marielle171 Skrevet 25. januar 2013 #6322 Skrevet 25. januar 2013 Ååå gratulerer så mye med lille m<3 håper du hadde en fantastisk fødsel! Gleder meg til å lese:-)
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #6323 Skrevet 26. januar 2013 Tusen takk for alle gratulasjoner! ------ 1 stk asfaltkaffe: check. 14 skeier sukker: check. 1 stk kvikk lunsj til lunsj: check. Her har natten vært lang. M har ikke villet sove noe annet sted enn oppå meg og da blir det ikke så mye søvn på mamma. Men nå begynner melken å komme så vi satser på at det går seg til. Hun er i det minste utrolig snill og gråter bare når hun får ny bleie. En helt ny verden i forhold til A, som skreik så hele sykehuset hørte henne de første nettene. Sitter og venter på at manneb og A skal komme nå, det skal bli godt. 1
Marikke Skrevet 26. januar 2013 #6324 Skrevet 26. januar 2013 Haha, ja du trenger energien nå. (Selv spiste jeg fem bokser med nugatti i løpet av babyens tre første måneder ... ) Bare pøs på med kvikklunsj og sukker! Godt å høre at dere har det bra! Kos deg med familien din!
*Frida* Skrevet 26. januar 2013 #6325 Skrevet 26. januar 2013 Så godt at du fekk familierom! Eg sov på et 6-mannsrom borti gongen. Sov og sov, forresten... Me var heldigvis berre tre. Misunner deg den nyfødt-tida!
Gjest pysepusen Skrevet 26. januar 2013 #6327 Skrevet 26. januar 2013 Få i deg den energien du kan! Hva synes A om den nye babyen da?
Diddles Skrevet 26. januar 2013 #6329 Skrevet 26. januar 2013 Her har natten vært lang. M har ikke villet sove noe annet sted enn oppå meg og da blir det ikke så mye søvn på mamma. Det er jo verdens beste plass å sove Åååååååå, jeg savner nyfødt-tida Gleder meg til å se dere når du er klar for besøk av andre enn familien der hjemme P.s: M er superdupersøt, akkurat som storesøsteren sin
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #6330 Skrevet 27. januar 2013 Frida: jeg lå selv på 6-mannsrom med 4 andre med A, og det var tortur! Hadde jeg ikke fått familierom hadde jeg dratt første dagen, garantert. Pysepusen: A er helt fantastisk! Jeg måtte gråte et par tårer etter det første besøket på sykehuset, for det var så merkelig. Både for henne og meg tror jeg. Men besøket i går og ikke minst dagen hjemme i dag har vært helt super. Hun viser bare omtanke de gangene hun faktisk kommer på at M er der. Hun er ikke sjalu og det virker son om hun er vant til det allerede. Diddles: det har du helt rett i. Nyyyter å ha henne sovende oppå meg. Nå har hun faktisk sovet i et kvarter helt alene i sengen sin og jeg nyter det også. Gleder meg veldig til å se dere også! Dagen i dag ble litt travlere enn planlagt, og i morgen får vi besøk fra Stavanger. Men etter det er vi ledige og dere må bare komme når dere vil.
Diddles Skrevet 27. januar 2013 #6331 Skrevet 27. januar 2013 Johoooooooooooo Da blir det jammen ikke lenge til
Nuttapia Skrevet 27. januar 2013 #6332 Skrevet 27. januar 2013 Høres ut som det går veldig bra hos dere, Belle! Det er godt å lese!
Mazilla Skrevet 27. januar 2013 #6333 Skrevet 27. januar 2013 Johoooooooooooo Da blir det jammen ikke lenge til Jeg vil ooooog!! Heldige Diddles!
Teriyaki Skrevet 28. januar 2013 #6334 Skrevet 28. januar 2013 I natt da O nok en gang var våken og bare gnudde og skrek og ikke ville sove tenkte jeg: "Jeg skal IKKE ha noen til baby med det første. det holder for en god stund nå altså! Tenk at jeg har vært verpesjuk i det siste..Jaja, den er over nå i alle fall". Etter å ha lest her inne: "Ååååååh jeg vil ha baby " Hehe..Så flott at A ser ut til å takle det greit! Det hele blir så mye bedre da Håper hun er "flink" og sover hele natten også da, slik at du kun har M du må ta deg av..
*lilly* Skrevet 28. januar 2013 #6335 Skrevet 28. januar 2013 Gratulerer så masse Belle! :strix: Det høres helt fantastisk ut! Tenkt at lille, store A er storesøster.. Godt å høre at det går fint med alle fire! Jeg klarer ikke helt å se for meg snuppa vår som storesøster, men det er helt utrolig hvor tilpasningsdyktige de er disse små er! Jeg blir skikkelig babysyk når jeg leser her merker jeg, he he Gratulerer nok en gang
Lilywhite Skrevet 29. januar 2013 #6336 Skrevet 29. januar 2013 Så bra at A har taklet så fint å bli storesøster Høres herlig ut med lille M sovende på brystet også!
^^Belle^^ Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #6337 Skrevet 29. januar 2013 Huff, A har fått lungebetennelse. Dro på legevakten i natt fordi hun pustet så fort så sånn ble det. Hun er pigg da, så vi satser på at hun blir fort frisk. Sånn ellers har vi det fint. M sover og spiser og det er det.
Gjest pysepusen Skrevet 29. januar 2013 #6338 Skrevet 29. januar 2013 Stakkar lille A Håper hun kommer seg fort!
Kokos Skrevet 29. januar 2013 #6339 Skrevet 29. januar 2013 Usj da, god bedring til lille storesøster!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå