^^Belle^^ Skrevet 14. august 2013 Forfatter #7081 Skrevet 14. august 2013 Det er så gøy når det er gøy å prøve gamle bukser! Plutselig er garderoben min blitt veldig mye større. Da er det helt greit å ha et gigantisk walk-in closet. Mohahahahaha! Men seriøst, Nudie jeansen min som var målet mitt (og som ikke har passet siden pre-A): schmokk.
Gjest pysepusen Skrevet 14. august 2013 #7082 Skrevet 14. august 2013 (endret) Deilig følelse! Nesten alle mine gamle bukser er for store. Huffda, må shoppe Endret 14. august 2013 av pysepusen
Teriyaki Skrevet 14. august 2013 #7084 Skrevet 14. august 2013 Så deilig å kunne ta på gamle klær!! Jeg er nok litt tyngre enn før enda, så den strammeste (og styggeste) buksen min er litt for trang. Men sånn kan det gå.
Disco Biscuit Skrevet 15. august 2013 #7086 Skrevet 15. august 2013 Så kjekt med nytt hus og endelig flytting Og ikkeminst at gamle klær passer igjen - du har vært flink
^^Belle^^ Skrevet 16. august 2013 Forfatter #7087 Skrevet 16. august 2013 Ja, det er fælt å shoppe pysepusen. Men takk, dere. Føler meg så vel med meg selv for tiden. I går kveld våknet A med et hyl og 39,5 i feber. Hun fikk en paracet, men lå bare og stirret foran seg mens hun klynket, i sikkert en time. Da fikk hun enda en paracet og sovnet heldigvis ganske fort. Huff, det var ikke gøy å se henne så slakk altså. Ingen feber nå i dag morges, men regner med at den kommer utpå dagen, hun er fortsatt litt varm. Så det får bli langhelg på oss. Heldigvis har vi et gigastort hus å boltre oss på. Været ute er dritt, noe som er like greit når man må holde seg inne. I går kveld bestemte vi oss for å ta en flyttefri kveld. Sånn sett helt greit, fordi det har ikke akkurat blitt luksussøvn på oss i natt. Men nå har vi fulle bilen i ting og tang, med en stk halvsyk A som skal "hjelpe". Vi får utsette det til i kveld, og håpe at det slutter å regne apekatter også. :paraply:
Gjest Gaby Skrevet 16. august 2013 #7089 Skrevet 16. august 2013 Uffda, feber hos dere også Gratulerer med innflyttingen, det må føles helt fantastisk!
^^Belle^^ Skrevet 16. august 2013 Forfatter #7090 Skrevet 16. august 2013 Feberen har holdt seg borte i hele dag. Vet virkelig ikke hva det kan ha vært i natt jeg altså. Hun hadde jo feberfantasier og alt, skikkelig ekkelt. Men det er godt hun er bedre nå. Åh, jentene mine har det så utrolig mye bedre her vi bor nå. Merker størst forskjell på A. Hun er ikke lenger så mye sinna som hun var, hun trasser mindre, hun leker for seg selv (endelig!) og er generelt mye mer harmonisk. Hun har ikke nevnt leiligheten med et eneste ord siden vi flyttet i huset, men har derimot sagt ''fytta ny hus'' (flytte i nytt hus) hver gang vi har levert henne i barnehagen denne uken, så det har nok gått mer inn på henne at vi har bodd litt kummerlig litt for lenge enn vi i utgangspunktet har trodd. Og nå som vi har mulighet til å la M sove ute, sov hun 2 (!!) timer i vognen sin i dag. Det er første gang hun har sovet så lenge alene på dagen. Men huff, kjenner jeg får helt vondt i magen av å tenke på at vi kanskje har voldt jentene våre vondt ved å bo i den fæle leiligheten (hvor vi oppdaget mugg på noen klær inne på soverommet vårt da vi flyttet ut - skikkelig bra start på livet, liksom...sove i muggluft de 6 første levemånedene sine ) så lenge. Men nei, vi må fokusere på det viktigste: nå er vi alle lykkeligere og vi er veldig klare til å slå røtter her og storkose oss i det fine huset vårt. Mamma, flytteengelen vår, kom for å hjelpe. I dag igjen. Dette er tredje dagen hun er her siden mandag. Fantastiske mamma.
Kokos Skrevet 17. august 2013 #7091 Skrevet 17. august 2013 Så godt at dere har det så fint i det nye huset, det er bare å nyte
Pasjonsblomst Skrevet 17. august 2013 #7092 Skrevet 17. august 2013 så heldige dere er som har en flytteengel... hehe... Håper dere finner dere godt til rette! Og ungene har sikkert ikke tatt noen permanente men av å bo i "kummerlige" forhold som du sier... Nå er det "ny hus" som gjelder
cypress Skrevet 18. august 2013 #7093 Skrevet 18. august 2013 Innom og leser meg litt opp! Gratulerer med nytt hus! Det høres fantastisk ut!! Walk in closet da gitt - misunnelig!!!
honning Skrevet 18. august 2013 #7094 Skrevet 18. august 2013 Endelig oppdatert, det var lenge siden sist Så deilig å være inne i nye, store huset, og at flyttinga gikk så kjapt!
^^Belle^^ Skrevet 19. august 2013 Forfatter #7095 Skrevet 19. august 2013 Så godt at dere har det så fint i det nye huset, det er bare å nyte Det nytes til det fulle! så heldige dere er som har en flytteengel... hehe... Håper dere finner dere godt til rette! Og ungene har sikkert ikke tatt noen permanente men av å bo i "kummerlige" forhold som du sier... Nå er det "ny hus" som gjelder Hun er virkelig tidenes flytteengel! Hun var med på lørdag også hun. Nei, de har nok ikke det. Og for A er det fort glemt ihvertfall. Heldigvis. Innom og leser meg litt opp! Gratulerer med nytt hus! Det høres fantastisk ut!! Walk in closet da gitt - misunnelig!!! Takk skal du ha! Walk-in closet'et er bare helt fantastisk! Må bare kjøpe en million kleshengere så skal det bli system inni der. Endelig oppdatert, det var lenge siden sist Så deilig å være inne i nye, store huset, og at flyttinga gikk så kjapt! Så koselig å se deg her igjen! Det er veldig deilig. Føler skuldrene mine har senket seg tusen hakk.
^^Belle^^ Skrevet 19. august 2013 Forfatter #7096 Skrevet 19. august 2013 Fine, fine helgen. På lørdag var mannen syk (og det var ikke mannfluensa, slik han dessverre har en tendens til å få ), så jeg måtte avlyse trening. Jeg fikk sove en times tid på morgenkvisten mens han tok seg av jentene og da var han så utkjørt at han svimlet stakkar. Så da dro jeg og mamma (og jentene) på loppemarked i stedet for. Fant en utrolig kul vase/pyntesak til svimlende 10 kroner, men det var vel det. Koselig å gjøre noe ''annet'' også synes jeg. Vi avsluttet byturen med is og lapper og en tur på garnbutikken. Mamma er strikkemaskin nr.1 - heldigvis for meg, jeg får ikke til å strikke noe fint - og skal strikke fin tunika til A til barnehagen. Elsker å bruke strikkede tunikaer nå som det går mot høst og ullvær. Etterpå dro vi for å tømme leiligheten for siste rest av ting og tang. Flaks for oss sov begge jentene i bilen mens vi holdt på, så det tok ikke så lang tid. Deilig å ha tømt den ihvertfall! En dag denne uken skal vi vaske ut. Selv om vi har den ut august skal det bli deilig å bli kvitt den og være ferdig med det. I går var vi i 2-årsdag, før vi fikk besøk av svigerfar og konen fra Stavanger. Koselig å vise dem huset. Men æsj altså, M tuller noe så vanvittig på nettene for tiden. Ikke bare spiser hun minst hver 3. time, men hun har funnet ut at det er gøy å være lys våken i 1,5 time midt på natten. I natt var det fra 12 til halv 2, natten før det var det fra 4 til halv 6. Hun skriker ikke eller noe sånn (heldigvis!), men jeg får ikke sove når hun hoier og tuller oppi sengen sin. *gjesp* Heldigvis (og nå håper jeg ikke jeg jinxer noe her) er A veldig grei på nettene nå. Hun kan våkne én gang fordi hun trenger tutten, men ellers sover hun fra kveld til morgen. Deilig! A har plutselig begynt å si at hun vil tisse på do! Hun har vært livredd for både do og potte kjempelenge nå, men nå er det plutselig veldig gøy. Det har ikke kommet noe enda da, men hun skal ihvertfall ha for at hun prøver. Tenkte jeg skulle kjøpe sånn kiddyloo-sak i dag sånn at hun kan klatre opp og ned som hun vil. Når ble jenta mi så stor at hun vil tisse på do egentlig?
honning Skrevet 19. august 2013 #7097 Skrevet 19. august 2013 Uff, slitsomt med sånne netter. Får håpe det går raskt over igjen. Og så flinke A som vil tisse på do da!!
cypress Skrevet 19. august 2013 #7098 Skrevet 19. august 2013 Selger de sånn kiddieloo noe sted i norske butikker, eller bestiller du det på nett? Jeg googlet, men fant bare på Amazon og sånt. Det så veldig smart ut!!!
Diddles Skrevet 19. august 2013 #7099 Skrevet 19. august 2013 Vi kjøpte vårt på Barnas Hus og er superduperfornøyd!! for en do-tissende A
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå