Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom bort på kaffe nå???

Jeg kommer! :hoppe:

Gjest pysepusen
Skrevet

Fritt for å komme på kaffe om kvelden - med sjokolade - når lillesnupp finner ut at hun ikke trenger pupp mellom 19 og 22 eller noe sånn!

Sees i mai :ler:

Skrevet

…og ta med sjokolade :hoho:

Den gikk meg helt hus forbi i går. Kanskje like greit? :fnise:

Fritt for å komme på kaffe om kvelden - med sjokolade - når lillesnupp finner ut at hun ikke trenger pupp mellom 19 og 22 eller noe sånn!

Sees i mai :ler:

:ler: Vet hvordan du har det. Det er bare nå de siste ukene at M nesten helt sikkert ikke vil ha mat mellom 18 og 21.

Skrevet

Jeg har jogga! :overrasket: Og det sugde ikke. :fnise: Bare en halvtime, men jeg jogga nesten hele tiden! Det er visst ikke noe i veien med kondisen min, jeg kunne ha jogga mer jeg. Kjente det i lysken, så tok det med ro i dag.

Skrevet

Oj, det er jo supert! Veldig bonus å finne ut at kondisen er bedre enn forventa :nigo:

Skrevet

Oj, det er jo supert! Veldig bonus å finne ut at kondisen er bedre enn forventa :nigo:

Ja, ikke sant? Hadde det ikke vært for bekkenet hadde jeg ikke hatt problemer med å jogge mye lenger enn det. Og det er jo gøy å vite! :hoppe:

---------

Men au! I dag har jeg ett stk dødsstivt bekken. Kjenner det litt i andre muskler også, de som ikke har fått trim på noen år. :fnise: Håper bare det er pga en ny og uvant bevegelse at jeg har litt småvondt, jeg som nettopp er blitt friskmeldt av kiropraktoren og greier. :sjenert:

Ellers: superfint vær her i dag! :sol: Jeg kløøør etter å dra på trilletur, men det spørs vel om jeg bør med dette bekkenet mitt. Vi får se. Litt senere i dag skal vi på sykkelauksjon på Falck, og så skal jeg lage bolledeig til A kommer hjem. :nigo:

Skrevet

Urk, misliker å komme inn i dagbøkene til treningsflinkiser og lese om alle spreke påfunn for tida... :hoho:

Hilsen hun late og tjukke som bare sitter på ræva for tida... :sjenert:

Ps: håper bekkenet og de andre musklene bare er sjokkskadd og at det går fort over!

Gjest pysepusen
Skrevet

Så du blir ikke med på trilletur til byen og opp igjen? :ler:

Spreka som jogger da! :hoppendeglad:

Skrevet

Men au! I dag har jeg ett stk dødsstivt bekken. Kjenner det litt i andre muskler også, de som ikke har fått trim på noen år. :fnise: Håper bare det er pga en ny og uvant bevegelse at jeg har litt småvondt, jeg som nettopp er blitt friskmeldt av kiropraktoren og greier. :sjenert:

Hun jeg går til behandling til, som er fysioterapeut og manuellterapeut, og jobber bare med bekkenplager, sier at jogging er det absolutt verste du kan gjøre mot bekkenet -- harde, stakkato "slag" rett på bekkenet, og veldig, veldig belastende.. Jeg har fortsatt joggeforbud, og hun sier at jeg kan få begynne å jogge igjen når jeg ikke har vondt i bekkenet lengre. Dvs når det ikke gjør vondt/blir stivt/verkende etter lange gåturer etcetc :plystre:

Skrevet

Urk, misliker å komme inn i dagbøkene til treningsflinkiser og lese om alle spreke påfunn for tida... :hoho:

Hilsen hun late og tjukke som bare sitter på ræva for tida... :sjenert:

Ps: håper bekkenet og de andre musklene bare er sjokkskadd og at det går fort over!

Du har jo en god grunn da! :jepp: Og du, du er ikke tjukk, du er gravid. :rodmer:

Så du blir ikke med på trilletur til byen og opp igjen? :ler:

Spreka som jogger da! :hoppendeglad:

:haar: Det høres en smuuule for langt ut for skranglebekkenet mitt selv på en god dag. :fnise:

Hun jeg går til behandling til, som er fysioterapeut og manuellterapeut, og jobber bare med bekkenplager, sier at jogging er det absolutt verste du kan gjøre mot bekkenet -- harde, stakkato "slag" rett på bekkenet, og veldig, veldig belastende.. Jeg har fortsatt joggeforbud, og hun sier at jeg kan få begynne å jogge igjen når jeg ikke har vondt i bekkenet lengre. Dvs når det ikke gjør vondt/blir stivt/verkende etter lange gåturer etcetc :plystre:

Ja, jeg har vel hørt noe sånn jeg også. :Nikke: Kiropraktoren min har nå gitt meg lov til å gjøre hva jeg vil så lenge det ikke gjør vondt. :tommelsmil:

----------------

Har kjent etter ekstra godt på bekkenet mitt i dag, og det er nok bare stivt, ikke vondt-vondt. Heldigvis. Jeg er veldig var på bekkenvondter, uansett hva det er - er livredd for at vondtene skal komme tilbake for fullt - så jeg har nok bare vekslet støl-vondt med bekkenvondt. :nigo:

Jeg fikk meg sykkel i dag! :strix: 700 kroner for en nesten strøken sykkel med skivebremser og hele pakka. Den trenger bare litt omsorg så er den god som ny. Jippi! Mannen fikk jeg også sykkel...250 kroner. :fnise:

Skrevet

Gikk på vekten i stad... og jeg bare :hakeslepp: . Selv om jeg har lyst til å slutte å amme snart, bør jeg vel ikke det for vekten sin del. :fnise: Bare to usle små kilo til det målet som jeg alltid har trodd var uoppnåelig! :strix:

Men neida, jeg skal prøve å være flink til å huske på at jeg faktisk gjør litt for det også da. Trening/trilleturer, og så er jeg streng med å bare spise sjokolade to dager i uken. :tommelsmil:

Skrevet

Åh, så heldig du er!! Godt å se du gir deg selv cred for det du gjør for å holde vekta/ gå ned :klemmer: Flink jente!! :ler:

….Jeg mistenker at hvis jeg går på vekta er det helt andre grunner til :hakeslepp: enn dine :dry:

Skrevet

Åh, så heldig du er!! Godt å se du gir deg selv cred for det du gjør for å holde vekta/ gå ned :klemmer: Flink jente!! :ler:

.Jeg mistenker at hvis jeg går på vekta er det helt andre grunner til :hakeslepp: enn dine :dry:

:fnise: Jeg prøver ihvertfall!

-------

Ingen trening i dag, for jeg får besøk av bestis som bor i Oslo! :hoppendeglad: Hun har ikke sett huset vårt enda, gleeeder meg til å vise henne. :nigo:

Dagen i går var superfin. Jeg er ingen fan av halloween, men det ser dessverre ut som om denne tradisjonen er kommet for å bli, så vi gjorde det beste ut av det. A fikk på seg strutteskjørtet sitt (over ullklærne :fnise: ) og dro bort til nabojenta på 3 med en bitteliten godtepose til hver.

En annen grunn til at jeg ikke liker halloween er alle disse skumle kostymene. A kom gråtende hjem og sa at hun syntes det var skummelt. Stakkar liten. Men vi fikk henne til å bli med å åpne døren her hjemme, og da så hun at det ikke var så skummelt allikevel. :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Hadde dere også besk av helt ville unger? Her hadde vi skrudd av utelyset, men de dundra vilt på både vinduer og dører. Jeg satt og amma og gadd ikke åpne en gang (de så meg ikke heller og de andre var oppe), men ikke kul om de ga seg :kjefte:

Skrevet

Hadde dere også besk av helt ville unger? Her hadde vi skrudd av utelyset, men de dundra vilt på både vinduer og dører. Jeg satt og amma og gadd ikke åpne en gang (de så meg ikke heller og de andre var oppe), men ikke kul om de ga seg :kjefte:

Nei, heldigvis! De var kjempekoselige og takket fint for de 2-3 godteriene de fikk. :Nikke:

Huff, jeg hadde blitt superflau om mine unger hadde gjort noe sånn! :haar:

-----

Dag 1 av A-og-mamma-tid: et timeslangt besøk på Xtra leker. :fnise: A fikk seg perler (store) og en Minni-figur som hun allerede har planlagt skal bade med henne (hun har badedrakt) og hun blir nok med i sengen også. :ler: Akkurat nå blir hun forsiktig trillet rundt i paraplytrillen, vekk fra M sine nysgjerrige hender. :fnise:

Skrevet

Åå, som jeg gleder meg til lille begynner å leke sånn med lekene sine :rodmer:

Skrevet

Åå, som jeg gleder meg til lille begynner å leke sånn med lekene sine :rodmer:

Det er helt fantastisk å se hvor lykkelige de blir for så tilsynelatende små ting. :hjerte: Som lakkskoene hun fikk før jul i fjor. Hun bokstavelig talt sov med dem. :hoho:

-----

A sover. Ute. I vognen! :hakeslepp: Det samme gjør M. Rart. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...