Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg valgte å ikke se det programmet... :sjenert:

Det er dessuten ikke vondt. Det er bare en utenomjordisk opplevelse hvor man virkelig får kontakt med urkvinnen i seg. :snurt:

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg ser stadig vekk på fødeavdelingen o.l. og griner som en helt hver gang fordi det er så fantastisk :fnise:

Skrevet

Mazilla: :fnise: Du har så rett! :lol:

Gaby: det gjør jeg også! Når de får babyen opp på brystet (shit pommes frites :hoho: ) blir jeg heeelt :rodmer: . Men jeg kjente godt igjen det klynket som kom med første pressrie altså. :haar:

Skrevet

For en fantastisk dag! :strix: Supermorgen med A og M, deilig trening (185 i makspuls :nigo: ) med Diddles, utelunsj og -kaffe hos naboen mens ungene lekte i finværet, shopping med mamma, søster og M (ny sykkelbukse :nigo: ) og nå sjokolade, Sons of Anarchy og hekletøy. :hjerte:

Skrevet

Jeg vil også ha utelunsj med deg mens kidsa leker :hjerte:

Skrevet

Jeg vil også ha utelunsj med deg mens kidsa leker :hjerte:

Søndag? :jepp:

Skrevet

Ja det prøver vi på :hoppe:

Hipp hurra! :hoppendeglad: Vi meldes når det nærmer seg. :jepp:

Skrevet

E vil au være med.. Dere gidder vel ikke tilfeldigvis å legge lunsjen til Kristiansand?? Er jo ikke såååå langt å kjøre :P

Skrevet

Laster du ned Sons og Anarchy eller streamer du? Mannen er begynt å bli så skeptisk til å laste ned, så går jo år og dag ved å vente på at det skal komme på tv :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

E vil au være med.. Dere gidder vel ikke tilfeldigvis å legge lunsjen til Kristiansand?? Er jo ikke såååå langt å kjøre :P

Det hadde vært så kos! Neida, bare en liten svipptur. :fnise:

Laster du ned Sons og Anarchy eller streamer du? Mannen er begynt å bli så skeptisk til å laste ned, så går jo år og dag ved å vente på at det skal komme på tv :sjenert:

Jeg ligger en sesong bak jeg da, men jeg laster ned. Men den nye sesongen begynner på tv neste uke tror jeg?

--------------

Aaaah, rolig og fin lørdags morgen. A sover hos svigermor, så det var bare jeg og M som stod opp. Kaffe, banan og chilisjokolade til frokost er ikke å forakte. :fnise: Nå sover M, og jeg skal se Sons of Anarchy imens. Det føles liksom ikke helt greit å se på noe sånt med henne på fanget. :hoho: Når hun våkner skal hun få brødskive, og jeg skal få flyttet inn i det nye kjøkkenskapet vårt. :nigo:

Skrevet

Huff, føler med deg ang. de dårlige nettene. Dvs. O er jo ikke antisovebaby/unge, men vi hadde jo våre perioder med mye tull på nettene. Ble jo helt surrete i hodet av det. Kan ikke tenke meg til hvordan det er når man har det sånn i over to år! :sukk: Får virkelig håpe det bedrer seg snart :klemmer:

Herlig at M spiser, da! :hoppe: Blir jo litt greiere da når du kan få litt mer avlastning. Ikke minst å etter hvert kunne nattavvenne henne. :)

Skrevet

Huff, føler med deg ang. de dårlige nettene. Dvs. O er jo ikke antisovebaby/unge, men vi hadde jo våre perioder med mye tull på nettene. Ble jo helt surrete i hodet av det. Kan ikke tenke meg til hvordan det er når man har det sånn i over to år! :sukk: Får virkelig håpe det bedrer seg snart :klemmer:

Herlig at M spiser, da! :hoppe: Blir jo litt greiere da når du kan få litt mer avlastning. Ikke minst å etter hvert kunne nattavvenne henne. :)

Ugh, ja. Det å ikke få sove er ikke en berømt torturmetode for ingenting. :daane: Heldigvis var kroppen min vant til det, ellers hadde jeg ikke klart det tror jeg. Nå funker jeg fint om jeg får ihvertfall 3 timer om slengen minst en gang hver natt. Her er vi ikke kravstore. :P

Ja, det er så gøy! Enn så lenge er det kun brødskive hun vil ha, men det må jo løsne en eller annen gang. Håper jeg. :bond:

Skrevet

I går bestilte jeg tur til Indonesia. 12000 kroner. :sukk: Søster skal gifte seg, og pga fremskyndet bryllup der nede (de hadde først planlagt å gjøre det i 2015) har vi selvsagt ikke råd til at hele familien reiser nå som A betaler full billett. Jeg veksler mellom å ha vondt i magen fordi jeg gruer meg sånn (kan noen vær så snill si at dette går fint? 10 dager uten jentene mine :grine: ), og å niglede meg fordi jeg alltid har hatt lyst å reise til Asia. Jeg tar, med vilje, fly helt mutters alene til Singapore og ser veldig frem til å ha deilige 16 timer helt for meg selv. Det er lenge siden det! Men hva om M enda ikke vil ha mat? Æsj. Ønsker meg et pengetre i hagen sånn at mannen og jentene kunne ha vært med.

Men så gleder jeg meg. Hallo, når får man egentlig mulighet til å reise til Indonesia. De så fint da!

toba-lake-sumatranatures-beauty---page-3

Skrevet

Oi, skjønner ambivalensen ja! Når skal du dra? Det er nok flott i Indonesia, er det bilde fra hotellet? :)

Skrevet

Oi, skjønner ambivalensen ja! Når skal du dra? Det er nok flott i Indonesia, er det bilde fra hotellet? :)

Det er utrolig fint der! Nei, dette var et random bilde fra Lake Toba. Byen vi skal til ligger rett ved denne innsjøen, på Sumatra som er Indonesias største øy.

Skrevet

Selvfølgelig går det fint søte deg :kose: De kommer til å ha det kjempefint sammen med pappaen sin (og sikkert farmor :ler:) og du kommer til å storkose deg, ha muligheten til å bli jevnt brun (ikke bare på ryggen :hoho:) lese bøker du har hatt lyst å lese i en evighet, sove lenge og bare ha skikkelig ferie!!! Skjønner du gruer deg (hallo, jeg skal være vekke i 2 dager lizzm og gruer meg ihjel :sjenert:) men jeg er sikker på det kommer til å gå SÅ fint!! Og om M ikke spiser ordentlig før du reiser så kommer hun til å gjøre det når du kommer hjem :ler: Da er hun både nattavvent og igang med fulle måltider skal du se :kose:

Skrevet (endret)

Selvfølgelig går det fint søte deg :kose: De kommer til å ha det kjempefint sammen med pappaen sin (og sikkert farmor :ler:) og du kommer til å storkose deg, ha muligheten til å bli jevnt brun (ikke bare på ryggen :hoho:) lese bøker du har hatt lyst å lese i en evighet, sove lenge og bare ha skikkelig ferie!!! Skjønner du gruer deg (hallo, jeg skal være vekke i 2 dager lizzm og gruer meg ihjel :sjenert:) men jeg er sikker på det kommer til å gå SÅ fint!! Og om M ikke spiser ordentlig før du reiser så kommer hun til å gjøre det når du kommer hjem :ler: Da er hun både nattavvent og igang med fulle måltider skal du se :kose:

Du er så god! :klem: Trengte å høre det altså. :hjerte:

:fnise: Jevnt brun, ja. *drømmedrømme* :ler:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Hipp hurra! I dag er jeg i veeeldig godt humør. :hoppendeglad:

Punkt 1: M spiser! Det var ikke bare en engangshendelse. Hun jafser nedpå med brødskive, og drikker vann fra kopp. Det er gøy synes hun. Flaske, not so much. Jeg merker allerede en bitteliten forbedring på nettene, som i går hvor hun ikke våknet for første gang (etter alle ''innsovingsgangene''...de er det 2-3 av på tidlig kveld :dry: ) før klokken var 12. :nigo: Hun har også hatt noen 4-timersintervaller de siste nettene, det er faktisk en god stund siden vi hadde noen av dem.

Punkt 2: Jeg skal ikke begynne å jobbe før etter nyttår. :bolledeig: Fikk mail fra sjefen om at han gjerne ville at jeg skulle ta ut så mange av de 32 (!!) feriedagene jeg har til gode før nyttår siden det visstnok blir travelt til neste år. Jeg tar like greit alle i ett jafs. :D

Punkt 3: Mamma spanderer halve flybilletten til Indonesia. Hallo, du nye fine sykkel du. :lur:

Punkt 4: Jeg som har vært på vinterdress-ekspedisjon i dagevis nå, ramlet over G-sport outlet hvor de solgte Vill vinterdress til halv pris. Den er så fiiin! Og dødsmyk! (Og noe helt annet enn Rema 1000-dressen vi fikk av svigerfar - den står av seg selv :roll: )

Punkt 5: :sol: :sol: :sol: og atter :sol:

Punkt 6: Vi innviet saunaen vår i går. :lur:

Punkt 7: Nevnte jeg at M spiser?

Punkt 8: Yoga med vakreste Diddles i kveld :trene:

Oh, happy day! :romeo:

Skrevet

Herlig, herlig :strix:

Blir jo glad av å bare lese her :biggrin:

Hurra for M som både spiser og sover bedre :)

Lita har aldri vært noe særs god på det flaskegreiene hun heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...