Mazilla Skrevet 24. august 2012 #5241 Skrevet 24. august 2012 Men så, når Bolla er født, vil dere jo sikkert ha noe tilsvarende av begge småtrolla... Så det er sikkert neppe en engangsutgift!
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5242 Skrevet 24. august 2012 Men så, når Bolla er født, vil dere jo sikkert ha noe tilsvarende av begge småtrolla... Så det er sikkert neppe en engangsutgift! OMG, der sa du noe. Vi skal jo ta familiebilde når vi skal ta bilde av Bolla. Herregud, dette blir dyrt. Vi får bare begynne å spare med én gang.
Nuttapia Skrevet 24. august 2012 #5243 Skrevet 24. august 2012 SÅ dyrt! OMG!! Ja, de veit å ta seg godt betalt, ja!! Dærsken.. Jeg burde bli fotograf, as!! Men som du sier, bildene blir jo garantert helt fantastiske!! Hmmm, kom på en dokumentar jeg så på TV for lenge, lenge siden... Der var det er fotograf som ble anmeldt av flere brudepar. Han hadde tatt bilde av dem i flotte omgivelser, og alt virket proft, helt til bildene kom i posten. Denne fotografen syntes det var på sin plass å redigere bildene...veldig mye..! Han klippet ut hodene fra de EGENTLIG flotte bildene, så satte han det sammen, som en collage, med snakkebobler og alt mulig.. WTF?!!?! Jeg hadde dævva, hadde jeg fått noe slikt i posten..
Teriyaki Skrevet 24. august 2012 #5245 Skrevet 24. august 2012 Oiii, det var dyrt!! Men det blir jo mer gjennomført enn når man tar bilder selv, da. Vi framkaller/forstørrer bilder vi tar selv, vi. Blir flotte de, men klart, er jo en annen kvalitet på skikkelige fotografbilder!
Pasjonsblomst Skrevet 24. august 2012 #5246 Skrevet 24. august 2012 Dyrt ja... møbel sier de, klart de sier det.. personlig synes jeg det burde vært billigere, kanskje flere hadde gått til fotograf da, slik at fotografen fikk god nok inntekt. *skeptisk* takke meg til egne bilder...
Småkjekset Skrevet 24. august 2012 #5247 Skrevet 24. august 2012 Lurer på en ting ang vognposen du har kjøpt - hvordan synes du den er? Sitter å lurer på om vi skal gå for den vi også, og heller supplere med varmere tøy hvis det skulle trenges og da ønske oss en varmere vognpose til jul eller noe
honning Skrevet 26. august 2012 #5248 Skrevet 26. august 2012 Så morro med fotografbilder! Det blir jo utrolig fint på veggen hos dere nå . Vi skal faktisk ta bilder hos fotograf rett etter lillejenta er født (er planen). Da blir det nyfødt-bilder av henne, 2-års bilder av lillegutt, noen av begge, og noen av hele familien! Phuuh.. Han vi skal gå til tar 3000kr for en times fotografering, han redigerer på ca 10 bilder, og vi får ca 200 bilder på cd som vi kan fremkalle selv (så jeg har planlagt julekort og julegaver allerede ). At det koster mye med fotografering er ikke noe dere kommer til å tenke over mer enn akkurat nå uansett, snart er prisen glemt, og det er bildene som er viktige
Kokos Skrevet 26. august 2012 #5249 Skrevet 26. august 2012 Er det så dyrt med bilder ja, det har jeg aldri tenkt over. Men det blir jo kjempefint, og som fotografen sa så er det virkelig et møbel. Et møbel som aldri går av moten! Så kjedelig at visningen ikke var noen kjempesuksess. Hva gjør dere med husbygging/tomt inntil dere får solgt? Kan jeg også få PM? Navn er så spennende Håper du har en kjempefin helg!
^^Belle^^ Skrevet 26. august 2012 Forfatter #5250 Skrevet 26. august 2012 Er det så dyrt med bilder ja, det har jeg aldri tenkt over. Men det blir jo kjempefint, og som fotografen sa så er det virkelig et møbel. Et møbel som aldri går av moten! Så kjedelig at visningen ikke var noen kjempesuksess. Hva gjør dere med husbygging/tomt inntil dere får solgt? Kan jeg også få PM? Navn er så spennende Håper du har en kjempefin helg! Det er ihvertfall så dyrt for det vi ville ha. Da får vi på plate, som holder seg finere enn vanlig lerret, og så er de jo svæææære. 50*50 liksom. Vi har bestemt oss for å prøve å selge tomten, bare for å sondere terrenget. Det ser jo ikke ut til at vi får solgt leiligheten med det første, og vi må begynne å bygge/grave/gjøre ett eller annet innen et år. Så ja, vi får se hva som skjer. PM kommer. Så morro med fotografbilder! Det blir jo utrolig fint på veggen hos dere nå . Vi skal faktisk ta bilder hos fotograf rett etter lillejenta er født (er planen). Da blir det nyfødt-bilder av henne, 2-års bilder av lillegutt, noen av begge, og noen av hele familien! Phuuh.. Han vi skal gå til tar 3000kr for en times fotografering, han redigerer på ca 10 bilder, og vi får ca 200 bilder på cd som vi kan fremkalle selv (så jeg har planlagt julekort og julegaver allerede ). At det koster mye med fotografering er ikke noe dere kommer til å tenke over mer enn akkurat nå uansett, snart er prisen glemt, og det er bildene som er viktige Ja, det er kjempemoro. Er så utrolig fornøyd! Her i området er det dessverre bare én som gir rettighetene på bildene. Vi brukte ham til bryllupsbildene og ble veldig fornøyde, men siden assistenten hans er mannevond (og babyvond ) turte vi ikke. Hun er bare skummel! Men vi angrer ikke et eneste sekund altså. Og ja, prisen er noe vi tenker på akkurat nå, og glemmer så fort vi får bildene på veggen. Lurer på en ting ang vognposen du har kjøpt - hvordan synes du den er? Sitter å lurer på om vi skal gå for den vi også, og heller supplere med varmere tøy hvis det skulle trenges og da ønske oss en varmere vognpose til jul eller noe Vi har ikke brukt den enda da, men den føles kjempegod ut! Tykk og myk og herlig. Her i området er det sjelden veldig kaldt, så vi tenker å heller putte lammeskinnet nedi posen og kle på Bolla litt mer klær om det skulle bli veldig kaldt en dag. Dyrt ja... møbel sier de, klart de sier det.. personlig synes jeg det burde vært billigere, kanskje flere hadde gått til fotograf da, slik at fotografen fikk god nok inntekt. *skeptisk* takke meg til egne bilder... Helt enig i at det burde være billigere altså. Prisen er jo helt hinsides! Men det er noe med de ettårsbildene altså. Kanskje det bare er jeg som har det spesielle forholdet til dem, siden mamma fremdeles har våre hengende i trappa. Ville liksom gjøre noe spesielt ut av det, og ikke tale om vi hadde klart å få så fine bilder av turbo-A. Oiii, det var dyrt!! Men det blir jo mer gjennomført enn når man tar bilder selv, da. Vi framkaller/forstørrer bilder vi tar selv, vi. Blir flotte de, men klart, er jo en annen kvalitet på skikkelige fotografbilder! Vi har gjort det vi også, og kommer til å gjøre det fremover. Men som jeg skrev oppforbi, for meg er det noe helt spesielt med ettårsbildene. PM? I farta! SÅ dyrt! OMG!! Ja, de veit å ta seg godt betalt, ja!! Dærsken.. Jeg burde bli fotograf, as!! Men som du sier, bildene blir jo garantert helt fantastiske!! Hmmm, kom på en dokumentar jeg så på TV for lenge, lenge siden... Der var det er fotograf som ble anmeldt av flere brudepar. Han hadde tatt bilde av dem i flotte omgivelser, og alt virket proft, helt til bildene kom i posten. Denne fotografen syntes det var på sin plass å redigere bildene...veldig mye..! Han klippet ut hodene fra de EGENTLIG flotte bildene, så satte han det sammen, som en collage, med snakkebobler og alt mulig.. WTF?!!?! Jeg hadde dævva, hadde jeg fått noe slikt i posten.. Det er det verste jeg har hørt!
Småkjekset Skrevet 26. august 2012 #5251 Skrevet 26. august 2012 Vi har ikke brukt den enda da, men den føles kjempegod ut! Tykk og myk og herlig. Her i området er det sjelden veldig kaldt, så vi tenker å heller putte lammeskinnet nedi posen og kle på Bolla litt mer klær om det skulle bli veldig kaldt en dag. Da tror jeg at jeg skal få overtalt mannen til å kjøpe en slik her også Kjenner jeg meg rett er ikke jeg spesielt lysten på å gå ut skulle det bli kjempe kaldt så da burde den passe oss ypperlig
Muffin! Skrevet 26. august 2012 #5252 Skrevet 26. august 2012 Jeg er innom og leser rett som det er fra mobilen, men er dessverre sløv til å legge igjen noen ord. Gratulerer så mye med Så koselig med en lillesøster! Jeg tar gjerne imot PM.
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2012 Forfatter #5253 Skrevet 27. august 2012 Jeg er innom og leser rett som det er fra mobilen, men er dessverre sløv til å legge igjen noen ord. Gratulerer så mye med Så koselig med en lillesøster! Jeg tar gjerne imot PM. Så koselig å se deg her inne. Tusen takk. Gleder meg til å treffe henne. PM er i farta.
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2012 Forfatter #5254 Skrevet 27. august 2012 Superfin helg. Til tross for at jeg var verdens største hormonbombe på lørdag ble dagen og kvelden fin allikevel. Vi dro på kjøpesenteret, spiste lunsj, handlet litt klær til Bolla (fordi det trenger hun ), handlet nytt sengesett til A (det med Marius-mønster på. Dyrt, men såååå mykt!), dro hjem, sov litt, stakk tunga ned i rødvinsglasset til mannen ( ) og heklet. Fant endelig oppskrift på baby-uggs så jeg knotet med det hele kvelden. Ble ikke fornøyd med den jeg lagde så begynte helt på nytt i går og den ble kjempefiiin! Skal legge ut bilde når jeg har fått sydd på knapper. Trodde jo jeg heklet med babyull jeg da, men det var visst baby-ikke-bomull-engang, bare polyester og elastan osv. Men mykt er det. I går fikk jeg sove lenge og det er lenge siden jeg har følt meg så uthvilt. Deilig! :happy: Jeg var supermamma, og hadde energi til både å leke med A, bake mini kirsebærpaier (med ferdig paibunn for første gang - den var ikke så ille), hekle, være oppriktig smilende og blid med svigermormor og til og med gå en liten rusletur da A skulle sove andre hvilen. Vi gikk litt for langt da, ble kanskje 1 km til sammen, og det kjennes fremdeles godt i både rygg og lysker i dag. :gjeiper: Det ser ut til at A endelig har knekket sovekoden også. Håper jeg. De to siste kveldene har vi sluppet å ta leggerunden flere ganger (=hun sovner av seg selv den første gangen vi legger henne ned i sengen) og i dag var første morgen på 4 morgener hvor jeg har hentet henne inn i vår seng. Pleier å gjøre det når hun våkner i 5-tiden. Gidder ikke å styre med å få henne til å sovne i sengen sin for så å måtte vekke henne en halvtime senere. Da er det bedre å ta henne halvsovende med inn til oss for å kose litt. Tennene hennes er skikkelig sprengt for tiden også. Den høyre jekselen har kommet halvveis ut (to av prikkene) og de tre andre tennene kan sees gjennom tannkjøttet. Til tross for dette har vi lite problemer med det altså. Litt sutring av og til, men det kan vi leve med. I dag er mannen i Stavanger på jobbintervju. Stakkar, har såvidt sovet i natt fordi han var så nervøs. Håper virkelig det går som vi ønsker. Og (nesten) det beste av alt, mens han er der skal han hente Bugaboo-posen jeg ENDELIG fikk tak i brukt. Er jo dødsvanskelig å få brukt som ikke er beige eller brun, og selv om jeg gjerne ville ha rosa tar jeg til takke med svart. Nå kan høsten bare komme. Vi er klare!
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2012 Forfatter #5255 Skrevet 27. august 2012 Gårsdagens magebilde, 19+5 Bildet er forøvrig tatt i et ikke fullt så vannholdig øyeblikk. Dette må være første gangen jeg faktisk er glad for at varmen begynner å gå vekk. 2
marielle171 Skrevet 27. august 2012 #5257 Skrevet 27. august 2012 Veeeeldig fint bilde av deg!:D Jeg lurte på en ting, sengesettet du kjøpte med marius-mønster på, hvor har du kjøpt det hen? Jeg liker så godt marius-mønster! :D
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2012 Forfatter #5258 Skrevet 27. august 2012 Se på den da, nydelig Tusen takk. Veeeeldig fint bilde av deg!:D Jeg lurte på en ting, sengesettet du kjøpte med marius-mønster på, hvor har du kjøpt det hen? Jeg liker så godt marius-mønster! :D Takketakk. Vi kjøpte det på Princess. Der har de både i blått og i lilla. Kanskje i hvitt også, i andre butikker, siden svigerfar har det på dynen som ligger til A der.
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2012 Forfatter #5259 Skrevet 27. august 2012 19+6 Termin: 18.januar På vei: 19+6 (halvveis i morgen!) Kjønn: Jente Utålmodig: Nei, ikke helt enda. Føler meg noenlunde i grei form og det er en del som skal på plass før hun kommer. Aktivitet innenifra: Jaaa! Det er så deilig. Har kjent bevegelser daglig fra den dagen hun gav lyd fra seg for første gang. Mest dult helt nederst i mageregionen. Bestemt navn: Nja. Vi har en favoritt, men vi får se hva det blir til slutt. Vektøkning: +1,5 kg i forrige uke. Tror jeg klarte å treffe på et lite vannholdig øyeblikk. Et par dager før der igjen var den nemlig på +3,5kg! Vann i kroppen: Blærk, ja. Men det ser ut til at det kjølige været hjelper på, så jeg er ikke så hoven nå som jeg var. Utstyr: Har det meste fra A, men mangler seng m/tilbehør og søskenvogn. Strekkmerker: Ingen flere enn de jeg fikk med A. Om fødselen: Gleder meg! Håper bare det blir litt mindre komplikasjoner denne gangen, særlig på rift-fronten. Plager: Bekkenløsning som har gjort seg veldig gjeldende i helgen (begynner å kjenne det i symfysen også nå), hodepine. Oppegående: Ja, enn så lenge. Sulten : Hele tiden! Matkick: Njeeei, hva kan det være da? Surt godteri? Markell i tomat med majones på brødskiva? Kirsebærsyltetøy? Kynnere: Tror jeg har hatt én. Tungt: Ja, synes det begynner å bli litt tungt (ikke kroppslig enda heldigvis, sånn sett i bort fra bekkenløsningen). Er mye sliten og det merkes at jeg har A å ta meg av nå vs. ingen forrige gang. Høygravid: Lenge til, men det kan vel kanskje føles sånn av og til. Neste kontroll: siste uken i september Sykehusbagen: Litt for tidlig for den nå, kanskje. Hodet ned: Det var ned hele tiden vi var på UL, men det forandrer seg jo hele tiden. Hodet festet:
honning Skrevet 27. august 2012 #5260 Skrevet 27. august 2012 Sykehusbagen: Litt for tidlig for den nå, kanskje. Jeg hadde ledd godt om du var klar med denne Det ser ut som at alt er bra så langt hvertfall, og kjempefin mage på bildet! Kjenner igjen det med at det er tyngre denne gangen da, for nå har du en liten å ta hensyn til i tillegg, og kan ikke kun tenke på degselv lenger. Det merkes det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå