Gjest Neferet Skrevet 11. mars 2014 #7901 Skrevet 11. mars 2014 Så godt at dere fikk snakket om det og at du fikk gjort litt baketerapi, litt søtt resultat til tross Håper tirsdagen har startet bedre enn mandagen gjorde!
^^Belle^^ Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #7902 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Hnnnng, en uke overtidsjobbing på mannen. Sånn sett helt greit,og definitivt noe vi ikke kan takke nei til. Det er tross alt snakk om nesten en månedslønn på denne uken, men 3 uker alene med ungene? Godt jeg slapp å bli uthvilt før han reiser da (i kveld!). Endret 11. mars 2014 av ^^Belle^^
Diddles Skrevet 11. mars 2014 #7903 Skrevet 11. mars 2014 Du får ta med kidsa og komme hit innimellom, så skal dere få middag (og kaffe når den hel**** kaffemaskinen kommer )
Pasadena Skrevet 11. mars 2014 #7904 Skrevet 11. mars 2014 Du burde få hele den ukelønna rett inn på shoppekontoen din
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 #7905 Skrevet 11. mars 2014 Oi, jeg skjønner jeg ikke skal klage over en dags uforberedt overtid... Du er en tøffing du, Belle!
^^Belle^^ Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #7906 Skrevet 11. mars 2014 Diddles: vi kommer gjerne en dag i en av helgene! Kjempekoselig det! Pasadena: Jeg sa faktisk til mannen da han ringte og spurte meg i dag, at da kunne han jo bruke pengene og kjøpe en SKIKKELIG bursdagspresang til meg. Jeg blir 30 i juni, og må innrømme at jeg ønsker meg noe spesielt i år. Han er veldig flink til å kjøpe gaver, så det var vel helst ment som en spøk. Men jeg er spent allikevel. Mazilla: overtid er ikke noe å kimse av!
Pasjonsblomst Skrevet 11. mars 2014 #7907 Skrevet 11. mars 2014 ohh.. skjønner jo godt at du ønsker deg noe ekstra fint til 30 års dagen! Er det lenge til? overtidsjobbing ja… blir overtid på deg også da, dårlig betalt sett bort ifra kjærlighet. Men det drypper vel litt på deg også.. Ja de peeeeeenga…!!
^^Belle^^ Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #7908 Skrevet 11. mars 2014 ohh.. skjønner jo godt at du ønsker deg noe ekstra fint til 30 års dagen! Er det lenge til? overtidsjobbing ja blir overtid på deg også da, dårlig betalt sett bort ifra kjærlighet. Men det drypper vel litt på deg også.. Ja de peeeeeenga!! Aller helst ønsker jeg meg en langhelg bare jeg og mannen. Hvor som helst egentlig, men jeg har drømt om Firenze siden jeg var gravid med A. 5.juni har jeg bursdag. En stund til med andre ord. Grunnen til at jeg tenker på det allerede er fordi mamma sin bursdag er over, og nå er jeg nestemann. Overtid på meg også ja! Men vi skal nok finne en bruk for pengene. Vi har jo felles økonomi, så mest sannsynligvis blir det noe så kjedelig som å sette dem på sparekonto.
Pasadena Skrevet 11. mars 2014 #7909 Skrevet 11. mars 2014 Jeg ble 30 i fjor, det var overraskende okei! Men så var jeg jo midt i ammetåka, da
Pingting Skrevet 11. mars 2014 #7910 Skrevet 11. mars 2014 Ooooh, du har bursdag tre dager etter meg! Men jeg ble 30 i fjor, da. Merker fint lite forskjell (bortsett fra at man plutselig gjerne havner i samme "aldersboks" som de på 50 når man skal krysse av på spørreundersøkelser og sånt )
^^Belle^^ Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #7912 Skrevet 12. mars 2014 Jeg ble 30 i fjor, det var overraskende okei! Men så var jeg jo midt i ammetåka, da Ammetåka fortrenger kanskje alderspanikken? (Den fortrenger jo så mye annet også...som vett og forstand og hjerne. ) Neida, det skal bli helt greit å bli 30. Jeg er jo der jeg vil være i livet, det er ingenting som mangler nå. Bortsett fra en kjærestetur ett eller annet sted. DET trenger vi! Ooooh, du har bursdag tre dager etter meg! Men jeg ble 30 i fjor, da. Merker fint lite forskjell (bortsett fra at man plutselig gjerne havner i samme "aldersboks" som de på 50 når man skal krysse av på spørreundersøkelser og sånt ) 30-50 altså. Neida, som sagt, jeg tenker fint lite på det egentlig. Mannen er helt sjokka over at jeg ikke vil feire det skikkelig. Det blir nok til at jeg inviterer de nærmeste vennene ut for å spise og så tar vi det derfra. 30-50 my ass Jeg rekker akkurat ikke å være i samme boks som mamma da! Hun ble nettopp 51.
Gjest Neferet Skrevet 12. mars 2014 #7913 Skrevet 12. mars 2014 Jeg syntes heller ikke det var så ille med 30 faktisk. 33 (nå i år) var betraktelig mye verre... Håper du får kjæresteturen du ønsker deg, det hørtes ut som en veldig bra gave (og kompensasjon for mannens overtidsjobbing!)
^^Belle^^ Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #7914 Skrevet 12. mars 2014 Jeg syntes heller ikke det var så ille med 30 faktisk. 33 (nå i år) var betraktelig mye verre... Håper du får kjæresteturen du ønsker deg, det hørtes ut som en veldig bra gave (og kompensasjon for mannens overtidsjobbing!) Vi skal reise en gang i år, men det er vel heller tvilsomt at det blir akkurat rundt bursdagstider. Vi får se. Men storbyweekend SKAL vi på, om det så blir hotellferie i Stavanger eller Bergen.
Pingting Skrevet 12. mars 2014 #7915 Skrevet 12. mars 2014 (endret) J-man feira 30-årsdagen sin tre år på rad, han! Endret 12. mars 2014 av Pingting
Gjest Neferet Skrevet 12. mars 2014 #7916 Skrevet 12. mars 2014 J-man feira 30-årsdagen sin tre år på rad, han! Så tre dager til ende ble bytta ut med tre år til ende...?? Veldig god idé faktisk!
Disco Biscuit Skrevet 12. mars 2014 #7917 Skrevet 12. mars 2014 Skjønner godt at den ekstra uken med overtid på mannen blir tung, men synes du er veldig flink til å takle det Hadde nesten glemt at vi har bursdag samme dag jeg... men du er ett år eldre Håper du får turen du ønsker deg til bursdagen!
Kokos Skrevet 12. mars 2014 #7918 Skrevet 12. mars 2014 Tipper mannen smeller til med noe skikkelig flott til 30-årsdagen Det blir spennende å høre når den tid kommer! Bestis (som jeg ser ganske sjelden, men er veldig glad i) fyller 30 veldig snart og jeg er foreløpig clueless i forhold til hva jeg skal finne på til henne, men har lyst til å finne på noe bra! Lykke til alene med jentene, håper det går på skinner!
Pasadena Skrevet 12. mars 2014 #7919 Skrevet 12. mars 2014 Til min 30-årsdag slo mannen til med en gave til hele 1300 kroner. Riktignok var den fra Tiffany da, og veldig fin
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #7920 Skrevet 13. mars 2014 J-man feira 30-årsdagen sin tre år på rad, han! Og jeg som ikke helt vet om jeg skal feire min ene. Skjønner godt at den ekstra uken med overtid på mannen blir tung, men synes du er veldig flink til å takle det Hadde nesten glemt at vi har bursdag samme dag jeg... men du er ett år eldre Håper du får turen du ønsker deg til bursdagen! Jeg har liksom ikke noe valg, og så er jeg veldig vant til det. Ja, det stemmer jo! Rart. Tipper mannen smeller til med noe skikkelig flott til 30-årsdagen Det blir spennende å høre når den tid kommer! Bestis (som jeg ser ganske sjelden, men er veldig glad i) fyller 30 veldig snart og jeg er foreløpig clueless i forhold til hva jeg skal finne på til henne, men har lyst til å finne på noe bra! Lykke til alene med jentene, håper det går på skinner! Takk for det! Til min 30-årsdag slo mannen til med en gave til hele 1300 kroner. Riktignok var den fra Tiffany da, og veldig fin Tiffany! Da vet jeg at den var veldig fin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå