Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så søte klær :hjerte:

Håper du har hatt en fin helg! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skikkelig reser på shopping du. :fnise: Men må jo være veldig greit med samme kjønn slik at Bolla kan arve etter A. Ikke minst må det føles veldig fint. Hver gang jeg pakker bort klær til O tenker jeg på en evt. framtidig lillebror (eller lillesøster, men da er det jo kun det kjønnsnøytrale som kan arves). Huff..Jeg begynner å bli farlig verpesjuk. Der har du ulempen med å bli gravid under studiet: Prosjekt søsken må utsettes lenger enn man ønsker.

Menmen..Ha en finfin kommende uke :klemmer:

Skrevet

Kjempesøte klær ja, og for et nydelig teppe du har hekla!! Jeg begynte forresten så smått på uggsa jeg fikk oppskrifta av deg på, men det blei plutselig en pause da vesla blei født ;) Gleder meg til å fortsette på de da :)

Skrevet

Så søte klær

Håper du har hatt en fin helg!

Helgen har vært kjempefin! :jepp:

En skikkelig reser på shopping du. Men må jo være veldig greit med samme kjønn slik at Bolla kan arve etter A. Ikke minst må det føles veldig fint. Hver gang jeg pakker bort klær til O tenker jeg på en evt. framtidig lillebror (eller lillesøster, men da er det jo kun det kjønnsnøytrale som kan arves). Huff..Jeg begynner å bli farlig verpesjuk. Der har du ulempen med å bli gravid under studiet: Prosjekt søsken må utsettes lenger enn man ønsker.

Menmen..Ha en finfin kommende uke

:ler: Noe må man ta seg til når man har rolige dager på jobb. :fnise:

Ja, det er kjempefint. :jepp: Helt siden vi fikk vite at det var enda en jente har jeg nigledet meg til at Bolla skulle bruke den bodyen A brukte aller første gang. Den er ikke noe spesiell sånn sett, en helt enkel en fra H&M, men da A fikk den på seg (i stedet for de stygge sykehusklærne) ble hun på en måte MIN. Hun ble min jente, ikke bare en klump med baby. Åh, blir helt sentimental bare jeg tenker på det. :rodmer::grine:

Kjempesøte klær ja, og for et nydelig teppe du har hekla!! Jeg begynte forresten så smått på uggsa jeg fikk oppskrifta av deg på, men det blei plutselig en pause da vesla blei født Gleder meg til å fortsette på de da

:fnise: Det er noe med det å plutselig ikke ha tid til noe som helst når man får en liten baby i hus. Håper du blir fornøyd med dem. Jeg har rukket å hekle mange nå, og er sååå fornøyd med dem. :nigo:

Håper du har hatt en fin helg, Belle!

Helgen har vært helt super! :jepp:

Skrevet

Som sagt, helgen har vært kjempefin. :rodmer: Dagene gikk raskere enn jeg hadde trodd, noe som helt sikkert betyr at vi trengte det alle sammen. :Nikke: Mannen sa i dag morges at A hadde blitt så søt (ekstra søt altså :fnise: ) bare på en helg, noe som ihvertfall sier meg at han trengte det. :ler:

Men hun har lært så mye på denne ene helgen! :daane: Nå går hun rundt og sier ''oi'' hele tiden. Skikkelig ''åååiii''. Og så nikker og rister hun på hodet samtidig som hun sier ja eller nei. Hun er virkelig til å spise opp når hun rister på hele seg og sier ''nei''. :hjerte:

Helgen, ja. På lørdag våknet jeg opp med bomull i hodet, snørr i nesa og dødsvondt i hofta. Gøy. :dry: Fikk karret meg på boligmessen med mannen, noe som var det eneste jeg orket hele dagen. Vi kjøpte god mat, digg og bare gjorde på ingenting resten av kvelden. I går fikk jeg gjort meg ferdig med gaven til min hemmelige venn før vi dro til Stavanger for å hente A. Heldigvis var hun glad for å se oss. :sjenert: Men hun har hatt det kjempefint hos farfar og besta altså. De har to hunder og A som er helt på tuppa etter hunder (hun eier jo ikke hemninger :overrasket: ) har hatt det som plommen i egget. Farfar tok henne med i svømmehallen på lørdag også, noe som falt veldig i smak hos dem begge. :happy:

I dag skal mannen dra ned til megleren for å legge tomten vår ut for salg. Vi har bestemt oss for i det minste å prøve - det taper vi ingenting på. Så får vi se da, om vi er like uheldige som med leiligheten. :daane: Forhåpentligvis er vi ikke det da, siden tomter ikke akkurat er overflod av her i området. Vi håper vi også kan tjene en liten slant på det, men i det minste skal vi gå i null, da inkludert hva megler skal ha. Vi kommer til å tape nok på leiligheten vår, så det er ikke snakk om å tape på tomten. Da bygger vi heller. :Nikke:

Skrevet

Jeg har forresten begynt å få halsbrann. Oh joy. :dry: Vet ikke om det var brusen eller det sure godteriet i går som gjorde det, men heldigvis hadde vi mandler i hus! :daane: Ja, og så får jeg halsbranntendenser av vann! :overrasket:

Skrevet

Høres ut som A har kosa seg max! :)

Hvordan er formen din nå da? Ikke godt med bomulltilstand!!

Spennende med tomt-salg, da!! Får håpe dere får mer enn dere regner med! :)

Ønsker deg en fin dag, Belle, og god bedring! :klemmer:

Skrevet

Høres ut som A har kosa seg max! :)

Hvordan er formen din nå da? Ikke godt med bomulltilstand!!

Spennende med tomt-salg, da!! Får håpe dere får mer enn dere regner med! :)

Ønsker deg en fin dag, Belle, og god bedring! :klemmer:

Ja, det var godt å se hvor fint hun hadde det der. :jepp:

Formen er så som så. Har litt bomull enda, men det går greit. Nå er det vel bekken og rygg som er verst. *sutreklage* :sjenert:

Håper virkelig vi får solgt den for prisen vi har satt. :Nikke:

Skrevet

Blæææærk, nå sitter jeg her da, har egentlig nok å gjøre på jobb, men jeg får bare ikke hjernen i gang. Har vondt i hodet, er trøtt og ryggen og bekkenet verket som et helvete. Vurderer om jeg skal hjem før tiden, men mannen kjørte meg til jobb i dag så jeg må snakke med ham først. :gjeiper:

Har fått ''fikset'' enda en julegave i dag da. Selve arbeidet gjenstår, men garnet er i boks ihvertfall. :nigo: Skal hekle dette teppet til stesøster til jul. Er det ikke fint? Det er litt sånn at jeg har lyst å beholde det selv. :fnise:

1-1.jpg

Skrevet

Det var kjempefint! Hvis du hekler det, og så finner ut at verken stesøster eller du selv vil ha det, så tar jeg gjerne imot! :ler:

Skrevet

Så kjipt at det er så vanskelig å selge leiligheten da, hvor lenge har dere holdt på? Håper dere får solgt tomten!

Det tepper fra garnstudio er fint :Nikke: , jeg har tenkt på å hekle et slikt et selv en gang.. Har to år på meg til eldste niesa mi bilr ti og jeg har lovet henne et stort sengeteppe når hun blir det.

Halsbrann er noe herk!

Skrevet

nyyyydelig teppe du skal hekle, er det akkurat de fargene? ;) jula nærmer seg jo gitt, selv om det er ei lita stund igjen enda...

Skulle kanskje fått meg et slikt prosjekt jeg også, så jeg har noe å bruke kveldene på utenom skjermtitting (leser av og til i bok også...)...

Skrevet

Det var kjempefint! Hvis du hekler det, og så finner ut at verken stesøster eller du selv vil ha det, så tar jeg gjerne imot!

:fnise: Det er ihvertfall ingen tvil om at jeg har lyst på det om stesøster ikke vil ha det. *my precioussss*

Så kjipt at det er så vanskelig å selge leiligheten da, hvor lenge har dere holdt på? Håper dere får solgt tomten!

Det tepper fra garnstudio er fint , jeg har tenkt på å hekle et slikt et selv en gang.. Har to år på meg til eldste niesa mi bilr ti og jeg har lovet henne et stort sengeteppe når hun blir det.

Halsbrann er noe herk!

Æsj, vi har holdt på i flere år! :daane: Begynte da jeg var gravid med A en eller gang. Megleren vår hadde visst spøkt med kollegene sine om at vi sikkert kom til å få nummer 2 også før vi fikk solgt (litt galgenhumor - han er fortvila han også, ja), og det måtte han bare si da vi sa at jeg var gravid enda en gang. :ler:

Hjemmelagde sengetepper er så fint! Kunne tenkt meg et selv, men det prosjektet er vel litt ambisiøst akkurat nå ihvertfall. :gjeiper: Håper jeg klarer å bli ferdig med dette til jul. :Nikke:

nyyyydelig teppe du skal hekle, er det akkurat de fargene? jula nærmer seg jo gitt, selv om det er ei lita stund igjen enda...

Skulle kanskje fått meg et slikt prosjekt jeg også, så jeg har noe å bruke kveldene på utenom skjermtitting (leser av og til i bok også...)...

Det er akkurat de fargene, ja. Men det som er så fint er at det er multifarget garn, så det er bare 4 forskjellige nøster man bruker. Slipper å dille med å bytte farge så ofte som det ser ut ihvertfall. :jepp:

Jeg har begynt å julestresse allerede, jeg. :fnise: Men det har jo noe med at jeg vet at jeg ikke kommer til å orke så mye utover i desember. Da er det deilig å fikse en del så snart som mulig. Og så er jo nettshopping genialt, da slipper man ihvertfall ut å traske med tung kropp og vondt bekken. :nigo:

Skrevet

Det ble til at jeg dro hjem fra jobb i går. Da jeg begynte å grine på telefonen fordi mannen ikke kunne komme å hente meg ''NÅ'' fant jeg ut at løpet var kjørt. :lol: Er mye bedre i dag heldigvis, men tiden vil vel vise hvordan ryggen liker kontorstolsitting utover dagen. Jeg håper jo og tror at det var turen til Stavanger som tok knekken på meg, men om det skrangler like mye utover uken kommer jeg til å be om 20% sykemelding neste uke. Det funker bare ikke at jeg ikke funker etter jobb. Særlig når mannen reiser, da kan jeg jo ikke det. Har jo A å ta meg av, og hun er myyye viktigere enn jobb.

Så ja, hele dagen i går ble tilbragt i sengen, minus lufteturen jeg hadde til kebabsjappa på kvelden. Da var jeg bare nødt til å bevege litt på meg. :bond: Jeg sov litt, så Covert Affairs og heklet litt utover kvelden da ryggen var bedre. Har bestemt meg for å hekle én runde på skjerfet (snood? :vetikke: ) jeg hekler til søster (det er gørr kjedelig :ler: ) hver kveld. Ellers ble jeg halvferdig med en lue jeg hekler som julegave til kjæresten til A. Det er så gøy å hekle i lyseblått! :hoppe:

I dag er det MMR-vaksinen som står for tur. Mannen er hjemme da og skal gjøre det. Det er jo lov å håpe på ingen ettervirkninger, men etter hva jeg har hørt ''over alt'' er det vel heller lite sannsynlig. Vi får ihvertfall trøste oss med at den ikke kommer i dag i det minste, for i dag er det babysvømming igjen. :fisk:

Skrevet

For et nyyydelig teppe! Tenkte et halvt sekund på å hekle et sånt, men så ambisiøs tror jeg ikke jeg orker å være. Hvis jeg starter på det nå, så kanskje det blir ferdig til jula 2014 eller noe ... :sjenert: Men etter at dere håndarbeiddamer har inspirert meg, har jeg jo faktisk strikket halvannen vin-gavepose, så jeg er veldig fornøyd!

Høres ut som det er på tide med litt sykemelding, ja. Synes ikke du skal slite deg ut! :fy_fy::klem:

Ønsker deg en fiiiin dag!! :sol:

Skrevet

For et nyyydelig teppe! Tenkte et halvt sekund på å hekle et sånt, men så ambisiøs tror jeg ikke jeg orker å være. Hvis jeg starter på det nå, så kanskje det blir ferdig til jula 2014 eller noe ... :sjenert: Men etter at dere håndarbeiddamer har inspirert meg, har jeg jo faktisk strikket halvannen vin-gavepose, så jeg er veldig fornøyd!

Høres ut som det er på tide med litt sykemelding, ja. Synes ikke du skal slite deg ut! :fy_fy::klem:

Ønsker deg en fiiiin dag!! :sol:

:fnise: Jeg håper bare ikke jeg er for ambisiøs selv. Det er jo tross alt bare litt over 3 måneder til jul! :daane: Så gøy med strikking! :jepp: Skulle ønske jeg var flink til det, men det blir bare ikke fint. *sukk* Jeg får heller holde meg til heklingen. :tommelsmil:

Nei, slite meg ut skal jeg definitivt ikke gjøre. :riste: Jeg ser det an i løpet av uken. :Nikke:

Skrevet

Må bare fortelle om en liten hendelse fra barnehagen i går. :ler: A var så trøtt, til og med da vi stod opp. Det var hun forsåvidt i dag også, og vi har offisielt hatt vår første marerittmorgen, med hyling og skriking fra vi står opp til alle klærne er på. Men anyways, hun var veldig trøtt da mannen leverte henne i barnehagen, og da de hadde vært ute på tur hadde hun sovnet oppå en annen gutt som satt ved siden av henne i vognen. :hoho: Jeg har jo hørt mystiske og fjerne historier om barn som sovner ved middagsbordet og sånt, men vi har aldri hatt det ''problemet'' siden A ikke akkurat er noe sovedyr. De fikk heldigvis tatt bilde av det (de er utrolig flinke til å ta bilder hver eneste dag, det er jeg så takknemlig for!) så i morgen skal jeg levere A sånn at jeg får sett bildene. :fnise:

Skrevet

Hehe, stakkar lille trøtte A! :fnise: Tviler ikke på at det er noen fantastiske bilder :)

Uff, ikke kult å høre at du sliter såpass med smerter, allerede.. :( En tur i bassenget idag blir sikkert deilig!!

Skrevet

Hei, Belle!:vinke:

Måtte bare innom å hilse på!

Synes å huske at snuppa ikke ble så veldig dårlig av MMR`en. Får håpe det går bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...