Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: det roer seg etter en stund! Jeg går på den hver dag :)

Jeg vurderte å kjøpe den jeg også, for systemet mitt har en tendens til å være litt treigt. Men så prøver jeg å være litt økonomisk da vet du... :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah :sjenert: Det er salg hos Nøstebarn, gjett hvem som gikk amok der i går :roll:

Skrevet

...i motsetning til enkelte andre :hoho:

:fnise:

Jah :sjenert: Det er salg hos Nøstebarn, gjett hvem som gikk amok der i går :roll:

Nøstebarn er et merke jeg aldri har vært interessert i faktisk! :overrasket: Helt greit for lommeboka det altså. :ler:

*løperinntilNøstebarn*

Du er håpløs! :hjerte:

Skrevet

Shopping :hjerte:

:jepp: Enig! Jeg har shoppet altfor mye sminke og hud- og hårpleie den siste halvannen måneden. Er derfor jeg prøver å begrense meg. :sjenert:

Skrevet

Jeg har kjøpt et smykkeskrin til 1700,- :overrasket:

Skrevet

Hjelpes, skal si dere er gode på shopping! Har knapt nok smykker for 1700 kroner jeg... :hoho:

• Liker 1
Skrevet

:fnise: Jeg har noe som er arvet, og så har jeg fått endel i gave. Kjøper sjelden sånt til meg selv!

Unntaket må jo da være at jeg i dag hentet en ring jeg har kjøpt :ler: en sølvring med fødselsdatoen til mini på utsiden med bittebittesmå tall. Ikke gravert, men "stamped". Trykket inn, blir det vel på norsk :fnise:

Skrevet

Jaja, da er vi to ;) SÅ mye fint i lyng - yndlingsfargen min!
Skrevet

Vi hadde mye lyng da lillemor var baby, nå ble det mest lilla, blått og grått! :hoppe:

Skrevet

Jeg har kjøpt et smykkeskrin til 1700,- :overrasket:

OMG, du er gal! :daane: Evt. så har du et pengetre i hagen? :fnise:

Hjelpes, skal si dere er gode på shopping! Har knapt nok smykker for 1700 kroner jeg... :hoho:

:ler: Ditto!

:fnise: Jeg har noe som er arvet, og så har jeg fått endel i gave. Kjøper sjelden sånt til meg selv!

Unntaket må jo da være at jeg i dag hentet en ring jeg har kjøpt :ler: en sølvring med fødselsdatoen til mini på utsiden med bittebittesmå tall. Ikke gravert, men "stamped". Trykket inn, blir det vel på norsk :fnise:

Åh, sånne ting er så fint! Jeg har smykke med navnet til A og fødselssteinen hennes. Skal fylle på med M sin også når jeg bare får somlet meg til det. :P

Jaja, da er vi to ;) SÅ mye fint i lyng - yndlingsfargen min!

Lyng er fint! :jepp:

Vi hadde mye lyng da lillemor var baby, nå ble det mest lilla, blått og grått! :hoppe:

Jeg er mer glorete av meg jeg da. :hoho: Elsker sterke farger av typen Polarn O. Pyret og Lindex. :hjerte: A er veldig rosa, mens M er mer alle mulige farger.

Skrevet

Nnnngh, nå er jeg syk. Igjen. Eller syk og syk Fru Blom. Jeg liker ikke å kalle meg selv syk når jeg er frisk nok til å gå på jobb (eller ihvertfall tvinge meg selv til å gå på jobb :sjenert: Vi får se hvor lenge paraceten funker!), men jeg er definitivt for syk til å trene. :bond: Jeg blir gal! Nå var jeg så og si frisk, og så kom poteta i halsen i løpet av natten. Hipp hurra. :dry:

Vi hadde besøk av mamma i går, og etter at A hadde plassert seg godt til rette i armkroken hennes, og hun hadde fått snust litt og kost litt meddelte hun ''men altså...jeg vil gjerne låne A i morgen jeg!'' :rodmer: Så da blir det enda en overnatting på A. Jeg vet jo at hun bare synes det er gøy, men mammasamvittigheten min sliter litt. :sukk: Jaja, jeg så sikkert ut til å trenge det, hun nevnte noe om avlastning også... :sjenert: Ikke for det altså, A er den minst slitsomme av dem for tiden. Hun legger seg fint, sover hele natta og bortsett fra grytidlige morgener (i dag var det klokken 5:15 :natti: ) er hun en engel. Hun vil leke alene og lukker gjerne døren til lekerommet bak seg for å være i fred. :ler:

Skrevet

Potet i halsen... har du blitt dansk over natta!? :blink:

God bedring, håper det er en lien tulleting som går fort over. :kose: Også synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for å låne bort A. Gi deg. Avlasting er bra, kvalitetstid med besteforeldre er bra. Win-win.

Skrevet

Potet i halsen... har du blitt dansk over natta!? :blink:

God bedring, håper det er en lien tulleting som går fort over. :kose: Også synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for å låne bort A. Gi deg. Avlasting er bra, kvalitetstid med besteforeldre er bra. Win-win.

:ler: Det kan kanskje høres sånn ut! Bæsj, hater å være småsyk. Ikke syk nok til å ligge under dyna en hel dag, men syk nok til både å se og føle meg som en dass. :lol:

Neida, ikke så dårlig samvittighet overfor henne ihvertfall! Hun elsker å være der og gleder seg allerede! Bare litt sånn...halvmugne følelser fordi jeg får så lite tid sammen med jentene fra før av. :sjenert:

Skrevet

God bedring :klemmer: Er så utrolig kjipt å være syk!

Skrevet

Ugh, i dag har jeg feber! Ble andpusten og rar i kroppen bare av å ta ut av oppvaskmaskinen. :daane: Typisk at jeg blir ikke-jobbe-syk-nok i helgen når jeg ikke har mulighet til å ligge hele dagen under dyna! Jeje, A er i det minste ikke her, og nå ser det ut til at M sover også så jeg får krøke meg opp i sengen og sove litt. :natti:

Skrevet

God bedring! Håper M sover ei stund så du får slappa av. Bra du hvertfall har avlastning nå. Slitsomt å være syk med småbarn

Skrevet

Avogtil er det lurt å holde senga en dag selv om en ikke har feber :opplyser: M.a.o kunne du nok med god samvittighet vært hjemme igår :kose:

Feber er noe dritt, spesielt når en er alene med sånne små!! Håper M har en "sovedag" så du får slappe av mest mulig :hjerte: God bedring!

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...