MonThe Skrevet 5. juni 2013 #6761 Skrevet 5. juni 2013 Gratulerer så mye med dagen Belle!! håper dagen blir super
Diddles Skrevet 5. juni 2013 #6762 Skrevet 5. juni 2013 Gratulerer med dagen søte gode vennen min Jeg er SÅ glad du er i livet mitt Den besteste dagen fortjener du!!! Store gode klemmer din vei Vi gleder oss til søndag!! ...hva ønsker det lille bursdagsbarnet seg? ...og mammaen??
Kakaoen Skrevet 6. juni 2013 #6763 Skrevet 6. juni 2013 Gratulerer på etterskudd Og grattis med ny vogn Misunnelig.. jeg vil også ha
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #6764 Skrevet 6. juni 2013 Tusen takk, dere. Dagen i går ble kjempefin. Jeg fikk gjort alt jeg skulle og enda hadde jeg noen timer for meg selv (og M da, selvsagt ) til å begynne på nok et nytt hekleteppe. Vi hadde besøk av bror, søster, mamma og svigermor, og vi spiste rundstykker og kake. Skikkelig koselig. Jeg har også fått mye fint, sånn bortsett fra vognen. Fikk Toms-sko, noen topper og en genser av mamma, penger av svigermor og svigermormor, blomster fra både mannen og jentene (som mannen hadde bedt svigermor fikse ) og kaffekvern og presskanne av bror og søster. Nå er det ingenting som står i veien for å lage SKIKKELIG kaffe her i huset...sånn bortsett fra at melkesteameren er pakket ned, da. Nå kommer snart svigerfar for å hente A. Hun skal være med dem til sørlandet på hytta i helgen. Helt til mandag! Det er det lengste jeg har vært borte fra henne, men det kommer nok til å gå fint. Verst for meg tror jeg. Hun er så trygg på svigerfar spesielt (og ikke minst hunden deres ) at de kommer til å storkose seg. Har pakket både badebukse og parkdress, man vet jo aldri hvilket vær man kan treffe på. A sover, jeg har ryddet bilen og M er uvanlig sur i dag. Det betyr vel at hun ikke konstant har et smil klistret i ansiktet det da, lille smilebabyen min. Neida, hun er nok bare trøtt, men så klør hun veldig i tennene. Diddles: jeg vil ikke ha noen ting. Enn så klisjé det høres ut så er det mer enn nok at dere kommer for å feire A. A er veldig glad i biler, Mikke Mus, puslespill og dyr. Nei, der tror jeg A våknet fra luren sin.
Disco Biscuit Skrevet 6. juni 2013 #6765 Skrevet 6. juni 2013 Gratulerer så mye med overstått dag! Og så fine gaver du har fått heldiggrisen A kommer til å storkose seg, det blir vel som du sier verst for deg
Teriyaki Skrevet 6. juni 2013 #6766 Skrevet 6. juni 2013 Gratulerer med overstått! :hoppe: Hørtes ut som en fin bursdag! Kan tenke meg det blir litt spesielt å være så lenge uten A, men blir sikkert litt godt også? Aldri før har du kunnet være så lenge alene med bare M, så da får du kjenne litt på hvordan det er å kun ha en baby igjen
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #6767 Skrevet 7. juni 2013 Tusen takk igjen. Teriyaki: ja, det skal bli litt godt å kun fokusere på M til en forandring. Altså, vi har jo hele dagene sammen når A er i barnehagen, men så lenge som 5 hele dager og netter har vi aldri hatt alene før. Tror det blir godt for både meg og M. I går sov hun helt til nesten halv 2 før første mating (den pleier å være senest klokken 23), så kanskje hun merker det allerede? Det å ha bare én baby er skikkelig luksus. Kan ikke forstå at jeg syntes det var travelt med én baby. Trøtt i dag. Var ute og spiste med jobbdamene i går, og kom meg ikke i seng før klokken 1! Og jeg som håpte at jeg bare kunne få spist maten min før M våknet og ville ha mat... Men det var utrolig koselig, og ikke minst dødsdeilig å komme seg ut av huset uten baby på armen og amme-bh og ammetopp på seg. Har ikke sovet så mye som jeg skulle ha trengt, men det blir et lite barseltreff/resteparty her klokken 12, så måtte bare få tatt opp bollekaken og rundstykkene fra fryseren mens jeg allikevel var våken. Og da tok jeg like greit en shinings på huset også. Nå skal vi en liten tur på butikken, og så har jeg jammen noen timer på å sove på før gjestene kommer.
Susa Skrevet 8. juni 2013 #6768 Skrevet 8. juni 2013 Hvordan står det til i Belle-heimen? Er lengselen etter A stor, eller koser du deg med masse soving? Har kastet meg på 30 days shred da...etter 2 dagen gjorde ALT vondt, men jeg har holdt ut. Eller, altså, er bare på dag 4 da Og skal vel ikke skryte så mye, tror innsatsen var på 50 % i dag! Har ikke sovet så mye i natt, lillemannen har antageligvis fått den 4. barnesykdommen, så ikke helt fornøyd.
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #6769 Skrevet 9. juni 2013 Hvordan står det til i Belle-heimen? Er lengselen etter A stor, eller koser du deg med masse soving? Har kastet meg på 30 days shred da...etter 2 dagen gjorde ALT vondt, men jeg har holdt ut. Eller, altså, er bare på dag 4 da Og skal vel ikke skryte så mye, tror innsatsen var på 50 % i dag! Har ikke sovet så mye i natt, lillemannen har antageligvis fått den 4. barnesykdommen, så ikke helt fornøyd. Her går det bare fint! Men gjett om jeg savner A altså! Kjente et ekstra stikk i går da svigerinnen min la ut bilde på fb av A og gutten hennes, A faktisk , som gikk hånd i hånd. Han er 7 måneder eldre enn A og de leker så utrolig fint sammen. Gøy for A at de er på hytta denne helgen også. Men ja, jeg savner henne noe innmari, men det går veldig greit allikevel. Fokuserer på å kose meg med M, sove mye og generelt gjøre minst mulig. I går var jeg og bestekompis på kjøpesenteret, før jeg og M dro inn til søster på overnattingsbesøk. Det ble kebabpizza, vannmelon, moreller og jordbær (som jeg ikke helt tør å fråtse i dessverre), og en jentefilm. Veldig koselig. I dag har vi ingen planer, men jeg må ihvertfall få støvsuget bilen nå som A sitt bilsete er ute. Og så blir det muligens en tur i finværet. Så flink du er da! Jeg har bare fått gjort det én gang denne uken, og da bare på kanskje 60% innsats. Jeg er livredd for å bli så støl som jeg var nå som jeg er alene med jentene. Det funker bare ikke. Men mannen kommer hjem igjen på tirsdag og da blir det andre boller. Men jeg har begynt på en annen sånn trene-hjemme-ting da. Står om det i treningsdagboken min. Stakkar lillegutt. Håper han blir raskt bra igjen!
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2013 Forfatter #6770 Skrevet 10. juni 2013 Åh, lykken er å ha to jenter i armkroken. Det var helt fantastisk godt å få A hjem igjen. Det gikk overraskende fint å være så lenge borte fra henne, men jammen var det godt å se henne igjen. Jeg er forresten overbevist om at hun har vokst en meter og ikke er så langt unna puberteten etter disse 5 dagene. Ikke så mye som har skjedd i dag. Har vært sliten denne helgen, og dagen i dag har ikke vært noe annerledes. M styrer en del på nettene nå, i tillegg til at hun begynner å bli mer våken på dagen. Det merkes at mamma ikke får luren sin altså. Men vi har da fått til en lang og hard (powerwalk opp monsterbakken) trilletur, litt leking på trampolinen etter middag (M skrattlo! ) og en tur i badebaljen med A. Det å bade henne mens M var våken, trøtt og sur var nok til å få meg til å svette. *puh* A hadde en så fantastisk kommentar her i dag. Mens vi spiste middag sa jeg at M også måtte få middag etterpå. ''Maja tuttebekk'' sa hun da. Det betyr ''M puppemelk''.
Diddles Skrevet 10. juni 2013 #6771 Skrevet 10. juni 2013 tuttebekk Liten sier bitabonn om vitaminbjørn Mye søøøte ord ute og går!!!
MellonCollie Skrevet 10. juni 2013 #6772 Skrevet 10. juni 2013 Titter innom! Jeg leser og følger med dere fortsatt, med jevne mellomrom. Men blir ikke så mye skriving, tiden strekker rett og slett ikke til Men veldig mange fine ord om dagen, ja! N sitt morsomste ord om dagen er "hoppolina" i stedet for trampolina
Disco Biscuit Skrevet 11. juni 2013 #6773 Skrevet 11. juni 2013 Kan tenke meg det var kos å få A hjem igjen
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #6774 Skrevet 11. juni 2013 tuttebekk Liten sier bitabonn om vitaminbjørn Mye søøøte ord ute og går!!! Åh, bitabonn, så søtt! A sier bare bønn når hun vil ha vitaminbjørn, hun. Men vi kaller det bare bjørn også da, så... Titter innom! Jeg leser og følger med dere fortsatt, med jevne mellomrom. Men blir ikke så mye skriving, tiden strekker rett og slett ikke til Men veldig mange fine ord om dagen, ja! N sitt morsomste ord om dagen er "hoppolina" i stedet for trampolina Så koselig med besøk. Hoppolina, så koselig! Kan tenke meg det var kos å få A hjem igjen Det var bare dødsdeilig! ------------------ Bare innom en liten tur før denne dagen braker løs. Nå skal vi snart på restefest til en i barselgruppen (mange dåper nå, ja... ) før jeg skal møte søster og venninnen i byen for å prøve brudekjole. Bror henter A i barnehagen i mens. Så er det rett hjem, kose med A en times tid før vi skal på visning. Igjen, bror er hjemme med jentene. (Gode bror ) Innimellom må jeg få tid til å rydde, vaske klær, osvosvosv. Og plutselig er det kveld! Og i natt kommer mannen hjem igjen!
Pasjonsblomst Skrevet 11. juni 2013 #6775 Skrevet 11. juni 2013 Høres jaggu ut som en fin dag foran deg! Mye familie og kjærlighet rundt deg Lykke til på visningen, kanskje er DETTE det? Barna dine høres helt herlige ut, særlig A med tuttebekk... kunne hun også tenkt seg litt eller?
Mazilla Skrevet 11. juni 2013 #6776 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Gir hele gjengen barna vitaminbjørner? Står det ikke at de ikke anbefales til barn under 3 år da? Eller er det noen egne småbarnsbjørner? Endret 11. juni 2013 av Mazilla
Diddles Skrevet 11. juni 2013 #6777 Skrevet 11. juni 2013 Eh.........det har jeg ikke tenkt på Mazzi Hvorfor skal de ikke ha de før 3 år??
Mazilla Skrevet 11. juni 2013 #6778 Skrevet 11. juni 2013 Aner ikke. Kanskje det blir for høy dose? Mener å ha lest på boksen at de er fra 3 år ihvertfall.. men skal ikke si noe sikkert/blande meg i hva dere gir barna altså..
^^Belle^^ Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #6779 Skrevet 11. juni 2013 Høres jaggu ut som en fin dag foran deg! Mye familie og kjærlighet rundt deg Lykke til på visningen, kanskje er DETTE det? Barna dine høres helt herlige ut, særlig A med tuttebekk... kunne hun også tenkt seg litt eller? Puh,dagen var fin, men veldig slitsom. Altså, jeg har jo bare vært på gøye ting, men det er slitsomt å bare føle at man snur i døren (og setter på en maskin med klær og tar ut av oppvaskmaskinen ) før man skal ut på neste ting. Familien min betyr alt for meg. De er veldig herlige. Selvsagt. Næh, tror ikke det. Det er så lenge siden hun sluttet at hun ikke tenker på det på den måten tror jeg. Men hun har smakt på melken min da, og den var visst god. M ville ikke ha den utpumpa melken min på flaske, så da måtte A selvsagt smake. Men jeg syntes det ble litt for rart, så vi tok den fra henne. Men flasken med MME som M ikke ville ha, den fikk hun drikke opp. Gir hele gjengen barna vitaminbjørner? Står det ikke at de ikke anbefales til barn under 3 år da? Eller er det noen egne småbarnsbjørner? Vi har heller aldri tenkt på det. Er det 3 år det står altså? Hm. A får ikke hver dag hun da, så kanskje det er greit da?
pusilus Skrevet 11. juni 2013 #6780 Skrevet 11. juni 2013 tuttebekk, noe så herlig. Kjenner jeg gleder meg til Lita snakker (mer) - jeg blir passe sprø av at hun går rundt og sier hei hele dagen, det har hun gjort i over to måneder nå, er klar for at det skal komme litt flere ord. Snill bror du har altså Grattis med overstått forresten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå