^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #6141 Skrevet 11. januar 2013 Jeg klarte ikke å motstå fristelsen og kjøpte denne.
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #6144 Skrevet 11. januar 2013 Kakaoen: den blå buggisen er knallfin! Og adapterene er helt geniale! Du kan ikke ta med vogna der du kjøpte den da, så kan de prøve? Da er det liksom ikke din feil om noe blir ødelagt... Lilywhite: skal fikse PM til deg. Takk for stelleveskeskryt, dere. Falt fullstendig for den. Kjøpte den på etsy, 350 kroner inkl frakt. Selgeren ville sette ned verdien også, så jeg satser på å slippe unna moms. Den blir uten navn da, siden vi ikke er heeelt sikre enda.
Kakaoen Skrevet 11. januar 2013 #6145 Skrevet 11. januar 2013 Kakaoen: den blå buggisen er knallfin! Og adapterene er helt geniale! Du kan ikke ta med vogna der du kjøpte den da, så kan de prøve? Da er det liksom ikke din feil om noe blir ødelagt... Lilywhite: skal fikse PM til deg. Takk for stelleveskeskryt, dere. Falt fullstendig for den. Kjøpte den på etsy, 350 kroner inkl frakt. Selgeren ville sette ned verdien også, så jeg satser på å slippe unna moms. Den blir uten navn da, siden vi ikke er heeelt sikre enda. Kjempesøt stelleveske Kjøpte vogna i Kiel, Tyskland.. Så blir litt langt å kjøre hehe.. får google litt heller. Ha en fin fræddaskveld
Gjest pysepusen Skrevet 11. januar 2013 #6146 Skrevet 11. januar 2013 Jeg var også usjen i kroppen dagen før fødsel
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #6147 Skrevet 12. januar 2013 Kakaoen: ja, litt vel langt da. Kanskje du kan prøve å olje glidelåsen litt? Pysepusen: ingen fødsel på meg. --------- Nok en drittnatt. Ikke så mye pga A(3 kvarter våken), men jeg fikk jo ikke sove igjen og lå våken i minst to timer. I tillegg har symfysen min begynt å "klikke"/kneppe/gnisse når jeg går. Herlig lørdags morgen.
*Lollipop* Skrevet 12. januar 2013 #6148 Skrevet 12. januar 2013 Heldigvis ikke lange tiden igjen med gravidplagene nå...
Diddles Skrevet 12. januar 2013 #6149 Skrevet 12. januar 2013 OMG for en stelleveske Den var rett og slett knallfin!! Jeg vil også ha stelleveske, vondter overalt og en baby neida, jeg vil ikke det egentlig - men jeg vil låne Bolla, snuse på henne og levere henne tilbake når jeg skal gå 1
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #6150 Skrevet 12. januar 2013 Æsj altså, skikkelig dårlig dag i dag. Bekkenet er dritvondt, humøret er på bunn og alt er bare bæsj. Tror jeg må prøve å spise litt kjeks for å få opp humøret. Diddles: selvsagt skal du få låne henne.
Lilywhite Skrevet 12. januar 2013 #6151 Skrevet 12. januar 2013 Så fin stelleveske! Da venter jeg spent på PM Kjedelig at kroppen streiker sånn om dagene! Håper dere koser dere med venner i kveld likevel!
Gjest pysepusen Skrevet 12. januar 2013 #6152 Skrevet 12. januar 2013 Ingen baby enda?? Og nyyyyyydelig stelleveske! Diddles: Du kan få snuse litt på min også til sommeren
Diddles Skrevet 12. januar 2013 #6153 Skrevet 12. januar 2013 Babysnusing Heldige meg Håper kvelden har vært fin nudelige du Jeg savner deg
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #6154 Skrevet 14. januar 2013 Diddles: Åh, ditto! Kanskje vi kan finne på noe til helgen om Bolla ikke kommer? Babysnusing er helt fantastisk. Og snart får jeg min helt egne baby å snuse på igjen. Ingen baby enda altså, og ingen tegn til at hun skal komme heller. Ingen modning, ingen slimpropp, nada! Jeg burde ikke være utålmodig enda, men jeg kjenner jeg blir mer og mer...akkurat det. Utålmodig. Det er vel sånn vi gravide damer er skrudd sammen for å skulle kunne føde flere ganger. Ellers har vi hatt en super helg, med besøk hos vennepar på lørdag og rolig og slapp søndag. Fiiiin natt i natt, med bare to gi-tutt-og-kos-oppvåkninger samt at hun sov helt til kvart på 8 i sin egen seng! Ingen store planer i dag. Tenkte jeg skulle somle meg innom sparkjøp på vei til barnehagen. Har fått heklelysten tilbake og trenger nytt garn.
Pasjonsblomst Skrevet 14. januar 2013 #6155 Skrevet 14. januar 2013 Ønsker deg en fin dag, med litt hekling antar jeg! Godt du bare er litt utålmodig, da.. Mmmm..duften og synet og følelsen av en nyfødt! Det er helt magisk!
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #6158 Skrevet 15. januar 2013 Ingen føding enda. Ingen symptomer heller, så regner med dette drar ut. Semulegrynsgrøt er kanskje ikke den sunneste kveldsen for små og store, men herregud som A spiste. Tror hun satt i over en halvtime og bare nøøøt maten. Det skal jeg definitivt lage flere ganger. Godt for både små og store. I dag har jeg gjort på ingenting. Heklet, sovet og lest bok. Spennende permisjonsdager på meg for tiden...
Kokos Skrevet 15. januar 2013 #6159 Skrevet 15. januar 2013 Synes det høres lurt ut å gjøre ingenting jeg, blir jo hektiske permisjonsdager bare Bolla får fart på seg Åh, babysnusing Dere er heldige! Kos deg videre med enebarnet A så lenge det varer. Krysser fingrene for at det ikke er altfor mange dagene igjen til hun er storesøster!
Lilywhite Skrevet 15. januar 2013 #6160 Skrevet 15. januar 2013 Takk for PM! Fint navn Nyt de late dagene mens du har de Håper Bolla kommer snart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå