Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes du har en fantastisk flott mage, Belle!

Og det ser heller ut som at magen din har fått mere kontur, enn at den har blitt større. Mer markert mage, lissom.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåh, fineste magen :hjerte: Vet ikke om jeg synes den har vokst så mye, men jeg er enig i at den er blitt veldig definert :daane:

Skrevet

:fnise: Det er liksom det det går i om dagen: ''det er så deilig at snøen faktisk ligger, og at det ikke blir slaps og is og faenskap.'' :ler:

Vi begynner å bli VELDIG rutinerte på å gjøre i stand leiligheten nå. :dry: Når både mannen og jeg er hjemme trenger vi ikke snakke sammen engang, for vi har faste ting vi gjør hver gang. :fnise:

:ler: Ikke sant. Det er fantastisk :nigo: Håper vi i det minste får en hvit jul i år da :rodmer: Deiligt med ingen slaps ja, til en forandring ;) Håper det fortsetter slik :Nikke:

Så greit at det går så fint :) Greit med hversine rutiner ja :Nikke:

Å magen ser bra ut :) Kanskje ikke vokst så mye, men jeg syntes den er lengre nede? ;)

Skrevet

Fiin mage :rodmer: Og kjempekult deksel på telefonen! :jepp:

Skrevet

Så nydelig mage! Tenk at Bolla ligger inni der :rodmer: Magen vokser i rykk og napp og det er ingen ting galt med det :klem:

Skrevet

Jeg synes også magen ser mye større ut, og mer rund og definert. Nydelig gravidmage! :hjerter_rundt:

Og stilig deksel på mobilen!

Skrevet

Takk, dere. :klem: Jeg ble beroliget av legen i dag heldigvis. :) Foruten forrige gangs måling som var helt på trynet feil, følger SF-målene kurven sin fint. Den har riktignok flatet en del ut, men den har jo sprengt skjemaet på de andre målingene, nå ligger jeg i det minste innenfor det grønne. :fnise: Tror målingen fra forrige gang ble så rar fordi det var da Bolla holdt på å romstere seg rundt til tverrleie. Nå ligger hun ihvertfall med hodet ned. :hoppe:

Jeg måtte jo selvsagt ha nytt, fint ugledeksel til den nye telefonen min. :ler:

Legekontroll i dag, ja. Litt lavt blodtrykk, men heller det enn for høyt - med min historikk ihvertfall. Ellers har jeg ikke gjort så veldig mye annet enn å sove og å strikke på teppet til A. Det går rasende fort (gigasvære pinner :daane: ), så i morgen skal jeg være ferdig med det tror jeg. :jepp:

Skrevet

Fine magen :rodmer: Så bra at alt stod bra til på legekontrollen! :klemmer:

Skrevet

Godt å høre at mål og blodtrykk var fint nå :klem:

Skrevet

Fine magen :rodmer: Så bra at alt stod bra til på legekontrollen! :klemmer:

:klem:

Godt å høre at mål og blodtrykk var fint nå :klem:

Det var veldig godt å bli betrygget. Elsker legen min. :)

:klem:

Skrevet

Fæl, fæl natt i natt. Jeg fikk et par timer søvn før A våknet og 3 timer etter at hun endelig sovnet igjen. Og de få timene var ikke sammenhengende engang. :daane: Hun hadde vondt i magen og lå og ynket seg og prøvde å fise stakkar. Jeg skulle gitt henne paracet lenge før jeg summet meg til å gjøre det (trodde hun sutret fordi hun var trøtt, men ikke fikk sove), for da den kicket inn sovnet hun mens hun knuget den perfekte lille hånden sin rundt min. :hjerte: Jeg fikk heldigvis sovet 3 timer etter at jeg hadde levert henne, så jeg føler meg noenlunde okei ihvertfall. :ler:

Jeg fikk til og med dratt innom litt ymse steder før henting i barnehagen. :nigo: Jeg fikk handlet fingermaling til A, jeg leita desperat (uten å finne) en passende pc-sekk til mannen, og jeg fikk kjøpt både siste del av julegaven til mannen og to nye ammebh-er til meg selv. De jeg har fra forrige gang er aaaaltfor store (E-cup, mot C-cup som jeg kjøpte i dag). Herregud, jeg hadde gigasvære pupper, jo. :fnise::sexy:

I dag var jeg og A og hentet mannen på busstasjonen. :hoppendeglad: Han skal være hjemme til tirsdag, så her gjelder det å nyte tiden så godt vi kan. :rodmer:

Skrevet

Ånei, bare til tirsdag? :( Da gjelder det og nyte det mens en kan :nigo:

Skrevet

Åh stakkars A :) Synes jeg ser for meg den søte lille hånden hennes..

Jeg hadde også Ecup (70 E riktignok), men vil ikke kalle mine gigasvære. (selv om de var sikkert dobbelt så store som vanlig). Men altså, hvorfor har du mindre nå? Varierer det osv? Ville jo kanskje trodd at puppene dine vokser mer etter fødsel også? Eller?

Så bra med litt gaveshopping, men det er kjedelig når man skal ha noe spesielt og bare leter og leter og ikke finner. Godt igang her også.

Koooos dere med mannen hjemme!

PS: Nyyyydelig fin babymage, jeg er så spent på å etterhvert få høre om livet med 2 små hjemme.. men er jo litt tid igjen altså!

Skrevet

Kooos deg med hele familien i hus! :rodmer::klem:

Åh, det gjør vi. :rodmer:

Ånei, bare til tirsdag? :( Da gjelder det og nyte det mens en kan :nigo:

:sukk: Ja. Men da er det slutt på all denne jobbingen heldigvis. Da går han på 2-4 ordning. :nigo:

Åh stakkars A :) Synes jeg ser for meg den søte lille hånden hennes..

Jeg hadde også Ecup (70 E riktignok), men vil ikke kalle mine gigasvære. (selv om de var sikkert dobbelt så store som vanlig). Men altså, hvorfor har du mindre nå? Varierer det osv? Ville jo kanskje trodd at puppene dine vokser mer etter fødsel også? Eller?

Så bra med litt gaveshopping, men det er kjedelig når man skal ha noe spesielt og bare leter og leter og ikke finner. Godt igang her også.

Koooos dere med mannen hjemme!

PS: Nyyyydelig fin babymage, jeg er så spent på å etterhvert få høre om livet med 2 små hjemme.. men er jo litt tid igjen altså!

Da jeg var gravid med A gikk jeg fra A-cup til E-cup på veldig kort tid. :daane: Etter at melken var borte gikk jeg sakte, men sikkert ned mot en stor B og der har den holdt seg siden. Denne gangen har de nesten ikke vokst i det hele tatt, noe jeg egentlig synes er veldig greit for jeg var ikke helt komfortabel med de svære muggene. :ler:

Skrevet

Så greit at dette blir siste gang :nigo: Greit å vite hva en skal forholder seg til. Da går det faktisk an og legge litt planer også :Nikke:

Skrevet

God helg skjønne skatten :hjerte: Kos deg i massevis med mannen hjemme :rodmer:

Skrevet

Nok en horribel natt. :daane: Og ikke nok med at A ville stå opp klokken 4:30, jeg fikk ikke sove før klokken 12. :natti: Jeg er på en måte så trøtt at jeg ikke får sove for tiden. Hersens hormoner altså. :fnise: Heldigvis var mannen våken (han sovnet før A i går :ler: ) så han stod opp med henne og kjørte henne i barnehagen. Jeg sov helt til 10. :nigo: Mannen har gått på en liten smell og føler seg helt utbrent stakkar. Han har såvidt spist i dag, og sovnet sittende i sofaen mens jeg og A spiste middag. Nå sover han i sengen, så gjenstår det bare å se hvor lenge han klarer å sove. Han er jo helt tullerusk i hodet etter så mye snuing fra dag til natt til dag igjen. :kose: Men det blir andre boller når han starter på den faste rotasjonen sin nå. Da skal han gå første uken natt og andre uken dag. Da kommer han hjem og slipper å trøble med å snu - det er det han har hatt vanskeligst for. Gleder meg til å ha en oppegående mann som kommer hjem fra jobb. :hoppe:

Ellers har vi gjort svært lite i dag alle mann. Hentet A tidlig i barnehagen (fikk litt dårlig samvittighet for det, siden de var ute for første gang på noen dager... :sjenert: ) og ellers har vi bare kost oss her hjemme med å leke og Mikkes Klubbhus på dvd. Mannen kjøpte gyngehest til A før han dro forrige gang, og nå klarer hun å komme opp selv. Flinke jenta vår. :rodmer: Hun satt også med dukken sin i ''ammeposisjon'' og matet den med melkeflasken (til dukken altså) i dag. Det fikk jeg heldigvis bilde av. Gode jenta vår. :hjerte:

A er lagt (og siden det er stille der inne håper jeg hun sover nå), og jeg skal bare dille på pc for meg selv i kveld. Betale litt regninger, nettshoppe litt (om regningsbetalingen går som planlagt :fnise: ) og se Masterchef USA på viaplay til bror (som har reist på jobb og skal være borte i 6 lange uker :( ).

I morgen skal vi på julemarked. :strix: Forhåpentligvis er mannen i form til å grave frem julepynten sånn at vi får pyntet også. Føler meg sååå treig i år, jeg som pleier å pynte 1.desember. :ler:

Skrevet

Dere kom meg visst i forkjøpet da jeg skrev forrige innlegg. :fnise:

Så greit at dette blir siste gang :nigo: Greit å vite hva en skal forholder seg til. Da går det faktisk an og legge litt planer også :Nikke:

Ja, det skal bli deilig å vite når han er hjemme. Og ikke minst at han er hjemme i 4 hele uker om gangen.

God helg skjønne skatten :hjerte: Kos deg i massevis med mannen hjemme :rodmer:

God helg til deg også kjære! :klem: Det skal vi! :rodmer:

(skriver melding til deg en av de nærmeste dagene. Jeg har Diddles- og Liten-abstinenser. :bond: )

Skrevet

Huff. det er grusomt å drive å snu døgnet slik :sjenert: Sambo jobber også første uka natt, andre uka dag. Å det er fantastisk :nigo: Selvom når han kommer hjem og sovner i sofaen, å nekter og legge seg for han vil være med meg :fnise: Men, det er hvertfall mye bedre og ha det slik, enn omvendt :Nikke: Det blir nok godt for alle parter tenker jeg ;)

A er så søt :rodmer: Må ha vært litt av et syn å se henne sitte sånn med dokka si ;)

Å være hjemme 4 uker er fantastisk :nigo: Det blir nok supernice!!

Ha en fin helg :) Så håper jeg at dere orker og pynte til jul, og at dere koser dere på julemarked :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...