honning Skrevet 22. august 2012 #5221 Skrevet 22. august 2012 Lykke til med visning i dag! Spennende!!
^^Belle^^ Skrevet 23. august 2012 Forfatter #5222 Skrevet 23. august 2012 Takk for lykkeønskninger, dere. Det hjalp ikke stort, men dere er da gode allikevel. Lykke til med visningen!! Har dere hatt stylist? Vi var kjempefornøyd med vår stylist, som pekte og detaljerte hvordan alt skulle se ut. Det ble veldig bra! (Ta bort den stolen, flytt den kommoden dit, blomst her, fat med lys der ...) Vi har ikke hatt det, nei. Har tenkt tanken, men akkurat nå er problemet at det ikke kommer noen. Vi får snakke om det før en evt ny bildetaking tror jeg.
Marikke Skrevet 23. august 2012 #5223 Skrevet 23. august 2012 Så kjedelig å ikke få noen på visning! Ja, hvis dere skal ha ny runde med fotografering, vil jeg absolutt anbefale en stylist. Tror det koster rundt 1000-2000 kroner. Hos oss var det inkludert i meglerhonoraret denne gangen, men vi har betalt ekstra for det tidligere og vært veldig fornøyd. Ønsker deg og dine en fin dag!
^^Belle^^ Skrevet 23. august 2012 Forfatter #5224 Skrevet 23. august 2012 Marikke: Forklarer om visningen under. Men ja, vi skal garantert vurdere stylist. Vi har snakket om det før også, det har bare ikke blitt noe av. Som sagt, visningen gikk ikke så bra i går. Det kom ett par (og det er da i det minste et framskritt), men de var ute etter noe dobbelt så stort. Hvorfor kommer dere da i det hele tatt liksom? Sånn ellers hadde vi en fin dag i går. Jeg og mannen vasket til den store gullmedaljen, så om så visningen ikke gikk bra så har vi ihvertfall en helt strålende ren leilighet. Jeg vasket litt for mye da - ble litt ivrig med moppen - så jeg har vondt i dag. Har kjent lite til bekkenløsningen de siste ukene, så har lurt litt på hvor den har blitt av, men den holder seg nok (forhåpentligvis) på stedet hvil fordi jeg er så flink til å ta hensyn og kjenne etter. Vi hentet A i barnehagen tidlig, dro på McDonald's (vi kunne jo ikke grise til det nyvaskede kjøkkenet ) og etterhvert hentet mamma og bror A og tok henne med seg på flyplassen. Bror begynner i ny jobb i dag og skal være en hel måned borte. Imens var jeg og mannen på butikken og tok livet med ro. Det er ikke så ofte vi er alene bare jeg og ham, så det var koselig. Jeg fikk hentet bola-smykket (kjempefint!) og Cabooen som virker helt super. Gjett om den skal med i fødebagen da. Her skal det bæres fra dag én. Må bare finne ut av akkurat hvordan den funker. Teoretisk sett kan jeg ha A oppi der siden den går helt opp til 14,5 kg, men jeg vet ikke om jeg tør. Kvelden i går ble tilbragt på sofaen, med kjæresteskravling og hekletøy i fanget. Deilig kveld. Jeg kan også med glede meddele at Prosjekt Sovne Av Seg Selv går strålende. Vi må inn til henne én gang etter å ha lagt henne, gjøre det samme igjen, men som regel sovner hun av seg selv etter det etter litt turning i sengen. Jeg finner henne i de rareste posisjoner. Og i tillegg har vi nå hatt hele 3 netter hvor hun har sovet hele natten gjennom. Åh, jeg må vise luen til Bolla som jeg ble ferdig med i går. Er så fornøyd! Ørene har jeg funnet på heeelt selv. *stolt* Vi tok også en skikkelig navnedebatt i går, og står igjen med 5-6 alternativer. PM meg om dere er nysgjerrige. I dag skal jeg til legen. Skal egentlig bare ha henvisning til bassengtreningen, men siden jeg ikke skal til jordmor denne gangen tar hun kanskje litt prøver også, selv om det egentlig er 4 uker til første skikkelige svangerskapstime. Etter legen skal vi på visningstime hos fotografen og plukke ut bilder. Gleder meg ihjel til å henge opp de nydelige bildene av A!
Teriyaki Skrevet 23. august 2012 #5227 Skrevet 23. august 2012 Vil gjerne høre navnealternativene! Og den lua var jo bare råflott!
honning Skrevet 23. august 2012 #5229 Skrevet 23. august 2012 Ja takk til pm;) Misunnt på at dere har komt så langt i navnediskusjonen allerede. Her er fødsel rett rundt hjørnet, og vi har ikke noe navn klart enda Kjempefin lue forresten!
Gjest pysepusen Skrevet 23. august 2012 #5230 Skrevet 23. august 2012 PEN lue! Pm sier vi ikke nei takk til
Sushi Skrevet 23. august 2012 #5231 Skrevet 23. august 2012 Hurra for enda ei jente! Vil gjerne ha PM
kisskissbangbang Skrevet 23. august 2012 #5232 Skrevet 23. august 2012 (endret) Åh, enda en liten jente (og jeg tippa rett, juhu!). Tar gjerne imot PM jeg og, navn er så spennende. Endret 23. august 2012 av kisskissbangbang
Lilywhite Skrevet 23. august 2012 #5233 Skrevet 23. august 2012 Så nusselig lue! Jeg tar gjerne imot PM
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5234 Skrevet 24. august 2012 Puh, PM sendt til dere alle. Heldigvis finnes copy+paste. Takk for lueskryt alle sammen. Er så utrolig fornøyd! I går fikk jeg heklet meg nesten ferdig med enda en lue til A (som jeg er enda mer fornøyd med) og én ''Converse-sko'' til Bolla. *hekledilla* Gårsdagen var laaang. Gikk tidlig fra jobb pga legetime. Fikk hentet både mannen og A før vi dro, siden legen min ligger et kvarter unna og timeplanen var ganske stram. Var ikke noen kontroll hos legen da, fikk bare henvisning til bassengtrening og ny time om 5 uker til første gravidkontroll. Forhørte meg litt om mulighet for tettere oppfølging pga blodtrykket mitt med A og det var ingen problem. Elsker legen min! Etterpå rakk vi en kjapp tur innom Dolly for å hive i oss noen pizzastykker før vi møtte opp hos fotografen. Før det var A så trøtt og sur at jeg holdt på å kaste henne ut av vinduet. Men den fotografen er helt magisk med A og hun snudde helt og ble helt turbo, sprang rundt, tøyset og gjorde seg til. Vi bestilte to forstørrelser og mannen er enda i sjokktilstand over prisen. Jeg visste jo at det var dyrt, men det er litt rart å punge ut med 5700 kroner ( ) når man ikke er så forberedt på det. Men dette er jo tross alt noe vi skal ha resten av våre liv, og som fotografen sa så er det et møbel. Gleder meg sånn til å få dem opp på veggen. Føler meg ikke helt topp for tiden, selvtillitsmessig. Jeg har nå såpass mye vann i kroppen at mannen kan se det. Ikke så mye i ansiktet enda heldigvis, men på resten av kroppen. Jeg har jo plutselig lagt på meg 2-3 kg på en ukes tid, så ikke rart heller da. Men æsj altså, jeg hadde taklet dette mye bedre hadde det bare kommet om en 5 ukers tid. Men nå? Så tidlig? Da lurer jeg virkelig på hvordan det kommer til å bli på slutten. Jeg kan til og med kjenne at håndleddene mine er hovne liksom, for ikke å snakke om fingrene og beina. Jeg gjør det jeg kan for å forhindre det. Drikker mer vann enn jeg noen gang har gjort i hele mitt liv, prøver å spise så lite salt som mulig, men støttestrømpene klarer jeg bare ikke. Jeg er så vaaaarm! Blærk, dagens syting.
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5236 Skrevet 24. august 2012 (endret) 5700?? Det var mannens reaksjon også. Synes ikke det var så ille jeg da, med 2 stk 50*50 forstørrelser på ''treplate''. Her skal A dominere hele stua. Endret 24. august 2012 av ^^Belle^^
Diddles Skrevet 24. august 2012 #5237 Skrevet 24. august 2012 og mannen din nekter å kjøpe sko til 700 kr?????
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5238 Skrevet 24. august 2012 og mannen din nekter å kjøpe sko til 700 kr????? Han er rar.
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5240 Skrevet 24. august 2012 Det verste er jo at vi nå må gjøre likt med nestemann. Og det nest verste: vi fikk 20% rabatt. Men ååå, det blir så bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå