :strix:

:jepp: Den var helt superduper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: Jeg har fått meg biiiil!

54_2088208714.jpg

Ikke noe stort eller nytt glis akkurat, men jeg gleder meg SÅ mye til å slippe å stresse med kjøring og levering og henting når mannen er hjemme. Den var billig i utgangspunktet - 60000 - men mannen klarte å prute den ned til 50! :nigo: Jeg hadde aller mest lyst på en Suzuki Swift (den jeg hadde før A ble født, da vi fremdeles hadde to biler), men da måtte jeg ha gått opp til minst 80000, noe overtidspengene til mannen ikke dekket. Med denne bilen kunne vi bare cashe den ut og slippe å tenke på lån. Deilig! Og takk til mannen som jobbet...3 dager overtid for dette! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ska sei, snill (og velstående) mann du har ;)

Gratulera med ny bil!!!! Og lykke til i det nye jobbhverdagen. Blir spennende og kjekt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk har det litt for godt :dry:

..jeje, gratulerer med ny bil og sånt :dry:

:fnise:

:ler: Overtidsbetalingen i offshore er hinsides all fornuft! :daane: Det er bare så synd at det ikke blir så mye overtidsjobbing. Sikkert fordi det er så dyrt for dem. :ler:

Takk! :nigo:

ska sei, snill (og velstående) mann du har ;)

Gratulera med ny bil!!!! Og lykke til i det nye jobbhverdagen. Blir spennende og kjekt for deg!

Hehe, han har jobbet en del overtid i sommer, ja! Min sugar daddy. :lur: Neida, hans penger er mine penger og vice versa. Jeg tør påstå at det er MIN belønning fordi jeg må være ekstra mye alene med ungene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener absolutt den belønningen! :5:

Hmm, jeg er for det meste alene jeg og. Men har ikke sett noen belønning :klo: tror jeg må skaffe meg en sånn nordsjømann! Det er jo perfekt, du ser ham nesten aldri, ergo null mas og sure sokker, og pengene renner inn.

Farvel, pasadenamannen! Hallo, nordsjømann! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja.. skjønner at jeg har valgt feil bransje :sjokkert: Men gratulerer med ny bil!

:ler: Jeg også!

Neida, jeg kunne ikke ha jobbet slik han gjør. Jeg har prøvd å jobbe skift, men det er bare ikke noe for meg. Ja takk til fri hver helg! :Nikke:

Du fortjener absolutt den belønningen! :5:

Hmm, jeg er for det meste alene jeg og. Men har ikke sett noen belønning :klo: tror jeg må skaffe meg en sånn nordsjømann! Det er jo perfekt, du ser ham nesten aldri, ergo null mas og sure sokker, og pengene renner inn.

Farvel, pasadenamannen! Hallo, nordsjømann! :nigo:

:hoho: Du får overtale ham!

Men sånn fra spøk til revolver..utenom et par svære utbetalinger i året (pga overtidsjobbing) har han helt vanlig lønn altså. Grunnlønnen hans er mildt sagt rævva, men offshorebonusen er det som gjør at lønnen blir bedre enn gjennomsnittet. Vi vasser ikke i penger i det hele tatt. Alle ryktene som sier at alle som jobber offshore tjener over millionen har ikke tatt en titt på vår konto for å si det sånn. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.... "Vanlig lønn" er i min reelle verden rundt 350.000, jeg tviler på at nordsjøgutta ligger på det nivået ;) det er et ganske stort sprang fra 350 til 5-6-700 altså.

Sier ikke at dere vasser i penger altså, man har jo gjerne forbruk etter inntekt. Dere har jo et svært nytt hus også, det koster jo endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel.... "Vanlig lønn" er i min reelle verden rundt 350.000, jeg tviler på at nordsjøgutta ligger på det nivået ;) det er et ganske stort sprang fra 350 til 5-6-700 altså.

Sier ikke at dere vasser i penger altså, man har jo gjerne forbruk etter inntekt. Dere har jo et svært nytt hus også, det koster jo endel.

Joda, litt over ''vanlig lønn'' har han altså, det er vel ikke for ingen grunn at nordsjøgutta har fått ryktet på seg for å tjene mye. Og ja, forbruket speiler som regel alltid inntjeningen. Vi har veldig mye lån! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig fin ferie! Og grattis med bil, den så fin ut! :hoppe:

Min samboer har også en jobb der det til tider er vanvittige tillegg for reising og overtidsjobbing, men det skal sies at de som jobber slik (og vi som lever med dem, spesielt de som har barn) ofrer ganske mye og fortjener kompensasjon for det. Jeg hadde ikke orket all reisingen som samboeren min driver med og er glad det er han og ikke meg. :sjenert: Men for all del, de er heldige de som kan, vil og får det til å fungere med en slik jobb, men det er ikke bare-bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil! Så ut som en veldig grei liten sak! Det er forresten rart hvor fort man venner seg til et visst lønnsnivå og måler alt annet ut fra det. Samboeren min er håndverker og tjener som regel rundt 600 000 i året. For meg, som er utdannet for å jobbe i offentlig sektor, er det MYYYE penger og en kjempegod lønn! Han derimot synes han "tjener dårlig" :fnise:. Nordsjøfolket tjener jo bra sånn i forhold til mange andre, men det er jammen endel ulemper også ... For konene deres for eksempel, som må være alenemammaer (og er supermammaer!!) i lange perioder av gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kokos og lille frosk: ja, det er virkelig ikke noe for alle, hverken de hjemmeværende eller de som reiser. De går glipp av så utrolig mye! Men så får de mye igjen også da, når de er hjemme hele dagene.

Jeg klager kanskje litt for mye når jeg er alene med ungene, men for mannen er det sånn det er. Jeg vet at han ikke hadde blitt lykkelig med en 9-4 jobb, og da hadde det ikke vært trivelig å ha ham hjemme uansett. :fnise:

--------

I dag var jeg hjemme 16:20! :daane: Når attpåtil nabojenta kommer på besøk og alle 3 forsvinner på rommet er det ikke mye jeg får sett til dem. Jaja, jeg får prøve å ikke ha dårlig samvittighet enn så lenge, jeg har tross alt sett dem sammenhengende i 2 uker nå. :rodmer: Gleder meg allerede til neste ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk har det litt for godt :dry:

..jeje, gratulerer med ny bil og sånt :dry:

Enig!

__

Virker som dere har hatt en super ferie! Deilig med bading og shopping! Gleder meg til det er vår tur fra og med søndag denne uken, selv om det er skikkelig harry familie-sydenferie med charterfly og all inclusive hotell :fnise: I det minste et diiiigert og flott hotell...Noe shabby all inclusive hadde jeg ikke orket. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte deg altså - du hoia på spinningen idag :skratte: Jeg diggdiggdigger å ha deg ved min siden igjen :klemmer:

Og bilen er deg vel unt, den synes jeg du fortjener!! At han har godt betalt for overtid skulle bare mangle, med tanke på hva han ofrer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte deg altså - du hoia på spinningen idag :skratte: Jeg diggdiggdigger å ha deg ved min siden igjen :klemmer:

Og bilen er deg vel unt, den synes jeg du fortjener!! At han har godt betalt for overtid skulle bare mangle, med tanke på hva han ofrer....

Bahahahaha, du hørte det ja! :fnise: Jeg bare måtte. Det boblet opp av seg selv. Spinningeuforia! :hjerte:

Det er veldig mye han går glipp av, ja. Synd for oss alle, men vi må vare fokusere på at han får med seg alt og mer til når han faktisk er hjemme! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...