pusilus Skrevet 12. november 2013 #7401 Skrevet 12. november 2013 Hørtes skummelt ut, hadde nevnt det uansett jeg Håper natten blir god!
Diddles Skrevet 12. november 2013 #7402 Skrevet 12. november 2013 Holy crap jente, det der sier du ifra om til legen! Hørtes fælt ut!! Luftsmerter vet jeg kan være helt infernalsk vondt (type kolikk) det kan ha vært det, men nevn det for legen anyways!! Lykke til imorgen
^^Belle^^ Skrevet 18. november 2013 Forfatter #7403 Skrevet 18. november 2013 Bare innom for å si at jeg er i live. Det ble heldigvis med den ene, fæle natten med magesmerter, og det var nok luftsmerter jeg hadde. Ikke rart babyer med kolikk skriker sånn. Men nå er alt bra igjen - heldigvis! Siden forrige oppdatering har det egentlig ikke skjedd så mye. Eller jo, det mest spennende er vel at jeg har fått igjen mensen. Og apropos fruktbar...jeg har bestemt meg for å få satt inn spiral. Ikke det at jeg tror vi hadde klart å få det til selv, men nå har jeg bare lyst til å kose meg med jentene mine. Og så får vi se om det blir noen ny baby om noen år eller ei. Jeg føler meg ikke heeelt ferdig heller, men jeg er ihvertfall ikke lenger misunnelig på venninna mi som er gravid (de har nettopp fått vite at de får gutt ) eller naboen som har termin om et par dager. I dag fikk jeg unnagjort 4 julegaver. Skal prøve å bli ferdig med de fleste innen desember. Ellers har vi vært i bursdagsselskap hos bestefar, og i morgen er det mannen som har bursdag. Det blir en travel dag, men jeg skal allikevel klare å skvise inn en time og to på barseltreff. Skal bare bake denne kaken i morgen tidlig, og ellers rydde litt her og der. Nå: Masterchef Australia (jeg er hekta!) og strikketøy. For ja, jeg har begynt å strikke! Det går faktisk veldig greit også. Om det er noe som heter maskeforståelse så har jeg definitivt fått det etter å ha heklet så mye. Enkelt å fikse evt. mistede masker, og hva jeg har gjort hvor. Det klarte jeg ikke før.
Mazilla Skrevet 18. november 2013 #7404 Skrevet 18. november 2013 Hvilken sesong av Masterchef Australia ser du? Vi er også hekta!
^^Belle^^ Skrevet 18. november 2013 Forfatter #7405 Skrevet 18. november 2013 Hvilken sesong av Masterchef Australia ser du? Vi er også hekta! Sesong 5. Er kommet til topp 10.
Småkjekset Skrevet 18. november 2013 #7406 Skrevet 18. november 2013 Så flink du er som har fått til strikkinga også! Her har jeg så smått begynt på brodering Har et håp om å få laget advenskalender til E til neste år
Mazilla Skrevet 18. november 2013 #7408 Skrevet 18. november 2013 Aha. Er det den hvor de er i Melbourne? Vi har kommet til episode 11 ellerno
^^Belle^^ Skrevet 21. november 2013 Forfatter #7409 Skrevet 21. november 2013 Småkjekset: brodering er kjempegøy! Pingting: oh jess. Mazilla: ja, det er det. Jeg er på episode 53.
^^Belle^^ Skrevet 21. november 2013 Forfatter #7410 Skrevet 21. november 2013 O' lykke på jord! I går sov begge jentene til 7:30 og A gjorde det i dag også! Mon tro om det ENDELIG hjelper å legge henne litt senere? M har vært våken siden 5 da, men vi har hatt en deilig og rolig morgen med dusj og det hele. Jeg kan ikke huske sist gang jeg fikk mulighet til å dusje på morgenen. I dag er drt strååålende sol, så vi må få kommet oss ut på trilletur.
Gjest Gaby Skrevet 21. november 2013 #7411 Skrevet 21. november 2013 Wohoo, strikkebelle! hva strikker du? Godt å høre at det ikke var noe farlig med magen din!
^^Belle^^ Skrevet 21. november 2013 Forfatter #7412 Skrevet 21. november 2013 Wohoo, strikkebelle! hva strikker du? Godt å høre at det ikke var noe farlig med magen din! Jeg strikker genser til meg selv. Jeg fant en gammel halvferdig genser i garnlageret mitt, så da måtte jeg jo selvsagt gjøre den ferdig. Nå har jeg bare en halv arm igjen. Var og kjøpte inn garn til neste prosjekt i dag, nemlig en ullbukse med riller til A. Gleder meg til å begynne på den!
Gjest Gaby Skrevet 21. november 2013 #7413 Skrevet 21. november 2013 Herlig! jeg har også ullbukse på strikkelista, holder på med en liten topp og mariusgenser nå. Lista er laaaang! Ravelry er ikke bra
^^Belle^^ Skrevet 21. november 2013 Forfatter #7414 Skrevet 21. november 2013 Herlig! jeg har også ullbukse på strikkelista, holder på med en liten topp og mariusgenser nå. Lista er laaaang! Ravelry er ikke bra Ravelry er faaarlig! Denne oppskriften fant jeg i en Drops-katalog faktisk. Gidda ikke å kjøpe katalogen da, når jeg kan få gratis oppskrift på nettet. *gnien*
Gjest Gaby Skrevet 21. november 2013 #7415 Skrevet 21. november 2013 Skjønner ikke hvorfor Drops gidder å produsere kataloger i det hele tatt Holder på med denne nå.
^^Belle^^ Skrevet 21. november 2013 Forfatter #7416 Skrevet 21. november 2013 Skjønner ikke hvorfor Drops gidder å produsere kataloger i det hele tatt Holder på med denne nå. Helt enig! Den var fiiin! Og det ser definitivt ut som om noe jeg kunne klart å lage. *bokmerket*
Gjest Gaby Skrevet 21. november 2013 #7417 Skrevet 21. november 2013 Den er veldig enkel! Jeg strikker så løst nå for tiden, så alle toppene/genserene jeg har strikket til lillemor er for store. Derfor måtte jeg lage ribbestrikket topp, og gikk ned et halvt nr på pinnen i tillegg. Blir sikkert for liten
Gjest pysepusen Skrevet 22. november 2013 #7418 Skrevet 22. november 2013 Skjønner ikke hvorfor Drops gidder å produsere kataloger i det hele tatt Holder på med denne nå. De produserer bare et visst antall så når det ikke er mer så er det ikke mer. Det er overraskende mange som kjøper mønsterheftene
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2013 Forfatter #7419 Skrevet 22. november 2013 Den er veldig enkel! Jeg strikker så løst nå for tiden, så alle toppene/genserene jeg har strikket til lillemor er for store. Derfor måtte jeg lage ribbestrikket topp, og gikk ned et halvt nr på pinnen i tillegg. Blir sikkert for liten Den skal jeg begynne med når jeg er ferdig med buksen. Hvilket garn bruker du? Jeg har ikke anelse på hvordan jeg strikker. Direkte fint er det ihvertfall ikke, men det føles normalt fast ihvertfall. Hadde problemer med at jeg strikket altfor stramt før, og fikk dødsvondt i fingrene. De produserer bare et visst antall så når det ikke er mer så er det ikke mer. Det er overraskende mange som kjøper mønsterheftene Mamma kjøper vet jeg. Det er vel gjerne den eldre garde som gjør det.
Gjest Gaby Skrevet 22. november 2013 #7420 Skrevet 22. november 2013 Jeg bruker malabrigo finito, kjøpt på ebay. Suuupermykt og deilig. Men tror det er litt tykkere enn det oppskriften anbefaler. Passer godt siden jeg ikke følger pinnestørrelsen heller Felte av til ermene i går, så nå er det bare plankekjøring nedover magen igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå