^^Belle^^ Skrevet 25. april 2014 Forfatter #8201 Skrevet 25. april 2014 Litt av det jeg kjøpte i går T-skjorten med Cute. på er fra New Generals. Elsker det merket altså, og håper at 104 er passelig. Klærne derfra er nemlig supersmale, så jeg bestilte en størrelse større enn hun egentlig bruker.
LilleBallerina Skrevet 25. april 2014 #8202 Skrevet 25. april 2014 *kremt* Kan jeg komme på kurs? Det er jo så gøy å kjøpe klær til barna
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2014 Forfatter #8203 Skrevet 25. april 2014 *kremt* Kan jeg komme på kurs? Det er jo så gøy å kjøpe klær til barna Haha, bare kom! ...og mannen som mener jeg bruker mye penger på ungene. Han skal jammen få høre senere i dag.
CathrineMic Skrevet 25. april 2014 #8205 Skrevet 25. april 2014 Jeg bruker alt for masse penger på klær til T forstår heller ikke at det går an å ha penger igjen tilneste lønning nå er vi jo midt i bygging på huset her, så merker det på pengeboka ja
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2014 Forfatter #8206 Skrevet 25. april 2014 Minniskjorten var såå fin!! Den MÅTTE jeg bare ha. Jeg som som regel pleier å skygge unna Minnie, Hello Kitty og prinsesser... A liker det så godt så da får heller prinsippene fare litt. Hun som kan navnene på alle Disneyprinsessene og hviiiiner av fryd av alt som er rosa og Hello Kitty og Minnie. Jeg bruker alt for masse penger på klær til T forstår heller ikke at det går an å ha penger igjen tilneste lønning nå er vi jo midt i bygging på huset her, så merker det på pengeboka ja Vi har som sagt vært heldige og har arvet utrolig mye kvalitetsklær fra en bekjent med to jenter. Men nå som de jentene er så store (hun minste er 4 år tror jeg) betyr det jo at de bruker klærne sine lengre og det blir mindre igjen til oss. Husbygging er dyrt, så det forstår jeg godt!
Diddles Skrevet 25. april 2014 #8207 Skrevet 25. april 2014 Hvor er det du har vært på shopping? Må ha den New Generals t-skjorta
Sequax Skrevet 25. april 2014 #8208 Skrevet 25. april 2014 Minni og Hello Kitty-trøyene var helt fantastiske!
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2014 Forfatter #8209 Skrevet 25. april 2014 Hvor er det du har vært på shopping? Må ha den New Generals t-skjorta Smartkids.no Nå heter det visst stylepit.no da, men du kommer dit om du trykker inn smartkids også. Fri frakt! New Generals har dødsmye fint og det er veldig Liten-vennlig. Veldig smalt og kanskje litt lengre enn normalt. Minni og Hello Kitty-trøyene var helt fantastiske! Ikke sant?
kisskissbangbang Skrevet 25. april 2014 #8210 Skrevet 25. april 2014 Hjelp, der var det mye fint! Handlekurv på 3000,- nå. Så begynner den kjipe sorteringsprosessen.
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2014 Forfatter #8211 Skrevet 25. april 2014 Hjelp, der var det mye fint! Handlekurv på 3000,- nå. Så begynner den kjipe sorteringsprosessen. Det er favorittbutikken min for klesshopping til ungene. Det eneste minuset er at de ikke har gratis retur.
Pasadena Skrevet 25. april 2014 #8212 Skrevet 25. april 2014 New Generals har dødsmye fint og det er veldig Liten-vennlig. Veldig smalt og kanskje litt lengre enn normalt. Ooooh! Lillemor-vennlig også da!
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2014 Forfatter #8213 Skrevet 25. april 2014 Ooooh! Lillemor-vennlig også da! Jepp. Alt annet enn A- og M-vennlig. Neida, A er helt normal nå, særlig nå som hun ikke går med bleie. Rumpa hennes er plutselig så liten! M er fremdeles en bolle.
CathrineMic Skrevet 25. april 2014 #8216 Skrevet 25. april 2014 Ja dere er jo veldig heldig sånb. Vi har ikke arva et eneste plagg/ting, så merker det har gått en del penger Såå flotte klær. Regner med at det ikke er klær til denne bolla heller
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2014 Forfatter #8217 Skrevet 25. april 2014 Ja dere er jo veldig heldig sånb. Vi har ikke arva et eneste plagg/ting, så merker det har gått en del penger Såå flotte klær. Regner med at det ikke er klær til denne bolla heller M har aldri brukt den svindyre heldressen fra New Generals fordi hun så helt sprengt ut inni der, knappene holdt nesten på å sprette av. Men det gikk fint med den andre heldressen jeg kjøpte derfra i en størrelse større som hun liksom skulle bruke om en del måneder. ----------------------- Iiiiiik. Jeg har bestilt meg frisørtime! Da blir det nok vesentlig kortere (jeg har hår nesten ned til rumpa) og vesentlig blondere! Jeg har i hele mitt liv hatt mørk brunt hår, så dette kan bli spennende. Skal stripe det, så får vi se hva som skjer.
Pasadena Skrevet 25. april 2014 #8218 Skrevet 25. april 2014 ser for meg M i sprengt heldress søtnosen! Så spennende med frisørtime da! Det er bare å klippe i vei, det vokser jo ut igjen. Det er alltid mitt motto hos frisøren Spent på stripingen, jeg har prøvd å be tre ulike frisører om å gå fra mørkebrunt til lysebrunt, i en KALD farge, og hver gang kommet ut med mørkere hår med nesten-usynlige konjakkfargede striper. Men jeg vet det er mulig altså, har bare vært uheldig med frisørene. Flyttet fra min faste frisør
Pingting Skrevet 25. april 2014 #8219 Skrevet 25. april 2014 Owæææh, frisørtime som kan føre til (litt?) radikale endringer er schtilig!
Sequax Skrevet 25. april 2014 #8220 Skrevet 25. april 2014 Owæææh, frisørtime som kan føre til (litt?) radikale endringer er schtilig! Jeg har nettopp klipt av meg...hele håret. Syns det blei tøft, men litt uvant....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå