Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som om dere har hatt fine dager i sola :sol:

Her har vi trilla turer, bada og kost oss! Så heldige vi er som har permisjon på denne tiden av året!

På tirsdag hadde jeg min første damekveld fri! Var på grillavslutning med strikkekafe-gjengen! Gjett om det var herlig!

Masse lykke til med M i morgen, krysser fingrene for at alt er som det skal være!

Og heldige deg som skal på barnemat-kurs! L elsker forresten Spagetti bolognesen din! Fant den i babymat-tråden på graviditetsforumet.

Ja, vi er kjempeheldige! Kan ikke skryte så veldig mye av været her dessverre. I dag regner det. Men det er varmt, da. Det er jo noe. :fnise:

Alt var bra med M! :nigo:

Den spaghettien er knallgod til både små og store. Fikk den av Diddles her inne - skal ikke skryte på meg så mye. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt vel med M! :hoppendeglad: Klaffen har vokst igjen og dette er ikke noe vi trenger å tenke på ever igjen. :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Denne dagen blir bare bedre og bedre! Vi har kjøpt oss huuuuus! :bolledeig: Årh, nå er hverdagslykken komplett. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med supre nyheter i forhold til M og for nykjøpt hus! :hoppe:

Skrevet

Superfrædda :hoppendeglad: Gratulerer så mye med hus.. Kom med detaljene pliiis :)

Og så godt med hjerte til M. Deilig å få en bekymring ut av verden :klemmer:

Skrevet

Skal sende pm med link til finn i kveld for de som vil ha. :jepp:

Jepp, virkelig superfredag altså! :hoppe:

Skrevet

Hurra :danse:

Da kan ikke dagen bli bedre!!! Så bra at alt er i orden med M!

Og gratulerer med huskjøp! Gi oss nysgjerrige noen detaljer da...stort/lite, gammelt/nytt, må pusses opp osv? hage? og sist men ikke minst, er det fint kjøkken? (det viktigste i et hus for meg :fnise: men så jobber jeg på sigdal kjøkken da, og har (selvfølgelig) sigdal herregårdsinnredning...)

Skrevet

Stort, nytt, fint, og vi trenger å gjøre absolutt ingenting med det. :nigo: Det verste i huset et saunaen liksom. :hoho: Og et deilig kjøkken med hjørnekjøle! :hjerte: Kjøkkenet er det viktigste for meg også, og dette likte jeg veldig godt. Hagen er nydelig, med nok platting og gress til å tilfredsstille både foreldre og barn.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som et flott hus! Tar gjerne imot en PM med finn-adresse....

Tenker det skal bli herlig for dere å komme i orden i et hus. Hvis jeg ikke husker feil, så har dere jo pakket ned de meste av sakene deres og bor i en bitte liten leilighet med 6 av hvert bestikk...

Skrevet

Høres ut som et flott hus! Tar gjerne imot en PM med finn-adresse....

Tenker det skal bli herlig for dere å komme i orden i et hus. Hvis jeg ikke husker feil, så har dere jo pakket ned de meste av sakene deres og bor i en bitte liten leilighet med 6 av hvert bestikk...

Ja, det skal bli veldig deilig! Sa til mannens senest i dag morges at jeg snart gikk gal om jeg ikke fikk se Kenwooden min snart. :fnise:

Skrevet

Åååh, snakk om fantastisk fredag i Bellehuset!!! :hoppendeglad::strix::tommelopp:

Såå glad på deres vegne, både mtp huskjøp og at hjertet til M er bra :)

Når tar dere over? :)

Skrevet

Pm, ja takk! Gratulerer! :hoppe:

Skrevet

Åååå, hus!!!! Jeg er SÅ misunnelig! :hoppe: Gratulerer så mye, endelig ble det! Tar gjerne i mot pm jeg også om det er greit :)

Skrevet

Å, så flott fredag!! Hurra for at alt var fint med M - og gratulerer med hus :nigo:

Tar gjerne imot PM, hus er gøy!

Skrevet

:daane: For et fantastisk hus!! Det var jo superfint, og så stort og romslig - med mange fine løsninger. Ahh, nå ble jeg misunnelig her vi sitter og planlegger neste oppussingsprosjekt :ler:

Gratulerer igjen, der er jeg sikker på dere kommer til å få det supert.

Skrevet

Det er ikke et hus - det er et palass :daane:

.....ikkemisunnelig.no :flau:

Skrevet (endret)

:hakeslepp:

FYYY F for et hus!!!! :daane:

:hakeslepp:

Edit: lekkert altså :ler:

Endret av Gaby
Skrevet

Ååå takk, dere! Vi forelsket oss helt! Det har jo ligget ute i noen uker nå, men vi slo det fra oss fordi vi ikke hadde råd til det. Men så tenkte vi heldigvis at vi kunne prøve oss og jammen fikk vi det ikke for 100000 under prisantydning. :nigo: Og det skjer ikke nå til dags altså, alt går til 2-300000 over antydning. Vi føler vi har gjort et røverkjøp vi. :fnise:

(Og bare for å presisere: vi er ikke så kaksete av oss altså. :sjenert: Vi har jo sett på alle slags typer hus - mannen ville jo helst ha et renoveringsprosjekt - men det var dette som "snakket" til oss :fnise: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...