Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hos oss blir det bare tidligere og tidligere morgen jo mørkere det blir, så jeg tror vi må satse på å stille klokka motsatt vei av alle andre.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På søndag våknet jeg i full panikk klokka halv ni (!!) av at L ikke hadde laga lyd enda.

Jeg lå i senga noen sekunder og tenkte "Herregud, jeg GÅR IKKE INN DIT!!". Var helt sikker på at han var kidnappa eller død eller bevisstløs, og det skulle altså ikke jeg se. Hehe. Usj, dritekkel følelse å våkne med.

Men så gikk jeg inn dit og fant ham sprell levende sittende i senga og leke med tærne sine og fnise for seg selv. :rodmer:

Tenk at Bolla begynner å bli så stor, da! Nå er det jammen ikke lenge igjen! :rodme:

Skrevet

Vanskelig det der, men du skal iallfall ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke vil på minnestunden! :klem:

Det synes jeg at man kan velge helt og holdent selv.. Og det er vel ikke et sted for små barn..

Gratulerer med 24 uker idag, Belle!! Skjønner at du koser deg med jentene dine :hjerte:

Ha en strålende dag, så godt du kan!! :klemmer:

Skrevet

Kondolerer med farmoren din.. :klemmer: Vet hvordan det føles ang. å ha vært veldig forberedt på det, men det er likevel tungt og trist når det skjer.

Og tusen takk for linker til hekling! Jeg eier ikke sans for sånt da, så føler jeg har tatt meg vann over hodet allerede :fnise: Har lært meg luftmasker, men thats it, så når jeg ser på en sånn heklevideo så blir jeg bare stresset :ler:

Og hurra for 24 uker! Det går jammen fort! Du ble jo nettopp gravid! :)

Oii der sa du noe ja! Når klokken snus blir det jo automatisk tidligere morgen...Hmm..Men det løser seg kanskje hvis man over flere kvelder holder ungen våken en time ekstra? Man må jo bare gjøre dem vant til den nye klokken, så..

Skrevet

Hos oss blir det bare tidligere og tidligere morgen jo mørkere det blir, så jeg tror vi må satse på å stille klokka motsatt vei av alle andre..

:fnise: Vi har hatt den tendens i det siste vi også, og du skal ikke se bort ifra at dette er en ting som hun raskt finner ut at hun ikke liker. :ler:

På søndag våknet jeg i full panikk klokka halv ni (!!) av at L ikke hadde laga lyd enda.

Jeg lå i senga noen sekunder og tenkte "Herregud, jeg GÅR IKKE INN DIT!!". Var helt sikker på at han var kidnappa eller død eller bevisstløs, og det skulle altså ikke jeg se. Hehe. Usj, dritekkel følelse å våkne med.

Men så gikk jeg inn dit og fant ham sprell levende sittende i senga og leke med tærne sine og fnise for seg selv.

Tenk at Bolla begynner å bli så stor, da! Nå er det jammen ikke lenge igjen!

OMG, halv 9! :overrasket: Da hadde jeg også fått panikk. Jeg klarte i det minste å liste meg ut for å se til henne klokken halv 7 uten at hun våknet, så fikk jeg deilig alenetid på badet. :nigo:

Ja, hun runder vel snart 30 cm! :daane: Gleder meg bare mer og mer!

Vanskelig det der, men du skal iallfall ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke vil på minnestunden!

Det synes jeg at man kan velge helt og holdent selv.. Og det er vel ikke et sted for små barn..

Gratulerer med 24 uker idag, Belle!! Skjønner at du koser deg med jentene dine

Ha en strålende dag, så godt du kan!!

Nei, det at det ikke er noe sted for små barn ble jeg og mannen veldig fort enige om. :Nikke: Hun var med inn til bestemor, men da var hun så liten at hun ikke skjønte noen ting. Tror vi skal holde fortet utenfor jeg altså. Heldigvis er det bare inn for å si ha det, ikke hele minnestunden inne hos henne.

Tuuuusen takk. :nigo: Synes de siste ukene har flydd avgårde!

Kondolerer med farmoren din.. Vet hvordan det føles ang. å ha vært veldig forberedt på det, men det er likevel tungt og trist når det skjer.

Og tusen takk for linker til hekling! Jeg eier ikke sans for sånt da, så føler jeg har tatt meg vann over hodet allerede Har lært meg luftmasker, men thats it, så når jeg ser på en sånn heklevideo så blir jeg bare stresset

Og hurra for 24 uker! Det går jammen fort! Du ble jo nettopp gravid!

Oii der sa du noe ja! Når klokken snus blir det jo automatisk tidligere morgen...Hmm..Men det løser seg kanskje hvis man over flere kvelder holder ungen våken en time ekstra? Man må jo bare gjøre dem vant til den nye klokken, så..

Takk skal du ha. :klem:

:fnise: Kjenner meg igjen altså, jeg var jo helt grønn jeg også.

Ja, det må bare bli vant med det. Man kan jo ikke leve på sommertid hele året. :ler: Problemet som vi har hatt er at hun ikke har sovet lengre uansett når vi har lagt henne. Da blir det fort slitsomt både for liten og stor dersom vi skulle lagt henne til vanlig tid og så våkner hun da den nye klokken 5 om morgenen. :daane:

Skrevet

Dagen i går var helt grei. Jeg slapp heldigvis inn for å se farmor, og A var der for å lette på stemningen litt. Nå har vi jo vært der inne ganske mye den siste uken og hun er blitt veldig husvarm. :ler: Onkel, som er tvillingen til pappa, fikk faktisk en klem også da vi skulle gå. A er ikke raus med klemmene sine så det var jo litt gøy. :rodmer:

I dag har jeg vært hos legen. Forklarte hvordan jeg har det for tiden og fikk 40% sykemelding. Mulig det er for mye, men da kan vi bare nedjustere det om 3 uker når jeg skal tilbake. Fastlegen min er selv gravid (22 uker faktisk) og forstår veldig godt hvordan det er. Blodtrykket så veldig fint ut (puh!), Bolla lå visst i tverrleie akkurat da :hjerte: og SF-målet mitt sprenger skalaen. :ler: Neida, hun sa jo at hun egentlig ikke likte å ta det målet fordi det ble feil allikevel, så jeg skulle ikke bekymre meg om det. Hun lovet meg også en henvisning til sykehuset for en litt nærmere sjekk ang. svangerskapsforgiftning etter uke 28. Det roer en engstelig sjel altså. Jeg har jo hatt mye hodepine denne gangen (noe jeg ikke hadde et fnugg av forrige gang - før de siste dagene hvor jeg kontaktet føden), så hun mente det var like greit å gjøre det. :Nikke:

I dag skal jeg på en liten shoppingrunde etter jobb om jeg orker. Har veldig lyst til å kjøpe Bambi-sengesett som jeg har siklet på lenge nå, men som har vært så dyrt. Nå koster det bare 130 kroner! Og så har jeg funnet en fiiiin oppbevaringspuff på Jysk som jeg vil ha i stuen til alle hekletingene mine, og jeg skal finne jakke til A. Om jeg orker. :)

Skrevet

Greit å få en sykemeldig da. Å som du sier, finner du ut at det er for mye går det heldigvis an å endre :)

Shoppingtur er alltid kjekt. Eller, jeg syntes det er kjekkest å komme hjem å se alt jeg har handlet :nigo:

Å jeg syntes A hørres såå herlig ut :rodme:

Skrevet

Så koselig at onkel fikk klem av A! :rodmer:

Så deilig med litt sykemelding! Morsomt at legen din også er gravid, da! Og så har jeg veldig sans for leger som henviser en engstelig sjel til sykehuset.

Shopping! :shoppe::hoppe: Gøy når noe man har siklet på endelig kommer på tilbud! Håper du er i form til en liten shopperunde i ettermiddag!

Skrevet

Innom og titter og får deg på mine innlegg siden jeg har sett deg så mye rundt omkring i det siste :fnise:

Skrevet

Greit å få en sykemeldig da. Å som du sier, finner du ut at det er for mye går det heldigvis an å endre :)

Shoppingtur er alltid kjekt. Eller, jeg syntes det er kjekkest å komme hjem å se alt jeg har handlet :nigo:

Å jeg syntes A hørres såå herlig ut :rodme:

Ja, det skal bli veldig godt. Håper (og tror) at det hjelper på på vond kropp. :nigo:

Det er deilig med shoppingtur altså. Pleier å ta meg en sånn av og til, helt mutters alene og det er bare superherlig! Kjøpe kaffe og bare traske rundt i min egen verden. :hjerte:

Jeg synes jo selvsagt hun er verdens herligste. :ler:

Så koselig at onkel fikk klem av A! :rodmer:

Så deilig med litt sykemelding! Morsomt at legen din også er gravid, da! Og så har jeg veldig sans for leger som henviser en engstelig sjel til sykehuset.

Shopping! :shoppe::hoppe: Gøy når noe man har siklet på endelig kommer på tilbud! Håper du er i form til en liten shopperunde i ettermiddag!

Jeg :hjerte: legen min. Det var hun som var veldig føre-var med hjertet til A også, og det er veldig fint å vite at man har en som er i ''vårt hjørne'' på en måte. :Nikke:

Nå skal jeg hjem og sove en times tid så jeg satser på at jeg klarer litt shopping. :nigo:

Innom og titter og får deg på mine innlegg siden jeg har sett deg så mye rundt omkring i det siste :fnise:

Så koselig med nytt besøk! :nigo: Velkommen skal du være! :hoppe:

Skrevet

Godt at du fikk sm, og at legen din er så søt med deg!

Ha en finfin dag, Belle :klemmer:

Skrevet

Kondolerer meg farmora di, belle! :klemmer:

Det høres ut som om du har en veldig grei lege! Det er fint å ha en lege som er i samme situasjon som deg og vet hvordan det er å være gravid! Og litt morsomt er dere er nesten like langt på vei:)

Blir sikkert deilig med en 40% sykemelding. Da kan få litt energi tilbake og kan bare ta det med ro.:)

Skrevet

Kondolerer så mye med farmoren din :klem:

Skrevet

Godt at du fikk sm, og at legen din er så søt med deg!

Ha en finfin dag, Belle :klemmer:

Ja, det var virkelig en bør av skuldrene mine. :jepp: Jeg elsker legen min! Det er vel også en av grunnene til at jeg ikke går til jordmor denne gangen.

Takk, det samme! :klem:

Kondolerer meg farmora di, belle! :klemmer:

Det høres ut som om du har en veldig grei lege! Det er fint å ha en lege som er i samme situasjon som deg og vet hvordan det er å være gravid! Og litt morsomt er dere er nesten like langt på vei:)

Blir sikkert deilig med en 40% sykemelding. Da kan få litt energi tilbake og kan bare ta det med ro. :)

Takk skal du ha! :klem:

Ja, hun er helt super! Jeg visste ikke at hun var gravid før hun sa det til meg, så hun har definitivt ikke like stor mage som det jeg har! :hoho:

Det skal bli superdeilig! Trikset er vel bare å ikke gjøre alt jeg har lyst til å gjøre og slite meg like mye ut som jeg hadde gjort på jobb. :sjenert:

Kondolerer så mye med farmoren din :klem:

Takk for det! :klem:

Skrevet

Takk skal du ha! :klem:

Ja, hun er helt super! Jeg visste ikke at hun var gravid før hun sa det til meg, så hun har definitivt ikke like stor mage som det jeg har! :hoho:

Det skal bli superdeilig! Trikset er vel bare å ikke gjøre alt jeg har lyst til å gjøre og slite meg like mye ut som jeg hadde gjort på jobb. :sjenert:

Hehe, og det er vel lettere sagt enn gjort det å holde seg i ro:P For da vil du baaaare gjøre ditt, og baaare gjøre datt og så plutselig blir du mer sliten enn du var før du fikk sykemelding! hehe

Skrevet

Det ble shoppingtur på oss! :hoppe: Søster kom innom og siden mannen ikke hadde sovet hele natten tok vi like greit A med oss også. Først på Jysk hvor jeg fikk kjøpt to kjempefine sengesett til A og Bolla til 100 kroner per stk! De hadde mye på tilbud så det anbefales å dra der. :jepp: Etterpå dro vi på kjøpesenteret for å lete etter jakke til A. Ingenting fant vi. :daane: Nå gjenstår bare Cubus og Obs på det andre kjøpesenteret. Satser på å finne noe på Obs. :Nikke: Hvis ikke kjøper jeg en av guttejakkene på H&M. Der hadde de stappfullt av sånne jakker jeg er på leit etter, men i jenteavdelingen har de bare kåper. :balltre:

Skrevet

Hva slags jakke er du ute etter, da? Lindex har fine jakker til jente nå; snuppa fikk en i gave som var derfra, mørkeblå med hjerter, og med pelskrage. :)

Ellers må jeg si at jeg føler meg litt skyldig i Wool Shake-bommen (ja, jeg er den du aner...)

Skrevet

Hehe, og det er vel lettere sagt enn gjort det å holde seg i ro:P For da vil du baaaare gjøre ditt, og baaare gjøre datt og så plutselig blir du mer sliten enn du var før du fikk sykemelding! hehe

Ja, det er det jeg frykter. :fnise: Men jeg får bare prøve å være flink. Håper ikke det er et så veldig stort problem - det pleier ikke å være det ihvertfall. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...