Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ugh, den gamle babyen er tilbake. :roll: Pga "tullet" hun dreiv med med å sove så mye, skjer det jeg fryktet: helvetesøkning. :daane: Puppene føles skåltomme og hun blir ikke særlig mett. Har ammet fra begge puppene (som regel gjør jeg det bare fra én) omtrent en million ganger i natt. I tillegg var A våken en times tid midt på natten. Er helt zombie nå. :natti: Nå venter jeg bare på at A skal bli ferdig med frokosten sin sånn at vi kan kjøre i bhg. :fnise: Jeg skal tilbringe minst halve dagen i senga. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff :troest: Det der "sove kan vi gjøre når vi blir gammel" synes jeg er et tullete greie å si --- og det sier bare folk som er våkne av egen vilje :wink:

Har grublet litt på å gi E ei flaske med MME den første gangen hun våkner om natta jeg, for å se om det får henne til å sove bedre/lengre. Har seg nemlig sånn at hver gang mannen er hjemme alene med de så sover alle sammen sååååå godt :roll: Men så er det den der samvittigheta da :sjenert: Uansett, har landa på å prøve å styre dagsovinga hennes til en viss grad og gi mer grøt om kvelden (hvis hun spiser opp porsjonen så gir jeg mer, til hun ikke vil ha), håper det kan gjøre underverker! (men har mine tvil :tunge1: )

Håper dere får en rolig dag i senga! :klemmer:

Skrevet

Jeg har en på fb som alltid skriver det. :sinna: Og så forteller hun selvsagt om alt det fantastiske hun har fått gjort i løpet av dagen. Da føler jeg meg litt sånn: :rasende: , jeg som har som eneste mål å orke å rydde kjøkkenet og kaaanskje lage middag. :ler:

Jeg ville prøvd. :jepp: Akkurat nå er jeg smådesperat for at M skal klare å ta flaske at jeg helt sikkert ikke hadde fått dårlig samvittighet om vi hadde hatt muligheten. :fnise:

Skrevet

Jeg har en på fb som alltid skriver det. :sinna: Og så forteller hun selvsagt om alt det fantastiske hun har fått gjort i løpet av dagen. Da føler jeg meg litt sånn: :rasende: , jeg som har som eneste mål å orke å rydde kjøkkenet og kaaanskje lage middag. :ler:

Jeg ville prøvd. :jepp: Akkurat nå er jeg smådesperat for at M skal klare å ta flaske at jeg helt sikkert ikke hadde fått dårlig samvittighet om vi hadde hatt muligheten. :fnise:

Fysj for ei Irriterende dame :wink: ....er vel slike de prøver å få til å legge ut #bakfasaden-bilder ;)

Hmm...jo, du har nok rett.. Men så sitter jeg jo der, med puppene og maten rett der - klart til servering :P Vi prøver sove-styring+øking i grøt først, hvis det ikke funker skal jeg prøve mme! :opplyser:

Skrevet

Fysj for ei Irriterende dame :wink: ....er vel slike de prøver å få til å legge ut #bakfasaden-bilder ;)

Hmm...jo, du har nok rett.. Men så sitter jeg jo der, med puppene og maten rett der - klart til servering :P Vi prøver sove-styring+øking i grøt først, hvis det ikke funker skal jeg prøve mme! :opplyser:

Ja, det er sant! Som når jeg selv oppdaterer statusen min kun når jeg har vært på trening. :hoho:

Håper det funker! :tommelsmil:

-----

I dag har M inntatt sin aller første porsjon med middag! :strix: Pølse og makaroni gikk ned på høykant. Åh, det hadde vært så deilig om det løsner nå!

Ellers har vi hatt en fin dag. Besøk av bestefar og søster, ooog spisebordet vårt er i hus. :nigo: Har bare fått montert 2 av stolene, resten tar jeg i morgen. Men det blir så fiiiint! :hoppe:

Gjest pysepusen
Skrevet

Hehe, derfor det bare var to stoler med bordet. Så bildet ditt nemlig ;)

Skrevet

Hehe, derfor det bare var to stoler med bordet. Så bildet ditt nemlig ;)

Det er de gamle stolene. :Nikke: Spisebordet vårt hadde bare plass til de to stolene. :fnise:

Skrevet

For en dag. :daane: Fin altså, men lang! Avlyste trening (eller, utsatte er vel rette ordet - vi skal i morgen!) fordi jeg trengte å sove, men M hadde andre planer og sov bare i en halvtime på den første luren. Så vi tok en spontan kafétur med to fra barselgruppen, og før vi visste ordet av det hadde vi skravlet i 3 timer! Så var det hjem, vente i 10 minutter på søster før vi dro ut på interiørshopping. A ble hentet av mamma i barnehagen i dag, og hun sover der, så jeg har brukt ettermiddagen på bare meg selv. Fikk kjøpt inn fine ting til kjøkkenbordet, og spist begge dagens måltider (fy! må bli flinkere til å spise mer. Sitter og trykker i meg sjokolade nå, for å ''bøte på'' :fnise: ) på kafé. :nigo: Vi var ikke hjemme før rett før 7, og så var det legging i langt over en time. :sukk: Puppene er tomme, M er sulten og trenger kos. Det var visst ikke så enkelt å være liten i kveld, så det var en sliten jente som sovnet tett inntil meg i storsengen i kveld. :hjerte:

Jeg har tent nydelig yankee candle luktelys, skikkelig tung høstlukt; honey and spice, og koser meg. Skal shoppe litt på nettet nå tenkte jeg. :hoppe:

Skrevet

Oooog der våknet M igjen. Bare 1,5 time siden hun fikk mat sist. :roll: Og 1 time før det igjen. Dobbel :roll:

Skrevet

:klemmer::kose::klemmer:

....det er det jeg sier; jeg tror ikke jeg trenger flere unger :tunge1:

Gjest pysepusen
Skrevet

Vet du, jeg trøster meg med at det er noen som har det like fælt som meg om kvelden e...

Og, jeg glemte å svare på meldingen din i går... Passer onsdag?

Skrevet

Etter den natta jeg har hatt tror jeg de fleste tenker det samme som deg Diddles. :daane: Jeg tror ikke jeg tuller hvis jeg sier at jeg har vært oppe 10 ganger med M i natt. Og så var det morgen kl 5:30 selvsagt. :dry: Det er godt vi har fullt program for dagen, ellers hadde jeg dødd litt tror jeg. Espresso, hvor er du? Jeg tar to! :fnise:

Pysepusen: onsdag pleier vi å ha barseltreff, men om det er den eneste dagen som passer for deg kan vi gjerne si onsdag. :jepp:

Skrevet

Enn så mye jeg klager på lite søvn og blablabla, så tror jeg jeg må være verdens heldigste mamma (helt objektivt sett selvsagt ;) ). :rodmer: Nå har ungene lekt på golvet i en halvtime helt alene, kost og klappet på hverandre og bare vært englebarn. Det trengte jeg akkurat nå. Tid til å spise frokost og surfe på nettet. :ler:

Gjest pysepusen
Skrevet

Uka etterpå passer flere dager :) Denne uka skal vi ha storebror hjemme. Så da tar vi det uka etter!

Skrevet

...og etter idyllen i dag morges så kom vi og laga baluba :sjenert:

Skrevet

Pysepusen: da høres neste uke bra ut!:)

...og etter idyllen i dag morges så kom vi og laga baluba :sjenert:

:fnise:

Nei, det var utrolig godt å få en vitamininnsprøytning fra dere solstråler til en trøtt sjel. :klem:

Skrevet

Eh..solstråler?? :hoho: Den kid`en min kunne vel knapt kalles noe i nærheten av stråle :ler: Men hun må ha kost seg da, for hun ville tilbake igjen når middagen var inntatt :hjerte: Og jeg koste meg også :happy:

Skrevet

Jeg vet veldig godt hvordan det er å ha en toåring i hus så det går helt fint. :Nikke: Men godt å høre at hun hadde det gøy ihvertfall. :rodmer:

------

Nok en grusom natt er over. Jeg begynner heldigvis å se en ende på denne økingen, i natt har jeg i det minste fått to totimersintervaller. :P

Ingen andre planer i dag enn å sove. Har sovet en times tid nå, og skal definitivt sove enda en gang før jeg gir meg. :fnise:

Skrevet

M har nettopp lært seg å vise hvor stor hun er. Jeg smelter fullstendig. :rodmer: Særlig når hun spiser, hun er altså så søt! Hun bruker laaang tid på å plassere brødbiten i fingrene, sånn at den skal komme lett inn i munnen. Men på vei opp til munnen kommer hun jo på at hun skal vise hvor stor hun er og da mister hun jo brødbiten. :fnise:

Skrevet

Aaaaaaw, så nusselig!!! :rodmer:

Håper du får tatt igjen litt søvn i dag :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...