^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #7761 Skrevet 13. februar 2014 det roer seg etter en stund! Jeg går på den hver dag Jeg vurderte å kjøpe den jeg også, for systemet mitt har en tendens til å være litt treigt. Men så prøver jeg å være litt økonomisk da vet du...
Pasadena Skrevet 13. februar 2014 #7763 Skrevet 13. februar 2014 Jah Det er salg hos Nøstebarn, gjett hvem som gikk amok der i går
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #7765 Skrevet 13. februar 2014 ...i motsetning til enkelte andre Jah Det er salg hos Nøstebarn, gjett hvem som gikk amok der i går Nøstebarn er et merke jeg aldri har vært interessert i faktisk! Helt greit for lommeboka det altså. *løperinntilNøstebarn* Du er håpløs!
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #7767 Skrevet 13. februar 2014 Shopping Enig! Jeg har shoppet altfor mye sminke og hud- og hårpleie den siste halvannen måneden. Er derfor jeg prøver å begrense meg.
Pasadena Skrevet 13. februar 2014 #7768 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har kjøpt et smykkeskrin til 1700,-
Mazilla Skrevet 13. februar 2014 #7769 Skrevet 13. februar 2014 Hjelpes, skal si dere er gode på shopping! Har knapt nok smykker for 1700 kroner jeg... 1
Pasadena Skrevet 13. februar 2014 #7770 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har noe som er arvet, og så har jeg fått endel i gave. Kjøper sjelden sånt til meg selv! Unntaket må jo da være at jeg i dag hentet en ring jeg har kjøpt en sølvring med fødselsdatoen til mini på utsiden med bittebittesmå tall. Ikke gravert, men "stamped". Trykket inn, blir det vel på norsk
LilleBallerina Skrevet 13. februar 2014 #7771 Skrevet 13. februar 2014 Jah Det er salg hos Nøstebarn, gjett hvem som gikk amok der i går Jaja, da er vi to SÅ mye fint i lyng - yndlingsfargen min!
Pasadena Skrevet 13. februar 2014 #7772 Skrevet 13. februar 2014 Vi hadde mye lyng da lillemor var baby, nå ble det mest lilla, blått og grått!
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #7773 Skrevet 14. februar 2014 Jeg har kjøpt et smykkeskrin til 1700,- OMG, du er gal! Evt. så har du et pengetre i hagen? Hjelpes, skal si dere er gode på shopping! Har knapt nok smykker for 1700 kroner jeg... Ditto! Jeg har noe som er arvet, og så har jeg fått endel i gave. Kjøper sjelden sånt til meg selv! Unntaket må jo da være at jeg i dag hentet en ring jeg har kjøpt en sølvring med fødselsdatoen til mini på utsiden med bittebittesmå tall. Ikke gravert, men "stamped". Trykket inn, blir det vel på norsk Åh, sånne ting er så fint! Jeg har smykke med navnet til A og fødselssteinen hennes. Skal fylle på med M sin også når jeg bare får somlet meg til det. Jaja, da er vi to SÅ mye fint i lyng - yndlingsfargen min! Lyng er fint! Vi hadde mye lyng da lillemor var baby, nå ble det mest lilla, blått og grått! Jeg er mer glorete av meg jeg da. Elsker sterke farger av typen Polarn O. Pyret og Lindex. A er veldig rosa, mens M er mer alle mulige farger.
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #7774 Skrevet 14. februar 2014 Nnnngh, nå er jeg syk. Igjen. Eller syk og syk Fru Blom. Jeg liker ikke å kalle meg selv syk når jeg er frisk nok til å gå på jobb (eller ihvertfall tvinge meg selv til å gå på jobb Vi får se hvor lenge paraceten funker!), men jeg er definitivt for syk til å trene. Jeg blir gal! Nå var jeg så og si frisk, og så kom poteta i halsen i løpet av natten. Hipp hurra. Vi hadde besøk av mamma i går, og etter at A hadde plassert seg godt til rette i armkroken hennes, og hun hadde fått snust litt og kost litt meddelte hun ''men altså...jeg vil gjerne låne A i morgen jeg!'' Så da blir det enda en overnatting på A. Jeg vet jo at hun bare synes det er gøy, men mammasamvittigheten min sliter litt. Jaja, jeg så sikkert ut til å trenge det, hun nevnte noe om avlastning også... Ikke for det altså, A er den minst slitsomme av dem for tiden. Hun legger seg fint, sover hele natta og bortsett fra grytidlige morgener (i dag var det klokken 5:15 ) er hun en engel. Hun vil leke alene og lukker gjerne døren til lekerommet bak seg for å være i fred.
Pingting Skrevet 14. februar 2014 #7775 Skrevet 14. februar 2014 Potet i halsen... har du blitt dansk over natta!? God bedring, håper det er en lien tulleting som går fort over. Også synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for å låne bort A. Gi deg. Avlasting er bra, kvalitetstid med besteforeldre er bra. Win-win.
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #7776 Skrevet 14. februar 2014 Potet i halsen... har du blitt dansk over natta!? God bedring, håper det er en lien tulleting som går fort over. Også synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for å låne bort A. Gi deg. Avlasting er bra, kvalitetstid med besteforeldre er bra. Win-win. Det kan kanskje høres sånn ut! Bæsj, hater å være småsyk. Ikke syk nok til å ligge under dyna en hel dag, men syk nok til både å se og føle meg som en dass. Neida, ikke så dårlig samvittighet overfor henne ihvertfall! Hun elsker å være der og gleder seg allerede! Bare litt sånn...halvmugne følelser fordi jeg får så lite tid sammen med jentene fra før av.
Teriyaki Skrevet 14. februar 2014 #7777 Skrevet 14. februar 2014 God bedring Er så utrolig kjipt å være syk!
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #7778 Skrevet 15. februar 2014 Ugh, i dag har jeg feber! Ble andpusten og rar i kroppen bare av å ta ut av oppvaskmaskinen. Typisk at jeg blir ikke-jobbe-syk-nok i helgen når jeg ikke har mulighet til å ligge hele dagen under dyna! Jeje, A er i det minste ikke her, og nå ser det ut til at M sover også så jeg får krøke meg opp i sengen og sove litt.
honning Skrevet 15. februar 2014 #7779 Skrevet 15. februar 2014 God bedring! Håper M sover ei stund så du får slappa av. Bra du hvertfall har avlastning nå. Slitsomt å være syk med småbarn
Diddles Skrevet 15. februar 2014 #7780 Skrevet 15. februar 2014 Avogtil er det lurt å holde senga en dag selv om en ikke har feber M.a.o kunne du nok med god samvittighet vært hjemme igår Feber er noe dritt, spesielt når en er alene med sånne små!! Håper M har en "sovedag" så du får slappe av mest mulig God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå