Småkjekset Skrevet 27. august 2012 #5261 Skrevet 27. august 2012 Fine magen Marius sengesett er kjempeflott E har det i blått, men nå som jeg vet det finnes i flere farger ska ljeg på jakt
Pasjonsblomst Skrevet 27. august 2012 #5262 Skrevet 27. august 2012 det var en utrolig fin mage, babyBelle! Gir jo nybakte mammaer lyst på mage igjen, jo... ! Ikke bare jenta di som liker rosa heller, ser jeg...
Diddles Skrevet 27. august 2012 #5263 Skrevet 27. august 2012 Åååå, du altså Jeg også vil ha sånn fin babymage Nydelige du
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2012 Forfatter #5264 Skrevet 28. august 2012 Fine magen Marius sengesett er kjempeflott E har det i blått, men nå som jeg vet det finnes i flere farger ska ljeg på jakt Takketakk. Ja, det er fint, og så så mykt og godt! Tenker jo at det er litt dyrt (300 kroner), men et Disney-sengesett i samme størrelsen er jammen like dyrt! Lillafargen vi kjøpte var nyyydelig. Dus og fin. det var en utrolig fin mage, babyBelle! Gir jo nybakte mammaer lyst på mage igjen, jo... ! Ikke bare jenta di som liker rosa heller, ser jeg... Tusen takk kjære deg. Synes den er litt spissere denne gangen (hurra for det! ), men det kan også bare være fordi den er så stor i forhold til hva den var forrige gang på samme tid. Jeg er veeeldig glad i rosa. Egentlig alt som har med farger å gjøre, bare det ikke er oransje. :gjeiper: Åååå, du altså Jeg også vil ha sånn fin babymage. Nydelige du Takk kjære. Jeg hadde ledd godt om du var klar med denne Det ser ut som at alt er bra så langt hvertfall, og kjempefin mage på bildet! Kjenner igjen det med at det er tyngre denne gangen da, for nå har du en liten å ta hensyn til i tillegg, og kan ikke kun tenke på degselv lenger. Det merkes det! Det skulle tatt seg ut! Men denne gangen vet jeg ihvertfall hva som trengs - og ikke trengs. Jordmødrene bare lo av meg da de så hvor mye jeg hadde med meg forrige gang. Selv om jeg ble lagt inn to dager før igangsettelse trenger man strengt tatt ikke en trillekoffert og en slik svær strandveske. Ja, det kjennes godt. Jeg skulle bare visst hvor godt jeg hadde det forrige gang, som bare kunne legge meg ned på sofaen etter jobb og bli der. Men hallo, man kan ikke klage heller. Hun er jo det mest fantastiske som har hendt meg.
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2012 Forfatter #5265 Skrevet 28. august 2012 Fin og rolig kveld i går. :happy: Jeg kom hjem til ferdig middag og jeg og A lekte/heklet/klatret/spiste mens mannen tok seg en hvil. Han var helt utmattet stakkars, etter intervjuet. Ifølge ham gikk det ikke så bra, men jeg tror det er mest fordi han ble tatt fullstendig på sengen. Han (og forsåvidt jeg også) forventet seg bare en liten praterunde, de typiske ''fortell 3 positive og 3 negative ting om deg selv'' osv. Men de hadde satt av halvannen time til ham, med adferdstester, praktiske prøver, ulike scenarioer, osv. Han skulle høre fra dem innen to uker, så vi får bare krysse fingrene for at det gikk bedre enn han tror. På vei hjem kjøpte han en ''lenestol'' til A. (Lurer på om det er samme som Liten har, Diddles?) Hun har plutselig funnet ut at det er gøy å sitte på ting (printeren som har stått i stuen i noen dager, puter, leker) og hun var heeeelt i hundre da hun fikk sin egen stol. Plutselig hadde vi en helt ny jente, som faktisk satt stille i mer enn to minutter av gangen, spiste kjeks og så på tv. Vi fikk også med oss en slik pinnestol (lurer på om mamma kalte det for Jær-stol? ) som jeg hadde da jeg var liten. Og den er bare SÅ gøy å klatre på. Fine, rare jenta vår. I dag er det babysvømming for første gang etter sommeren. Gleeeeder meg på A sine vegne, men gruer meg litt til å måtte vise frem gravidkroppen min. Etter svømming skal jeg ta meg en fortjent helt-alene-tur på kjøpesenteret. Trenger ny gravidbukse (jeg har bare én som passer, de andre er for store) og jeg tenkte å lete etter noen fine knapper til uggsene jeg ble ferdig med i går.
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 #5266 Skrevet 28. august 2012 Krysser fingrene for mannen din, Belle! Høres ut som dere har en søt liten apekatt, ja! Lille A høres utrolig morsom ut! Menneh du..? Er det slik at du er 20 uker på vei idag eller?? GRATULERER!!! HALVVEIS PREGGIS!
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2012 Forfatter #5267 Skrevet 28. august 2012 Krysser fingrene for mannen din, Belle! Høres ut som dere har en søt liten apekatt, ja! Lille A høres utrolig morsom ut! Menneh du..? Er det slik at du er 20 uker på vei idag eller?? GRATULERER!!! HALVVEIS PREGGIS! Hun er verdens søteste. Oi, ja, det er jeg visst. Tusen takk. ---- Og fordi Nuttapia minte meg på det: Halvveis i dag! 1
CathrineMic Skrevet 28. august 2012 #5268 Skrevet 28. august 2012 For 20 uker Å btw, jeg ville ikke tenkt noenting på magen, den ser kjempebra ut, så du har ingenting å tenke på der, på baby svømmingen
Marikke Skrevet 28. august 2012 #5269 Skrevet 28. august 2012 Oi, det var litt av et jobbintervju! Jeg synes det hadde vært på sin plass å nevne i innkallingen at de skulle teste og styre på den måten. Men kanskje det var en del av testen å se hvordan han taklet å få så mye pes på første intervju .. ? Fiiiiin mage!! Og gratulerer med 20 uker!
Teriyaki Skrevet 28. august 2012 #5270 Skrevet 28. august 2012 Kjempefin mage Sånne lenestoler er litt artige! Også kan de jo brukes en stund også, så da er det jo greit om de er litt dyre.. De jeg har sett har i alle fall kostet mellom 700-1000 kr. Får håpe intervjuet gikk bedre enn han tror.. Og sist, men ikke minst: Hurra for 20 uker! Halvveis allerede! Tenk at om 20 uker så har du TO barn!
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2012 Forfatter #5271 Skrevet 28. august 2012 For 20 uker Å btw, jeg ville ikke tenkt noenting på magen, den ser kjempebra ut, så du har ingenting å tenke på der, på baby svømmingen Takk for det. Enn så lenge er den grei, men ettersom vannet kommer... Oi, det var litt av et jobbintervju! Jeg synes det hadde vært på sin plass å nevne i innkallingen at de skulle teste og styre på den måten. Men kanskje det var en del av testen å se hvordan han taklet å få så mye pes på første intervju .. ? Fiiiiin mage!! Og gratulerer med 20 uker! Ja, han ble virkelig helt sjokka. Og jeg hadde forstått det hadde det vært til en annen type stilling, type lederstilling, men for mannen blir det på en måte som å ha adferdstester utført på en som søker jobb som elektriker eller snekker. Jeg har ihvertfall aldri hørt om at det er blitt gjort før. Men det er jo et oljeselskap så de har vel sine rutiner de må følge. Takk, og takk. Kjempefin mage Sånne lenestoler er litt artige! Også kan de jo brukes en stund også, så da er det jo greit om de er litt dyre.. De jeg har sett har i alle fall kostet mellom 700-1000 kr. Får håpe intervjuet gikk bedre enn han tror.. Og sist, men ikke minst: Hurra for 20 uker! Halvveis allerede! Tenk at om 20 uker så har du TO barn! Denne var billig, 250 kroner, på Jysk. Er en litt sånn mini-lenestol for barn da, siden den er lav nok til at A bare kan sette seg rett ned. De ''vanlige'' (og dyrere) er nok en smule høyere. Vi så en kjempefin babyrosa på nettet til rett over 1000-lappen som hadde vært knallfin inne på rommet hennes etterhvert, men for A spiller det jo ingen rolle bare hun får sitte.
Teriyaki Skrevet 28. august 2012 #5272 Skrevet 28. august 2012 250 kr bare? Hmmm..Kanskje vi også skal kjøpe etter hvert da
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2012 Forfatter #5273 Skrevet 28. august 2012 250 kr bare? Hmmm..Kanskje vi også skal kjøpe etter hvert da De har en i grønn også tror jeg. Vår er veeeldig råsa. Men altså, den er genial. I tillegg til å være så lav er den kjempelett sånn at A kan flytte på den hvor hun vil - men den er samtidig veldig stødig altså. Hun klatrer på den hele tiden.
Disco Biscuit Skrevet 28. august 2012 #5274 Skrevet 28. august 2012 20 uker allerede Skal si graviditetene dine går unna Koselig å lese oppdateringer og ikkemist se bilde av den fiiine gravidmagen din
Kokos Skrevet 28. august 2012 #5275 Skrevet 28. august 2012 20 uker! Det kan jo hende det ikke gikk så dårlig for mannen, men at det bare ikke gikk som forventet. Krysser fingrene for det Jeg innbiller meg at det er noe relativt nytt disse store selskapene, gjerne amerikanske selskapene, har innført. I hvert fall her i byen. Vi har flere sånne svære (olje-/maritime) selskaper her jeg bor og det siste intervjuet jeg var på hos ett av dem var helt latterlig omfattende. Stillingen kan sammenlignes med en sekretærstilling, men der var det 2 oppgaver som måtte løses og presenteres på førstegangsintervjuet. Kandidater til førstegangsintervju som tropper opp med PowerPoint-presentasjoner.. Håper du har en fin dag og kos deg med lille klatremus!
marielle171 Skrevet 28. august 2012 #5276 Skrevet 28. august 2012 Gratulerer med halvveis:D Det er en herlig følelse ikke sant?? Jeg kjøpte samme sengesett som du kjøpte til A bare at jeg kjøpte i blå Den var jo syk fin! Så takk for tipset:D
Diddles Skrevet 28. august 2012 #5277 Skrevet 28. august 2012 Jippijippijippiiiii 20 uker Jippijippijippiiiii Jeg synes nettopp vi pratet om at dere vurderte nr 2 Hei hvor det går Så überspennende med jobbintervju da, håper inderliginderlig han får den Det var nå litt av et intervju da Ikke rart han trengte en hvil Hihi, den rosa lenestolen er bare fantastisk Du vet den kan brettes ut til "sovesofa" også?? Liten klatrer og styrer på stolen sin også (og alt annet ) og legger seg ned med pute og tutt () og koser seg Godt etter en lang dag i barnehagen!! Si fra hvis du vil finne på noe en dag jeg bare savner dere
honning Skrevet 28. august 2012 #5278 Skrevet 28. august 2012 20 uker :hoppe: Håper mannen din får jobben, tross et hardt 1.gangs jobbintervju!
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2012 Forfatter #5279 Skrevet 29. august 2012 20 uker allerede. Skal si graviditetene dine går unna Koselig å lese oppdateringer og ikkemist se bilde av den fiiine gravidmagen din Det er vi én om å synes. Neida, det har gått relativt raskt denne gangen synes jeg, og det går nok bare enda raskere jo nærmere jul vi kommer. 20 uker! Det kan jo hende det ikke gikk så dårlig for mannen, men at det bare ikke gikk som forventet. Krysser fingrene for det Jeg innbiller meg at det er noe relativt nytt disse store selskapene, gjerne amerikanske selskapene, har innført. I hvert fall her i byen. Vi har flere sånne svære (olje-/maritime) selskaper her jeg bor og det siste intervjuet jeg var på hos ett av dem var helt latterlig omfattende. Stillingen kan sammenlignes med en sekretærstilling, men der var det 2 oppgaver som måtte løses og presenteres på førstegangsintervjuet. Kandidater til førstegangsintervju som tropper opp med PowerPoint-presentasjoner.. Håper du har en fin dag og kos deg med lille klatremus! Jippi! Ja, jeg håper det jeg også. Han har en tendens til å krisemaksimere da, men jeg har forstått på ham at det ihvertfall ikke gikk som forventet. Dette var forresten et stort, amerikansk oljeselskap, ja. Det er jo helt galskap hva de finner på. Gratulerer med halvveis:D Det er en herlig følelse ikke sant?? Jeg kjøpte samme sengesett som du kjøpte til A bare at jeg kjøpte i blå. Den var jo syk fin! Så takk for tipset:D Takk skal du ha. Ja, det er kjempedeilig. Så gøy. Det er så mykt og godt. Har lyst på et selv. Jippijippijippiiiii 20 uker Jippijippijippiiiii Jeg synes nettopp vi pratet om at dere vurderte nr 2. Hei hvor det går Så überspennende med jobbintervju da, håper inderliginderlig han får den Det var nå litt av et intervju da Ikke rart han trengte en hvil Hihi, den rosa lenestolen er bare fantastisk Du vet den kan brettes ut til "sovesofa" også?? Liten klatrer og styrer på stolen sin også (og alt annet ) og legger seg ned med pute og tutt () og koser seg Godt etter en lang dag i barnehagen!! Si fra hvis du vil finne på noe en dag jeg bare savner dere Woohoo! Det er rart. Vi hadde jo forventet å prøve såååå lenge før det klaffet. Ja, det håper jeg også. Ellers blir det nok permittering på ham igjen, og det er ikke noe man ønsker. Næææh, det visste jeg ikke. Må prøve det når jeg kommer hjem i dag. Men Liten er jo helt sykt klatremus i forhold til A da. Det er bare nå i det siste hun har begynt å klatre på alt. En hylle opp inni kjøleskapet for eksempel. Vi kan godt finne på noe til helgen? Evt. så har jeg jo ferie hele neste uke. :happy: 20 uker Håper mannen din får jobben, tross et hardt 1.gangs jobbintervju! Ja, håper virkelig det.
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2012 Forfatter #5280 Skrevet 29. august 2012 Superduperfin dag i går, om enn litt travel. Jeg kom hjem til nesten ferdig middag og solstråle-A. Hun hadde sovet i over halvannen time i barnehagen og var i storform. Har jo hatt litt problemer med sovingen, men nå skal de prøve å la henne sove i vogna inne på vognrommet (som de gjorde i går pga mye vind). Tror det rett og slett blir for mye bråk for henne ute. Håper det funker. Etter middag dro vi på babysvømming. Utrolig koselig, selv om A var litt vanskelig. Nå som hun går er det det gøyeste hun gjør, og når hun ikke klarer å finne fotfeste i vannet blir hun illsint. Håper det forbedrer seg når vi har et program i løpet av halvtimen vår, i går var det bare fri lek. Etter svømmingen leverte jeg A fra meg og dro på kjøpesenteret helt mutters alene. :happy: Det er så deilig! Fikk handlet ny pute til å ha mellom beina (50% på Kid), ullbody til Bolla, ullsmekke til A (når skal siklingen ta slutt? Hun er faktisk den eneste i barnehagen som bruker smekke ), ''Da jeg var liten'' babybok til Bolla (har den samme til A), knapper til babyuggs og ny gravidbukse. Gamblet på å ikke prøve, noe som var litt teit. Trodde jeg kjøpte samme modellen som den jeg allerede har, men nei... :gjeiper: Den passer forsåvidt greit, men den strammer litt for mye. Jeg blir jo bare større og da er det teit å kjøpe en bukse som passer bare akkurat. Må ha litt å vokse i. Ble ferdig med babyuggsene i går og de ble så fiiiine. Skal ta bilde av dem i kveld. Er nesten ferdig med ullbuksen til Bolla også, og skal begynne på et teppe tror jeg. Det er liksom begrenset hvor mange luer både A og Bolla trenger. Men jeg skal lage et par til med uggs da, i en litt større størrelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå