Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt å høre at du tar det med ro og gjør ingenting. Det er bare å prøve å nyte det så lenge det varer.

Ha en fin dag :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Det er da herlig å ikke gjøre noenting mens du kan! :)

Skrevet

Innom og oppdaterer meg. Nyt stillheten og slapp av til det skjer noe :kose:

Tenk at snart kommer bolla til verden :hoppe:

Skrevet

Nå er det tre dager til Bolla kommer den 19 januar! :) Så bare kooooos deg med å gjøre ingenting!!

Skrevet

Ja, det er deilig å gjøre ingenting, men jeg får så sinnsykt brakkesyke når det er fint vær ute. Det har nok en del med at jeg vet at jeg ikke kan gå ut heller... :dry: Jaja, jeg får ihvertfall heklet en hel haug, samt lest ut mange bøker og sett mange serier på dataen. :fnise:

I dag har jeg vært hos legen - alt fint. Etterpå dro jeg ut på leting etter vinterdress til A. Tenkte å kjøpe nå som det er på tilbud, til neste sesong, men jeg er kresen og fant ingen jeg likte som var så billig som jeg gjerne skulle hatt den. Blir litt :daane: når man må over 700 for en dress liksom. Vil jo ha Reima da. Tror jeg. :sjenert:

I dag ble A hentet i barnehagen av svigermor så vi får enda mer tid til å tvinne tommeltotter. :ler: Neida, vi nyter den tomme stuen enn så lenge, med hver sin kebabtallerken på fanget. :sikle:

Skrevet

Bare til å nyte kvelden - i morgen ligger du nemlig på føden! ;)

Helt utrolig hvor fort det svangerskapet ditt har gått. A kommer sikkert til å kose seg som storesøster. Vi var på turn i dag, og der hadde et av barna med seg en babylillebror som satt og sov i bilstolen sin. N hadde tidvis ikke tid til å leke og turne, hun ville bare stå og smile og prate til "baby! Baby!". De føler seg plutselig veldig store ved siden babyene tror jeg ;)

• Liker 1
Skrevet

Hjelpe meg som det nærmer seg nå!! :bolledeig: Så spennende!! Men du får enten føde før helga eller etterpå, for i helga er jeg bortreist og kommer ikke på kg... :fy_fy:

Skrevet

Var akkurat det jeg skulle innom for å si :opplyser::ler:

Bra dere koser dere, nyt siste tiden som tre :hjerte:

Skrevet

Hjelpe meg som det nærmer seg nå!! :bolledeig: Så spennende!! Men du får enten føde før helga eller etterpå, for i helga er jeg bortreist og kommer ikke på kg... :fy_fy:

:fnise: send over tlf nr ditt, så skal vi da sørge for at du blir oppdatert om noe skjer ;)

Skrevet

:fnise: send over tlf nr ditt, så skal vi da sørge for at du blir oppdatert om noe skjer ;)

Mener du det?? Kan jeg?! :hoppe: :hoppe: Jeg tar deg på ordet jeg! :nigo:

Skrevet

Diddles: Åh, ditto! :hjerte: Kanskje vi kan finne på noe til helgen om Bolla ikke kommer? :jepp:

Yeah baby :bolledeig: Trenger å lufte meg litt :fnise:

Skrevet

Helt utrolig hvor fort det svangerskapet ditt har gått. A kommer sikkert til å kose seg som storesøster. Vi var på turn i dag, og der hadde et av barna med seg en babylillebror som satt og sov i bilstolen sin. N hadde tidvis ikke tid til å leke og turne, hun ville bare stå og smile og prate til "baby! Baby!". De føler seg plutselig veldig store ved siden babyene tror jeg ;)

Jeg håper det går fint! Man tenker jo og grubler på det med søskensjalusi og sånn, men jeg håper hun er så liten at det går veldig greit. Hun er, som N, veldig opptatt av babyer når hun ser dem. Det er så søtt å se. :rodmer:

Yeah baby :bolledeig: Trenger å lufte meg litt :fnise:

:ler: Da har vi en date. :nigo:

Skrevet (endret)

Tippeliste til fødsel

6. januar:

Marikke

10. januar:

Diddles

11. januar:

LightBulb

12. januar:

Kokos

pysepusen

13. januar:

Lilywhite

honning

14.januar:

Pasjonsblomst

15.januar:

Daenerys

pusilus

16. januar:

*Lollipop*

MonThe

17. januar:

MellonCollie

CathrineMic

Småkjekset

18. januar (TERMIN):

Mazilla

19. januar:

Teriyaki

cypress

21. januar:

Nuttapia

Dere er ubrukelige. :fnise:

-----------------------------------------------------------

A har hatt enda en fin natt i natt. :hoppe: Deilig. :nigo: Jeg, som gjorde feilen med å sove en lur til klokken 17:30 i går, fikk ikke sove før nærmere 1 i natt, så jeg er rimelig skutt nå kan du si. :natti: Min tur til å levere i barnehagen. Men det er koselig også. Hun er i så utrolig godt humør etter disse gode nettene og det er en fryd å spise frokost sammen. :hjerte: Prøver å nyte hvert aleneøyeblikk vi har nå.

I morgen skal jeg på sykehuset for ekstra kontroll. Gruer meg veldig etter forrige gangs drittdoktor, håper virkelig ikke jeg får ham igjen. Men nå har jeg mannen med også da, så om jeg blir for paff til å forklare situasjonen (slik jeg ble sist - han bare feide bort at jeg fikk svangerskapsforgiftning og nærmest kalte meg for en overhysterisk gravid rett i ansiktet på meg :balltre: ) har jeg han som back-up. Håååper jo på en ultralyd da, og at de kan sjekke om det er noe modning nedi der. :jepp: Bolla har vært veldig aggressiv mot livmorhalsen/åpningen/whatever de siste dagene, det gjør jo dødsvondt når hun får inn en fulltreffer. :haar: Håper jo at det gjør noe med modenheten siden jeg ikke kjenner noe som helst annet til denne modningen.

Ellers ingen planer for dagen annet enn å sove. :fnise: I kveld kommer bestis på besøk for å se Taken 2. Koselig. :rodmer:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på at det ikke blir fødsel i dag?? :ler: Synes nok du var litt tidlig ute med å stryke dagens tippere.. Selv om det forsåvidt ikke spiller noen rolle, siden det er i morgen som er dagen :nigo:

Skrevet

Men Belle da, ikke gre alle under én kam :fnise:

Håper Bolla di kommer snart!! Det er nok litt for deilig inni magehuset ditt, tror jeg ;)

Ergo:du må slutte å være så deilig!! :ler:

Skrevet

Bare innom for å sjekke status:-) lykke til!!!

Skrevet

Oi, dagene går visst litt i surr her. :fnise: Selv om jeg ikke tror det kommer til å skje noe i dag akkurat har hun jo i teorien god tid på seg til å komme. :jepp:

:hoho: Jeg skal prøve, Nuttapia. :ler:

Skrevet
:grine: Barnehagen ringte nå nettopp for å si at A har spydd. Mannen var uansett på ve til å hente henne da, men æsj, jeg håper virkelig hun får lov til å komme i morgen også. Har veldig lite lyst å dra på sykehuset alene kjenner jeg. :(
Skrevet

Jeg har vært snikleser her en liten stund :sjenert:

Synes du har hatt et utrolig raskt svangerskap, og ønsker deg lykke til med fødselen :blomst:

Jeg tror hun kommer på lørdag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...