MellonCollie Skrevet 11. juni 2013 #6781 Skrevet 11. juni 2013 Jeg antar at det er kunstig søtning i disse vitaminbjørnene, og at det er derfor barn under 3 egentlig ikke skal ha de..?
^^Belle^^ Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #6783 Skrevet 12. juni 2013 *sukk* Ikke noe hus på oss i dag heller. Men i dag ble det for dyrt da, vi gikk opp til maksgrensen vår. Og da er det ikke så mye man kan gjøre med den saken dessverre. Men jeg fikk kost meg på tupperware-selskap med barselgruppa innimellom slagene, det var koselig. Og det beste av alt: mannen er hjemme.
Kakaoen Skrevet 13. juni 2013 #6784 Skrevet 13. juni 2013 Æsj.. så kjedelig at det ikke ble noe hus nå heller. Ikke lett det der visse steder Lenge til du får Indien din?? jeg er sååå klar til å bestille min nå. Må bare bestemme meg for farge
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #6785 Skrevet 13. juni 2013 Æsj.. så kjedelig at det ikke ble noe hus nå heller. Ikke lett det der visse steder Lenge til du får Indien din?? jeg er sååå klar til å bestille min nå. Må bare bestemme meg for farge Blærk, ja. Nå for tiden går alle hus for minst 2-300000 over prisantydning. Kjedelig. Jeg får den IDAG!!! Sjekket nettopp sporingen og den har kommet til postkontoret vårt i dag. Må bare vente til mannen våkner før vi kjører og henter den. Utålmodig! Jeg kjøpte min fra foreldreklubben.no. De har den bare i helt svart da, men det er den billigste jeg har funnet noe sted, inkl. vognverden - om du skal ha 2013-modell da. Fikk den for 4000 kroner med regntrekk og frakt.
Kakaoen Skrevet 13. juni 2013 #6786 Skrevet 13. juni 2013 Blærk, ja. Nå for tiden går alle hus for minst 2-300000 over prisantydning. Kjedelig. Jeg får den IDAG!!! Sjekket nettopp sporingen og den har kommet til postkontoret vårt i dag. Må bare vente til mannen våkner før vi kjører og henter den. Utålmodig! Jeg kjøpte min fra foreldreklubben.no. De har den bare i helt svart da, men det er den billigste jeg har funnet noe sted, inkl. vognverden - om du skal ha 2013-modell da. Fikk den for 4000 kroner med regntrekk og frakt. Så gøy.. venter spent på rapport om hva du synes Det var jo veldig billig Jeg har lett og lett.. men er vel på lekmer.no de har flest farger. Skal ha 2013 modellen ja Og jeg sikler mest på fargen lotus blå. synes den er såååå fin. Men sparer jo 1200 kr på å kjøpe den i svart.. hmmm. ble enda vanskeligere dette nå
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #6787 Skrevet 13. juni 2013 Så gøy.. venter spent på rapport om hva du synes Det var jo veldig billig Jeg har lett og lett.. men er vel på lekmer.no de har flest farger. Skal ha 2013 modellen ja Og jeg sikler mest på fargen lotus blå. synes den er såååå fin. Men sparer jo 1200 kr på å kjøpe den i svart.. hmmm. ble enda vanskeligere dette nå Det skal du få! Ja, den er nyyydelig! Men hadde jeg kjøpt den hadde vel Herr Rosa (mannen altså ) fått helt fnatt. Jeg smugkjøper blå klær til M nå skjønner du, og han bare himler med øynene og kaller henne for ''gutten min''. Men i USA har de jo den samme med rosa inni kalesjen, synd de ikke selger den her i Norge. Hadde veldig lyst på den grønne også, sea grass, men som du sier er det en del kroner det står om, så da tok jeg bare den billigste.
Kakaoen Skrevet 13. juni 2013 #6788 Skrevet 13. juni 2013 Det skal du få! Ja, den er nyyydelig! Men hadde jeg kjøpt den hadde vel Herr Rosa (mannen altså ) fått helt fnatt. Jeg smugkjøper blå klær til M nå skjønner du, og han bare himler med øynene og kaller henne for ''gutten min''. Men i USA har de jo den samme med rosa inni kalesjen, synd de ikke selger den her i Norge. Hadde veldig lyst på den grønne også, sea grass, men som du sier er det en del kroner det står om, så da tok jeg bare den billigste. Var inne på foreldreklubben nå, og der var den utsolgt Vet ikke om jeg klarer vente så mye lenger Hmmm... Har ikke du en Buggis også? Hva skal du gjøre med den? Jeg er veldig glad i buggisen min, så vil ha to jeg. Indien til litt mer tur, og buggisen når jeg er i byen og på senter (noe jeg er relativt ofte ) Men jeg synes buggisen er litt dårlig på grusvei osv. Og litt tungvindt å ha med ekstrahjula om vi plutselig skal gå en tur
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #6789 Skrevet 13. juni 2013 Var inne på foreldreklubben nå, og der var den utsolgt Vet ikke om jeg klarer vente så mye lenger Hmmm... Har ikke du en Buggis også? Hva skal du gjøre med den? Jeg er veldig glad i buggisen min, så vil ha to jeg. Indien til litt mer tur, og buggisen når jeg er i byen og på senter (noe jeg er relativt ofte ) Men jeg synes buggisen er litt dårlig på grusvei osv. Og litt tungvindt å ha med ekstrahjula om vi plutselig skal gå en tur Å nei, kjedelig! Har du sett på vognverden? Joda, vi har den også vi. Jeg tenker å bruke Indie'n til A nå i starten. M synes fremdeles det er helt greit å ligge i bagen, så der skal hun få ligge så lenge hun vil. Med A måtte vi bytte da hun var 5 måneder fordi hun ikke ville ligge i bagen lengre. Og så kommer vi nok til å skifte ut buggisen sakte, men sikkert. Evt. bruke den til å sove i og sånn, for den sportsdelen er bare helt fantastisk genial! Ser også for meg at Indie'n er mye lettere å pakke med seg når man skal en rask tur på kjøpesenteret og sånn. 1
Disco Biscuit Skrevet 13. juni 2013 #6790 Skrevet 13. juni 2013 Kjedelig at det ikke ble noe hus denne gangen heller - bedre lykke til neste gang Skal ikke være lett når husene fyker over takst.
^^Belle^^ Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #6791 Skrevet 13. juni 2013 MaiL: Ja, det er skikkelig kjipt. Men, men...vi kan ikke annet enn å smøre oss med tålmodighet. Dessverre. ..... Førsteinntrykket: dødsbra! Den er lett, tar mye mindre plass enn buggisen og er veldig stødig synes jeg. Og så er den så fiiiiin! Til og med mannen kommenterte det, at han syntes den var fin. Hadde aldri trodd jeg skulle si det om en 3-hjuling.
Pasjonsblomst Skrevet 13. juni 2013 #6792 Skrevet 13. juni 2013 Gratulera med ny vogn! så bilde/video på nett nå, ser kjempebra ut! Håper dere blir superfornøyde!
Kakaoen Skrevet 13. juni 2013 #6793 Skrevet 13. juni 2013 MaiL: Ja, det er skikkelig kjipt. Men, men...vi kan ikke annet enn å smøre oss med tålmodighet. Dessverre. Førsteinntrykket: dødsbra! Den er lett, tar mye mindre plass enn buggisen og er veldig stødig synes jeg. Og så er den så fiiiiin! Til og med mannen kommenterte det, at han syntes den var fin. Hadde aldri trodd jeg skulle si det om en 3-hjuling. Så braaaaa Gleder meg til å høre mer om den Trykker snart på bestill knappen jeg Husker i fjor når jeg leste om buggisen så leste jeg at den var så liten sammenslått. Men den er jo ikke det i det hele tatt jo :O
Diddles Skrevet 14. juni 2013 #6794 Skrevet 14. juni 2013 Gratulerer med 2årsdagen til den skjønneste trollungen i verden Kose dere idag da
Disco Biscuit Skrevet 14. juni 2013 #6795 Skrevet 14. juni 2013 (endret) Gratulerer med 2 årsdagen til A Endret 14. juni 2013 av MaiL
Pasjonsblomst Skrevet 14. juni 2013 #6796 Skrevet 14. juni 2013 Happy Birthday til A!! Da er det ballonger til topps og fullt kosekick! Hurra
Teriyaki Skrevet 14. juni 2013 #6797 Skrevet 14. juni 2013 Gratulerer med toårsdagen til skjønne A! :hoppe:
Susa Skrevet 14. juni 2013 #6798 Skrevet 14. juni 2013 Gratulerer så masse med en 2-åring! Kan tenke meg bursdagsbarnet er i hundre!
Kakaoen Skrevet 14. juni 2013 #6799 Skrevet 14. juni 2013 Gratulerer så mye med 2 årsdagen A (kjenner foressten at jeg er ekstremt nysgjerrig på hva både A og M heter )
Susa Skrevet 14. juni 2013 #6800 Skrevet 14. juni 2013 Hehe...jeg også! Har alltid sett for meg at A står for Ariel...Belle og Ariel...litt for mye Disney på meg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå