Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får opp at det er 301 sider på mine innlegg, på mobilen :). :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eh....

Endret av Diddles
Skrevet

Hahaha, men dataen min har hengt seg opp på 299.....................................

Skrevet

:skratte:

:klaske:

Går det an å slette innlegg??? Søren og...

Forsinka feiring:

:danse::blomst::pasha::roser::tree::ler::bolledeig::ball::flagg::sjarmor:

over 300 sider!!! :hoppendeglad:

Skrevet

Hihihihi :ler:

Jeg henger med med på feiringa di jeg, siden jeg likevel var her ;)

:hoppe::strix::hoppe:

Skrevet

:danser:

Aldri for seint å ta en fest :skaal:

300 eller 302 - samme kan det være :ler:

Skrevet

Haha, Diddles - du er herlig :ler:

Grattis med 300 sider, Belle! Din nerd ;):fnise: Håper du sover godt! :)

Skrevet
:skratte: Du er herlig, Diddles! :kyss:
Skrevet

:hoho:

Det var kanskje deg det bikket over for likevel, Diddles :fnise: Hurra for 302 sider!! ;)

Og hurra for den fantastisk, fine magen! Helt nydelig!

Skrevet

:klem: til alle som har vært innom. :)

Det ble til at jeg og A sover hos mamma i dag siden jeg skal på kino. Hobbiten! :strix: Greit å gjøre det på den måten når man trenger barnevakt. :nigo:

Vi har ikke gjort noen verdens ting i dag annet enn å bølle (A) og å springe rundt og si "nei" (meg). Hun har vært særdeles vanskelig i dag og nå er det godt hun sover for tålmodigheten min er tynnslitt. :fnise: Det er godt ikke hver dag er sånn! :daane:

I morgen blir dagen fullpakket. Vi skal besøke farfar på formiddagen, besøke graven til pappa på vei innover og klokken 3 skal jeg og A i selskap til svigermormor og hele den gjengen. Puh. Men det er koselig da. :rodmer:

Skrevet

Det er forresten ikke rart vekta mi har skutt i været de siste to ukene, vannet har kommet for fullt! :daane: Mamma sa i dag at ansiktet mitt har begynt å hovne opp. Jeg kjenner det også, fjeset føles helt knødd ut og Angelina Jolie-leppene er snart et faktum. :ler: Det er jammen meg godt det ikke er lenge igjen!

Skrevet

...og for å gjøre det komplett: jordmortanta mi tror at Bolla sitter i sete. :daane: Enten det, eller så har hun en veldig hard rumpe. :fnise: Jeg skal til legen på fredag og skal be om en ekstra sjekk. Hun er jo alltid så usikker, så jeg håper det er i orden.

Skrevet

oi oi oi , nå er det skikkelig lenge siden jeg har vært innom boka di!! du har jo snart termin jo!!:D kult! ikke særlig gøy hvis hun ligger i seteleie! håper hun bestemmer seg for å snu seg! og ellers kan kanskje jordmora eller en lege prøve å snu henne? Vet ikke helt hvordan det funker:P

Men jeg vil ønske deg og dine en riktig god jul!!! :))) :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...