Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye, Belle!

:strix: :strix: :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå gratulerer så mye med lille m<3 håper du hadde en fantastisk fødsel! Gleder meg til å lese:-)

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner! :klem:

------

1 stk asfaltkaffe: check.

14 skeier sukker: check.

1 stk kvikk lunsj til lunsj: check.

:fnise:

Her har natten vært lang. M har ikke villet sove noe annet sted enn oppå meg og da blir det ikke så mye søvn på mamma. Men nå begynner melken å komme så vi satser på at det går seg til. Hun er i det minste utrolig snill og gråter bare når hun får ny bleie. En helt ny verden i forhold til A, som skreik så hele sykehuset hørte henne de første nettene. :ler:

Sitter og venter på at manneb og A skal komme nå, det skal bli godt. :hjerter:

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja du trenger energien nå. (Selv spiste jeg fem bokser med nugatti i løpet av babyens tre første måneder ... ) Bare pøs på med kvikklunsj og sukker! ;)

Godt å høre at dere har det bra! Kos deg med familien din!

Skrevet

Så godt at du fekk familierom! Eg sov på et 6-mannsrom borti gongen. Sov og sov, forresten... Me var heldigvis berre tre.

Misunner deg den nyfødt-tida!

Skrevet

Gratulerer så masse med nytt vidunder. :strix:

Gjest pysepusen
Skrevet

Få i deg den energien du kan!

Hva synes A om den nye babyen da?

Skrevet

Her har natten vært lang. M har ikke villet sove noe annet sted enn oppå meg og da blir det ikke så mye søvn på mamma.

Det er jo verdens beste plass å sove :hjerte: Åååååååå, jeg savner nyfødt-tida :rodmer:

Gleder meg til å se dere når du er klar for besøk av andre enn familien der hjemme ;)

:klemmer:

P.s: M er superdupersøt, akkurat som storesøsteren sin :hjerte:

Skrevet

Frida: jeg lå selv på 6-mannsrom med 4 andre med A, og det var tortur! :daane: Hadde jeg ikke fått familierom hadde jeg dratt første dagen, garantert. :Nikke:

Pysepusen: A er helt fantastisk! Jeg måtte gråte et par tårer etter det første besøket på sykehuset, for det var så merkelig. Både for henne og meg tror jeg. Men besøket i går og ikke minst dagen hjemme i dag har vært helt super. Hun viser bare omtanke de gangene hun faktisk kommer på at M er der. Hun er ikke sjalu og det virker son om hun er vant til det allerede. :hjerte:

Diddles: det har du helt rett i. Nyyyter å ha henne sovende oppå meg. :rodmer: Nå har hun faktisk sovet i et kvarter helt alene i sengen sin og jeg nyter det også. :fnise:

Gleder meg veldig til å se dere også! :hoppe: Dagen i dag ble litt travlere enn planlagt, og i morgen får vi besøk fra Stavanger. Men etter det er vi ledige og dere må bare komme når dere vil. :nigo:

Skrevet

Johoooooooooooo :hoppendeglad: Da blir det jammen ikke lenge til :nigo:

Skrevet

Høres ut som det går veldig bra hos dere, Belle! :hjerte: Det er godt å lese! :danse:

Skrevet

Johoooooooooooo :hoppendeglad: Da blir det jammen ikke lenge til :nigo:

Jeg vil ooooog!! :sur: Heldige Diddles! :jepp:

Skrevet

I natt da O nok en gang var våken og bare gnudde og skrek og ikke ville sove tenkte jeg: "Jeg skal IKKE ha noen til baby med det første. det holder for en god stund nå altså! Tenk at jeg har vært verpesjuk i det siste..Jaja, den er over nå i alle fall".

Etter å ha lest her inne: "Ååååååh jeg vil ha baby :hjerte: "

Hehe..Så flott at A ser ut til å takle det greit! Det hele blir så mye bedre da :hjerte: Håper hun er "flink" og sover hele natten også da, slik at du kun har M du må ta deg av.. :)

Skrevet

Gratulerer så masse Belle! :strix: :strix: :strix:

Det høres helt fantastisk ut! :hjerte: Tenkt at lille, store A er storesøster.. Godt å høre at det går fint med alle fire! :rodmer: Jeg klarer ikke helt å se for meg snuppa vår som storesøster, men det er helt utrolig hvor tilpasningsdyktige de er disse små er! Jeg blir skikkelig babysyk når jeg leser her merker jeg, he he :gravid:

Gratulerer nok en gang :klemmer:

Skrevet

Så bra at A har taklet så fint å bli storesøster :hjerte: Høres herlig ut med lille M sovende på brystet også! :rodmer:

Skrevet

Huff, A har fått lungebetennelse. :( Dro på legevakten i natt fordi hun pustet så fort så sånn ble det. Hun er pigg da, så vi satser på at hun blir fort frisk. :)

Sånn ellers har vi det fint. M sover og spiser og det er det. :fnise:

Skrevet

Usj da, god bedring til lille storesøster!

Skrevet

God bedring, søte lille, store A! :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...