Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herlig, herlig :strix:

Blir jo glad av å bare lese her :biggrin:

Hurra for M som både spiser og sover bedre :)

Lita har aldri vært noe særs god på det flaskegreiene hun heller.

Det er godt å være i godt humør av og til også. :fnise:

Hvorfor er det sånn egentlig? Rart. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk trene i nøyaktig 10 minutter før mannen ringte og jeg hørte en vrælende M på telefonen. Det var treningen sin, det. :roll: Neida, jeg ventet egentlig bare på det. M er veldig urolig mellom 6 og 8, jeg ammer henne flere ganger i løpet av den tiden. Det virker som om hun er så trøtt at hun ikke spiser seg helt mett? Uansett, det ble ikke mye yoga på meg i går, nei. Jeg tok meg en bitteliten sykkeltur etter at M hadde sovnet igjen. Jeg hadde tross alt på meg treningstøy, da ville jeg svette litt. :fnise:

I dag er det barseltreff og ellers ikke så mange planer. Jeg skal begynne på fødselsgaven til naboen, de får en gutt i november. Kjøpte det herligste alpakka/silke-garnet i går. Tenkte å hekle lue og uggs. :jepp:

Skrevet

Hvor har de G-sport-outlet? ;)

På kjøpesenteret i nabokommunen. Der med Clas Ohlson. :jepp:

Gjest pysepusen
Skrevet

På kjøpesenteret i nabokommunen. Der med Clas Ohlson. :jepp:

Da må jeg sende mannen på handel :lur:
Skrevet (endret)

Hva skal du strikke? Eller hekle? :hoppe:

Jeg har fullstendig strikkedilla nå. Etter at jeg endelig ble ferdig med evighetsprosjektkjolen fra nøstebarn, var det herlig å gå løs på osloanorakken med tykt garn på pinne 5 :ler: på en uke har jeg fått ferdig bolen og den ene armen.

*lese ordentlig, Gaby. Lue og uggs :ler:

Endret av Gaby
Skrevet

Pysepusen: fant dere noe?

Gaby: uggs og lue, ja. :jepp: Egenkomponerte uggs (dødsstolt over sålene, skal legge ut bilde) og djevellue. :nigo:

Åh, skulle så gjerne vært flink til å strikke! Men det blir ikke fint, og så har jeg ikke tålmodighet til det. Det tar aaaltfor lang tid i forhold til hekling. :fnise:

Osloanorakk skal jeg ønske meg av mamma, hun kan strikke. :Nikke:

Gjest pysepusen
Skrevet

Han har ikke hatt tid enda... Jobber, jobber og jobber litt mer :sukk:

Du får gi beskjed når du trenger noe strikket - siden du hekler for meg liksom :)

Skrevet

Åh, gleder meg til å se bilde! :hoppe:

Djevelluer er litt nifse, syns jeg :haar:

Skrevet

Han har ikke hatt tid enda... Jobber, jobber og jobber litt mer :sukk:

Du får gi beskjed når du trenger noe strikket - siden du hekler for meg liksom :)

Æsj, så kjedelig! :kose: Men nå er det helg. Håper ikke han skal jobbe i helgen også!

Takk for tilbudet! Men herregud, jeg bruker en dag på å hekle uggs. Det tar jo evigheter å strikke noe! :fnise:

Åh, gleder meg til å se bilde! :hoppe:

Djevelluer er litt nifse, syns jeg :haar:

Jeg må bare finne telefonen min så skal jeg ta bilde med en gang. :nigo:

Ja, det har jeg også tenkt. ...men så er de litt fine også! :rodmer:

Skrevet

Aaaaah, fredagstrening! :strix: Jeg klarte å karre meg ut av sengen (min tur til å sove lenge :nigo: ) selv om Diddles er ute i verden og sikkert koser seg med et morgenglass med vin akkurat nå. :fnise: Jeg droppet pilatesen for jeg har så innmari vondt i ryggen og i bekkenet for tiden. Lurer på om bekkenøvelsene der kan ha noe med det å gjøre. Uansett, deilig spinningtime med vikarinstruktør i dag. Dødskul musikk. :skya: Maxpuls på 92% er heller ikke feil. :trene:

I går fikk vi tatt storhandelen på Obs. Ramlet over allværsjakke fra Helly Hansen til A til bare 299! :overrasket: Vinterjakken hennes begynner å bli litt kort, hun kan ikke ha noe tykt under der for å si det sånn, så hun får gå over til den nye etterhvert. Her hvor vi bor er det viktigst at den er vind- og vanntett, og så kan vi heller kle på henne lag på lag under der når det trengs. Det er så gøy å komme over sånne ting. :hoppe: Små gleder. :fnise:

I går kveld hadde jeg og venninne strikke-/heklekveld. Utrolig koselig å bare sitte og skravle om alt og ingenting. :rodmer:

Og så var det disse uggsene da. Bilde:

20130927_111442_zps398890f8.jpg

For de som kan litt om hekling: sålene er laget med det som heter foundation chains, slik at det ikke blir to hull på hver side. Knota litt for å få det som jeg ville, men fant ut av det til slutt. Dødsfornøyd. :nigo: Og så har jeg slått sammen to ulike babysko. Ett par som har knyting rundt ankelen (vanlige uggs henger ikke på foten) og ett par som da er vanlige uggs. Synes de ble fine jeg altså. :sjenert: De mangler knapper, og så må jeg nok dampe dem litt også.

Skrevet

Wow, de var knallfine! :nigo: knyting er kjempekjekt, irriterende med sånt som bare ramler rett av foten!

Skrevet

Wow, de var knallfine! :nigo: knyting er kjempekjekt, irriterende med sånt som bare ramler rett av foten!

Ja, det er skikkelig irriterende! M har et par vanlige uggs, men de er her ubrukelige. :P

Skrevet

Du er så flink til og hekle uggs :nigo: tar du imot bestilling eller? ;)

Gjest pysepusen
Skrevet

Nydelige uggs! :hjerte:

Vi kjøpte også HH-jakke til M sist uke, med bukse til. Kjempefornøyde til nå :)

Skrevet

Cathrine: sender deg PM. :jepp:

Pysepusen: håper den er grei!

-----

Zzzz. Trøtt. Og puppesprengt. :daane: M holder på med noe rart for tiden som jeg ikke forstår meg på. Hun sov blant annet fra 12 til 4 i natt. :fnise: Men fra spøk til alvor, hun er rar. I går måtte jeg liggeamme for å i det hele tatt få i henne noe. Skive vil hun ikke ha noe særlig av lengre. Dette babygreiene ass...på det tidspunktet hvor ting har begynt å finne en god tralt er det på tide med noe nytt! :ler:

Skrevet

Dette babygreiene ass...på det tidspunktet hvor ting har begynt å finne en god tralt er det på tide med noe nytt! :ler:

Det har jeg også funnet ut :ler: lille har nesten ikke tid til pupp om dagen nå, en liten sup og så må hun opp og titte.

Skrevet

Det har jeg også funnet ut :ler: lille har nesten ikke tid til pupp om dagen nå, en liten sup og så må hun opp og titte.

Oh yes, kjenner til den! Det begynner å bli vanskelig å amme med A som skal pille på M hele tiden. :fnise:

------

Åh, for en fin dag vi har hatt! :strix:

M sov fra 00:30 til 6. Jeg tror ikke jeg tuller når jeg sier at det ikke har skjedd siden Ålesund brant. Sånn omtrent. :ler: Jeg gjorde bokstavelig talt sånn :hakeslepp: da jeg så hva klokken var. Og som om ikke det var nok; A sov helt til klokken 7 i dag. :overrasket: Ooog jeg fikk sove lenge og sov helt til 10. :strix: :strix:

Vi har vært i Stavanger i dag. Søndagsmiddag hos svigerfar. Svigerinnen min har en gutt som blir 3 om en måned og han og A leker så fint sammen. :rodmer:

Toppen av kransekaka må være at jeg bare har lagt M en eneste gang i dag. Tok bare 30 minutter (jeg fikk ryddet litt i walk-in'en mens jeg gikk att og fram og stappet tutt) og hun sover fremdeles. :nigo: Nå er jeg trøtt og skal snart legge meg. O' deilige dag! :romeo:

Skrevet

Høres som dere hadde en fin fin søndag - deilig med slike dager :jepp:

Skrevet

Vi har fått en helt ny baby. :daane: Nå sover hun plutselig i over 5 timer i strekk om natta, og på dagene slår hun til med å sove i over 2 timer. :overrasket: Jeg klarer ikke å tenke annet enn at dette er for godt til å være sant - er hun syk? eller noe? for det må jo være en grunn? - og nyter det så lenge det varer. I tillegg har hun blitt enkel å ha med å gjøre på kvelden også, og jeg trenger ikke å ''legge henne'' mer enn én gang. I går sov hun fra 19 til 1 før hun ville ha mat! :hakeslepp: Håper jo at dette fortsetter, men jeg må innrømme at jeg frykter at det bare er en liten periode som går over. :sjenert: Har liksom aldri vært bortskjemt med at ting går seg til av seg selv på babyfronten. :fnise:

Sånn ellers har vi hatt noen fine dager her. Fint vær, godt naboskap, unger som leker og ler og løper. :rodmer: Mannen reiste på jobb i dag, siste turen hans før pappapermen starter i november. :strix:

Nå sover M, A babler med seg selv i sengen og jeg skal legge beina på bordet og nyte den fine kvelden. Hekletøy, serier på pc, pepsi max...aaah, dette er livet. :nigo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...