Pasadena Skrevet 7. februar 2014 #7721 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Håper at alt er i orden med lille M! Veldig godt at de har fått prøvene og er i gang med å sjekke Nyt fridøgnet ditt, det høres herlig ut å gjøre ikkeno Så blir det kjempegodt å se dem igjen i morra! Endret 7. februar 2014 av Pasadena
Teriyaki Skrevet 7. februar 2014 #7722 Skrevet 7. februar 2014 Blod alene i urinen er nok ikke UVI, blant annet må det være utslag på leukocytter. Skal sies at det finnes jo de som har UVI uten at det har gitt noe særlig utslag på stix Det er uansett neppe noe å bekymre seg for.
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #7723 Skrevet 7. februar 2014 Håper at alt er i orden med lille M! Veldig godt at de har fått prøvene og er i gang med å sjekke Nyt fridøgnet ditt, det høres herlig ut å gjøre ikkeno Så blir det kjempegodt å se dem igjen i mora! Huff, ja! Men det er godt å vite at de tar det seriøst og at det blir tatt så mange tester. Åh, det er lenge siden det! Jeg kan ikke huske sist gang jeg var helt mutters alene. Blod alene i urinen er nok ikke UVI, blant annet må det være utslag på leukocytter. Skal sies at det finnes jo de som har UVI uten at det har gitt noe særlig utslag på stix Det er uansett neppe noe å bekymre seg for. Takk for svar. Hadde håpet på at noen med kompetanse kunne si noe om det. Det virket ikke som om de virket så bekymret, så...og legen min er av typen som aldri vifter vekk noe uten at hun er 110% sikker på at alt er okei.
LilleBallerina Skrevet 7. februar 2014 #7725 Skrevet 7. februar 2014 Italia Dit vil jeg også, men førsteprioritet er nå Frankrike. "Tante" og "onkel" har fremdeles bryllupsgave til oss der liksom. For den er så stor at den ikke kan sendes. Øh, jeg burde jo reist for fem år siden... Men ser ut som det blir neste sommer
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #7726 Skrevet 7. februar 2014 Italia Dit vil jeg også, men førsteprioritet er nå Frankrike. "Tante" og "onkel" har fremdeles bryllupsgave til oss der liksom. For den er så stor at den ikke kan sendes. Øh, jeg burde jo reist for fem år siden... Men ser ut som det blir neste sommer Vi skal til Frankrike i sommer. Leker litt med ideen om å kjøre ned faktisk, og da lurer vi på å ta Italia først før vi kjører opp til Nice og til slutt "hjem". Åh, gleder meg!
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #7727 Skrevet 7. februar 2014 Belle vs. Raglanfelling : 1-0.
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #7729 Skrevet 7. februar 2014 Snart Belle vs senga: 0-1 også eller? Oh jess. Nå er filmen ferdig og jeg skal sige godt under dyna med boka mi.
Susa Skrevet 7. februar 2014 #7730 Skrevet 7. februar 2014 Nyt fridøgnet ditt Belle! Dette har du godt av:) Sitter for øvrig og nyter et par timer frihet jeg også, har lagt småen og gubben...Herlig med litt alenetid!
LilleBallerina Skrevet 7. februar 2014 #7731 Skrevet 7. februar 2014 Vi skal til Frankrike i sommer. Leker litt med ideen om å kjøre ned faktisk, og da lurer vi på å ta Italia først før vi kjører opp til Nice og til slutt "hjem". Åh, gleder meg! Jeg er offisielt supermisunnelig! Men vi må vente et år. Ulønnet permisjon tillater ikke lange utenlandsferier hvor jeg ikke vil spare på noe Hvor er "hjem" for deg? Mitt år ble jo ikke som planlagt, men for meg er det en liten landsby utenfor Marseille. Og Marseille. Ungene skal få oppleve les calanques, Chateau d'If, Aix-en-Provence også må vi utforske ting for barna også Herregud, jeg gleder meg Jeg vil også ha kjøretur-referat. Hvis vi har ny bil that is. Men - kos deg med huset helt for deg selv! Her er det sittende soving på mor med baby i armene så får far ta seg av treåringen med øreverk (jinga dotton få medisin nå i dag!). Nattaaaa!
Pasadena Skrevet 7. februar 2014 #7732 Skrevet 7. februar 2014 Raglanfelling er superdupert, kjempeenkelt og kjempefint! Håper du sover som en stein nå, Belle
^^Belle^^ Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #7733 Skrevet 8. februar 2014 Nyt fridøgnet ditt Belle! Dette har du godt av:) Sitter for øvrig og nyter et par timer frihet jeg også, har lagt småen og gubben...Herlig med litt alenetid! Takk skal du ha! Åh, det er så deilig med alenetid! Jeg er offisielt supermisunnelig! Men vi må vente et år. Ulønnet permisjon tillater ikke lange utenlandsferier hvor jeg ikke vil spare på noe Hvor er "hjem" for deg? Mitt år ble jo ikke som planlagt, men for meg er det en liten landsby utenfor Marseille. Og Marseille. Ungene skal få oppleve les calanques, Chateau d'If, Aix-en-Provence også må vi utforske ting for barna også Herregud, jeg gleder meg Jeg vil også ha kjøretur-referat. Hvis vi har ny bil that is. Men - kos deg med huset helt for deg selv! Her er det sittende soving på mor med baby i armene så får far ta seg av treåringen med øreverk (jinga dotton få medisin nå i dag!). Nattaaaa! Det forstår jeg. Ulønnet perm er ikke særlig lukrativt. Hjem for meg er Troyes, en by på størrelse med Stavanger (altså liten i Frankrike-skala ) som ligger halvannen times togtur sørøst for Paris. I Champagne. Eller, jeg bodde i en landsby 16 km utenfor da, men gikk på skole i Troyes. Jeg har en ''søster'' som bor i Nice, og jeg tør vedde på at ''mamma'' og ''pappa'' er på ferie i Alpene i campingvognen sin. Så har jeg enda en ''søster'' som bor i Troyes, en som bor i Paris (og en på La Réunion, men der kommer vi oss ikke med det første,,,ihvertfall ikke med bil ), en kompis i Troyes og en venninne i Reims, så det blir mye farting på oss. Det er derfor vi tenker å kjøre ned. Vi hadde uansett måttet leie bil og det er dyrt! Referat skal bli! Vi elsker jo å kjøre, og etter at ungene fikk dvd-spiller elsker de det også. Vi må bare finne alternativer som er realistiske. Til nå har mannen funnet en sånn combicamp-sak som han har lyst å kjøpe, til den nette sum av 50000. Han blir litt sprø av å være ute i Nordsjøen. Raglanfelling er superdupert, kjempeenkelt og kjempefint! Håper du sover som en stein nå, Belle Det så veldig skummelt ut da jeg leste oppskriften, men så snart jeg hadde funnet ut hvordan jeg skulle få ermene inn sammen med resten var det jo kjempeenkelt! Mye bedre enn å drive og sy og stresse etterpå. Det gjorde jeg nok! ------------------------------------------------ For en fantastisk natt! Jeg tror ikke jeg våknet en eneste gang fra jeg la meg til klokken var 7. Og så sov jeg litt til, til klokken var halv 9. Jeg har så lyst til å trene i dag! Kjenner jeg har helt abstinenser. Dessuten er jeg redd for å miste den gode perioden jeg er i nå, hvor jeg faktisk har lyst til å trene. Men, jeg vet jeg ikke burde. Hodet er fullt i bomull (og snørr!) og halsen er sår. Hvordan er det å trene spinn 2 i den tilstanden? Sånn ellers så har jeg ikke så veldig mye på tapetet i dag, annet enn å kose meg. Jeg må hente noen pakker på posten, og så må jeg kjøpe gave til en 3-åring og en 1-åring. Nå: strikkestrikkestrikke i senga.
Diddles Skrevet 8. februar 2014 #7734 Skrevet 8. februar 2014 Hold deg unna trening du kommer til å angre bittert på det om du går..nå er det "bare" en spin 1 idag, men med det nivået de har lagt spin 1 timene sine på Jeg holder meg også unna idag, jeg har ingenting verken bak rattet eller på en sykkel å gjøre enda Nå ble jeg ikke dritas akkurat igår, men jeg drakk nok til at å kjøre enda ikke er lurt..dessuten ble det knapt nok søvn på meg, jeg var seint hjemme og Liten har vært kjempetett inatt! Bah!! Jeg lurer på hva kjære tenker med avogtil, han kunne jo kanskje stått opp med henne idag tidlig istedet for å dra Ipaden inn i senga vår og "overlate" henne til meg ved å sovne som en stein selv Jaja.... God bedring på deg, kos deg med strikkerier og ferieplanlegging
^^Belle^^ Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #7735 Skrevet 8. februar 2014 Hold deg unna trening du kommer til å angre bittert på det om du går..nå er det "bare" en spin 1 idag, men med det nivået de har lagt spin 1 timene sine på Jeg holder meg også unna idag, jeg har ingenting verken bak rattet eller på en sykkel å gjøre enda Nå ble jeg ikke dritas akkurat igår, men jeg drakk nok til at å kjøre enda ikke er lurt..dessuten ble det knapt nok søvn på meg, jeg var seint hjemme og Liten har vært kjempetett inatt! Bah!! Jeg lurer på hva kjære tenker med avogtil, han kunne jo kanskje stått opp med henne idag tidlig istedet for å dra Ipaden inn i senga vår og "overlate" henne til meg ved å sovne som en stein selv Jaja.... God bedring på deg, kos deg med strikkerier og ferieplanlegging Jeg ble hjemme, under dyna. På timeplanen på nettet står det spinn 2 faktisk. Ikke at det betyr så mye da. Jeg pleier å kjøre spinn 2 uansett jeg. -------- Aaaaaah, nå har jeg sminket meg (uten noen krypende rundt beina), jeg har spist frokost i sofaen til blomsterseremonien til skijentene (snufs) og skal snart ut av huset - uten noen på slep.
Kokos Skrevet 8. februar 2014 #7736 Skrevet 8. februar 2014 Så deilig! Håper du har hatt en kjempefin dag!
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #7737 Skrevet 10. februar 2014 Så deilig! Håper du har hatt en kjempefin dag! Dagen var helt supert! Jeg fikk gjort unna alle ærender på rekordtid og satt egentlig og tvinnet tommeltotter mens jeg ventet på at søster og A skulle våkne sånn at jeg kunne komme og hente henne. M hadde hatt det kjempefint hos mamma, og hadde ikke begynt å styre før klokken 3 på natta. Bedre enn normalen med andre ord. Det var nok litt rart for henne tror jeg, for i går var hun mammadalt og klegg nesten hele dagen. Koselig det altså, men det er bare så vanskelig å få gjort noe da. Dagen i går var igrunnen ganske så travel. Vi var tidlig oppe da, 5:30, men det var egentlig helt greit for M hadde sin beste natt på ukesvis. Vi fikk lekt og kost og jeg fikk til og med laget hjemmelagde fiskekaker for første gang. Så enkelt, og en million ganger bedre enn de ferdige! Det skal jammen gjøres igjen. Klokken 12 dro vi i 3-årsdag. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; gutter er bråkete! Jeg merker det så innmari godt siden vi bare har jenter, ble helt svett i ørene en stund der. Nå er jo eldstemann i huset der i sin mest bråkete alder (5,5 år), men 3-åringen er flink til å bråke han også altså. A står som regel bare med store øyne og ser på en stund, før hun setter seg ned med en eller annen leke (i går var det Den Sorte Dame som var gøy ) og leker rolig for seg selv. Vi dro rett fra selskap til mamma for å spise middag der. Både bror, søster og stesøster var der. Jeg ble jagd på rommet for å hvile en times tid, noe som var helt greit så sylta og tett som jeg er nå. Etter at ungene var lagt kom bror på besøk og vi så White House Down. Ikke akkurat Oscar-verdig, men grei underholdning, og med litt øyesnacks attpåtil. Bror reiser nemlig i dag, i 3 (!!) måneder. Det er hans første tur som styrmann og jeg er sååå stolt av ham, men 3 måneder er lenge altså! Det er godt vi har skype og sånne ting nå til dags. I dag skal vi i selskap til en i barselgruppen. A skal være med og jeg håper at hun ikke synes det er altfor kjedelig med bare ''babyer''.
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #7738 Skrevet 10. februar 2014 Mtp trening ble ikke forrige uke noe å skryte av. Én lusen trening. Men nå er det bare en uke til mannen kommer hjem igjen, og da er det tilbake til sykle til jobben og trening minst 3 ganger i uken. Til tross for at helgen min var fæl kostholdsmessig, ble uken totalt sett veldig, veldig fin. Nå som jeg er bevisst på det, har jeg ikke så lyst på søtsaker lenger heller. På lørdagskvelden hadde jeg en New Energy (favorittsjokoladen ) liggende ved siden av meg hele kvelden uten at jeg spiste den! Jeg hadde rett og slett ikke lyst på den! Det samme med brus. Jeg drikker en del pepsi max, men de siste par ukene har jeg ikke hatt lyst på så mye. Kanskje et lite glass på kvelden bare! Nå skal jeg ikke gå hen og bli helt fanatisk med kostholdet, det er jo viktig å kose seg også. Men jeg har gjort det ved å skeie ut med litt ekstra middag for eksempel, eller da jeg spiste meg mett på lapper (svele) i selskap i går. Sånn går det når man glemmer å spise lunsj før man går i selskap. Når jeg i tillegg faktisk kan se med det blotte øye at kroppen har forandret seg får jeg selvsagt en ekstra boost. Magen har blitt flatere (den er på en måte den siste bøygen sånn graviditetsmessig ihvertfall - huden er ganske slapp), rumpa har blitt tynnere (og flatere ) og bukser blir større.
Pasadena Skrevet 10. februar 2014 #7739 Skrevet 10. februar 2014 Hvorfor må rumpene bli så flate etter at man har fått barn?
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #7740 Skrevet 10. februar 2014 Hvorfor må rumpene bli så flate etter at man har fått barn? *mumle* Hadde jeg bare hatt svaret på det! Puppene blir flate, rumpa blir flat...hvorfor blir ikke magen flat?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå