Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med 30 uker!!!

Og A er faktisk verdens heldigste som får en lillesøster! ;) Tenk så fint de kommer til å få det, også A!

Null ut dårlig samvittigheten din, dere har masse kjærlighet til 2 barn. Det blir bare en overgang, ikke en forverring.

Ha en fiiin dag!

Skrevet

:hoppe: 30 uker! :hoppe:

Moro å lese status :)

Hurra! :nigo:

Gratulerer med 30 uker!!!

Og A er faktisk verdens heldigste som får en lillesøster! ;) Tenk så fint de kommer til å få det, også A!

Null ut dårlig samvittigheten din, dere har masse kjærlighet til 2 barn. Det blir bare en overgang, ikke en forverring.

Ha en fiiin dag!

:grine: Du kan ikke si sånt når jeg sitter her og er litt blue. :fnise: Stor :klem: til deg!

----------------

30-ukers magen:

IMAG0306.jpg

Her er 28-ukers magen til sammenligning:

IMAG0295.jpg

Det har definitivt skjedd saker og ting de to siste ukene, ja. :ler:

Skrevet
:redd: Nå har jeg bestilt time til frisøren og min aller første hårfarge. :daane: Sikkert hverdagskost for alle andre enn meg, men... :fnise: Har aldri farget håret før, men nå er jeg bare nødt. De grå hårene bare pipler ut og ja, jeg trenger sårt en klipp også. Føler meg så lite fresh for tiden at det bare må bli verdt alle de pengene. :sjenert:
Skrevet (endret)

Det har virkelig skjedd noe med magen de siste to ukene ja! ;)

Har hatt noen runder med snuppa vi også, og noen ganger lurer jeg på om hun gjør det med vilje. Alle blir vel forbanna, så det har du lov til! :klemmer:

Så deilig med frisørtime da! Her er det ingen vei tilbake etter gråhårene kom! :fnise:

Endret av Miss I.W.
Skrevet

Magetuten vokser hardt hos deg også!

:strix: Hurra for 30 uker, Belle! :strix:

Skrevet

:hoppendeglad: 30 uker :hoppendeglad:

Jeg liker så godt når dere legger ut bilde av disse flotte magene deres :rodmer: Det gjør at jeg gleder meg såå masse til jeg får min egen struttemage :hjerte:

Ellers forstår jeg at du vil ha A bakovervendt lengst mulig. Jeg er litt der jeg også.. Blir sikkert greit når svigermor får sitt eget bilsete, så dere slipper å stresse med det :)

Så er dere jo så heldige at dere slepper å kjøpe nye å nye hele tiden til lille bolla :hjerte:

Gjest pysepusen
Skrevet

Så fin mage! :hjerte:

Og det var godt å lese at de grå hårene kommer for andre også ;)

Skrevet

30 uker :hoppe:

Fine magen! Og den dårlige samvittigheten kjenner jeg godt igjen ja.. Her var det et par uker med søskensjalusi, og etter det tror jeg faktisk at storebror glemte at han har vært aleine, og det har gått kjempefint etter det. Det er fordelen med to tette ;)

Skrevet

Det har virkelig skjedd noe med magen de siste to ukene ja!

Har hatt noen runder med snuppa vi også, og noen ganger lurer jeg på om hun gjør det med vilje. Alle blir vel forbanna, så det har du lov til!

Så deilig med frisørtime da! Her er det ingen vei tilbake etter gråhårene kom!

Ja, den har vokst skikkelig. :)

Jeg er sikker på at A gjør det med vilje noen ganger. :gjeiper: Hun ser på oss, gliser (nesten med et ondt blikk i øynene :fnise: ) og gjør det hun vet så godt at hun ikke får lov til. Men sånn kommer hun sikkert til å gjøre resten av sitt liv, så vi må bare prøve å være tålmodige. :ler:

Kjempedeilig! :jepp:

Magetuten vokser hardt hos deg også!

Hurra for 30 uker, Belle!

Jaaa! :hoppe:

30 uker

Jeg liker så godt når dere legger ut bilde av disse flotte magene deres Det gjør at jeg gleder meg såå masse til jeg får min egen struttemage

Ellers forstår jeg at du vil ha A bakovervendt lengst mulig. Jeg er litt der jeg også.. Blir sikkert greit når svigermor får sitt eget bilsete, så dere slipper å stresse med det

Så er dere jo så heldige at dere slepper å kjøpe nye å nye hele tiden til lille bolla

Håper virkelig at det klaffer for dere nå. :klem:

Ja, bakovervendt er jo best. Sånn er det bare. Synes det er litt trist at foreldre snur barna så tidlig fordi...hvorfor egentlig? Fordi de tror at barna liker det bedre? A vet jo liksom ikke om noen annen måte å sitte i bilen på. Hvorfor skal vi da på død og liv forandre på det, fordi vi synes det er tungvindt? :riste:

Så fin mage!

Og det var godt å lese at de grå hårene kommer for andre også

Takk. :nigo:

:ler: Her har jeg nappet grå hår en stund allerede, men nå var det så mange at jeg bare var nødt til å farge håret.

30 uker

Fine magen! Og den dårlige samvittigheten kjenner jeg godt igjen ja.. Her var det et par uker med søskensjalusi, og etter det tror jeg faktisk at storebror glemte at han har vært aleine, og det har gått kjempefint etter det. Det er fordelen med to tette

Takk. :rodmer:

Det er nok helt vanlige tanker jeg sitter med, ja. Og jeg bekymrer meg faktisk ikke så veldig mye for søskensjalusi, A kommer jo ikke til å huske noe annet. Det er vel mest mine følelser det går på, at jeg ikke helt klarer å sette meg inn i det å være like glad i noen andre som jeg er i A. :sjenert: Men det kommer vel etterhvert. :jepp:

Skrevet

Aaaah, for en deilig dag jeg har hatt! A sov helt til nesten 7 ( i strekk fra 24! :hoppe: ), jeg var hos legen og fikk høre hjertelyd (alt annet var bra også heldigvis), jeg sov en times tid og jeg var hos frisøren. Jeg syntes det var litt skummelt å skulle farge håret (det var rett før jeg spratt ut av stolen en stund der :ler: ), men jeg er bare dødsfornøyd! :strix: Elsker virkelig frisørsalongen og de to som jobber der. :hjerte: Nå er håret mitt glansfullt igjen, ikke den livløse, platte, gråspraglete (okei, nå overdriver jeg :fnise: frisøren sa hun såvidt kunne skimte noen hår, det var da jeg nesten ombestemte meg angående fargingen :lol: ), uformelige høystakken det har vært en stund. Men altså, håret mitt vokser virkelig som ugress. Frisøren var veldig overrasket da jeg sa at sist jeg var og klippet meg i april, klippet jeg kort pannelugg. Tror hun kom frem til at det har vokst mer enn 1 cm i måneden. :daane: Det eneste minuset med at jeg farget håret var at jeg visstnok måtte slutte å legge meg med vått hår, siden jeg fikk en spesiel ''gravid-hårfarge''. Og jeg som elsker kveldsdusjene mine. :sjenert:

Jeg fikk A til å spise erter til middag i dag! :hoppe: Hun er jo ikke akkurat så glad i grønnsaker, så sant hun ikke ser dem, men i dag gaflet hun i seg makaroni og erter som om det skulle vært is. :tommelsmil:

Nå har jeg gaflet i meg et stykke brioche (frøys resten av kaken med én gang jeg åpnet den, ellers hadde den vel forsvunnet i løpet av kvelden :flau: ) og skal fortsette med monteringen av teppet til stesøster. :nigo:

Skrevet

Nydelig mage :hjerte: (jeg er faktisk litt misunnelig :sjenert: )

Helt enig ang bakovervendt sete! Må bare fortelle at datteren til en venninne av meg satt bakovervendt til hun var fire og et halvt og hun reagerte selv på at noen fra småbarnsavd. satt forover og sa til ene moren at det ikke var lov. Go vesla!

Skrevet

Så fin mage! :hjerte: Digg å freshe seg litt opp hos frisøren :)

Skrevet

åhh gratla med ny frisyre! :) Deilig! Gleder meg til det er min tur snart..

Og så fint at alt står godt til med Bolla di ;)

Skrevet

Her tror jeg ikke Frøken Rosa har tenkt på at man kan sitte forovervendt. :fnise: Det er fint at det finnes noe hun ikke krangler på.

Favorittmaten er forresten fisk og omelett. Grønnsaker er livsfarlig, og må fjernes fra tallerkenen før hun tør å spise. Og vi legger dem der til hvert måltid.

Skrevet

Nydelig mage (jeg er faktisk litt misunnelig )

Helt enig ang bakovervendt sete! Må bare fortelle at datteren til en venninne av meg satt bakovervendt til hun var fire og et halvt og hun reagerte selv på at noen fra småbarnsavd. satt forover og sa til ene moren at det ikke var lov. Go vesla!

Tusen takk. :) Denne gangen er den ikke så ille, selv om den er omtrent dobbelt så stor som med A. :ler: Tror det har noe med resten av meg som ikke er like stor. :lol:

Det er jo helt supert! Håper jo vi klarer å ha henne bakovervendt så lenge, men hun er jo stor da, så vi får se. :Nikke:

Så fin mage! Digg å freshe seg litt opp hos frisøren

Takketakk. :nigo: Dødsdigg!

åhh gratla med ny frisyre! Deilig! Gleder meg til det er min tur snart..

Og så fint at alt står godt til med Bolla di

Det er rart at det å gå til frisøren kan være så deilig. :ler: Mannen fikk helt :hakeslepp: da jeg sa hvor mye det kostet, men jeg tror jeg fikk frem at han egentlig er heldig som har en kone som går så sjelden til frisøren. :fnise:

Her tror jeg ikke Frøken Rosa har tenkt på at man kan sitte forovervendt. Det er fint at det finnes noe hun ikke krangler på.

Favorittmaten er forresten fisk og omelett. Grønnsaker er livsfarlig, og må fjernes fra tallerkenen før hun tør å spise. Og vi legger dem der til hvert måltid.

Det er jo fantastisk! Her trodde vi at det kom til å bli skikkelig ille, men så snart hun vokste seg høy nok til å se ut av vinduet var alt okei igjen. Men jeg gruer meg til vi skal slutte med tutt i bil altså, for så snart hun mister/kaster den vekk blir det baluba. :roll:

:ler: Grønnsaker, ja. Forstår virkelig ikke hvorfor hun ikke liker det, hun som slukte all slags grønnsaksmos og spiste rå tomater som om det var snop for bare litt siden. Vi slutter aldri å prøve vi heller, men det blir bare gnagd litt på og ''lagt fint'' fra seg på gulvet. :gjeiper: Men revet gulrot går altså greit, og nå også erter. :5:

Skrevet

Datteren til venninnen min er ganske stor for alderen også, men hun har godtatt det foreldrene ha fortalt henne ang seter i bil.

Skrevet

Datteren til venninnen min er ganske stor for alderen også, men hun har godtatt det foreldrene ha fortalt henne ang seter i bil.

Ja, klart, foreldrene har en stor del i om barna er fornøyd eller ikke med hvordan det er. Og det skal vi (jeg :roll: ) være veldig klar på altså. Jeg er bare redd for at hun kommer til å bli for stor for selve setet for tidlig. Men det er vel bare en teit bekymring jeg har, hun er jo ikke SÅ stor lenger liksom. :sjenert:

Skrevet

Vi ønsker også at hun skal sitte bakovervendt så lenge som mulig. Hun er over 2,5 nå og det går utmerket! Vi måtte ha forovervendt i den andre bilen, men hun blir bare kjørt til og fra bhg et par ganger i uka med den. Var redd hun skulle protesere når hun så hvor kjekt det var å sitte sammen med pappa i forsetet i varebilen, men det går helt fint å sitte bakover i bilen "min".

Tror mange snur pga lite plass i bilen. Og at de tror barna vil sitte framover. Men så lenge de ikke vet annet godtar barna å sitte bakover.

Vi fikk kritikk fra uventet hold når svigerinnen min blanda seg uten grunn og mente det var på tide å snu snuppa. Opplyst dame så jeg skjønner ikke hvorfor hun absolutt måtte legge seg i hvordan snuppa sitter. :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...