MellonCollie Skrevet 11. september 2012 #5341 Skrevet 11. september 2012 Av Bambusklær så MÅ jeg bare tipse om Lilleba. Har hatt pysjer til storebror derfra, og de er heeelt fantastiske. Mykeste klærne jeg vet om (og så mye fiiint)! Ganske dyrt i ordinære priser, men de har tilbud med jevne mellomrom som tipses om i nyhetsbrevet sitt. Hadde ammeinnlegg derfra også nå, og de var også supre. Litt luksus når man ventet barn nr 2 som skulle arve så mye annet - da kan man unne seg selv litt
^^Belle^^ Skrevet 12. september 2012 Forfatter #5342 Skrevet 12. september 2012 Soya og bambus ja:P De finner jo på noe nytt hele tida jo! Dette har jeg virkelig aldri hørt om men av en eller annen grunn høres det veldig bra ut! Høres veldig 'mykt' og økologisk ut:P Det må jeg lese litt mer om! Den buksa så veldig deilig ut! Stakkars A som har sånn vondt i munnen! Ikke noe godt.. Bra sånn flytende ibux hjelper. det skal jeg også kjøpe når lille klumpen vår får tenner! Merker at det er godt å snakke (eller lese i dagboker til) erfarne mødre. Lærer mye av de som allerede har barn fra før av:D Ja, jeg innbiller meg det er skikkelig deilig. Og så er det jo et pluss at de har mange av de samme gode egenskapene som ull har. Inne på armerogben.no har de merker som fører både bambus og soyaklær. Buksen jeg viste er fra merket soybaby og det var slettes ikke dyrt. Bambusklær har en tendens til å være dyre, da. Tiljamid for eksempel. Det er det som er så fint. Godt at man kan lære av hverandre. :happy: Tanntroll Cute,,, mindre søtt med plagene altså, stakkars liten! Sikkert søtt med litt tenner, og noen hull innimellom. Når fikk hun første tanna? Bambus har blitt favoritt her også, kjøpte noen deeeeilige fra ClaireKids i sommer. supermyke og fleksible. Like a second skin Synd det er ganske dyrt oftest.. Formen din er enda fin? Hun har hatt bare 8 tenner så lenge nå, så det er rart når 4 til plutselig bare spretter opp. Hele munnen hennes er full av tenner nå. Hmmm, ja, si det. Hun var ikke av de raskeste til å få tenner så kanskje rundt 6 måneder? Da spratt de til gjengjeld ut på null komma niks. Ja, det er synd. Men bare tenk hva vi betaler for ull noen ganger! Formen min er helt strålende. Litt skranglete bekken av og til, men ikke så ille som jeg så for meg da jeg begynte å kjenne smertene i uke 6 allerede! Av Bambusklær så MÅ jeg bare tipse om Lilleba. Har hatt pysjer til storebror derfra, og de er heeelt fantastiske. Mykeste klærne jeg vet om (og så mye fiiint)! Ganske dyrt i ordinære priser, men de har tilbud med jevne mellomrom som tipses om i nyhetsbrevet sitt. Hadde ammeinnlegg derfra også nå, og de var også supre. Litt luksus når man ventet barn nr 2 som skulle arve så mye annet - da kan man unne seg selv litt Trust me, jeg har vært innom der maaange ganger og slått fra meg kjøp maaange ganger. Men du har jo rett i at man unne seg litt luksus når man får baby nr. 2, særlig en av samme kjønnet som man allerede har. Bolla trenger jo egentlig absolutt ingen klær. Men mulig jeg spanderer på meg lik body til begge to.
^^Belle^^ Skrevet 12. september 2012 Forfatter #5343 Skrevet 12. september 2012 (endret) Fin dag i går. Heldigvis har vi flere fine dager enn ikke fine dager. :happy: - Babysvømming - A er virkelig helt vill i vannet. Plasker, dukker, smiler og ler. I går var hun i tillegg skikkelig kosete og lille T (en vi har gått med på svømming siden vi startet) og A klemte og kysset på hverandre hele tiden. - Hekleheklehekle. Ble endelig ferdig med babyteppet og fikk heklet litt ting til min hemmelige venn i terminklubben min. ...og det var omtrent det eneste som skjedde i går. Godt jeg ikke er så kravstor for hva som utgjør en fin dag. I dag er jeg trøtt. Burde egentlig ikke være det siden vi har hatt nok en bra natt (thænk ju flytende ibux ), men sånn er det vel av og til. Skal snart til butikken for å handle for jobben (jeg har tatt på meg den oppgaven for å ikke stivne helt i bekkenet i løpet av dagen ) og jeg mistenker at en iskaffe fra Starbucks på mystisk vis sniker seg oppi handlekorgen. Litt senere skal jeg til manuellterapeut for deilig massasje. Den kommende helgen kommer til å bli megarar! I morgen kommer svigerfar og kona hans for å hente med seg A til Stavanger. Der skal hun være helt til søndag! Det er første gangen vi er borte fra hverandre så lenge, men jeg vet at vi har godt av det alle sammen. Hun elsker farfar og jeg vet at hun har det kjempefint hos dem. Det er bare det at de ikke ser henne SÅ ofte, og da begynner jeg å bekymre meg. Men skulle det bli krise er vi jo bare noen timer unna. Kjenner jeg blir helt av tanken. Hva i alle dager skal vi ta oss til en hel helg uten A liksom? Endret 12. september 2012 av ^^Belle^^
CathrineMic Skrevet 12. september 2012 #5344 Skrevet 12. september 2012 Så fint babyteppe da Du er så flink! Blir sikkert litt rart å være alene en hel helg ja! Dere får nyte tiden med hverandre. Kanskje ta dere en tur ut å kose dere! Det fortjener dere
Mazilla Skrevet 12. september 2012 #5345 Skrevet 12. september 2012 Spennende med alenehelg! Det blir nok rarest for deg, tipper A kommer til å storkose seg
pusilus Skrevet 12. september 2012 #5346 Skrevet 12. september 2012 Dere skal kose dere med date og ting dere ellers ikke får gjort. Evt vaske småklær til bolla
^^Belle^^ Skrevet 12. september 2012 Forfatter #5347 Skrevet 12. september 2012 Så fint babyteppe da Du er så flink! Blir sikkert litt rart å være alene en hel helg ja! Dere får nyte tiden med hverandre. Kanskje ta dere en tur ut å kose dere! Det fortjener dere Takk skal du ha. Ja, det blir veldig rart! Særlig nå som vi ikke har planer heller. Tror bare det blir å sitte i sofaen å tvinne tommeltotter jeg altså. Neida, vi skal klare å få til en middag ute ihvertfall, det vil jeg. Spennende med alenehelg! Det blir nok rarest for deg, tipper A kommer til å storkose seg Definitivt! Dere skal kose dere med date og ting dere ellers ikke får gjort. Evt vaske småklær til bolla Godt forslag. Men det er så mye jeg ikke får gjort for tiden at jeg blir helt og så blir ingenting gjort. Kanskje jeg kan begynne å rydde og sortere litt barneklær, ja. Det hadde vært koselig.
Nuttapia Skrevet 12. september 2012 #5348 Skrevet 12. september 2012 Enig med de andre her! Deilig med kjærestetid, og A kommer til å blir dulla bort Konsentrer deg om det DU vil hele helgen! Er ikke det deilig også? Skjem dere bort litt, det er alltid en god anledning for å kose seg litt ekstra
Kokos Skrevet 12. september 2012 #5349 Skrevet 12. september 2012 Innom og oppdaterer meg! 22 uker allerede Dette kommer til å gå så fort. Håper du har en kjempefin dag!
Pasjonsblomst Skrevet 12. september 2012 #5350 Skrevet 12. september 2012 så fint babyteppe, og så flink du har vært!! Likte fargene Håper du klarer å nyte helga da, hvis du blir urolig så bare tenk på situasjoner der du desperat hadde trengt litt egentid, og så nyt det når du har det. Men ikke bare bare heller... løye hvor knytta vi blir til de små altså.
^^Belle^^ Skrevet 13. september 2012 Forfatter #5351 Skrevet 13. september 2012 Enig med de andre her! Deilig med kjærestetid, og A kommer til å blir dulla bort Konsentrer deg om det DU vil hele helgen! Er ikke det deilig også? Skjem dere bort litt, det er alltid en god anledning for å kose seg litt ekstra Ja, det skal bli skikkelig deilig med kjærestetid. Det begynner å bli en stund siden nå. Alle de ''store'' planene jeg hadde forferien min ble jo lagt på is siden mannen ble syk. Vi trenger dette alle sammen. Innom og oppdaterer meg! 22 uker alleredeDette kommer til å gå så fort. Håper du har en kjempefin dag! Uææh, det går fortere og fortere jo nærmere jul jeg kommer. så fint babyteppe, og så flink du har vært!! Likte fargene Håper du klarer å nyte helga da, hvis du blir urolig så bare tenk på situasjoner der du desperat hadde trengt litt egentid, og så nyt det når du har det. Men ikke bare bare heller... løye hvor knytta vi blir til de små altså. Takk! Er veldig fornøyd med fargene altså. Vognen vår er jo mørkegrå og sølv og den kommer til å passe sååå fint oppi der. Greit å pynte litt opp når alt annet er nøytralt (vognposen er svart f.ex.). Ja, man blir så knyttet til dem! Og så får jeg fysisk vondt når hun er borte så lenge.
^^Belle^^ Skrevet 13. september 2012 Forfatter #5352 Skrevet 13. september 2012 Endelig nett på jobb igjen, og jeg kan få jobbe litt samt oppdatere meg på KG. Dagen i dag har vært så lite produktiv av jeg blir flau. Sånn er det når alt man jobber med ligger på en intern server som trenger nettilgang for å funke. :gjeiper: Skrivepulten min har aldri vært så ryddig, for å si det sånn. Dagen i går ble veldig fin. Vi hadde egentlig tenkt å dra inn til mamma etter middag, men da mannen foreslo å dra på kjøpesenteret i stedet sa jeg ikke nei til det. Fikk kjøpt meg cappuccino, nye sko (litt høye kilehæler, men lave nok til å være komfortable) og A fikk løpt fra seg på lekerommet. :happy: I går hadde A skikkelig vondt i tennene stakkar. Hun var vanskelig å legge og jeg ble bare enda mer bekymret for hvordan helgen blir. Når ikke mannen klarer å roe henne så godt engang. Men, men...det må jo bare gå over dette her. Hun har jo ikke feber eller noe, bare vondt. I tillegg hadde hun en av disse våkenperiodene sine igjen. Det er lenge siden nå heldigvis, for fytti så sliten man blir av å være våken to timer midt på natten. Så ja...ingen god natt i natt. Har vært på bassengtrening i dag og kjente den ekle følelsen fra forrige gang komme snikende, om å ikke føle seg vel. Føler meg stygg og tjukk og bare æsj. Hvorfor kan ikke jeg være en av dem som stråler og gløder når hun er gravid? Som får finere hud, hår og fin, struttende mage? Jeg er velsignet med fetere hud, hår, vann i kroppen og love handles i stedet for fin struttemage. Det hjelper jo heller lite at ihvertfall dem som var i garderobe med meg var sylfider med null strekkmerker, cellulitter og gudvethva. Æsj, hater å føle meg sånn som dette. Vet at jeg kommer inn i en ond sirkel om jeg lar meg rive med. Trøstespise hele tiden fordi ''jeg ser fæl ut allikevel''-type ting. Nei huff, dette ble ikke et muntert innlegg. Tror det er en kombinasjon av at jeg er trøtt, at jeg er smådeppa fordi A skal reise og at jeg ble gravid før jeg klarte å trene av meg de ekle ekstrakiloene.
Diddles Skrevet 13. september 2012 #5353 Skrevet 13. september 2012 Du er nyyyydelig vakker skatten min - jeg MENER det!!! 2
Pasjonsblomst Skrevet 13. september 2012 #5354 Skrevet 13. september 2012 Så bare et bilde av deg jeg, men er sikker på at Diddles har rett! Du er vakker og gravid!
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2012 Forfatter #5355 Skrevet 14. september 2012 Du er nyyyydelig vakker skatten min - jeg MENER det!!! Åh, du er så god! Men jeg må innrømme at det ikke hjalp å lese den kommentaren rett etter at vi hadde sendt A avgårde. Så bare et bilde av deg jeg, men er sikker på at Diddles har rett! Du er vakker og gravid! Takk for det Pasjonsblomst. Dere er gode å ha!
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2012 Forfatter #5356 Skrevet 14. september 2012 Føler meg litt bedre i dag. Hadde egentlig bare en dårlig dag i går, og hormonene tok litt overhånd. Vi fikk ihvertfall levert fra oss A (klarte akkurat å holde tårene tilbake, men så kom de plutselig sprutende da jeg leste Diddles' kommentar etterpå ), kjørt på butikken for å handle litt knask (oppskåret frukt med vaniljeyoghurt ) og slappet av i sengen med hekletøy og gode serier. Begynte nemlig på votter til søster, og fikk heklet ferdig én vott minus tommelen. Tror jammen jeg må hekle til meg selv også, for de var så gode. Lange og trange - helt perfekt for oss langfingrede søstre. Hadde god tid i dag morges så gjorde meg litt flid med hår og sminke og føler meg altså bedre i dag. Har også på meg en trang t-skjorte (som egentlig er akkurat litt for kort nå, men skitt au) så i dag er det ihvertfall ingen tvil om at det er gravidmage og ikke bare blubbemage. Lurer forresten på om føttene mine har vokst enda mer! Eller, jeg vet de har vokst enda mer, for jeg måtte opp i 39 i de nye skoene jeg kjøpte her om dagen! Er vel midt mellom 38 og 39 nå, hadde søte, små bein på 36 før jeg ble gravid med A. Det er jo nesten så jeg trenger nye sokker også snart. Ingen store planer for dagen og kvelden. Må høre litt med mannen, men mulig vi tar oss en fin kjærestekveld og finner på noe gøy. Bowling hadde vært kult. Det er eeeevigheter siden.
Tina_O Skrevet 14. september 2012 #5357 Skrevet 14. september 2012 Nydelig babyteppe!! Jeg er ikke noe særlig på å hekle selv, men har en mor som vil strikk/hekle "hentesett". Og da har jeg bestilt et teppe som ligner på ditt:-) så spørs det bare hvilke farger hun skal hekle i da...?:-) Kjenner igjen de tankene om kroppen da.. De kommer liksom snikende, selv om fornuften sier at det er bare tull. Og vi har liksom en tendens til å sammenligne oss med de "perfekte" og ikke gjennomsnittet... Litt urettferdig mot oss selv, der. Tenk, her gjør kroppen vår en utrolig jobb med å sette et mirakel til verden, og så bruker vi energi til å tenke på at vi ikke har modellkropper.... Sikker på at du ser fantastisk ut, og at det er mange som gjere skulle vært i ditt sted:-)
Disco Biscuit Skrevet 14. september 2012 #5358 Skrevet 14. september 2012 Så fint babyteppe du har heklet Tror dere kommer til å få en fin helg for dere selv, og A storkoser seg helt sikkert med farfar. Ønsker dere en fin helg
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2012 Forfatter #5359 Skrevet 14. september 2012 Nydelig babyteppe!! Jeg er ikke noe særlig på å hekle selv, men har en mor som vil strikk/hekle "hentesett". Og da har jeg bestilt et teppe som ligner på ditt:-) så spørs det bare hvilke farger hun skal hekle i da...?:-) Kjenner igjen de tankene om kroppen da.. De kommer liksom snikende, selv om fornuften sier at det er bare tull. Og vi har liksom en tendens til å sammenligne oss med de "perfekte" og ikke gjennomsnittet... Litt urettferdig mot oss selv, der. Tenk, her gjør kroppen vår en utrolig jobb med å sette et mirakel til verden, og så bruker vi energi til å tenke på at vi ikke har modellkropper.... Sikker på at du ser fantastisk ut, og at det er mange som gjere skulle vært i ditt sted:-) Så gøy med mamma som lager ting. Min mamma gjør også det, og det er så innmari koselig å bruke hjemmelagede ting. Det blir spennende å se hva som skjuler seg i magen din, ja. Æsj, de tankene ja. Sleit veldig med dem forrige gang også, og skammet meg for at jeg hadde dem i det hele tatt. Her hadde vi brukt SÅ lang tid på å bli gravid og når jeg endelig ble det følte jeg meg ikke takknemlig nok. Men denne gangen vet jeg at det faktisk er helt greit å ha de tankene. Eller, ikke greit sånn da, men jeg skal ihvertfall ikke skamme meg over å ha dem for jeg tror ikke jeg klarer å la være å ha dem. Så fint babyteppe du har heklet Tror dere kommer til å få en fin helg for dere selv, og A storkoser seg helt sikkert med farfar. Ønsker dere en fin helg Takketakk. Er veldig fornøyd med det selv, og bare gleeeder meg til å bruke det. Helgen kommer nok til å bli kjempefin.
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2012 Forfatter #5360 Skrevet 14. september 2012 (endret) Nå har jeg trøsteshoppet litt og føler meg bare ENDA bedre. Armer og ben-nettbutikken er farlig altså, siden de har paypal. Forelsket meg jo helt i merket Babysoy og handlet litt til A og en julegave til kjæresten hennes. Gaven: Til A: Og så fikk hun to smekker. Håper de er gode, for hun sikler så innmari mye at jeg blir gaaaal. Er helt sår på haken stakkar. Hun fikk jo en ullsmekke for en stund siden, men den ble stygg etter én dags barnehagebruk. Maling i barnehagen er ikke en god kombinasjon med lyse klær. Endret 14. september 2012 av ^^Belle^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå