^^Belle^^ Skrevet 2. september 2013 Forfatter #7161 Skrevet 2. september 2013 I told you so Ja, du gjorde jo det. Men jeg trodde seriøst at det var noe organisert leking, ikke bare "løp og lek, dere " *skuffa*
pusilus Skrevet 2. september 2013 #7162 Skrevet 2. september 2013 Dere skulle kommet til oss, selv om jeg følte det var kaotisk så var vi mer strukturert enn som så. Hinderløype hadde vi også og ungene var overrasket da vi avsluttet timen, "ferdig med en gang" var det en som sa. Hvordan blir det med svømming hos dere nå, kjører dere på med søskenkurset eller er A for gammel nå?
Susa Skrevet 2. september 2013 #7163 Skrevet 2. september 2013 Håper du får sove mer snart! Du er jo superflink som orker å trene når du får så lite søvn! Jeg prøvde jo 30 day shred som du skrev om her, men jeg måtte gi meg etter 7 ganger. Her tok ENDELIG gubben min nattavvenning forrige uke, har ikke sovet noe mer enn 2-3 timer i strekk siden gutten ble født, og nå er han 10,5 mnd! Tror jeg har vært veldig preget av lite søvn, for helsesøster sa at jeg hadde fått mer farge i kinnene og så sa hun at hun har vært veldig bekymra for meg!!!
Gjest pysepusen Skrevet 3. september 2013 #7164 Skrevet 3. september 2013 I told you so Kunne jeg også sagt
^^Belle^^ Skrevet 3. september 2013 Forfatter #7165 Skrevet 3. september 2013 Dere skulle kommet til oss, selv om jeg følte det var kaotisk så var vi mer strukturert enn som så. Hinderløype hadde vi også og ungene var overrasket da vi avsluttet timen, "ferdig med en gang" var det en som sa. Hvordan blir det med svømming hos dere nå, kjører dere på med søskenkurset eller er A for gammel nå? Det hørtes mye bedre ut, ja. Her var det foreldrene som lekte med ungene. Rett og slett en lekeplass. Vi droppet svømmingen. Det er så hinsides dyrt, og når vi ikke har mulighet til å dra på alle timene fordi mannen er på jobb, så svarer det seg ikke. Vi føler uansett at vi har lært det som trengs for å bare gå og svømme på egenhånd. Mannen har også gratis inngang på alle svømmehallene for seg selv og familien gjennom jobben, og da er det surt å betale nesten 4000 kroner (!!) for å bli snakket til som om man var 2 år av hun ene instruktøren. Men det er en annen sak... Håper du får sove mer snart! Du er jo superflink som orker å trene når du får så lite søvn! Jeg prøvde jo 30 day shred som du skrev om her, men jeg måtte gi meg etter 7 ganger. Her tok ENDELIG gubben min nattavvenning forrige uke, har ikke sovet noe mer enn 2-3 timer i strekk siden gutten ble født, og nå er han 10,5 mnd! Tror jeg har vært veldig preget av lite søvn, for helsesøster sa at jeg hadde fått mer farge i kinnene og så sa hun at hun har vært veldig bekymra for meg!!! Så sinnsykt deilig! Har det gått fint? Håper det. Om det så bare er 5 timer i strekk så føles det som en hel natt i forhold til 2-3! Her er det så ille for tiden at jeg er fornøyd om jeg får 3 timer god søvn i slengen. Godt at du får litt mer søvn ihvertfall, det er ikke for ingenting at det er en torturmåte å holde tilbake søvn. Kunne jeg også sagt Menmenmen...jeg måtte jo prøve! Neida, hadde jeg visst at det bare var frilek hadde jeg nok ikke gått.
^^Belle^^ Skrevet 4. september 2013 Forfatter #7166 Skrevet 4. september 2013 Langtur i går. Gikk til barseltreff en time unna, og fant i samme slengen en kjempefin snarvei/tursti over fjellet. Fint vær, lydbok på ørene, en M som skrattler når jeg peser meg opp bakkene...finfin dag! Den ble enda bedre av å få middagsbesøk av både svigermor og samboeren (som har vært borte i 3 uker) og venninne med hennes to gutter. Dagen ble avsluttet på eksepsjonelt vis med en vellykket førstegangs hjemmefarging av hår. I dag fikk jeg sove helt til klokken 10 (M våknet annenhver time i natt ), og nå skal jeg lage kanelsnurrmuffins til svigermors bursdagsselskap.
Gjest Gaby Skrevet 4. september 2013 #7167 Skrevet 4. september 2013 Herlig å sove til 10! Har M begynt å krabbe eller sitte enda? Min lille er ikke noe interessert i å krabbe, og blir (som alltid) sint av å ligge på mage. Sitte alene kan hun heller ikke. Det hun vil, er å stå spretter opp på beina når jeg lar henne dra seg opp etter armene. En baby vi kjenner som er 3 uker eldre enn min, kan både krabbe og sitte nå. Hun er en sånn typisk baby som har ligget på mage og kost seg hele livet, da. Rart hvor forskjellige de er....
^^Belle^^ Skrevet 4. september 2013 Forfatter #7168 Skrevet 4. september 2013 (endret) Herlig å sove til 10! Har M begynt å krabbe eller sitte enda? Min lille er ikke noe interessert i å krabbe, og blir (som alltid) sint av å ligge på mage. Sitte alene kan hun heller ikke. Det hun vil, er å stå spretter opp på beina når jeg lar henne dra seg opp etter armene. En baby vi kjenner som er 3 uker eldre enn min, kan både krabbe og sitte nå. Hun er en sånn typisk baby som har ligget på mage og kost seg hele livet, da. Rart hvor forskjellige de er.... Det kan du godt si! Dødsdeilig! Nei, ingen av delene. Hun er den eneste på barselgruppa som ikke åler seg (fremover - det går fort bakover!) enda. Eller, det er en annen gutt som ruller for å komme seg dit han vil da, i stedet for å åle. Men jeg bekymrer meg ikke. A begynte ikke å åle seg før hun var 8 måneder, men da gikk alt plutselig veldig fort og plutselig gikk hun på ettårsdagen. Hun sitter ikke enda heller, sånn helt alene. Men hun er rakrygget når hun sitter. Potetsekk-looken ble hun kvitt over natten for en stund siden. Men ja, det er veldig rart hvor forskjellige disse søte små er altså. Alt er jo ''normalt'', så jeg nyter egentlig bare disse siste rolige stundene jeg, før vi må begynne å barnesikre hele huset. M er vel litt sånn medium glad i å ligge på magen. Nå for tiden blir hun litt frustrert fordi hun ikke kommer seg fremover, men så lenge hun har noe å leke med går det stort sett greit. Endret 4. september 2013 av ^^Belle^^
honning Skrevet 4. september 2013 #7169 Skrevet 4. september 2013 (endret) Hørtes ut som en flott dag i går! Og fiiiine spisestuegruppen!! Har sikla på den selv, og vi har nettopp diskutert at vi vil ha nye spisestuemøbler fordi våre er slitte og stygge Kanskje vi hermer? Endret 4. september 2013 av honning
Gjest Gaby Skrevet 4. september 2013 #7170 Skrevet 4. september 2013 Nei, ingen av delene. Hun er den eneste på barselgruppa som ikke åler seg (fremover - det går fort bakover!) enda. Eller, det er en annen gutt som ruller for å komme seg dit han vil da, i stedet for å åle. Men jeg bekymrer meg ikke. A begynte ikke å åle seg før hun var 8 måneder, men da gikk alt plutselig veldig fort og plutselig gikk hun på ettårsdagen. Hun sitter ikke enda heller, sånn helt alene. Men hun er rakrygget når hun sitter. Potetsekk-looken ble hun kvitt over natten for en stund siden. Men ja, det er veldig rart hvor forskjellige disse søte små er altså. Alt er jo ''normalt'', så jeg nyter egentlig bare disse siste rolige stundene jeg, før vi må begynne å barnesikre hele huset. M er vel litt sånn medium glad i å ligge på magen. Nå for tiden blir hun litt frustrert fordi hun ikke kommer seg fremover, men så lenge hun har noe å leke med går det stort sett greit. Min åler seg bare rundt sin egen akse, hvis hun gidder å ligge så lenge hun holder ut litt lengre om hun får ligge på puffen foran tv'n.. Men vi snakker sekunder altså. Kanskje et minutt eller to om vi er heldig.
^^Belle^^ Skrevet 5. september 2013 Forfatter #7171 Skrevet 5. september 2013 Honning: ja, ikke sant den er fin? Gleder meg sånn til vi får den i hus. Dessverre er det ikke før om 6-8 uker da. Bestillingstid. Men herm i vei! Gaby: det gjør M også. Rundt og rundt og rundt. Men såpass ja. Her er det snakk om 20-30 minutter kanskje, før hun blir lei. Men det er vel en eeevighet for dere.
Gjest Gaby Skrevet 5. september 2013 #7172 Skrevet 5. september 2013 Jeg måtte ta tida på henne nå 1 min 18 sek før hun snudde seg over på rygg. Ytterlige 24 sekunder før hun var lei og begynte å hyle
Diddles Skrevet 6. september 2013 #7173 Skrevet 6. september 2013 La du merke til mr. Bouncy ved din side idag? Jeg sleit med å holde meg alvorlig (helt til jeg måtte fokusere på å overleve that is )
^^Belle^^ Skrevet 6. september 2013 Forfatter #7174 Skrevet 6. september 2013 La du merke til mr. Bouncy ved din side idag? Jeg sleit med å holde meg alvorlig (helt til jeg måtte fokusere på å overleve that is ) Jeg også! Og han tråkket og hoppet og hoiet og svetten spruta. Gurimalla, trodde jeg skulle dø.
Diddles Skrevet 6. september 2013 #7175 Skrevet 6. september 2013 var det han som hoia også? Ivrig fyr Gøy når folk er motiverte da!! Men noen burde snakke litt med ham om teknikk Det kan aldri i livet være bra å sprette sånn på sykkelen! Spørs om han trør så tungt, jeg spretter også når det er lett å trå og jeg reiser meg...Men det var en bra time til tross for syk melkesyre Nedtur å komme hjem og veie seg men Sikkert feil å veie seg etter trening...håper jeg Bah! Tjukkas.no
^^Belle^^ Skrevet 6. september 2013 Forfatter #7176 Skrevet 6. september 2013 var det han som hoia også? Ivrig fyr Gøy når folk er motiverte da!! Men noen burde snakke litt med ham om teknikk Det kan aldri i livet være bra å sprette sånn på sykkelen! Spørs om han trør så tungt, jeg spretter også når det er lett å trå og jeg reiser meg...Men det var en bra time til tross for syk melkesyre Nedtur å komme hjem og veie seg men Sikkert feil å veie seg etter trening...håper jeg Bah! Tjukkas.no Det var det. Gøy, ja. Jeg trooor ikke jeg spretter så veldig mye. Eller? Konsentrerer meg om å bumpe i setet med rumpa for hvert tråkk, og å ikke lene meg fremover. I dag bumpa jeg jo setet løst. Ja, deilig time. Men jeg liker ikke den sangen på slutten som går så fort og i fjorten ulike tempo. Trenger ett tempo å forholde meg til jeg, ellers blir det bare surr. Jeg har som regel å aldri veie meg rett etter trening!
Gjest Gaby Skrevet 6. september 2013 #7177 Skrevet 6. september 2013 La du merke til mr. Bouncy ved din side idag? Jeg sleit med å holde meg alvorlig (helt til jeg måtte fokusere på å overleve that is ) Jeg også! Og han tråkket og hoppet og hoiet og svetten spruta. Gurimalla, trodde jeg skulle dø. Så slemme dere er!!!
^^Belle^^ Skrevet 6. september 2013 Forfatter #7178 Skrevet 6. september 2013 Så slemme dere er!!! Ja, vi er vel kanskje det. Men du skulle ha sett ham! Stønnet og ropte og bare...var litt rar. Men han lagde liv i salen da, det gjorde han!
^^Belle^^ Skrevet 6. september 2013 Forfatter #7179 Skrevet 6. september 2013 Jeg måtte ta tida på henne nå 1 min 18 sek før hun snudde seg over på rygg. Ytterlige 24 sekunder før hun var lei og begynte å hyle Oi, såpass ja. Da er det travle dager på deg kan jeg tenke meg!
^^Belle^^ Skrevet 6. september 2013 Forfatter #7180 Skrevet 6. september 2013 Jeg har hatt noen fine, men travle dager siden sist. Bror kom hjem på onsdags kveld, og i går hadde vi middagsbesøk av ham, søster og kjæresten hennes. Alltid like koselig. A elsker onkelen sin, ''okka'' som hun kaller ham, og den store bamsen av en bror jeg har blir helt pudding i nærheten av henne. I dag var han bare innom en kort tur for å hente mannen, og da hylte hun da de skulle gå. Men ikke tro at det var pappa som var trist å si ha det til, neida. ''OKKAAAAA!! '' Hun er så skjønn. Bror har bursdag i morgen, og i dag feirer de det. Jeg kan jo ikke drikke uansett, så for meg var det helt greit at det for én gangs skyld ikke fantes noen som kunne sitte barnevakt på ungene. Resten av kvelden skal jeg storkose meg (begge ungene sover! ) med film, sjokolade og strikketøy. Helg. Var på trening både i går og i dag. Kjenner det godt i kroppen, ja, men guriland så stor forskjell jeg kjenner nå som jeg har fått sovet litt. Skulle bare mangle, da, men... Torsdag: Quick Spinn 35 minutt Gjennomsnitt: 81% Max: 92% Forbrente kcal: 399 I tillegg var jeg på en styrketime på 30 minutt. Ble litt kluring med vekter siden det var første gangen. For lett på knebøy, for tungt på benkpress osv. Men stiv og støl er jeg, så noe gjorde jeg riktig ihvertfall. Fredag: Spinn Intervall Gjennomsnitt: 82% Max: 92% Forbrente kcal: 520 Vi var i tillegg på pilates. Vet ikke om jeg fikk så mye ut av denne timen i dag, siden jeg var så støl etter gårsdagen, men deilig var det og jeg fikk strukket skikkelig på de vonde lyskene mine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå