LilleBallerina Skrevet 11. april 2014 #8143 Skrevet 11. april 2014 Jeg er så enig med deg! Hvorfor dra til snøen når vi har det så fint her? Vår snøtur ble avlyst og jeg jubler!!
^^Belle^^ Skrevet 12. april 2014 Forfatter #8144 Skrevet 12. april 2014 Jeg er så enig med deg! Hvorfor dra til snøen når vi har det så fint her? Vår snøtur ble avlyst og jeg jubler!! Jeg blir bare sånn jeg da. Forstår meg ikke på det. ENDELIG er våren her, med semitørre veier, fuglekvitter og mildvær og så reiser folk til snøen. Frivillig! "Uheldigvis" er jeg gift med en sånn galning. Men det er mulig jeg og M dropper hytteturen i år. Hun har jo ørebetennelse og jeg vil nødig drasse henne opp i kulden med det der. Det var faktisk mannen som foreslo det også, at han reiser opp med A. Vi får snakke litt mer om det tror jeg. Vi reiser evt ikke før onsdag/torsdag.
^^Belle^^ Skrevet 12. april 2014 Forfatter #8145 Skrevet 12. april 2014 Fin og rolig dag. Vi var innom en tur på kjøpesenteret i dag (for å ta ukeshandelen - hva tenkte vi på? ), men der var det jo gale tilstander. Vi snudde etter å ha passert frukt og grønt. Ellers har vi bare vært på besøk hos svigermor og levert A der. Svigermor ville så gjerne ha henne på besøk, så det kunne hverken vi eller A (ja! Jippi! Eg ska sova farmor! ) si nei til. Nå er mannen på kamp og jeg skal mekke sammen litt eple og dip før jeg synker godt ned i godstolen med boken min.
LilleBallerina Skrevet 12. april 2014 #8146 Skrevet 12. april 2014 Jeg blir bare sånn jeg da. Forstår meg ikke på det. ENDELIG er våren her, med semitørre veier, fuglekvitter og mildvær og så reiser folk til snøen. Frivillig! "Uheldigvis" er jeg gift med en sånn galning. Men det er mulig jeg og M dropper hytteturen i år. Hun har jo ørebetennelse og jeg vil nødig drasse henne opp i kulden med det der. Det var faktisk mannen som foreslo det også, at han reiser opp med A. Vi får snakke litt mer om det tror jeg. Vi reiser evt ikke før onsdag/torsdag. Jeg er gift med en som kommer fra et sånt sted. Grøss og gru Stakkaren hat ikke fått gå på ski i år pga. vanskelig baby, men får ta det igjen Nyt lørdagskvelden!!
pusilus Skrevet 12. april 2014 #8147 Skrevet 12. april 2014 Innom og hilser på Har lest litt hist og her, dere har da virkelig hatt nok sykdom nå- håper virkelig resten av året blir sykdomnsfritt! Herlig med kjærestetur, det kunne jeg også tenkt meg Du kan gjerne sende over litt treningsenergi her, for nå er den helt fraværende. For et par uker siden da jeg var på trening sist, holdt jeg på å kollapse halvveis i timen... Ikke særlig mye energi til overs gitt, håper det kommer seg etterhvert som ukene går.
^^Belle^^ Skrevet 13. april 2014 Forfatter #8148 Skrevet 13. april 2014 Lilleballerina: grøss og gru, enda verre! Neida, snøen har sin sjarm den altså, jeg kan godt gå på ski og sånn jeg. Men når våren er kommet er det det siste jeg har lyst å gjøre! Pusilus: Du er jo litt tilgitt også da. Man blir jo unektelig både trøtt og raskere sliten i din tilstand. ------ I dag har vi ikke gjort annet enn å gå en liten trilletur. Nå er mannen og henter A, M sovnet plutselig etter at vi hadde kommet hjem fra trilleturen , hun får få seg en liten powernap, og jeg skal straks lage middag. Herlig med sløvesøndag!
^^Belle^^ Skrevet 13. april 2014 Forfatter #8149 Skrevet 13. april 2014 Jeg fikk forresten ryddet og omorganisert i kjøkkenskapene i dag. Nå vurderer jeg om jeg skal trene i dag eller i morgen. Mest sannsynligvis blir det vel i morgen.
^^Belle^^ Skrevet 13. april 2014 Forfatter #8151 Skrevet 13. april 2014 Imorgen, vær så snill I morgen klokken 10? O2Krønsj? Det er ingen gøye timer etter leggetid i morgen.
^^Belle^^ Skrevet 13. april 2014 Forfatter #8152 Skrevet 13. april 2014 I morgen klokken 10? O2Krønsj? Det er ingen gøye timer etter leggetid i morgen. Eller ikke...må tygge litt på det.
Diddles Skrevet 13. april 2014 #8153 Skrevet 13. april 2014 Øh..jeg skal på jobb mandag, tirsdag og halv onsdag
Diddles Skrevet 13. april 2014 #8154 Skrevet 13. april 2014 Det blir nok quickspin/ core på meg kl 20
^^Belle^^ Skrevet 13. april 2014 Forfatter #8155 Skrevet 13. april 2014 Næh, HAR du ikke ferie? Uhørt! Men altså...core! Jeg burde absolutt trent det, men au! Jeg gir beskjed om jeg hiver meg på!
Diddles Skrevet 13. april 2014 #8156 Skrevet 13. april 2014 (endret) Pingler du ut??? Pysa Endret 13. april 2014 av Diddles
Diddles Skrevet 13. april 2014 #8157 Skrevet 13. april 2014 Noen må jo jobbe også..... Neida, det er frivillig, siden jeg jo reiser til Italia om...uhmm...19 små dager
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2014 Forfatter #8158 Skrevet 14. april 2014 Noen må jo jobbe også..... Neida, det er frivillig, siden jeg jo reiser til Italia om...uhmm...19 små dager Det stemmer det! Da synes jeg ihvertfall ikke synd på deg! Men atte...det er godt mulig jeg feiger ut altså. Er tung i hodet i dag, slapp i kroppen. Vi skal i tillegg bade i ettermiddag, godt mulig det er trening nok for meg i dag.
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2014 Forfatter #8159 Skrevet 14. april 2014 Jeg og A har nettopp hatt en superkoselig formiddag! Rett og slett en jenteformiddag, bare oss to. Det er så koselig, og jeg tror hun også synes det. Først var vi på lekebutikken ig myste lenge. Hun skulle egentlig få velge seg boe hun ville ha, men hun fant ingenting. Vi gikk tomhendt derifra og jeg bare . Deretter handlet vi på Obsen, hvor hun fikk seg en Tingeling-dvd. Vi skal nemlig på kino for aller første gang i morgen, Tingeling det også. Håper virkelig at det er noe hun kan like, men blir hun rastløs er det jo bare å gå hjem igjen. Etter Obsen spiste vi bolle og drakk kaffe på kaféen, før vi avsluttet på apoteket med innkjøp av prinsesseplaster. Nå sover hun en powernap i bilen, M sover fremdeles, det samme gjør mannen. Jeg nyter stillheten så lenge den varer. Senere i dag skal vi bade, det har A snakket om siden i går. :plaskesmiley:
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2014 Forfatter #8160 Skrevet 15. april 2014 Nå ser det ut til at den ene tanna som A dunket (merkelig nok den hun dunket i handlevognen og ikke den hun dunket da hun tryna skikkelig ) begynner å bli blå. Jeg tenker jeg ringer til tannlegen i dag bare for å høre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå