CathrineMic Skrevet 22. juni 2013 #6881 Skrevet 22. juni 2013 Herlighet. Jeg blir helt sånn av å lese om barna deres Har mye å se frem til merker jeg
Gjest Gaby Skrevet 23. juni 2013 #6882 Skrevet 23. juni 2013 Åå, det blir så morsomt når lillemor begynner å snakke! De er såååå søte da!
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #6883 Skrevet 23. juni 2013 Liten sier "aaaaHAAAAAA!!" når hun oppdager noe De er helskjønne! Og tydelig glad i hverandre Akkurat som jeg er i deg Du er så god! Det er helt fantastisk å se dem sammen altså, gode venninnene. Og jeg er veldig glad i deg også! Herlighet. Jeg blir helt sånn av å lese om barna deres Har mye å se frem til merker jeg Det har du absolutt! Det er noe med alle aldre, men der de er nå er helt fantastisk. Bare det de klarer å lire av seg, og ikke minst faktene de kommer med. Åå, det blir så morsomt når lillemor begynner å snakke! De er såååå søte da! Gled deg!
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #6884 Skrevet 23. juni 2013 For en fantastisk dag vi har hatt i dag! Etter en lurvete natt med oppvåkning hver time på M tok mannen med seg begge jentene ut på trilletur sånn at jeg kunne få sove. Han trillet og trillet, men ikke tale om A ville sove til vanlig tid. Så den som sovna oppå pappaen klokken 13:30, det var A. Vi vekket henne etter en halvtime, og så langt ser det ut til å ikke ha hatt noen innvirkning på søvnen - tror hun sover nå. Så vi får nok fortsette å bare la henne få den powernapen når hun ikke vil sove til ''sjeplig'' tid som vi sier her. Etter powernapen leverte jeg M hos svigermor (som så gjerne vil bli bedre kjent med henne, og ville ha bare henne på besøk ) og jeg og A dro til Diddles og Liten. De to jentene der leker så utrolig godt sammen at jeg blir helt varm om hjertet! I lekehytta lekte de i sikkert en halvtime uten å si et eneste ord til hverandre. Gode jentene våre. Så var det tid for å hente M hos svigermor og der vanket det jammen grillmat. Apropos mat...tror det tar lang tid før M blir like flink til å spise som A var. I dag var det brekninger allerede på skje nummer 1 med gulrotmos, spy over alt. Jeg fikk i henne litt da, men hellemin for en tid det tar! Er nok bare jeg som er bortskjemt med en ''spiser''. Som Diddles sa til meg i dag: A var anti-sove og flink til å spise. M er flink til å sove og blir nok en anti-spiser. Nå sover begge jentene søtt, mannen er på fotballkamp og jeg skal i gang med å rydde litt her. Merker godt at A er hjemme hele dagene, ja. Ting over alt. (Selv om hun er utrolig flink til å rydde, det skal være sagt. ''Ryddetid!'' sier hun plutselig og parkerer alle bilene i parkeringshuset, plasserer alle bøkene i bokhyllen og parkerer vognen til Jon ved siden av Indie'n. 1
honning Skrevet 23. juni 2013 #6886 Skrevet 23. juni 2013 Endelig fikk jeg oppdatert meg her inne igjen, og jammen har dere jo kjøpt hus!! Gratulerer så mye Jeg tar gjerne imot link Ligger hele 30 days shred på youtube? Bør kanskje sette meg inn i det der jeg også!?
MonThe Skrevet 23. juni 2013 #6887 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Her er det også plutselig "hyttetiiiii", og vips så har han ryddet påplass alle lekene uten at vi har sagt/gjort noe som helst Endret 23. juni 2013 av MonThe
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #6888 Skrevet 24. juni 2013 Honning: alle øktene ligger på youtube, ja. Jeg har falt av jeg da...så lenge varte det liksom. Men jeg gjør noe som heter 30 days challenge, er nå oppe i 110 knebøy blabt annet! MonThe: hyttetiii her også. ------- Grønnsaker er jo kjempeæsj, men rå søtpotet skal hun ha!
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #6890 Skrevet 24. juni 2013 What?!? Jepp. På dag 30 er det 250 stk!
Gjest Gaby Skrevet 24. juni 2013 #6896 Skrevet 24. juni 2013 Men det er ikke kødd engang Amminga tar helt knekken på meg, jeg har blitt mager og fæl. Har også fått enormt vondt i leddene, spesielt knærne. Så da er ikke knebøy noe særlig.
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #6897 Skrevet 25. juni 2013 Men det er ikke noe gøy å være stiv altså! Jeg var det de første månedene med A og man føler seg virkelig helt handicappet. Omtrent. Men det går nok over. ------------------------ A sov helt til 8 i dag! Det har hun ikke gjort på et halv år omtrent. Fantastisk! Tror det var all trampolinehoppingen (nytt ord: pappalina ) helt til klokken 7 i går kveld som gjorde det. Vi inviterte oss selv på grillings hos vennepar i går og det var så innmari koselig! De har en gutt som er 4 måneder eldre enn A og sett bortifra Liten finnes det ingen andre hun leker så fint med altså. Koselig å se. Det er de vi skal til dyreparken med også, så det blir megakoselig. M er blitt småsyk. Hun er ikke slakk eller noe heldigvis, men det er mengder med grønt snørr og hun er veldig blank på øynene. Har ikke målt feberen da, hun er ikke så veldig varm. Men det spøker for Margit Vea-kurs i morgen. Kan ikke med god samvittighet dra med meg en halvsyk baby sammen med en hel haug andre babyer. Jaja, vi får se. I mellomtiden ligger hun her og småhoster og grynter. Vi kjøpte dvd-spiller til bilen i går og nå sitter A og kvalitetssikrer den. Vi har jo ikke ipad eller noe sånt, så det var stor stas å se på noe bærbart som er større enn mobilen. Supergøy å ha den på fanget, selv om den er litt tung. Hun ville til og med ha på seg headsettet en liten stund! Det lover godt, særlig for A som nektet å i det hele tatt få målt hodet til bursdagskronen i barnehagen. Masha-dvden jeg bestilte fra ebay kom i posten i går så dette passet veldig fint. Ellers ingen planer for dagen annet enn spinning i kveld.
Kokos Skrevet 25. juni 2013 #6898 Skrevet 25. juni 2013 Hvaaa! Har jeg gått glipp av huskjøp? Gratulerer så masse!! Blir veldig spent av å lese om dette "palasset", kan jeg også få link? Pappalina
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #6899 Skrevet 25. juni 2013 Hvaaa! Har jeg gått glipp av huskjøp? Gratulerer så masse!! Blir veldig spent av å lese om dette "palasset", kan jeg også få link? Pappalina Takk kjære deg. Vi er ikke fb-offisielle enda skjønner du. Vil vente til kontrakten er underskrevet. Pappalina må være noe av det søteste hun sier for tiden. Og så håndbevegelsene hun gjør når hun ser en fontene (puta OPP! - sprute opp) og baka bolla. Jeg ler meg ihjel og smelter på samme tid.
Kokos Skrevet 25. juni 2013 #6900 Skrevet 25. juni 2013 Takk kjære deg. Vi er ikke fb-offisielle enda skjønner du. Vil vente til kontrakten er underskrevet. Pappalina må være noe av det søteste hun sier for tiden. Og så håndbevegelsene hun gjør når hun ser en fontene (puta OPP! - sprute opp) og baka bolla. Jeg ler meg ihjel og smelter på samme tid. *Smelt* Den jenta deres høres bare så skjønn og morsom ut! For et fantastisk flott hus! Dét skjønner jeg godt at dere falt pladask for Synes heller ikke det var så dyrt i forhold til hva dere får, det var jo svært og helt strøkent! Synes til og med tapetene var litt kule jeg da, i hvert fall et par av de. Virkelig et skikkelig flott hus.. Terrassen, hagen, kjøkkenet, garderoben osv. osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå