CathrineMic Skrevet 14. juni 2013 #6802 Skrevet 14. juni 2013 Gratulerer sååå masse med en 2 åring i hus
Småkjekset Skrevet 14. juni 2013 #6803 Skrevet 14. juni 2013 Gratulerer så mye med en to-åring i hus!
Kokos Skrevet 14. juni 2013 #6804 Skrevet 14. juni 2013 (endret) Hehe...jeg også! Har alltid sett for meg at A står for Ariel...Belle og Ariel...litt for mye Disney på meg Det hadde vært morsomt. Måtte hatt et Disney-navn på M også da.. hmm... Magica? Eller Mowgli? GRATULERER SÅ MASSE MED TOÅRINGEN! Håper dere har hatt en kjempefin dag! Edit: Dumme smileys som jeg ikke husker navnet på lenger.. Endret 14. juni 2013 av Kokos
Pasjonsblomst Skrevet 14. juni 2013 #6808 Skrevet 14. juni 2013 Det hadde vært morsomt. Måtte hatt et Disney-navn på M også da.. hmm... Magica? Eller Mowgli? GRATULERER SÅ MASSE MED TOÅRINGEN! Håper dere har hatt en kjempefin dag! Edit: Dumme smileys som jeg ikke husker navnet på lenger.. Minni kanskje?? Mowgli.. heheheh
Gjest Gaby Skrevet 15. juni 2013 #6809 Skrevet 15. juni 2013 (endret) Oi, bursdag! Gratulerer på etterskudd Mowgli Endret 15. juni 2013 av Gaby
Zia Skrevet 15. juni 2013 #6810 Skrevet 15. juni 2013 Gratulerer på etterskudd herifra også - stas med 2-åring Husjakt er litt for spennende altså - er nok kamp om objektene nå om dagen ja, men om det ligger noe ute i juli av interesse er det nok roligere, så kanskje dere har flaks da?
^^Belle^^ Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #6811 Skrevet 15. juni 2013 A og M går herved for Ariel og Mowgli i framtiden. Neida. Eller kanskje? Tusen takk for fine gratulasjoner, dere! Dagen var helt utrolig fin, og bursdagsbarnet landet ikke før i 8-tiden i går kveld, hjemme hos svigermor. Greit å la dem ta seg av leggingen av én stk hyper A. De hadde gjort stor stas på henne i barnehagen, med både krone (som hun nektet å ha på seg ) med bilde av tutten og kosen og avtrykk av hånd og fot. Det var visst tydelig at det var noe hun hadde gledet seg til etter å ha sett andre barn gjøre det på sine bursdager. Da vi kom hjem ventet bestemor (bessa), en onkel, to tanter. Vi spiste horn, muffins og kake og storkoste oss med ballonger og gaver. Litt senere kom farmor og ''jann'', og ''olla'' (oldefar), og vi spiste enda mer og fikk enda flere pakker. Det vanket blant annet et parkeringshus til bilene hennes , ny baby (My Little Pony-bamse ), flere dyr, litt klær og puslespill. Hun fikk penger også, så vi har tenkt å ihvertfall kjøpe sånne Sing Sang-kort eller hva det nå heter. Da leggetid begynte å nærme seg tok farmor og ''jann'' med seg begge jentene hjem. Jeg og mannen var ute med vennepar og feiret bursdagen til dama i venneparet. Og så kanskje min da, siden mannen var borte på min bursdag. Kjempekoselig og vi fikk endelig planlagt ferien vår skikkelig. Første uken i juli drar vi til Oslo og besøker bestis, og i uken etter det kjører vi nedover mot Kristiansand i et bedagelig tempo - tar det litt som det kommer hvor vi sover - og møter venneparet på hytta på Lindesnes til helgen igjen. Da blir det partay i dyreparken. Gleder meg utrolig mye, særlig på A sine vegne som enda snakker om ''pappadøyen'' vi så i Tyrkia!
Kakaoen Skrevet 15. juni 2013 #6812 Skrevet 15. juni 2013 Høres ut som dere har hatt en kjempefin dag Heldig du er som har en slik flott familie, høres ut som dere har et veldig godt forhold. Kjenner jeg blir litt missunnelig Skal vel bli deilig med ferie Si ifra om du trenger noen tips til steder å være her i Kristiansand Også hytte her på sørlandet også. Kjenner jeg blir enda mer missunnelig
^^Belle^^ Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #6813 Skrevet 16. juni 2013 Høres ut som dere har hatt en kjempefin dag Heldig du er som har en slik flott familie, høres ut som dere har et veldig godt forhold. Kjenner jeg blir litt missunnelig Skal vel bli deilig med ferie Si ifra om du trenger noen tips til steder å være her i Kristiansand Også hytte her på sørlandet også. Kjenner jeg blir enda mer missunnelig Familien min betyr alt for meg! Bror og søster er bestevennene mine, og uten mamma vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Ja, det skal bli veldig deilig! Vi hadde jo egentlig ikke planlagt noe som helst, og jeg så ikke frem til å tilbringe hele ferien i denne hulen av en leilighet. Og jeg tar gjerne i mot tips til hva som kan gjøres! Gjerne noe som passer for en vilter 2-åring? Det er svigerfar sin hytte, et skikkelig palass. Heldiggrisene. Men vi får jo låne den når vi vil da, så vi er vel heldige vi også. -------- Barneselskap og T minus 5 timer til hulen vår inntas av unger. Det skal bli utrolig koselig (A gleder seg ihvertfall, ramser opp navnene på de ungene som skal komme ), men først må sånn ca tusen ting gjøres. Kanskje på tide å sette igang?
Mazilla Skrevet 16. juni 2013 #6814 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har tips til hva dere kan gjøre med en vilter toåring på sørlandet! Dere kan komme og henge med en annen vilter toåring! Kos dere med barneselskap i dag!
Kakaoen Skrevet 16. juni 2013 #6815 Skrevet 16. juni 2013 Du skrev jo selv Dyreparken. Ho kan jo få løpt godt fra seg der. Har jo også badeland der. Har ikke vært der selv enda, men hørt rykter om at det er kaldt i vannet Ellers så har de åpna nytt badeland i sentrum. Her er det varmtvannsbasseng som M kan bade i Rett ved siden av ligger by stranda og tresse (som har en del lekestativer) pluss en park. Dere kan ta den plagsomme City train som kjører gjennom byen. Er visst veldig gøy for barn å kjøre tog har jeg hørt, pluss at dere får se den fine byen Baneheia har et veldig fint turområde å gå i. Der er det også badestrand Satser jo på at det blir 25 grader når dere skal hit Hamresanden camping er også et veldig fint sted å slappe av hvis det blir fint vær og badetemp. Det er veldig langgrundt der, så passer bra for de små Den stranda ligger mellom Sørlandsparken og ut mot flyplassen Er det stygt vær så har de lekeland både på sørlandssenteret og på vestsiden av byen. Du kan jo f.eks parkere mannen og ungene på lekeland og ta deg en shoppingrunde helt alene
Zia Skrevet 16. juni 2013 #6817 Skrevet 16. juni 2013 Lykke til med selskap! Og sniker til meg Kristiansandstips - blir nemlig en minitur på oss dit i sommer også 1
^^Belle^^ Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #6818 Skrevet 16. juni 2013 Jeg har tips til hva dere kan gjøre med en vilter toåring på sørlandet! Dere kan komme og henge med en annen vilter toåring! Kos dere med barneselskap i dag! Det hadde vært koselig! Men vi får se hva vi gjør. Vi kommer nok til å ta det meste på sparket, slik vi liker det. Du skrev jo selv Dyreparken. Ho kan jo få løpt godt fra seg der. Har jo også badeland der. Har ikke vært der selv enda, men hørt rykter om at det er kaldt i vannet Ellers så har de åpna nytt badeland i sentrum. Her er det varmtvannsbasseng som M kan bade i Rett ved siden av ligger by stranda og tresse (som har en del lekestativer) pluss en park. Dere kan ta den plagsomme City train som kjører gjennom byen. Er visst veldig gøy for barn å kjøre tog har jeg hørt, pluss at dere får se den fine byen Baneheia har et veldig fint turområde å gå i. Der er det også badestrand Satser jo på at det blir 25 grader når dere skal hit Hamresanden camping er også et veldig fint sted å slappe av hvis det blir fint vær og badetemp. Det er veldig langgrundt der, så passer bra for de små Den stranda ligger mellom Sørlandsparken og ut mot flyplassen Er det stygt vær så har de lekeland både på sørlandssenteret og på vestsiden av byen. Du kan jo f.eks parkere mannen og ungene på lekeland og ta deg en shoppingrunde helt alene Takk for mange gode tips! Skal definitivt notere dette ned. Lykke til med selskap! Og sniker til meg Kristiansandstips - blir nemlig en minitur på oss dit i sommer også Takketakk.
^^Belle^^ Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #6819 Skrevet 16. juni 2013 Da var huset tomt, mann og barn i seng (mannen har ikke sovet i natt i det hele tatt. Forhåpentligvis klarer han å snu døgnet sitt nå som han sover med ørepropper), det er ryddig-isj og jeg skal legge beina på bordet og kose meg med Bones, cola, vannmelon og potetkake med smør og sukker. (Rester fra lomper, og det potetkaker egentlig skal brukes til ) Men A har hatt det helt supert i dag altså. Et par dusin sukkersjokk og mye lek og gøy. Fine pakker har hun også fått! Bøker, duplo og en stor bil til Baby Born-dukken - den var stas den! A har ferie fra barnehagen nå, så vi må nok prøve å få til noen aktiviteter i ukene som kommer. Krysser fingre og tær og alt som er for at været blir fint - ellers blir det nok noen turer opp på lekeland, ja. Sånn akkurat nå kløøør jeg i fingrene etter å prøvekjøre den nye, fiiiine vognen vår så det må vi få til i morgen. M har sovet i den i dag da (måtte jo prøve ), og hun slo til og sov i nesten 2 timer! Nei, jeg hører melonen kalle. Ha en fin dag alle sammen!
Kakaoen Skrevet 16. juni 2013 #6820 Skrevet 16. juni 2013 Synes også du skal prøvekjøre vogna imorra Sånn at jeg får bekreftet at det var smart av meg og kjøpe den samme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå