^^Belle^^ Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #8401 Skrevet 28. mai 2014 Fin dag i går, til tross for drittmensen. Den har heldigvis stabilisert seg okei nå etter at jeg satte inn spiral, så det er ingen fare for blodtap ihvertfall. Men ja, fin dag! Jeg syklet hjem på rekordtid (dødstungt gir opp monsterbakken - jeg syklet forbi 2 stk ), bror kom på besøk, vi lagde god middag og lekte med jentene. De er så glad i onkelen sin at jeg blir helt varm om hjertet. Etter leggetid fikk jeg inn en hjemmetreningsøkt. Mannen måtte sjøsette båten i går, så da ble det ingen treningssenter på meg. Men jeg synes jeg fikk en ganske god økt allikevel jeg altså. Jeg svetta ihvertfall som en gris. Jeg gjorde Jillian Michaels 6 week six pack mageprogram og de første 2 ''rundene'' av Banish fat, boost metabolism fra samme dama. Mageprogrammet ble litt amputert siden jeg ikke kan ta noen plankeøvelser eller burpees. Og så veide jeg meg, og jeg bare der jeg stod. Dette var på kvelden etter sikkert 2 kg taco innabords, men nå har jeg gått ned ytterligere 1 kg. Jeg er per i dag på -12 (!) kg fra pre-M. I dag er det nyyydelig vær ute! Vi skal hjem til vennepar for å spise pizza etter jobb og barnehage.
Kokos Skrevet 28. mai 2014 #8402 Skrevet 28. mai 2014 Du har vært så flink, jeg er megaimponert! Vel fortjent med så gode resultater. De er heldige jentene som har en så fin onkel (og han er heldig som har så skjønne nieser selvsagt). Kule onkler og tanter er jo noe av det beste! Håper dere får en nydelig dag! Fridag i morgen!
Lilywhite Skrevet 29. mai 2014 #8403 Skrevet 29. mai 2014 Så skummel opplevelse med A! Godt det gikk bra! Så flink du har vært med vekten forresten! Det kan du være stolt av Jeg har slitt skikkelig med motivasjonen der de siste månedene, og har gått opp et par kg. Men prøver å være bevisst nå under forsøket, så har faktisk gått ned 1-2 kg siste 10 dagene.. Men har i allefall 10 kg å gå på.. Jaja, får prøve å bli ekstra sunn for babyen i magen hvis dette endelig går veien (ikke som i å slanke seg, men kutte sjokolade mest mulig og sånt). Friket litt i kveld fordi jeg ikke fikk den vanlige hevelsen rundt stikket etter Orgalutran (for å forhindre EL i kort protokoll), og da begynner jeg selvfølgelig å tenke med en gang at den kanskje ikke virker.. Huff, man blir gal av disse forsøkene
^^Belle^^ Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #8404 Skrevet 30. mai 2014 Takk begge to! Jeg må si jeg er mer enn litt stolt over meg selv altså. Jeg trodde aldri jeg hadde selvdisiplin til å komme så langt. Klart, ammingen gjorde slik at jeg fikk en super kickstart, men det synes jeg jeg fortjener etter null hjelp fra As amming. Kokos: han er definitivt favorittonkel. De andre onklene er i tillegg i Stavanger så da blir det fort sånn. Hun har jo ny onkel nå da, mannen til søster, men enn så lenge snakker han bare engelsk og det synes hun er litt rart. Han er allikevel utrolig flink med og glad i ungene og de i ham. Lilywhite: huff, alt man skal bekymre seg for! Åh, håper så inderlig at dette er runden med stor r for dere! ---------- I dag, dere. Italia! Mamma og søster kommer hit klokken 12, og før det må vi pakke i kofferten (i entall, ja...15 kg. Ryanair og sine svindyre bagasjegebyr! ) og rydde litt før vaskehjelpen kommer. Nå skal jeg bruke laaaang tid (ingen unger som river ut av badeskapene og leker med tamponger og sånn ) på å sminke meg og spise god frokost. Det ble forresten en spontantrening på meg i går. Dørstokkmila var såååå høy, men himmel så godt det var da jeg endelig kom meg dit. Bulgarske utfall Nå skal jeg trykke i trynet på pasta, pizza og vin uten dårlig samvittighet.
Gjest Neferet Skrevet 30. mai 2014 #8405 Skrevet 30. mai 2014 Åh, gooood tur! Kos dere glugg ihjel!! Og for spontantrening også, sånne er ekstra deilige! PS! Spis litt is for meg da, kjenner jeg glatt kunne spist noen sånne i dag...! italiensk is
Kokos Skrevet 30. mai 2014 #8407 Skrevet 30. mai 2014 (endret) Endelig kjærestetur! Kos deg uendelig masse, det er så fortjent og jeg unner deg all kos, kjærlighet og hygge du kan få! GOD TUR! Edit: Og SØVN! Unner deg hvert minutt med søvn du kan få også. Endret 30. mai 2014 av Kokos
Diddles Skrevet 30. mai 2014 #8410 Skrevet 30. mai 2014 Åh, kjære deg - kos dere Det er veldigveldig fortjent, både kjærestetid og kos med god mat og drikke!!!
Lilywhite Skrevet 30. mai 2014 #8412 Skrevet 30. mai 2014 Lilywhite: huff, alt man skal bekymre seg for! Åh, håper så inderlig at dette er runden med stor r for dere! ---------- I dag, dere. Italia! Mamma og søster kommer hit klokken 12, og før det må vi pakke i kofferten (i entall, ja...15 kg. Ryanair og sine svindyre bagasjegebyr! ) og rydde litt før vaskehjelpen kommer. Nå skal jeg bruke laaaang tid (ingen unger som river ut av badeskapene og leker med tamponger og sånn ) på å sminke meg og spise god frokost. Det ble forresten en spontantrening på meg i går. Dørstokkmila var såååå høy, men himmel så godt det var da jeg endelig kom meg dit. Bulgarske utfall Nå skal jeg trykke i trynet på pasta, pizza og vin uten dårlig samvittighet. Tuuusen takk! Kos dere et tonn i Italia!
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #8413 Skrevet 31. mai 2014 til alle som har vært innom. Vi var ikke fremme før klokken 9 i går, 2 timer forsinket. Visstnok pga streik her i Italia. Men åh, dere! Det er nydelig her! Vi gjorde ikke noe annet i går enn å spise deilig pasta, drikke oss brisne på god rødvin, traske over Ponte Vecchio og spise verdens beste pistasj-is. Jeg som ikke er glad i is engang syntes den var supergod! Vi la oss glade og fornøyde i den fine leiligheten (som ligger midt i smørøyet med utsikt til Piazza Signoria ) og jeg har sovet som en stein i natt. Nå skal jegut og handle mat mens mannen får sove litt til. Resten av dagen skal brukes til sightseeing og shopping. Vi har én regel her nede: vin til alle måltider bortsett fra frokost.
Mazilla Skrevet 31. mai 2014 #8414 Skrevet 31. mai 2014 Åh, for en utrolig bra regel! Høres helt fantastisk ut, kos dere masse!
*lilly* Skrevet 2. juni 2014 #8416 Skrevet 2. juni 2014 Åååå! Er dere i Italia?! Kos dere, det er ihverfall en velfortjente kjærestetur, så herlig Høres ut som dere har det supert, likte regelen deres (Måtte le av barn som roter i badeskap og leker med tamponger - sånn er det her og! Kombinert med stor glede av å putte ting i lommer, vesker, sekker osv. blir jeg ofte litt nervøs.. plutselig en dag kommer vel nesten-treåringen med tampong i bhg!! )
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #8417 Skrevet 4. juni 2014 Åååå! Er dere i Italia?! Kos dere, det er ihverfall en velfortjente kjærestetur, så herlig Høres ut som dere har det supert, likte regelen deres (Måtte le av barn som roter i badeskap og leker med tamponger - sånn er det her og! Kombinert med stor glede av å putte ting i lommer, vesker, sekker osv. blir jeg ofte litt nervøs.. plutselig en dag kommer vel nesten-treåringen med tampong i bhg!! ) Jaaa, vi var! Det var helt fantabulistisk! Sånn er det her også.
Gjest Neferet Skrevet 4. juni 2014 #8418 Skrevet 4. juni 2014 Fantabulistisk hørtes ut som akkurat det dere fortjente! Er det tilbake til hverdagen nå?
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #8419 Skrevet 4. juni 2014 Åh, FOR en fantastisk tur vi har hatt! Firenze er virkelig helt nydelig, og så liten at man kommer seg til alle attraksjoner ved å gå. Vi har sett Il Duomo: Piazza della Signoria (der vi bodde): Ponte Vecchio: og mang en Vin til hvert måltid var veldig gøy! På lørdagen ramlet vi over et kult, lite museum hvor de viste alle de finurlige maskinene til godeste Leonardo DaVinci (Vinci ligger rett utenfor Firenze). Mannen er skikkelig Leo fanboy, så da ble han fornøyd. På søndagen var vi på arkeologisk museum der de har en hel etasje med egyptiske ting. Jeg er sikker på at jeg var egyptolog i mitt tidligere liv - jeg driver og leser fagbøker om (hva er det norske ordet for ''ancient''?) Egypt - og så litt sånn ut da jeg kom ut derfra: . De hadde så utrolig mange fine ting, haugevis av gravsteiner med hieroglyfer, flere mumier, sarkofager, papyrusruller, sminkekrukker osvosv. Mannen bare . Heldige han som har vært på museet i Kairo da han var 17 og ikke visste å sette pris på det. Han hadde nok ikke visst å sette pris på det nå heller da, men... Nå er vi tilbake til hverdagen igjen, ja Neferet. Mannen reiser ut i dag og vi må feire både min og A sin bursdag uten ham. Men, men...sånn er det bare avogtil når man har den jobben han har. Han går glipp av noe, men er til gjengjeld mye hjemme. Nå krysser vi bare fingrene for at det ikke er tåke der ute når han skal hjem, for da går han glipp av festen min også. I går hadde jeg medarbeidersamtale og det gikk så utrolig bra! Jeg fikk skryt for den jobben jeg gjør nå og da jeg sa at jeg var klar for å få mer ansvar og ta en lederrolle fikk han gåsehud sa han. Det er visst det de har gått og ventet på lenge, at jeg ble klar selv, for de har visst sett det i meg siden jeg begynte her. Jeg vet jo at jeg ikke har vært helt ''meg selv'' i jobbsammenheng mellom A og M. Jeg har vært inne i en mamma- og babyboble, og da jeg var her mellom dem var jeg både dårlig og lei, og jeg gikk bare og ventet på at jeg skulle ut i permisjon igjen. Men da jeg begynte igjen etter jul har jeg visstnok blitt ''meg selv'' igjen, og jeg er helt enig. Jeg stortrives i jobben min og (nesten) gleder meg til å gå på jobb. Så ja, lederstilling. Grugleder meg til juli. Da skal jeg være assisterende anleggsleder på to prosjekter, siden jeg er den eneste som skal jobbe i fellesferien. Jeg og ''undersåtten'' min, den nye traineen. Mohahahaha. Planen er at jeg skal bli anleggsleder innen 01.01.2015, noe som også innebærer et ganske heftig lønnshopp. DET blir ikke feil, og da kommer jeg til å tjene bedre enn mannen mest sannsynligvis. I går bakte jeg kake 1 av 2 (eller 3?). Jeg har jo bursdag i morgen, men har det SÅ travelt. Jeg skal være med på et kundemøte 45 minutter fra byen (og barnehagen) til klokken 15 i morgen, folk kommer rett etter jobb, jeg skal liksom lage middag og ja...travelt! Siden jeg (selvsagt! ) prioriterer å gå på trening i kveld måtte jeg bake den kaken i går. Håper jeg får tid til å bake en kake før trening i dag også. I kveld er det yndlingsspinn. 1
Gjest Neferet Skrevet 4. juni 2014 #8420 Skrevet 4. juni 2014 Åh, blir glad av å lese her inne! For en herlig tur det må ha vært, og det høres jo ikke så aller verst ut å være hjemme igjen heller, med medarbeidersamtale og forfremmelse og snart bursdag og det hele! Kos deg med yndlingsspin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå