Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

OH. MY. GAAAAWD!!! Er på helsestasjonen med noen som har trillinger nå. :daane: Måtte bare få si det.

Her leste jeg OH MY GRAVID! :fnise:

Tenke at nå får Belle litt å stri med....!

Har endelig kommet hjem fra ei uke i campingvogn. Det gikk helt supert på dagtid, men nettene har vært et jæ... pes! Mini likte ikke reisesenga si, ville helst sove mellom meg og gubben med puppen i munnen, i e seng på 120 cm! Kan ikke is jeg har sovet så mye....

Håper det går bra ed flåttbittet til A! Husker med gru da søstra mi plukka 17 flåtter av bikkja si....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at Obs som regel har tilbud på Janusbodyer om ikke så lenge :)

Oh, jess, det venter jeg på hvert år. :ler: Må handle litt bodyer da ihvertfall. :jepp:

Hallooo di tullehøne, gi deg selv cred for følgende: 88 % puls, jobbet som en helt, svetten spruta!!!

Formen er snart tilbake skal du se, du må bare sove litt :kose:

Joda. Jeg gjorde jo faktisk det beste jeg kunne, men det er bare så synd at jeg ikke er fornøyd med det. :lol: Formen skal ikke gå nedover etterhvert som man trener, liksom... Men ja, du har rett. Kroppen sier vel fra på sin måte. I går var en helt grei natt, og jeg fikk 5 timer til sammen. Det sier vel sitt. :fnise:

Her leste jeg OH MY GRAVID! :fnise:

Tenke at nå får Belle litt å stri med....!

Har endelig kommet hjem fra ei uke i campingvogn. Det gikk helt supert på dagtid, men nettene har vært et jæ... pes! Mini likte ikke reisesenga si, ville helst sove mellom meg og gubben med puppen i munnen, i e seng på 120 cm! Kan ikke is jeg har sovet så mye....

Håper det går bra ed flåttbittet til A! Husker med gru da søstra mi plukka 17 flåtter av bikkja si....

:haar: Det skulle tatt seg ut! :daane:

Isjameg, det kan jeg tenke meg ja! Vi har nesten like liten seng her vi bor nå. Mannen sover på sofaen mesteparten av tiden... :fnise: Men det skal være sikkert og visst; ferie med barn er egentlig aldri ferie. :ler:

Æææææsj. :spy: Men joda, det går helt fint. Bittet var borte nesten med en gang heldigvis!

Skrevet

:bond: :bond: :bond: Hodet mitt eksploderer snart! :kjempesinna: A er tilbake til å være sjalu/oppmerksomhetssyk slik hun var i starten (slår og sparker M, med vilje! :hakeslepp: ) og M er virkelig ikke i slaget for tiden. Ligger på golvet i maks 5 minutter før hun klager. Vanskelig å få til å sove er hun også. Æsj altså. Blir helt :grine: bare av å tenke på at muligheten er der for at vi får enda en unge som ikke sover. :sukk: Mest sannsynligvis (og forhåpentligvis :pls: ) er det bare tennene, men når jeg vet hvordan den mørke siden av søvnløsheten ( :lol: ) ser ut får jeg helt panikk.

Nå sover A i sengen sin. Heiv henne oppi der (ja, jeg vet man ikke skal bruke sengen som straff, men som sagt, hodet mitt holdt på å eksplodere!) etter at hun sparket M for n'te gang i dag og jammen sovna hun ikke. Jeg kobler av med en kaffekopp (som selvsagt måtte varmes opp igjen i mikroen - varm kaffe, hva er det? :ler: ) og forhåpentligvis litt hekletid om M velger å sovne snart. Finfin søndag, dere. :hoho:

Skrevet

Hehe ;) virker som om alle de små på 6-7 mnd som jeg vet om har litt sovetrøbbel akkurat nå!

Skrevet

:ler: Kose deg da :kose:

Det ble heldigvis bedre utover dagen. :jepp:

Hehe ;) virker som om alle de små på 6-7 mnd som jeg vet om har litt sovetrøbbel akkurat nå!

Ja, jeg ''ser'' det jeg også. Hadde bare håpt at sove-M var kommet for å bli. :ler: Men alt er relativt, da. I går måtte jeg sitte ved sengekanten og stryke henne i ansiktet i noen minutter før hun sovnet...det er per definisjon ''vanskelig å få til å sove'' i M-verden. Så jeg skal vel ikke klage så veldig mye. :sjenert: I A-verden er alt under en halvtime enkelt. :fnise:

Skrevet

Dagen ble bedre. Det skulle vel ikke så mye til, heller. :P A sov i 2 timer og da hun våknet vanket det pannekaker på henne. Etterpå dro vi til svigermor og koste oss, og så var det plutselig kveld.

Men i dag, dere... :bolledeig: I dag er det flyttedag! :skya: Tviler på at A har noe forhold til det, men hun snakker støtt og stadig om ''fytta, ny hus'' (flytte inn i nytt hus). Håper det går smertefritt. Satser jo på det. Hun får sånn ca en million ganger større boltreplass. Og et eget rom bare til lekene sine, det har vi lagt stor vekt på når vi har snakket om huset i helgen. :fnise:

Men OMG, et lån på 4,2 mill merkes på lommeboken altså. :lol: I går la vi inn alle de faste trekkene vi kommer til å få, pluss sparing, og det er jammen ikke mye som gjenstår med den lusne permisjonslønnen min da, nei. Gleder meg til å få skikkelig lønn igjen!

M sliter noe innmari med tennene for tiden. Nå må det bare komme noen, før jeg blir helt sprø! I natt måtte hun få paracet fordi hun hadde så vondt. Stakkar jenta mi. :(

Gjest pysepusen
Skrevet

Lykke til med flytting! Er det nå vi blir ca naboer? (Hadde vi bodd der jeg vokste opp hadde vi i hvert fall vært det)

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg misunner dere forresten ikke lånet ;) Trives godt med to millioner mindre :)

Skrevet

Lykke til med flyttedagen! :hoppe:

Skrevet

Lykke til med flytting! Det kommer helt sikkert til å bli stas for alle sammen :)

Skrevet

M sliter noe innmari med tennene for tiden. Nå må det bare komme noen, før jeg blir helt sprø! I natt måtte hun få paracet fordi hun hadde så vondt. Stakkar jenta mi. :(

Hvordan merker du det, sånn helt konkret? Hun våkner og gråter? Jeg aner jo ikke hva jeg skal se etter, og min lille har begynt å våkne flere ganger om kvelden nå. Vil ikke sove, må bæres i søvn igjen...

Skrevet

Mulig jeg stikker innom og myser litt når kjære er hjemme senere :nigo: Lykke til!!!

Skrevet

Pysepusen: nå er vi nesten-naboer ja. :jepp:

Gaby: jeg merket det spesielt godt fordi hun ikke ville ha noe inni munnen. Til vanlig tygger hun på alt hun kommer over, men da jeg prøvde å klø med fingrene mine skreik hun bare og vridde hodet unna. Men hun også våkner om kvelden nå, og må ha litt kos for å sovne igjen.

Diddles: kom når du vil! :nigo:

---------

Da var vi inne i nyhuset! :hoppe: Har sovet i sengen vår i natt, og jeg og mannen var helt enige i at det har vært den beste natten vi har hatt på evigheter. :fnise: Litt kort ble den da, A ville opp 5:15. :P

Flyttingen gikk jo kjempefort! På en times tid var alt ute av containeren. Jeg er helt rørt over all hjelpen vi fikk altså. Mamma, samboeren, søster, samboeren, bestefar og svigermormor kom for å hjelpe. :strix: Vi er så heldige som har så fantastiske mennesker i livet vårt. :hjerte: Og ikke nok med at de hjalp å flytte...etterpå dro mamma i gang med å sortere klær og legge dem sammen :hakeslepp: , mens søster og svigermormor pakket ut alle kjøkkeneskene!

Åh, det er så deilig å ha goood plass! :hoppendeglad:

Skrevet

Høres herlig ut! God familie dere har :hjerte:

Kos dere i det nye hjemmet deres! :klem:

Skrevet

Så deilig å være så raskt inne, takket være gode hjelpere! :jepp: Selv ville jeg riktignok likt å pakke ut akkurat kjøkkeneskene selv, for å vite hvor ting havnet... :fnise:

Skrevet

Gratla sååå masse med nytt hus!! Må være utrolig kjekt!

Så får dere bare ta tida til hjelp med å få ting på plass, det tar laaaang tid spør du meg :)

Skrevet

:fnise: Det blir nok en del ommøblering på kjøkkenet, ja. Fikk gjort en del i går, så nå er ihvertfall alt ryddet bort. Har plassert en slik høy malm-kommode på kjøkkenet. Den ser veldig malplassert ut, men den får duge frem til vi får råd til et skikkelig vitrineskap/kjøkkenskap til å plassere vaser/fat/finservise osv.

Men penger, ja... :daane: Det er så sinnsykt mye vi trenger! Plenklipper, høytrykksspyler, gardiner, ny sofa (stuen er formet sånn at vinkelsofaen vår ser ut som et monster der den står midt på golvet), tv-benk osvosvosv! Men det viktigste fikk vi kjøpt i går da; vaskemaskin, tørketrommel og fryseskap. Mamma er så snill og spanderer vask og tørk til oss, så da brukte vi de pengene til fryseskap siden det "bare" fulgte med et gedigent hjørnekjøleskap med huset. :nigo: I dag skal vi se på spisebord. Det er en ting som vi hadde klart oss uten en god stund til (vi har et lite 4-mannsbord), men vi så et i en tilbudsavis som var rette fargen og ikke så dyrt. Så vi får se. Det er uansett veldig gøy å planlegge og titte synes jeg. Vi får ta litt og litt. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...