Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh Nef, skulle så gjerne hatt deg med på stranda :klemmer: Du bor altfor langt vekke :grine:

:ler: Jeg hadde sikkert blitt fornærma på dine vegne jeg også, flodhest-begrepet er jo ikke videre positivt i utgangspunktet liksom :fnise: Men når du forklarer så forstår jeg jo hva din kjære mener!

Holy jesus and fuckshit, det er helt kriminelt varmt i spinningsalen for tida :daane: Igår var jeg jo tidlig, så salen var ikke blitt brukt, men likevel holdt jeg på å smelte etter to tråkk liksom :roll: Så idag må vi drikke m.y.e både før, under og etter trening!!

Hnnng, gleder meg allerede. :dry: Neida, det skal bli gøy! Er altfor lenge siden jeg har spinnet nå, men jeg kjenner på kroppen at jeg ikke kommer til å klare å komme opp dit jeg pleier. Må liksom si det til meg selv i forkant, sånn at jeg ikke blir skuffa. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Åh Nef, skulle så gjerne hatt deg med på stranda :klemmer: Du bor altfor langt vekke :grine:

:ler: Jeg hadde sikkert blitt fornærma på dine vegne jeg også, flodhest-begrepet er jo ikke videre positivt i utgangspunktet liksom :fnise: Men når du forklarer så forstår jeg jo hva din kjære mener!

Ja, du sier noe der... :sukk: Dere må nok flytte hitover! :opplyser::skratte:

Og jeg er gladelig flodhest hvis jeg får ligge i vannet og duppe! :jepp: Selv om jeg noen ganger oppfyller flodhestbegrepet på annet vis også, om enn bare i eget hode :ler:

Skrevet

Så utrolig søte de Toms skoene var! Jeg har bare hatt kopier, men lurer på om jeg ikke må få fingeren ut og kjøpe meg noen skikkelige. Satser på at finværet holder seg en god stund til, slikat tøysko-sesongen kan fortelle en god stund til :jepp:

Skrevet

Holy jesus and fuckshit, det er helt kriminelt varmt i spinningsalen for tida :daane:

:ler: Likte det uttrykket, beskrivende! Dere to er så søte og heldige som har hverandre, det høres så koselig ut! :Nikke:

Lenge siden jeg har vært i en spinningsal nå, men får skikkelig lyst hver gang jeg leser om det her. Dere får det til å høres så gøy ut! :jepp: Og det høres ut som dere har fine instruktører og godt miljø på treningssenteret, det er bonus!

Håper du har en fin kveld! :sol:

Skrevet

Trist lesning et par sider bak her :klemmer: Jeg har tenkt litt på det i og med at svigerfar døde. O nevner han med jevne mellomrom. Han sier "han bæstefar e dø..Dæffør e vi lei oss", også begynner han å snakke om noe annet. Så de tenker mye disse små, ja. Men ja, som du sier er det fryktelig trist å tenke på at de ikke får bli skikkelig kjent med bestefaren sin, og bestefaren ikke får bli kjent med dem. :klemmer: O kommer jo ikke til å huske bestefaren sin, og det gjelder nok søskenbarna hans også.

Det er faktsik en av grunnene til at jeg frykter å dø mens jeg har små barn. At de ikke kommer til å huske meg. Det må være veldig sårt for et barn å ikke huske sin mor eller far.

Og over til noe annet, så var de skoene kjempesøte! :) Skjønner ikke helt hvordan tøysko kan være behagelige, men nå har jeg teite hofter som klager med en gang sålen blir for tynn. :P

Håper du har hatt ei super trening!! :jepp:

Skrevet

Søte sko, selv om rosa ikke er min farge ;) Har nyss kjøpt meg grønne Toms, de er herlig å ha på selv om ryggen min ikke er helt enig alltid.

Skjønner mamma å di jeg også ;) Brukes titt og ofte hos meg, selv om folk i denne landsdelen ikke alltid skjønner :sprettoy:

Skrevet

Så utrolig søte de Toms skoene var! Jeg har bare hatt kopier, men lurer på om jeg ikke må få fingeren ut og kjøpe meg noen skikkelige. Satser på at finværet holder seg en god stund til, slikat tøysko-sesongen kan fortelle en god stund til :jepp:

Kopier er en hel verden unna altså, mtp. komfort. :jepp:

:ler: Likte det uttrykket, beskrivende! Dere to er så søte og heldige som har hverandre, det høres så koselig ut! :Nikke:

Lenge siden jeg har vært i en spinningsal nå, men får skikkelig lyst hver gang jeg leser om det her. Dere får det til å høres så gøy ut! :jepp: Og det høres ut som dere har fine instruktører og godt miljø på treningssenteret, det er bonus!

Håper du har en fin kveld! :sol:

Ja, vi er kjempeheldige! :rodmer: Eller, jeg synes ihvertfall at JEG er heldig. :sjenert: Diddles får snakke for seg selv. :fnise:

I går var det ikke gøy. :dry: Mer om det i neste innlegg. :P

Trist lesning et par sider bak her Jeg har tenkt litt på det i og med at svigerfar døde. O nevner han med jevne mellomrom. Han sier "han bæstefar e dø..Dæffør e vi lei oss", også begynner han å snakke om noe annet. Så de tenker mye disse små, ja. Men ja, som du sier er det fryktelig trist å tenke på at de ikke får bli skikkelig kjent med bestefaren sin, og bestefaren ikke får bli kjent med dem. O kommer jo ikke til å huske bestefaren sin, og det gjelder nok søskenbarna hans også.

Det er faktsik en av grunnene til at jeg frykter å dø mens jeg har små barn. At de ikke kommer til å huske meg. Det må være veldig sårt for et barn å ikke huske sin mor eller far.

Og over til noe annet, så var de skoene kjempesøte! Skjønner ikke helt hvordan tøysko kan være behagelige, men nå har jeg teite hofter som klager med en gang sålen blir for tynn.

Håper du har hatt ei super trening!!

:klem: til deg for gode tanker og kommentarer!

Da har du ikke prøvd Toms. :fnise:

Søte sko, selv om rosa ikke er min farge Har nyss kjøpt meg grønne Toms, de er herlig å ha på selv om ryggen min ikke er helt enig alltid.

Skjønner mamma å di jeg også Brukes titt og ofte hos meg, selv om folk i denne landsdelen ikke alltid skjønner

Jeg ELSKER rosa. :ler: Men disse er mine første rosa-rosa sko tror jeg. Har henholdsvis blå og gule originale Toms også. Grønn høres kjempefint ut! :jepp:

Det sier jo vi alltid. Mamma å di, *søster* å di osv. Selv om jeg bare snakker om mamma og samboeren eller søster og svoger. :ler:

Skrevet

Blæ og æsj og sukk. Treningen i går gikk mildt sagt rett vest. På andre intervallet var det som om en svær vegg kom susende mot meg og jeg klasket ganske godt inn i den kan man si. Kvalm, svimmel og skjelven. Det tok seg opp etterhvert, og jeg klarte å slite meg opp til 89% av maxpuls. Jeg burde vel egentlig gått hjem, men stae meg nektet siden jeg allikevel hadde fått barnevakt. Noen forbrente kalorier er tross alt bedre enn ingen forbrente kalorier! :jepp:

Men ja, den berømte veggen. Den kom fordi jeg ikke rakk å spise i går. Det er jo bare teit, for jeg VET jo at jeg må spise før jeg drar på trening. Gårsdagens inntak på 1 knekkebrød til frokost, litt pasta med pesto til lunsj og 1 frokostbrød til ''middag'' er jo omtrent nok til en vanlig frokost liksom. :daane: Jeg har lyst å skylde på M som aldri sovnet ( :sur: jeg holdt på med legging helt fra vi kom hjem fra stranden til svigermor kom for å passe ungene), men jeg har nok bare meg selv å takke for den smellen der altså. Note to self: spis mer! :sjenert:

Men ellers var dagen i går superfin. :jepp: Rett etter barnehagehenting dro vi for å hente svigermor, før vi kjørte til stranden. Der møtte vi mamma å di ( ;) ) og Diddles å di. Ungene lekte og koste seg og hadde det helt topp. Den fine stranddagen ble avsluttet med et vakkert syn: to små jenter som går hånd i hånd opp mot bilene. :rodmer: A og Liten da altså. M ville gjerne være med hun også, men hun fikk ikke lov. :ler:

I dag skal vi ikke gjøre på noe som helst. Vi skal være inne, slappe av og se på tv. Rett og slett. Ungene er ute HELE dagen i barnehagen og gårsdagen var bevis nok på at de var drittlei av solen. (Og så kom jeg og dro dem med på stranden... :roll: ) A gråt/sutra helt fra jeg hentet henne i barnehagen til vi var fremme på stranden. ''Eg e så sle-he-he-heeeeten, eg vil him å soooova! :grine: '' Jeg er ikke verdens ondeste mor altså, bare litt. :lol: Neida, grunnen til at hun sier det er fordi hun vil ha tutten. Den bor jo i sengen som jeg sier til henne, og da vil hun opp i sengen og sove. :P

Skrevet

Huff, den veggen hørtes ikke god ut! Viktig å spise ja!! :Nikke: Jeg fungerer ikke uten mat, så jeg kan virkelig ikke glemme å spise :ler: Da skal jeg ha det rimelig travelt i alle fall. :)

Vet du, når det har vært finvær og sol i flere uker, så blir man litt lei. Ungene også tror jeg. :) Men jeg måtte le litt for meg selv, for det der gjør O også når han vil ha smokken "æ vil ha mokken og lapp aaaav" med verdens søteste sytestemme :fnise: De lærer seg vel spillereglene ganske fort.

Har du merket noe på tennene til A? Jeg synes det ser ut som at O har overbitt, og frykter det er pga. smokken, så prøver å begrense den til soving på kvelden nå, men han er så glad i å ha den fram til middagen er ferdig, så jeg må bruke en ukes tid på å forberede han på de nye reglene tror jeg. Hvis ikke blir det hylskriking og alt som følger med. :)

Skrevet

varme+lite mat+intens trening= katastrofe! Belle da...!!! :) må ikke glemme å spise nei...

Herlige A som vil "sova".. litt utspekulert ja. Prøver dere å kutte tutt etterhvert?

Jeg skjønner jo "mamma å di" jeg også... men kom plutselig på at jeg ikke sier det selv lenger.. rimelig avslepen dialekt etterhvert.

Ønsker dere nok en fin dag!

Skrevet (endret)

Jeg sier også "mamma og de"...Og jeg bor jo på andre siden av landet nærmest, så tror ikke det er noe spesielt med dialekt? :)

Når jeg sier f.eks mamma og de, så tenker jeg da på mamma og stefar, altså de som bor i den husholdningen. Hvis jeg sier "Kari" og de, så tenker jeg på alle i en gitt vennegjeng osv. :) Det er på en måte de som "hører sammen", uten at det trenger å være så mange. :P

Endret av Teriyaki
Gjest Neferet
Skrevet

Har ikke vi snakket om dette med mat og trening før.....?? *strengstemme* Hørtes ikke deilig ut, håper kroppen din har hentet seg inn igjen og ikke har hangover etter utladningen i går! :klemmer:

...og så hørtes det litt deilig ut å være inne og ikke gjøre noenting. Det er jo ikke så rart om de får litt overload disse små, med så mye sol og varme og utetid, det er jo sikkert mer enn de har opplevd i sine foregående år tilsammen!! :fnise: En god dag ønskes dere alle sammen! :jepp:

Skrevet

Huff, den veggen hørtes ikke god ut! Viktig å spise ja!! :Nikke: Jeg fungerer ikke uten mat, så jeg kan virkelig ikke glemme å spise :ler: Da skal jeg ha det rimelig travelt i alle fall. :)

Vet du, når det har vært finvær og sol i flere uker, så blir man litt lei. Ungene også tror jeg. :) Men jeg måtte le litt for meg selv, for det der gjør O også når han vil ha smokken "æ vil ha mokken og lapp aaaav" med verdens søteste sytestemme :fnise: De lærer seg vel spillereglene ganske fort.

Har du merket noe på tennene til A? Jeg synes det ser ut som at O har overbitt, og frykter det er pga. smokken, så prøver å begrense den til soving på kvelden nå, men han er så glad i å ha den fram til middagen er ferdig, så jeg må bruke en ukes tid på å forberede han på de nye reglene tror jeg. Hvis ikke blir det hylskriking og alt som følger med. :)

I går fikk jeg ikke tid. Dvs. jeg hadde store planer om å spise godt etter at ungene var i seng, men siden M da så sitt snitt til å være våken til nesten 8, ble det ikke tid til det. Å komme skrubbsulten på spinning er jo egentlig bare dumt. :P

:fnise: Sånn var det her også, da vi tillot tutt på dagen. ''Eg vil sitta i sofaen å koooosa!'' med hjerter i øyenene og DEN ynkelige stemmen. Vi klarte jo ikke å motstå. :hoho:

A har alltid hatt ganske utstikkende tenner, så vi har ikke merket noe spesielt altså.

varme+lite mat+intens trening= katastrofe! Belle da...!!! :) må ikke glemme å spise nei...

Herlige A som vil "sova".. litt utspekulert ja. Prøver dere å kutte tutt etterhvert?

Jeg skjønner jo "mamma å di" jeg også... men kom plutselig på at jeg ikke sier det selv lenger.. rimelig avslepen dialekt etterhvert.

Ønsker dere nok en fin dag!

Jada, vi skal kutte tutten i sommer en gang. Planen var jo å gi den til Kaptein Sabeltann, men vi får rett og slett ikke tid til å dra til Dyreparken før høysesongen er over og Kapteinen ikke er der lengre. Meeeen, muligens hun tar til takke med å bare legge tutten i skattekisten? Jeg vet ikke. Men kutte den, det skal vi gjøre. Nå brukes den bare på natten.

Jeg sier også "mamma og de"...Og jeg bor jo på andre siden av landet nærmest, så tror ikke det er noe spesielt med dialekt? :)

Når jeg sier f.eks mamma og de, så tenker jeg da på mamma og stefar, altså de som bor i den husholdningen. Hvis jeg sier "Kari" og de, så tenker jeg på alle i en gitt vennegjeng osv. :) Det er på en måte de som "hører sammen", uten at det trenger å være så mange. :P

Ja, det er nok et mer velkjent begrep enn jeg først så for meg. :Nikke:

Skrevet

Har ikke vi snakket om dette med mat og trening før.....?? *strengstemme* Hørtes ikke deilig ut, håper kroppen din har hentet seg inn igjen og ikke har hangover etter utladningen i går! :klemmer:

...og så hørtes det litt deilig ut å være inne og ikke gjøre noenting. Det er jo ikke så rart om de får litt overload disse små, med så mye sol og varme og utetid, det er jo sikkert mer enn de har opplevd i sine foregående år tilsammen!! :fnise: En god dag ønskes dere alle sammen! :jepp:

:sjenert: Joooooo. Men altså...unnskyldninger, unnskyldninger. Jeg lover at det ikke skal skje igjen ihvertfall! :jepp:

Jeg gleder meg faktisk til å rydde litt hjemme jeg! :fnise: Har ikke gjort noe hele uken, og da blir det fort litt ruskete her og der.

Skrevet

Jeg sier også "mamma og de" når jeg mener mamma og pappa :ler:

Skrevet

Jeg sier også "mamma og de" når jeg mener mamma og pappa :ler:

:fnise: Da har vi konstatert at ''x og de'' er helt vanlig i hele landet. :ler:

Skrevet

Min lunsjaktivitet i dag:

post-24475-0-14396900-1406198778_thumb.j

Lurer på hva naboene tenker når de ser dette. :hoho: Håper det hjelper på badsturommet til M altså. Nå er jeg desperaaaat! Trenger litt kveld for meg selv kjenner jeg, noe jeg ikke får når hun aldri sovner. :bond:

Skrevet

De sitter vel og venter på at du kommer ut i hagen med alufoliehatt på hodet :hoho:

Gjest Neferet
Skrevet

:ler: Håper det gjør susen!

Og fin drømmefanger! :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg har en uvane med alltid å begynne "x og de " med damens navn :ler:

Håper M sovner tidligere i kveld.

Endret av pusilus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...