Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir nesten litt støl bare av å lese her inne. :ler: Du er flinkis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er så flink til å trene!! Måtte google bulgarske utfall jeg også, men har visst trena det litt i det siste, visste bare ikke hva det het :fnise:

Kos deg masse nå som mannen kommer hjem :nigo: Du fortjener absolutt avlastning nå :)

Skrevet

Burpees er ikke bare fandens oldemor, det er faenmeg hele fandens svigerfamilie også! :haar:

Håper dagen ikke ble HELT superkaos.

Skrevet

Bulgarske utfall, burpees...Øvelsene du elsker å hate og hater å elske ;-)

Skrevet

For en som aldri har satt sine ben på et treningssenter, høres burpees ut som noe heeelt annet :fnise:

Skrevet

Håper klubbkvelden gikk bra!! Her ble det rn uventet fridag pga bachelor-partneren min har sykt barn, så nå ligger jeg bare og slækker i senga. :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg blir nesten litt støl bare av å lese her inne. Du er flinkis!

:fnise: Da kan vi være støle sammen. I dag er det auau! :lol:

Du er så flink til å trene!! Måtte google bulgarske utfall jeg også, men har visst trena det litt i det siste, visste bare ikke hva det het

Kos deg masse nå som mannen kommer hjem Du fortjener absolutt avlastning nå

Bulgarske utfall hadde jeg ikke kunnet gjøre tror jeg. Sliter jo med det ene kneet mitt, og nå som jeg har vært på to styrketimer to uker på rad begynner det å trøble igjen. :(

Burpees er ikke bare fandens oldemor, det er faenmeg hele fandens svigerfamilie også! :haar:

Håper dagen ikke ble HELT superkaos.

:hoho: Helt enig!

Bare litt kaos. ;)

Bulgarske utfall, burpees...Øvelsene du elsker å hate og hater å elske ;-)

Det er helt sant! :Nikke: Det er jo dødsgod trening for hele kroppen, og det liker vi! :hjerte:

For en som aldri har satt sine ben på et treningssenter, høres burpees ut som noe heeelt annet

Vet du...det høres ut som noe helt annet for meg også. :ler:

Håper klubbkvelden gikk bra!! Her ble det rn uventet fridag pga bachelor-partneren min har sykt barn, så nå ligger jeg bare og slækker i senga.

Ha en fin dag!

Klubbkvelden gikk veldig bra! :jepp: Koselig å treffes igjen.

Så deilig med uventet fridag da! Kos deg. :klem:

Gjest Neferet
Skrevet

Bulgarske utfall hadde jeg ikke kunnet gjøre tror jeg. Sliter jo med det ene kneet mitt, og nå som jeg har vært på to styrketimer to uker på rad begynner det å trøble igjen. :(

:opplyser: Bulgarske utfall er mye snillere mot kroppen og knærne (men ikke musklene :sjenert: ) enn vanlige og gående utfall! :jepp: I og med du står statisk, er det ikke så mye vingling i knærne, og du har bedre kontroll. Jeg får mye mer trøbbel med knærne med gående og vanlige utfall, høyrekneet mitt krangler ganske lett..

Håper du får en fin dag! :klemmer:

Skrevet

:opplyser: Bulgarske utfall er mye snillere mot kroppen og knærne (men ikke musklene :sjenert: ) enn vanlige og gående utfall! :jepp: I og med du står statisk, er det ikke så mye vingling i knærne, og du har bedre kontroll. Jeg får mye mer trøbbel med knærne med gående og vanlige utfall, høyrekneet mitt krangler ganske lett..

Håper du får en fin dag! :klemmer:

Oi, det visste jeg ikke! Men det er selve bøyingen som er vond for meg tror jeg. Det at musklene på oversiden blir strukket. Jeg får nemlig sinnsykt vondt når jeg tar sånne hofte/rumpeløft hvor man ligger på gulvet. :vetikke:

Skrevet

Bare bittelitt kaos i går, ja. :bond: Jeg fikk gjort alt jeg hadde planlagt, bortsett fra å støvsuge. Nå var ikke listen lagt særlig høyt heller, men det var ryddig og fint i det minste. Og etter at solen forsvant bak fjellene så man ikke støvet og sanden i gangen lengre allikevel. :hoho:

Det vanskeligste nå for tiden er uansett at M er så innmari sutrete og krever å bli båret mesteparten av tiden, da er det ikke mye som blir gjort! Til og med A som leker med henne blir feil for tiden. Jeg vet jo at det er tennene som plager henne (og kanskje eksemen, som noen i klubben foreslo i går?), hun er jo vanligvis verdens blideste jente. Gleder meg til den blide jenta er tilbake. :hjerte:

Jeg brukte over en time på å legge A i går, den første besøkende kom vel 5 minutter etter at hun hadde sovnet. Da hadde jeg ikke fått gjort noe annet enn å lage pastasalaten og ta brødet ut av brødbakemaskinen. Suksess forresten, med foccaccia oppi der! :5: Jeg bare skar det opp, penslet med olje og drysset på salt. :sikle: Det ble enkel bevertning, MED plastdduk. :hoho: Altså, plastduken vår er veldig fin synes jeg, men jeg hadde jo et håp om at jeg kunne få dekket bordet litt finere, med levende lys og sånn. Neste gang heller da! :fnise:

Vi skravlet og skravlet, og klokken rakk å bli halv 12 før alle hadde dratt. Da orket jeg ikke å rydde engang, og for rett til sengs. En halv time etter at jeg hadde sovnet våknet M. Hun fortsatte natten med å turne rundt i sengen, sove litt for så å turne litt igjen. Klokken var vel 4 siste gangen jeg så på klokken. :natti: Om ikke annet så sov ihvertfall ungene til nesten 6:30 i dag. :tommelsmil: Jeg sitter her på jobb og tiden kunne ikke gått saktere! Vil hjem og :veslejenta: !

Mannen kom hjem en gang i natt og M ble utrolig glad for å se ham. A not so much. Tror nok hun var litt sinna og fornærma på ham, hun har nemlig ikke villet kommentere noe når jeg har sagt at pappa snart kommer hjem. I dag morges nektet hun å gå inn til ham, og la seg heller ned på gulvet og hylte. :lol: Det gikk fint til slutt altså, men hun merket nok godt at denne morgenen var annerledes enn alle de andre morgenene vi har hatt de siste 3 ukene. M kunne ikke slutte å kysse, klemme og kose på ham. :rodmer:

Skrevet

Dagen i går var skikkelig dritt egentlig. Mannen var gørrsur, jeg var dødstrøtt. Ikke noen god kombinasjon. :lol: Vi ''skværet opp'' (vi kranglet ikke, gikk bare og bjeffet til hverandre hele ettermiddagen :roll: ) på kvelden heldigvis, og jeg sovnet med et smil om munnen. Det er så godt å ha ham hjemme. :hjerte:

Det mest spennende som skjedde i går var at jeg og A syklet (hun syklet, jeg gikk) til butikken, hun fikk seg slikkepinn, før jeg oppdaget at jeg hadde tatt med det utgåtte matkortet til mannen (som han på uforståelig vis fremdeles har i lommeboken :rasende: ) og jeg måtte bære en skrikende A hjem fordi hun heller ville plukke med seg alle steinene som fantes på grusen. Det er godt jeg trener for å si det sånn. :fnise: Men hun var så flink! Jeg forklarte henne i butikken at jeg hadde tatt med meg feil penger og at vi måtte hjem og hente sånn at vi fikk betalt for tingene våre. Da sa hun at den snille damen i kassen kunne passe godt på slikkepinnen imens. Flinke jenta mi. :rodmer:

I dag morges ville nevnte flinke jente ha på seg truse i barnehagen. Er veldig spent på hvordan det går! :jepp: Hun er ikke klar, sånn egentlig, for hun tisser som regel alltid i buksen, men jeg kan jo ikke nekte henne heller! Mannen pakket med seg 3 ekstraskift til henne sånn i tilfelle. :ler:

Jeg har hatt en helt fantastisk natts søvn, la meg klokken 8 fordi jeg var så trøtt! :hoho: Mannen har tatt M i hele natt og jeg har sovet som en stein. Det trengtes! Når radioen i tillegg valgte denne sangen på vei til jobb i dag så jeg omtrent slik ut der jeg satt i bilen: :nigo:

https://www.youtube.com/watch?v=bIEOZCcaXzE

Skrevet (endret)

A tisset ikke på seg i barnehagen i går! :hoppe: Hun tisset ikke i det hele tatt da, men... :lol: Hun fikk bleie på seg da de skulle ut. :Nikke: I går kveld da vi skulle ta kveldsstellet hadde hun plutselig truse på seg igjen! :hoho: Vi konkluderte med at hun og nabovenninnen må ha vært inne på badet da de var oppe og lekte. Jeg mener å huske å ha hørt at A sa at hun måtte tisse eller noe i den duren. :fnise:

Ellers ble dagen i går veldig fin. Etter jobb dro jeg til xxl for å kjøpe sko til A. Veeeldig på tide nå, hun som har gått i tykke vintersko helt til nå stakkar. :sjenert: Hun ble sånn ca sånn: :bolledeig: . Det er godt at ting blir satt pris på. :ler: Jeg impulskjøpte nye sko til meg selv også, det skjer omtrent aldri. Veldig fornøyd. :jepp:

Etterpå dro jeg rett til svigermormor. Barnas oldefar (den nye mannen til svigermormor - kompliserte saker denne familien til mannen altså :daane: ) hadde bursdag i går, og da vanket det både smørbrød, vafler og kake. :sikle:

Da selskapet var slutt dro jeg og M til kjøpesenteret for å møte søster. Jeg fikk fatt i hele 3 Mummiskåler til 350 kroner! :hakeslepp: Dødsfornøyd! :nigo:

Kvelden ble avsluttet på rolig vis, med søster på besøk og aller siste episode av How I Met Your Mother. Snufs.

I dag reiser jeg til Bergen med jobben. Åh, hotelnatt here I come! :skya:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

fine sko A fikk seg! Vurderer de samme selv.. sikkert kjekke i barnehagen, og ikke altfor dyre.

Og gratla med sko til deg også!

Ha en fin dag i Bergen by ;)

Skrevet

fine sko A fikk seg! Vurderer de samme selv.. sikkert kjekke i barnehagen, og ikke altfor dyre.

Og gratla med sko til deg også!

Ha en fin dag i Bergen by ;)

Hun hadde dem i..forfjor blir det. Kjempefornøyd med dem! Hun har også hatt de halvhøye til Viking, de er knallgode, men vi fant ut at det var litt sent på året å kjøpe dem nå. Det er jo tross alt snart sommer. :sol:

Det skal jeg! :hoppe:

Kos deg masse på jobbtur!! :hoppe::klemmer:

Takk! :nigo:

Skrevet

God tur skjønne skatten :hjerte: Enjoy!!!

Skrevet

De skoene så ikke dumme ut. :) Synd vi kke har XXL (enn så lenge :hoppe: ) her i byen, men de har de vel sikkert andre plasser også..Tror vi må sjekke det ut :jepp:

Skrevet

De skoene så veldig fine ut :jepp: Og jeg som nettopp kjøpte noen andre sko til E. Men de er ikke goretex da, så kanskje hun skal få seg disse etter bursdagen :)

Håpenr du får en fin tur til Bergen. Er fint vær her, så det er bare å nyte det mens en kan ;)

Skrevet

Jeg har hatt en helt strålende tur! :hoppe: Vi var superheldige med været,og årets første utepils (utevin i mitt tilfelle) ble inntatt utenfor Ole Bull. :nigo: Marit Woldsæter imponerte. Jeg hadde ikke peiling på hvem dama var engang og hadde ingen forventninger i forkant. Vel, jeg lo så jeg grein mer enn en gang. Etterpå dro vi til hotellet og spiste en akseptabel tapasmiddag, drakk enda litt vin og heldigvis hadde jeg vett nok til å legge meg tidlig. :fnise: Jeg merker at nå som jeg har barn bruker jeg hver sjanse jeg får til å sove skikkelig. :ler: Bussen går snart hjem. Skal bli godt å komme hjem! :hjerte:

M begynte å gå i går! :hoppe: Jeg ble skikkelig trist da jeg fikk snap'en fra mannen, men så fant jeg ut at...hallo, denne skal han få! :Nikke: Han som ellers går glipp av så mye i ungenes liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...