Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Honning: så gøy! :nigo: Jeg og ungene lagde dobbel oppskrift tidligere i dag og det ble såååå godt! Jeg brukte foodprocessoren til å raspe eplene, da ble bitene en del større enn for hånd. Kjempegod eplesmak av dem, akkurat som eplekake. :sikle:

Lilleballerina: nei, jeg synes ikke den prisen var så ille! :jepp:

-----

Puh, NÅ setter jeg meg endelig ned. :daane: Muffins og sjokoladekake er bakt, ungene sovnet til rimelig tid og sandkassen er klar. :hoppe: De to sekkene med sand var så tunge at jeg ikke klarte å bære dem engang. Takk og pris for spade, trillebår og en god dose stahet. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom og :daane:

:ler: Du er gal jente, gal sier jeg! Og jeg elsker deg for det :hjerte:

Skrevet

Ikke greit å bo i byen, skjønner jeg! Vi trillet trillebåra rett ned i fjæra her og hentet sand, vi :fnise:

Skrevet (endret)

Oi, så travle dager du har! Massemasse lykke til med bursdagsfest!

Er helt enig med dere angående brunt sukker, har ei kanelknute-oppskrift med brunt sukker som er knallgod!

Men...hva gjør dere for at det ikke skal bli til stein? Har faktisk stått med osteraspern et par ganger :fnise:

Og...jeg tror jeg har fått to rosa streker idag!!!!

Endret av Susa
Skrevet

Er helt enig med dere angående brunt sukker, har ei kanelknute-oppskrift med brunt sukker som er knallgod!

Men...hva gjør dere for at det ikke skal bli til stein? Har faktisk stått med osteraspern et par ganger :fnise:

Brunt sukker bør oppbevares i en (tett) plastikkpose og settes i kjøleskapet, da blir den ikke til stein ;) Tok litt tid før jeg leste det et sted, har hatt noe "stein" selv tidligere :fnise:

Skrevet

Innom og :daane:

:ler: Du er gal jente, gal sier jeg! Og jeg elsker deg for det :hjerte:

Elsker deg også! :hjerter:

Ikke greit å bo i byen, skjønner jeg! Vi trillet trillebåra rett ned i fjæra her og hentet sand, vi :fnise:

:fnise: Så praktisk! Jeg fikk hjelp til å spa oppi to sekker hos Neumann. At den pinglefjortisen klarte å bære de sekkene er for meg et mysterium! :ler:

Tusen takk for det! Bursdagsbarnet er i fyr og flamme allerede, så dette lover godt.

Ååååå! Gratulerer så utrolig mye! :strix: Det tok jo ikke lang tid! :jepp:

Brunt sukker bør oppbevares i en (tett) plastikkpose og settes i kjøleskapet, da blir den ikke til stein ;) Tok litt tid før jeg leste det et sted, har hatt noe "stein" selv tidligere :fnise:

Det var et godt tips! Jeg oppbevarer det i en tett boks/pose, men ikke i kjøleskapet. Det må prøves!

Skrevet

Hipp hurra og gratulerer med dagen til skjønne A! :hoppe::strix:

Gjest Neferet
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til A!! :bolledeig: Med de forberedelsene du har hatt må jo alt ligge til rette for en knallfin dag! :hoppe:

Og her blir det grove eplemuffins til program-helgekos i dag! :jepp:

Skrevet

Gratulerer med bursdagsbarn!! :strix:

Skrevet

Hipp hurra for skjønneste A :strix: Vi er så superkjempeglad i deg, og gleder oss til bursdagsfeiring imorgen :hoppendeglad: Ha en fantastisk dag!!!

Skrevet

Gratulerer med 3-åring i hus!! :klemmer:

Skrevet

Takk for gratulasjoner alle sammen! :klem: Vi har hatt en helt fantastisk dag, og bursdagsbarnet sovnet fornøyd etter ''Happy Birthday'' som nattasang. :fnise:

Været har vært helt :sol: , og vi har vært ute hele dagen. Aquaplay var kjempegøy, både for store og små.Sandkassen ble satt veldig pris på, vi var ute og lekte der klokken 7 i dag morges. :ler: Ellers fikk hun mye fint, og ikke så mye dill som hun ellers pleier å få. Filly-ponnier med et nytt hus (hun samler), 3 Ghiblifilmer (like gøy for meg som for henne :hoho: I morgen skal vi se Arietty tror jeg :jepp: ), en bok, Minnie-servise, masse sandkasseleker og klær. Det merkes godt at hun og M er eneste barne- og oldebarn, for M fikk også smågaver av alle sammen. :fnise:

Nå har roen senket seg og jeg skal drite i den fulle oppvaskmaskinen, gulvet som er halvfullt i leker og alt annet som burde gjøres. Vi er uansett så tidlig oppe at vi har en halv dag foran oss før vi får besøk til å gjøre sånne ting. :dry: Nå skal jeg sette meg godt til rette i sofaen og se film og strikke. :nigo:

Skrevet

Gratulerer så mye med 3 åringen :bolledeig:

Skrevet

Gratulerer så mye med treåringen! :bursdag:

Skrevet

Hurra for treåringen! :hoppe:

Skrevet

Gratulerer så mye med den skjønne 3-åringen! :rodmer::hjerte:

Skrevet

hipp hurra for stoooor jente på 3 år! Høres ut som en superduper feiring idag, heldige med været gitt! :)

Skrevet

Nå er det nøyaktig tre år siden jeg ble vekket av verdens deiligste knirkelyder. :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

:hjerte:

Treåringer er fiiine, altså. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...