MonThe Skrevet 16. oktober 2013 #7301 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Så deilig med ei bra natt ---- og sååå vel unt! Hvordan går det i nyhuset, har dere begynt å komme i orden? Endret 16. oktober 2013 av MonThe
^^Belle^^ Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #7302 Skrevet 16. oktober 2013 Så deilig med ei bra natt ---- og sååå vel unt! Hvordan går det i nyhuset, har dere begynt å komme i orden? Natten var vel så som så (det er litt jobb å få M til å sove i egen seng hele natten... ), men alt føles så mye bedre når morgenen ikke starter klokken 5:30. Vi storkoser oss! Har kommet i orden sånn noenlunde ihvertfall. Loftsstuen a.k.a. lageret har ikke blitt ryddet bort enda da, det er det siste som gjenstår. Men vi må få kjøpt ny bokhylle først, for halvparten av eskene er bøker. Resten er babyklær, garn osv. som må sorteres og ryddes i boden. Vi har store planer om hva som skal bli gjort her og der, men ting tar tid. Og ikke minst penger. Neste prosjekt er nemlig ny tv-løsning med trådløse sendere både her og der. Mannens våte drøm. Jeg får hvitt tv, da er jeg fornøyd og han kan styre på så mye han bare vil.
*Frida* Skrevet 16. oktober 2013 #7303 Skrevet 16. oktober 2013 Så kjekt med babyogmammaer-besøk! Prøver å henge med her inne, men det blir mest lesing. Moro å innrede nytt hus! Blei misunnelig på mintfarga kommode eg. Arvekommode? Kanskje du legg ut bilde?
^^Belle^^ Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #7304 Skrevet 16. oktober 2013 Så kjekt med babyogmammaer-besøk! Prøver å henge med her inne, men det blir mest lesing. Moro å innrede nytt hus! Blei misunnelig på mintfarga kommode eg. Arvekommode? Kanskje du legg ut bilde? Ja, det er superkoselig! Selv om det var koselige mammaer på A sin barselgruppe også, så er vi veldig sammensveisa denne gangen. Kanskje fordi vi er en god blanding av yngre, eldre, førstegangs og flergangs. Med A var det mye ungt, og førstegangs. Vet ikke om det kan ha noe å si. Og så er vi ikke så mange denne gangen. 8 stk totalt, og så er det ikke alltid alle kan komme. Åh, den blir så sinnsykt fiiin! Elsker mintfarge. Det er en Malmkommode fra Ikea. Elsker de kommodene - de tåler jo alt!, men vi er litt leie av den svarte (brunsvart) fargen. Skal bli godt å sprite opp litt med en kul farge. Jeg kan legge ut bilde når den er ferdig malt (tror jeg må ha ett strøk til, grunnet altfor tynt dessverre ) og kommet inn.
Disco Biscuit Skrevet 16. oktober 2013 #7305 Skrevet 16. oktober 2013 Innom og oppdaterer meg på livet i nytt hus og med barn og soving - godt og se at dere har det fint
^^Belle^^ Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #7306 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Innom og oppdaterer meg på livet i nytt hus og med barn og soving - godt og se at dere har det fint ------------ Mannen er hjemme og alt er bare velstand. Skal straks ut for å lufte vettet, barnløs!, sammen med søster, men ville bare innom for å vise den fiiine kommoden vår. Endret 17. oktober 2013 av ^^Belle^^
kisskissbangbang Skrevet 17. oktober 2013 #7307 Skrevet 17. oktober 2013 Så fiin! Hvilken farge har du brukt?
honning Skrevet 17. oktober 2013 #7308 Skrevet 17. oktober 2013 Kommoden blei kjempefin!! Kos deg masse med mannen hjemme
Susa Skrevet 17. oktober 2013 #7309 Skrevet 17. oktober 2013 Herlig å få igjen gubben tenker jeg! Og den kommoden var kul!
*Frida* Skrevet 18. oktober 2013 #7310 Skrevet 18. oktober 2013 Oooh, så fiiin kommode! Er det til barnerom eller til 'fellesen'? Skulle lufta vettet litt eg og, det er jo så deilig friskt turver for tida. Men å gå tur med vogn blir ikkje det samme (berre asfalterte motbakkar her i umiddelbar nærhet, ønsker meg vogn-vennlige turløyper i skogen!) Men eg vil gå tur heilt åleine! Og det lar seg jo ikkje gjere på et par månadars tid...
pusilus Skrevet 18. oktober 2013 #7312 Skrevet 18. oktober 2013 Kommoden ble kjempe fin . Vi har tre kvite som jeg skal gjøre noe med når vi flytter igjen
CathrineMic Skrevet 19. oktober 2013 #7313 Skrevet 19. oktober 2013 Tuuusen takk for nydlige uggs ♡ å de var litt store så hun kan vokse i bena
^^Belle^^ Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #7314 Skrevet 20. oktober 2013 Tusen takk for kommodeskryt. Er dødsfornøyd og den er bare sååå fin der den står. Så fiin! Hvilken farge har du brukt? Eh, si det? Jeg kan finne ut av det. Grønn er den ihvertfall. Jeg vil vel si at den er litt mer knalsk i fargen enn det viser på bildet. Hakket mer minty. Oooh, så fiiin kommode! Er det til barnerom eller til 'fellesen'? Skulle lufta vettet litt eg og, det er jo så deilig friskt turver for tida. Men å gå tur med vogn blir ikkje det samme (berre asfalterte motbakkar her i umiddelbar nærhet, ønsker meg vogn-vennlige turløyper i skogen!) Men eg vil gå tur heilt åleine! Og det lar seg jo ikkje gjere på et par månadars tid... Det er til fellesen. Den står i en ellers kjedelig gang/trapperom, utenfor vårt soverom og badet. Vi går med andre ord forbi den hver dag, og det er så gøy å ha noe muntert og - i mangel på et mindre ekkelt ord - fresht i en gang som ikke blir brukt til noe. Nå mangler bare noe på veggen og en stor potte med et tre eller noen greiner på siden der. Vi luftet vettet på kjøpesenteret. Jeg synes det er så deilig å komme seg ut uten unger jeg, uansett hvor det er. Tuuusen takk for nydlige uggs ♡ å de var litt store så hun kan vokse i bena Åh, så bra at du likte dem! Og veldig bra at de passet. Det verste er å legge mye arbeid i noe som ikke passer.
^^Belle^^ Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #7315 Skrevet 20. oktober 2013 Herre jemini, dagene går så sinnsykt fort! Føler jeg skriver det hver gang jeg oppdaterer her inne, men...de gjør jo det! Nå er det søndag igjen, liksom. En særdeles fin søndag forresten! Før klokken rakk å bli halv 10 var vi på toppen av nærmeste fjell her. Fonnakart sier at det visstnok er 148 meter over havet. En kort og fin tur i ruskeværet. A i bæremeis, M sovende på ryggen i Ergoen. Ellers har vi hatt besøk av både svigermor og kjæresten hennes og mamma. Koselig for store og små. Sånn ellers siden sist, så har vi vært i Stavanger (bursdagsselskap), og vi har begynt å ta fatt på loftsstuen a.k.a. boden vår. Mannen skal på kurs i Stavanger til uken og stikker da innom Ikea for å kjøpe bokhyller og sånn. Jeg har visst litt mange bøker. Det vises tydelig nå som de ligger strødd utover loftsstuegulvet. Nå: kakekrigen, sjokolade og hekletøy.
Pingting Skrevet 21. oktober 2013 #7316 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Bøker kan man faktisk aldri ha for mye av. Sånn er det bare. Det er sikkert vitenskaplig bevist ett eller annet sted Endret 21. oktober 2013 av Pingting
^^Belle^^ Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #7317 Skrevet 21. oktober 2013 Bøker kan man faktisk aldri ha for mye av. Sånn er det bare. Det er sikkert vitenskaplig bevist ett eller annet sted Heeelt enig! Mannen er uenig da. Det er visst rett før han hiver dem på et bål. Jeg har sagt at i så tilfelle blir det skilsmisse. ------------------- For en fantastisk natt! Amming 18, 22, 2 og 6, uten noen oppvåkninger mellom! Ser jo nå at jeg ikke er så kravstor når jeg ser det svart på hvitt. Men seriøst, 4 hele, deilige, himmelske sammenhengende timer søvn. Aaaah.
Susa Skrevet 21. oktober 2013 #7318 Skrevet 21. oktober 2013 Herlig med mye søvn Sånn mintgrønn farge har jeg hele tiden sagt at den neste bilen min skulle ha, og så endte jeg opp med en sølvgrå en da vi bytta bil til babyen skulle komme! Men neste bil da.... Herlig å få lufta seg litt uten barn! Vi hadde barnevakt i går, for å "feire" 12-årsdagen vår. Spiste Indisk mat og så The Millers på kino! Herlig!
Gjest Gaby Skrevet 21. oktober 2013 #7319 Skrevet 21. oktober 2013 Man kan hive det meste, men ikke bøker!!
Kokos Skrevet 21. oktober 2013 #7320 Skrevet 21. oktober 2013 Samboeren min drev og ryddet i går da han ga meg en pocketbok i hånda og spurte om jeg kunne legge den i papirsøpla.. Jeg bare Den ble satt i bokhylla, men han kunne virkelig ikke skjønne at det var noe å ta vare på. Enig i at man ikke trenger å ta vare på alt, men man KASTER ikke bøker. Kan evt. gi de bort. KJEMPEFIN mintgrønn kommode! Imponert over malejobben, det kan da ikke være lett å male den glatte overflaten og få det pent, eller gikk det greit?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå