Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Woohoo og gratulerer med ny jobb til mannen! Er i litt samme situasjon her - jeg har vært sugar mommy frem til nå, men den tiden er offisielt over. :fnise: Så lenge man er rause med hverandre så er det uansett bare deilig med bedre økonomi. :Nikke:

Så dumt at det er så vanskelig å få solgt leiligheten. Krysser alt jeg har for at hyppige visninger fører til noe!

Håper du har en finfin dag! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så kjedelig med visning uten potensielle kjøpere :sjenert: Men bra dere ikke gir opp, krysser fingrene for at dere får solgt snart! :)

Kjempekoselig med magebevegelser :hjerte: Kos dere i bursdag :)

Nå har vi forresten fått opplegget for neste forsøk, jeg skal på lang protokoll... Det har vel du en del erfaring med... Må innrømme jeg gruer meg som fy til nesesprayen... Men hvis du har overlevd det 4 ganger så går det vel greit med meg også ;) Blir det positivt resultat så er jo alt verdt det såklart! :)

Endret av Lilywhite
Skrevet

yes, magebevegelser! Et nytt, vakkert liv i vekst ;)

Kjipt med visningen, men det kan vel være litt tilfeldig også. Blir jo spennende å se neste gang.. er det ikke sånt at de ofte regner med en mnd eller noe for å få solgt?

Skrevet

Woohoo og gratulerer med ny jobb til mannen! Er i litt samme situasjon her - jeg har vært sugar mommy frem til nå, men den tiden er offisielt over. Så lenge man er rause med hverandre så er det uansett bare deilig med bedre økonomi.

Så dumt at det er så vanskelig å få solgt leiligheten. Krysser alt jeg har for at hyppige visninger fører til noe!

Håper du har en finfin dag!

Ja, ''sugar mama'' blir sagt med stor humor her i gården, men vi har jo felles økonomi så alt går jo rett i kassa allikevel. Det spiller liksom ingen rolle hvem som tjener hva, og det synes jeg er en fin ting. :Nikke:

Blærk, ja, det er noe herk! Men vi får krysse fingrene, det er ikke mye annet å gjøre i denne situasjonen.

Så kjedelig med visning uten potensielle kjøpere Men bra dere ikke gir opp, krysser fingrene for at dere får solgt snart!

Kjempekoselig med magebevegelser Kos dere i bursdag

Nå har vi forresten fått opplegget for neste forsøk, jeg skal på lang protokoll... Det har vel du en del erfaring med... Må innrømme jeg gruer meg som fy til nesesprayen... Men hvis du har overlevd det 4 ganger så går det vel greit med meg også Blir det positivt resultat så er jo alt verdt det såklart!

Nei, gi opp kan vi ikke. Vi betaler jo uansett ingenting for megleren før vi får solgt, så sånn sett har vi det veldig fint. :jepp:

Ja, det er veldig deilig. Har kjent henne lenge nå da, men de siste par dagene har hun blitt helt turbo. :rodmer:

Vi har bare hatt lang protokoll, vi. Altså, på uttakene da. Så det har vi vært gjennom to ganger (og to frys, men da trenger man ikke nesesprayen). Skreiv det i dagboken din også, men jeg syntes det var helt greit egentlig. :Nikke:

yes, magebevegelser! Et nytt, vakkert liv i vekst

Kjipt med visningen, men det kan vel være litt tilfeldig også. Blir jo spennende å se neste gang.. er det ikke sånt at de ofte regner med en mnd eller noe for å få solgt?

Det er så deilig å kjenne! :strix:

:fnise: Unnskyld for at jeg ler, men vi har prøvd å selge i flere år. Ja, ÅR! :daane: Det er nok en kombinasjon av pris og at det har vært altfor mye å velge mellom akkurat her. Men vi kan jo ikke gi opp, må bare håpe at vi én dag treffer den rette. :jepp:

Skrevet

Gårsdagen var så lite begivenhetsrik som den var mulig å (ikke) bli. :daane: Mannen er syk (sånn skikkelig syk, ikke bare mannfluensa - men det innebærer jo også at han ligger for døden akkurat nå :roll: ) og jeg følte meg skikkelig pjusk i går. Fikk mamma til å komme å underholde A en times tid mens jeg sov i går kveld, og det var deilig. Føler meg forholdsvis fin i dag, så jeg vet ikke helt hva som kom over meg jeg altså. :vetikke: Mulig jeg bare var gravid-uggen, men siden mannen er syk at jeg da følte meg verre enn jeg var. :klo:

Nå har jeg levert A i barnehagen, handlet inn til en del dager, fikset bilstolen (nakkestøtten er herved flyttet opp et hakk - herregud som hun vokser :grine: ), ryddet og vasket kjøkken (det ble ikke gjort i går, nei :sjenert: ) og hentet pakker i posten. Eller, pakke. Entall. :dry: De fant ikke ellos-pakken min, så jeg håper virkelig ikke den er helt borte. Jeg fikk jo sms og alt i går, og den er registrert i systemet. :vetikke: Den andre pakken var garn jeg bestilte på ebay for en stund siden. Merino, kasjmir og silke-blanding. :hoppe: Lurer på hva jeg skal bruke dem til. :fnise:

I dag skal jeg på bassengtrening og ellers ingenting. Det er vel heller lite sannsynlig at det blir hverken hyttetur eller Ikeatur på oss (skulle ha reist i dag) så jeg nyyyter rolig-dagene hjemme helt (nesten) alene. :happy:

Gjest Daenerys
Skrevet

Grattis med jobb til mannen, og grattis med jente i magen! :) Har sniklest en god stund.

Garn :hjerte:

Skrevet

Grattis med jobb til mannen, og grattis med jente i magen! :) Har sniklest en god stund.

Garn :hjerte:

Takk og takk. :nigo:

Nytt garn er bare best. :hjerte::fnise:

Skrevet

Ah, jeg er virkelig verdens dårligste på å oppdatere her når jeg har ferie. :sjenert: Ynnsjyll for det. :ler: Men jeg har ihvertfall hatt en helt super avslutning på ferien. :jepp:

På fredag var jeg og A hos mamma hele dagen. Utrolig deilig å bare være der, slappe av, leke og hekle. Vi møtte Diddles og Liten på lekeplassen for verdens korteste lekestund (den ble avbrutt av middagsplaner fra begge kanter, samt plutselig regnvær :roll: ), spiste god middag og storkoste oss. Jeg kjenner det dog veldig godt når jeg er sammen med A en hel dag på den måten. :daane: Resten av kvelden ble tilbragt i sengen for å si det sånn. Deilig det også da. :nigo:

På lørdag tok jeg, A, mamma, søster og stesøster en halvspontan tur på Ikea. :hoppe: Kjempegøy å dra på jentetur på den måten. A var i storform (endelig kunne hun klatre på møblene alt det hun ville :ler: ) og jeg fikk kjøpt inn det som var planlagt. Bortsett fra sprinkelseng da. Heeelt utsolgt. :overrasket:

I går fikk vi besøk av søster, vi møtte Diddles og Liten på lekeplassen (for en akseptabel lang lekestund :fnise: ) i finværet :sol: ,og jeg og søster så film. Rolig og deilig avslutning på hele ferien min. :happy:

A er helt herlig om dagen. Hun har begynt å ''snakke'' mye nå, dvs. babling som betyr noe, vi vet bare ikke hva. Favorittordet hennes er ''denna'' på skikkelig dialekt. :hoho: Det bruker hun til det meste. Om hun vil ha noe, om hun vil vise noe eller om hun bare vil si noe. Hun klatrer opp i sofaen, sitter fint i lenestolen sin, spar sand til den store gullmedaljen, danser og ler. Og så ser det endelig ut til at slengkysset mamma har prøvd å lære henne siden hun ble født (omtrent) har sunket inn. Det er ikke alltid hun gjør det da, men fytti så kry hun blir når hun klarer det. Jeg smelter helt! :rodmer:

På den andre siden...hun har hatt skikkelig magetrøbbel i natt. :kose: Våknet akkurat da jeg skulle legge boka fra meg å sove, helt hysterisk. Mannen klarte ikke å roe henne før hun kom inn i vår seng, og da kom det noen skikkelige gråterier. Stakkar jenta vår. Hun fikk en paracet til slutt da, men da var hun selvsagt lys våken. :roll: Jeg vet ikke hva klokken var da hun endelig roet seg, men da var selvsagt jeg helt lys våken og mannen snorket som en bjørn. :dry: Trøtt i dag, ja. :kaffekopp:

Skrevet

Så herlig A høres ut!!! Må være kjekt når hun begynner å plapre i vei. :) håper natta blir bedre i natt da!

Skrevet

Høres ut som fine dager :) Småbarn som snakker skikkelig dialekt er så utrolig fint, spesielt dialekt fra deres kant av landet. Sjarmerende!

Skrevet

Så herlig A høres ut!!! Må være kjekt når hun begynner å plapre i vei. :) håper natta blir bedre i natt da!

Ja, det er supersjarmerende. :ler: Hun har jo aldri vært en ''snakker'', så det er stor stas når den koden endelig ble knekt. Tror nok barnehagen har en stor rolle akkurat der, ja. :jepp:

Natten ble en million ganger bedre!

Høres ut som fine dager :) Småbarn som snakker skikkelig dialekt er så utrolig fint, spesielt dialekt fra deres kant av landet. Sjarmerende!

Jeg synes vår dialekt er litt hard jeg da. Stavanger-dialekten derimot... :hjerter: En bekjent av meg har en gutt som er et halvt år eldre enn A og han babler på kav siddis. Dødsherlig! :fnise:

Skrevet (endret)

Mannen måtte hente A i barnehagen klokken 1 i går. :kose: Da hadde hun hatt to diarébleier, og det var visstnok én mer enn de likte. Det gikk visst omgangssyke der i forrige uke, så de var redd for at det kunne være det. Hun hadde jo hele 4 bleier på søndag også, hvorav den siste var av typen ''inn-i-dusjen-med-deg''. :ler: Men det var nok en kombinasjon av overdose på druer, plommer og aprikos (takk til dere, tanter og bestemor :lol: ) og tenner. I hele går ettermiddag var hun helt rabiat på å klø seg i tennene, så hun sliter med noe der altså. Hun er jo helt hoven inni munnen stakkar. Men nå ser det ihvertfall ut til at begge hjørnetennene nede er helt ute også (de har vært litt lurete og stanget i tannkjøttet en god stund nå - jeg har jo trodd de har vært ute mange ganger allerede), så nå har jeg et tanntroll med hele 12 tenner! :overrasket:

I 20-tiden i går våknet hun, helt hysterisk, hadde kjempevondt i tennene. Hun hadde fått en paracet før hun la seg, men det som måtte til var litt nesespray (for den tette nesen - ikke gommene :ler: *vanskeligheter med å formulere meg*) og flytende ibux på gommene. Det hjalp visst veldig godt, for A har sovet i absolutt hele natt! :hoppe: Hun er jo stort sett flink til det altså, men den siste uken har vært slitsom med mange oppvåkninger i løpet av natten. Damn you, tenner. :balltre:

I går fikk jeg shoppet en bukse i soya til A. Er spent på den altså, siden soya skal være ganske så nær ull mtp. egenskaper. :jepp: Eller, bambus er bedre da (har såååå lyst å prøve ut Tiljamid, men det er så dyrt! :daane: ), men det er ihvertfall bedre enn bomull. Tenkte denne buksen måtte bli bra på halvkalde høstdager, med strømpebukse under.

babysoy_129bb_apr10_400.jpg

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Kjempefin bukse! :jepp: stoff i soya eller bambus har jeg virkelig ikke hørt om før! Det må jeg sjekke ut! :)

Stakkar lille A med såre gommer!! :( Hjelper nesespray, altså??

Skjønner at det er en helt ny verden av kunnskaper jeg nå beveger meg inn i.. :fnise:

:popcorn:

Skrevet (endret)

Kjempefin bukse! :jepp: stoff i soya eller bambus har jeg virkelig ikke hørt om før! Det må jeg sjekke ut! :)

Stakkar lille A med såre gommer!! :( Hjelper nesespray, altså??

Skjønner at det er en helt ny verden av kunnskaper jeg nå beveger meg inn i.. :fnise:

:popcorn:

Ja, ikke sant? Perfekt for barnehagen. :nigo:

Bambus er kjempebra for barn som ikke tåler ull. A tåler jo ull hun altså, men jeg synes det er gøy å prøve nye ting. :sjenert: Soya er hakket under bambus og ull, men bedre enn bomull. Da tenker jeg altså mtp. fuktighetsopptak og varmeoverføring. Og så skal det visstnok være mykere enn bomull. Men bomull er jo gull sånn ellers.

:fnise: Jeg tror ikke nesespray hjelper på såre gommer, det var bare jeg som skreiv litt teit. Hun var plutselig så tett i nesen og det var nok derfor hun våknet i utgangspunktet. :jepp: Men flytende ibux var dødsbra! Er første gang jeg har prøvd det, etter tips her innefra. :tommelsmil:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Ja, ikke sant? Perfekt for barnehagen. :nigo:

Bambus er kjempebra for barn som ikke tåler ull. A tåler jo ull hun altså, men jeg synes det er gøy å prøve nye ting. :sjenert: Soya er hakket under bambus og ull, men bedre enn bomull. Da tenker jeg altså mtp. fuktighetsopptak og varmeoverføring. Og så skal det visstnok være mykere enn bomull. Men bomull er jo gull sånn ellers.

:fnise: Jeg tror ikke nesespray hjelper på såre gommer, det var bare jeg som skreiv litt teit. Hun var plutselig så tett i nesen og det var nok derfor hun våknet i utgangspunktet. :jepp: Men flytende ibux var dødsbra! Er første gang jeg har prøvd det, etter tips her innefra. :tommelsmil:

Haha!!! :fnise: Ååååja, var nok jeg som leste litt for kjapt ;)

Flytende ibux er nok smart å ha i medisinskapet, ja! :jepp:

Skal sjekke ut bambus og soya.. Interessant :)

Skrevet

Åååå du skal ha ei lita jente til :duskedame: Gratulerer masse, masse, masse! :klemmer: Det blir koselig!! Kjenner at jeg blir litt misunnelig :lur:

Skrevet

Så herlig A høres ut Belle :hjerte: Håper tannplagene er over for en liten stund nå.

Utrolig fine, men alt for dyre, klær du linket til :)

Skrevet
Haha!!! :fnise: Ååååja, var nok jeg som leste litt for kjapt ;) Flytende ibux er nok smart å ha i medisinskapet, ja! :jepp: Skal sjekke ut bambus og soya.. Interessant :)

Flytende ibux er gull altså! Selv om det virket som om vi gav henne gift. :overrasket: Hylte jo verre enn nesesprayen, noe jeg ikke trodde var mulig. :ler:

Åååå du skal ha ei lita jente til :duskedame: Gratulerer masse, masse, masse! :klemmer: Det blir koselig!! Kjenner at jeg blir litt misunnelig :lur:

Takk. :nigo: Gleder meg utrolig mye altså. :rodmer:

Det er bare å begynne. :lur:

Så herlig A høres ut Belle :hjerte: Håper tannplagene er over for en liten stund nå. Utrolig fine, men alt for dyre, klær du linket til :)

Hun er verdens beste. :hjerte:

Men ja, håper virkelig det. Er så utrolig leit når hun gråter så sårt fordi hun har vondt. :kose:

Jeg blir helt :daane: av de klærne altså. :ler:

Skrevet

Soya og bambus ja:P De finner jo på noe nytt hele tida jo! Dette har jeg virkelig aldri hørt om men av en eller annen grunn høres det veldig bra ut! Høres veldig 'mykt' og økologisk ut:P Det må jeg lese litt mer om! Den buksa så veldig deilig ut!

Stakkars A som har sånn vondt i munnen! Ikke noe godt.. Bra sånn flytende ibux hjelper. det skal jeg også kjøpe når lille klumpen vår får tenner! :) Merker at det er godt å snakke (eller lese i dagboker til) erfarne mødre. Lærer mye av de som allerede har barn fra før av:D

Skrevet

Tanntroll ;) Cute,,, mindre søtt med plagene altså, stakkars liten! Sikkert søtt med litt tenner, og noen hull innimellom. Når fikk hun første tanna?

Bambus har blitt favoritt her også, kjøpte noen deeeeilige fra ClaireKids i sommer. supermyke og fleksible. Like a second skin ;) Synd det er ganske dyrt oftest..

Formen din er enda fin? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...