Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

SKJERPINGS! Den dårlige samvittigheten der kan du bare legge fra deg med en gang. *streng* De jentene har det så fint, og de hadde det sikkert topp i barnehagen også. :Nikke:

Kjempefin treningstights! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med alle! Ble du fin på håret? :nigo:

Skrevet

Det var egentlig dette jeg ville høre. :sjenert: Vet ikke helt hvorfor og hvor jeg har fått det fra, men jeg får dårlig samvittighet av at de skal "arbeide" når jeg har fri. Jeg vet jo at de har det mer enn topp i barnehagen så det er bare den teite samvittigheten som tuller litt av og til. Det er forresten i morgen det er snakk om. Jeg skulle egentlig ikke hatt fri, men så var det plutselig ingen andre som skulle på jobb så da trengte ikke jeg å komme heller. Klokken 9 skal jeg til frisøren. :redd: Det tar jo en stund, så jeg regner med at jentene er i barnehagen fra 8:45 til rundt 13.

Skrevet

Fantastisk trening i går! :bolledeig: 92% max og drøyt 500 forbrente kalorier. :trene: Dritstolt over at jeg klarte å holde 90% på sletteintervallet (sittende), det var überseigt! :daane:

Ellers fin kveld med latter og kos med mannen (vi fikk latterkrampe blant annet av den der "bli kvitt sulten" hvor han lilla mannen roter det til for alle :hoho: ). :happysmiley:

I dag har vi ingen planer så langt. Mannen reiser i 6-tiden så frem til det skal vi bare kooose oss. :nigo:

Skrevet

Han lilla mannen er jo veldig morsom da :fnise:

Skrevet (endret)

Hei Belle, jeg synes heller ikke du skal ha dårlig samvittighet for å la ungene gå i barnehagen i morgen. De trives jo! Det er faktisk snilt gjort mot barna å ta vare på deg selv og gi deg selv litt fritid, så yter du mer i mammarollen resten av tiden.

Uansett, jeg er ikke fan av "perfekte" foreldre... hvis du altså anser det å la barna få være med foreldrene hele dagen når de har fri alltid er perfekt eller hva man skal kalle det.

http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article905104.ece

jeg likte denne artikkelen! glade barn gir ulykkelige tenåringer... hvordan jeg leser det: barn griner og blir sure av kjefting, av og bli oversett osv... men de har godt av å venne seg til det! Uff det høres jo ganske kjipt ut med tanke på fremtiden. Men hovedkonklusjonen at dersom vi som foreldre føler at vi gjør feil av og til, er litt for strenge, ikke har tid, osv osv... så gjør vi egentlig barna våre en tjeneste- sånn i lengden. Det er veldig beroligende for meg som mamma å tenke.

(nå altså; jeg er IKKE en slik mamma som konstant prøver å herde barnet mitt altså... jeg heller vel litt mer mot å holde henne glad og fornløyd så godt det lar seg gjøre. (men lar henne grine hvis hun trasser da- kan jo ikke bare følge pipa hennes heller)

forøvrig skal Fløtepusen i barnehagen imorgen, selv om både jeg og faren har fri. Vi skal nyte noen herlige voksentimer sammen i nabobyen i finværet! Det blir jo helt elsk! (får vi nå håpe). Har bare 5 % dårlig samvittighet for det... sånn ca.

Endret av Pasjonsblomst
Skrevet

Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. :) O er også i bhg i dag, selv om jeg har fri. Akkurat nå ligger jeg på sofaen og venter på resultatet av bacheloren, og etter det skal jeg på joggetur. :) Har absolutt ikke dårlig samvittighet! I alle fall ikke siden han har blitt levert ca. kl 9 hver dag i bhg de siste tre-fire månedene. Og da gjerne hentet kl. 15. :)

Skrevet

Så godt å høre, dere! Pasjonsblomst sier mye av det jeg tenker, jeg er helt enig. Jaget etter å være perfekt mamma truer av og til med å ta knekken på meg. Nei, jentene har godt av å være i barnehagen i dag, borte fra brølemamma som i tillegg PMS'er noe så sinnsykt. :flau:

Nå sitter jeg her, med folie i håret og har småvondt i magen over hvordan resultatet blir. :redd:

Skrevet

Ooooh, jeg er så spent på å se den nye sveisen! :hoppe:

Enig med alle her, du trenger ikke ha dårlig samvittighet. Samtidig forstår jeg at man gjerne får det alikevel :klem:

Skrevet

Er du ferdig? Ble det bra? :)

Skrevet

Dritfornøyd! :hoppe: Stor forandring til meg å være, med mangemange tynne honningfargede striper i hele håret. :nigo: Jeg var hos en lærling (litt risikosport kanskje, men eneste som hadde ledig i dag - hun skal gå opp til sommeren) og hun fikk skryt av både kolleger og andre kunder at stripene var så fine. Skal se om jeg får tatt et dugelig bilde senere i dag. :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Gratulerer med ny sveis! :hoppendeglad: Så deilig å være fornøyd, håper du viser den fram etterhvert! :nigo:

Skrevet

Så gøy med forandring og at du ble fornøyd! :hoppe:

Skrevet

Wæh! Grattis med ny sveis!

Skrevet

Faenfaenfaen, nå må jeg ut og sjekke den jævla drittbåten. Hyttenaboen mente den lå så rart i vannet. Jeg er megasliten, A sovnet ikke før halv 9, så jeg har fått svimlende 30 minutter for meg selv siden klokken 5 i dag. Nå får jeg ikke lagt meg før ihvertfall 22:30, noe som betyr at jeg i beste fall får 6 timer uoppstykket søvn. :grine: Har bare lyst til å legge meg ned og grine og forbanne hele verden. Drittverden, drittPMS, dritt, dritt, dritt. :sur:

Skrevet

Sorry, nå har jeg roet meg ned. :lol:

Trøtt er jeg som regel alltid, litt ekstra trøtthet skal jeg takle. :Nikke:

Skrevet

Æsj, vi var ikke hjemme før 23:45 i går. :natti: Forhåpentligvis er båten like hel, den lå nemlig på land og hadde mange sår under. Det var så mørkt at vi ikke så noenting til slutt, så i dag må jeg prøve å få noen til å være med og ta den opp.

Jeg prøvde forresten å få et greit bilde av den nye sveisen min, men enten så jeg helt noldus ut ellers å vistes ikke den nye fargen. :fnise:

I dag kommer søster hjem, MED mannen sin! :strix: De hadde et ørlite håp om at han fikk visumet sitt før 17.mai, men de trodde egentlig ikke noe særlig på det. Tenk, 5 måneder etter at de giftet seg får de endelig være sammen. :rodmer:

Skrevet

Dagen i dag har egentlig gått veldig fint. Men NÅ seig trøttheten på. :daane: Typisk når jeg setter meg ned litt.

I dag fikk jeg montert den nyinnkjøpte sykkelvognen. Kjempestolt av at jeg klarte å gjøre det selv, jeg har som regel 10 tommeltotter og vet såvidt bak/frem på et skrujern. :nigo: Jentene likte veldig godt å sitte oppi, så dersom været ikke er så verst på mandag skal jeg sykle til jobb og barnehage. :jepp:

I går var den aller første dagen at A ikke hadde uhell i trusa! :bolledeig: Hun sier fremdeles ikke fra, men nå er det tydelig at hun kniper veldig (å tisse er liksom ikke det gøyeste i verden) og har god kontroll på saker og ting. Bæsjen er en annen historie. :dry: Hun bæsjet altså i do i går, en av de første gangene. Så det går jo fremover dette selv om jeg helst skulle sett at det gikk fortere! :jepp:

Nei, nå går det mot kveldsbadet, takk og lov! Jeg skal legge meg så snart jentene legger seg. :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...